Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Final de la Eurocopa 2008 / Epaña - Alemania


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
173 respuestas en este tema

#41 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 junio 2008 - 12:15

Es una victoria Española y por consiguiente Catalana y Lleidetana.

Moltes felicitats!!!

Lo siento por los "alemanes" residentes en Catalunya que estos dias han sido abundantes.



Com be han dit alguns companys, parla per tu, Espanya no em representa ni a mi ni a la meva terra, Lleida es catalana, i per mi, ser lleidAtà es sentirme part de Catalunya, que es el país que hem representa (com veus, a tu no t'incloc, cosa que tu si ens inclous en un país de caspa, opressió i com s'ha vist a les celebracions, s'onejen banderes franquistes amb orgull)


Per la part esportiva, encara que no m'agradi, s'ha de felicitar a Espanya, han sigut absolutament superiors a Alemanya, i han fet un gran campionat, enhorabona.

I com be diu en Rod, nosaltres continuarem lluitant per a que Catalunya pugui competir arreu del món de manera oficial.

#42 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 12:18

TOMA TOMA TOMA LA ROJA CAMPEONA!!!!!!!

#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 02:18

ja era ora que guanyesin

#44 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 junio 2008 - 09:34

Es una victoria Española y por consiguiente Catalana y Lleidetana.

Moltes felicitats!!!

Lo siento por los "alemanes" residentes en Catalunya que estos dias han sido abundantes.


Vuelves a demostrar lo que eres, un falso.
Habla por tí y por los tuyos, habla de tu pais,españa (si quieres),que de Catalunya y de Lleida ya nos encargaremos nosotros.
Y recuerda que a mi no me la pegas, intenta engañar a otros con tu discurso españolista.


¿Falso? ¿Porqué?, ¿alguna vez he dicho que no me sienta español?, Mi país es este España, y te guste o no Catalunya tambien pertenece a este mi país España.

No os vamos a dejar solos a algunos "alemanes" para que manejeis este pais, no tengas cuidado que no os dejaremos.


Error, yo soy polaco , ahora cojes tu lema "El futbol acabara uniendonos." tu saco de hipocresia, y tu bandera española e intenta comerle la oreja a otro, y te lo vuelvo a repetir tu eres español y vives en Tarragona, yo soy Catalán soy, y vivo en Lleida. Por lo tanto cuando hables de Catalunya o de Lleida intenta no generalizar.

#45 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 junio 2008 - 11:50

Encara que a molts no us agradi, Catalunya es España, yo també reconec que una independencia per Catalunya ens afavoririe molt economicamen, pero tot aixo son utopies, Catalunya mai sera un país independent i encara que a molts no us agradi sentir aixo, es la simple realitat.


P.D: deixan de banda les independencies i españa, gran resultat el d'hair contra alemanya i perfecta actuacio de tots els jugadors. 8)

#46 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 junio 2008 - 11:57

Encara que a molts no us agradi, Catalunya es España, yo també reconec que una independencia per Catalunya ens afavoririe molt economicamen, pero tot aixo son utopies, Catalunya mai sera un país independent i encara que a molts no us agradi sentir aixo, es la simple realitat.



La utopia deixa de ser-ho quan la gent hi creu en ella, si realment tots creguéssim que es possible ser un País lliure i independent, ho aconseguiriam més ràpid del que creiem, però be, amb gent així els demés haurem de treballar el doble per arribar al objectiu.




PD: Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.

#47 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 30 junio 2008 - 12:21

Es una victoria Española y por consiguiente Catalana y Lleidetana.

Moltes felicitats!!!

Lo siento por los "alemanes" residentes en Catalunya que estos dias han sido abundantes.


Vuelves a demostrar lo que eres, un falso.
Habla por tí y por los tuyos, habla de tu pais,españa (si quieres),que de Catalunya y de Lleida ya nos encargaremos nosotros.
Y recuerda que a mi no me la pegas, intenta engañar a otros con tu discurso españolista.


¿Falso? ¿Porqué?, ¿alguna vez he dicho que no me sienta español?, Mi país es este España, y te guste o no Catalunya tambien pertenece a este mi país España.

No os vamos a dejar solos a algunos "alemanes" para que manejeis este pais, no tengas cuidado que no os dejaremos.


au juanito... ves-te'n al foro del nàstic.


Me recuerda viejos tiempos, eso de largar al personal, cuando no se coincide con sus ideas. Pero no me voy a ir.



Em sembