Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Final de la Eurocopa 2008 / Epaña - Alemania


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
173 respuestas en este tema

#81 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 11:36

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!

#82 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 julio 2008 - 01:01

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


totalment d'acord, cadascu sent el que li dona la gana, i els 2 bandos san de callar i aguantar perque cap cambiara dopinio, simplemen son diferents pensamens, pero no pel fet de ser diferen un es millo que laltre o el altre es un paleto, simplemen son ideologies diferents tal com poden ser el color verd i el blau.

#83 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2008 - 01:16

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


totalment d'acord, cadascu sent el que li dona la gana, i els 2 bandos san de callar i aguantar perque cap cambiara dopinio, simplemen son diferents pensamens, pero no pel fet de ser diferen un es millo que laltre o el altre es un paleto, simplemen son ideologies diferents tal com poden ser el color verd i el blau.


Crec que en tot els debats d'aquest tipus que han hagut al forum, aquest es el que s'esta debatent amb més educació i respecte de tots.

#84 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 08:40

Ahir a les celebracions que van montar a la Plaça Colón va haver algo que hem va deixar en shock.... Les meves retines i oïdes encara sagnent...

Si us veieu amb cor passeu directament al minut 1:25...

<object width="425" height="349"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ccdWULYdpk0&hl=en&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ccdWULYdpk0&hl=en&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="349"></embed></object>

Qué grande eres Manolo!

#85 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 01 julio 2008 - 10:14

i el "arriba ejpaña " de Villa.. :twisted:

#86 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 10:31

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


totalment d'acord, cadascu sent el que li dona la gana, i els 2 bandos san de callar i aguantar perque cap cambiara dopinio, simplemen son diferents pensamens, pero no pel fet de ser diferen un es millo que laltre o el altre es un paleto, simplemen son ideologies diferents tal com poden ser el color verd i el blau.


Crec que en tot els debats d'aquest tipus que han hagut al forum, aquest es el que s'esta debatent amb més educació i respecte de tots.



Totalment d'acord, aquet debat esta sent interesant!
No sesta insultat ni res a ningu.

#87 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 10:37

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


Home aixo de que cadascu te dret a sentirlos es algo relatiu, perque tu els pots sentir peque et sents representat en una seleccio, en un estat que et representa, jo no tinc aquest dret a mi ni em representa l'estat espanyol ni m'hi sento espanyol ni em representa cap seleccio demoment.

#88 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 julio 2008 - 11:49

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


Home aixo de que cadascu te dret a sentirlos es algo relatiu, perque tu els pots sentir peque et sents representat en una seleccio, en un estat que et representa, jo no tinc aquest dret a mi ni em representa l'estat espanyol ni m'hi sento espanyol ni em representa cap seleccio demoment.


una cosa es que no et sentis español, pero pel simple fet de tenir DNI, i viure a españa, la seleccio española ya et representa, per mol que vulguis o no, aixo es així, pero NO per aquest fet vol dir que tu sentis els colors de la bandera, pots NO sentirlos, pero a tu i a tots ens estan representan igualment els jugadors de la nostra seleccio.

#89 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 12:09

Jo em refereixo que cadascu es lliure de dcidir si es espanyol o catala i res mes! ni ha que es consideren els dos i n'hi ha que nomes sen consideren de un
Tothom es lliure de fer que el que vulgui!

#90 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 12:13

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


Home aixo de que cadascu te dret a sentirlos es algo relatiu, perque tu els pots sentir peque et sents representat en una seleccio, en un estat que et representa, jo no tinc aquest dret a mi ni em representa l'estat espanyol ni m'hi sento espanyol ni em representa cap seleccio demoment.


una cosa es que no et sentis español, pero pel simple fet de tenir DNI, i viure a españa, la seleccio española ya et representa, per mol que vulguis o no, aixo es així, pero NO per aquest fet vol dir que tu sentis els colors de la bandera, pots NO sentirlos, pero a tu i a tots ens estan representan igualment els jugadors de la nostra seleccio.


Per obligacio jo tinc un dni en que mi pose que soc espanyol i si ara en una suposada guerra espanya frança guanyen els francesos, apartir d'aquest moment series frances o aixo posarie en un paperet (que per un altra banda tambe i podrie posar que ets tonto, i no ho ets..) Em pregunto jo si em respondries el mateix en aquest cas, serie la teva la seleccio ?¿?
Administrativament si....

#91 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 01 julio 2008 - 12:31

Jo crec que cadascu sent els colors que sent i te dret a sentirlos un la catalana i l'altre la espanyola!


Home aixo de que cadascu te dret a sentirlos es algo relatiu, perque tu els pots sentir peque et sents representat en una seleccio, en un estat que et representa, jo no tinc aquest dret a mi ni em representa l'estat espanyol ni m'hi sento espanyol ni em representa cap seleccio demoment.


una cosa es que no et sentis español, pero pel simple fet de tenir DNI, i viure a españa, la seleccio española ya et representa, per mol que vulguis o no, aixo es així, pero NO per aquest fet vol dir que tu sentis els colors de la bandera, pots NO sentirlos, pero a tu i a tots ens estan representan igualment els jugadors de la nostra seleccio.


Et dic el mateix que al juan del Nastic,parleu per vosaltres no pels demés, en tot cas la selecció espanyola et representa a tú, a mi em representa el que jo vull.i a mi la "roja" no em representa.
Crec que està clar.

#92 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 12:49

TOMA TOMA TOMA LA ROJA CAMPEONA!!!!!!!


Te vas perdre les celebracions pel barri 8) 8) 8) 8)


malesing??


Si si vam anar amb lo buga amb merchandansing :twisted: :twisted:

#93 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 julio 2008 - 01:32

bé, jo no em poso am ningu, pero vulgueu o no, encara que no us agradi, vivu en un estat, i aquest es l' Estat Español, unaltra cosa es que no us agradi o no us sentiu españols, pero aixo no treu el fet de que hi visqueu a dins, per tant tots sou españols, i dins despaña hi ha una comunitat autonoma, Catalunya i vosaltres us sentiu mes catalans, es molt respectrable, pero no per aquest fet vosaltres no deixeu de ser españols.

#94 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2008 - 01:49

bé, jo no em poso am ningu, pero vulgueu o no, encara que no us agradi, vivu en un estat, i aquest es l' Estat Español, unaltra cosa es que no us agradi o no us sentiu españols, pero aixo no treu el fet de que hi visqueu a dins, per tant tots sou españols, i dins despaña hi ha una comunitat autonoma, Catalunya i vosaltres us sentiu mes catalans, es molt respectrable, pero no per aquest fet vosaltres no deixeu de ser españols.



Son coses d'aquestes les quals em fan sentir cada dia mes odi a Espanya i als espanyols.

QUE NO ENTENEU QUE SOM EL QUE VOLEM SER I NO EL QUE VOSALTRES VOLEU QUE SIGUEM! SOC CATALÀ I MAI, MAI A LA VIDA SERÈ NI EM SENTIRE ESPANYOL.

#95 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 julio 2008 - 01:58

pues shinji, jo no sento odi cap a ningu per tenir pensamens diferents, el fet de que tu visquis a españa i no te sentis español sino catala i prou, a mi no em desperta cap sentimen d'odi cap a tu ni a les persones que pensen com tu.

#96 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2008 - 02:01

pues shinji, jo no sento odi cap a ningu per tenir pensamens diferents, el fet de que tu visquis a españa i no te sentis español sino catala i prou, a mi no em desperta cap sentimen d'odi cap a tu ni a les persones que pensen com tu.



a mi em desperta odi a la gent que m'obliga a sentirme d'un lloc del qual no soc ni m'hi sento identificat, si tu vols ser espanyol doncs sigues-ho, jo no t'obligo a que et sentis català, cosa que tu si que m'obligues a sentirme espanyol, aqui esta la diferencia.
Es com si per viure a Barcelona tinguessis que ser del Barça i no del Madrid, i viceversa, cadascu sent el que millor el representa i a mi Espanya no em representa en RES.

#97 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 julio 2008 - 03:05

esque ningu tobliga a sentir res, simplemen tu as nascut a España, i encara que no vulguis tu ets un ciutada español, aixo no te res a vere am sentiments, es com si ara un frances que a nascut a la borgoña, digues que ell es borgoñes i no francés, no tindria sentit, ell es borgoñes i per molt que no li agradi frança, ell també es frances i punt.

#98 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 03:07

bé, jo no em poso am ningu, pero vulgueu o no, encara que no us agradi, vivu en un estat, i aquest es l' Estat Español, unaltra cosa es que no us agradi o no us sentiu españols, pero aixo no treu el fet de que hi visqueu a dins, per tant tots sou españols, i dins despaña hi ha una comunitat autonoma, Catalunya i vosaltres us sentiu mes catalans, es molt respectrable, pero no per aquest fet vosaltres no deixeu de ser españols.


Encara no mas respost la meva pregunta, em respondries el mateix que mas respost abans en el cas d'una suposada victoria de frança en una suposada guerra?¿? A tu et representarie l'estat françes o la seleccio françesa?¿?¿? per molt que en un paper i poses que ets françes?¿?

#99 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 julio 2008 - 03:25

esque ningu tobliga a sentir res, simplemen tu as nascut a España, i encara que no vulguis tu ets un ciutada español, aixo no te res a vere am sentiments, es com si ara un frances que a nascut a la borgoña, digues que ell es borgoñes i no francés, no tindria sentit, ell es borgoñes i per molt que no li agradi frança, ell també es frances i punt.




Com diu una lletra de Berri Txarrak la qual poso traduida al català...

El Senyor No, el senyor No,
l'unica reposta despreciable,
donant l'esquena a la realitat,
el intent de l'avestruç,
tancant l'Egin*,
amb aquest sistema d' "una, grande i libre"
son el càncer del poble,
pero el nostre futur es va aclarant
pero l'obstacle es el lema de sempre, del paleto de sempre.



*diari basc proxim a l'esquerra abertzale, tancat per aixo, per ser abertzale. Visca la democràcia a l'espanyola !

#100 oufarrat

oufarrat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 julio 2008 - 03:26

Bona tarda a tots.... perque una final de Eurocopa ha de donar tant mal rotllo?, collons... jo soc catala i de Lleida, m'agrada el futbol, soc soci del Lleida, res m'agradaria mes que veure al Urrea o al Gerson jugant contra Alemanya una final d'aquestes.... cadascu es molt lliure de estar content o no, de emocionarse o no, pero osties, lo Puyol, el Xavi, Cesc i Capdevila ben contents es veien cel.lebrant el triomf i segur que cuant tornin a jugar els dos primers amb el Barça, tots, tots, tots, aplaudirem i els animarem... o no?
Jo tambe vull seleccio Catalana, pero en vaig sentir content al veure Espanya aixecant la copa de Europa, que voleu que us digui.... a fi de comptes es la seleccio que paguem tots i aixo vol dir que qui la vulgui tambe es seva.
Visca, el Carrer Palauet, La Bordeta, Lleida, el Segria, Catalunya, Espanya, Europa i el Mon on vivim.
PD:"Per cert La Bordeta Independent... volem SELECCIO!!!!!"




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos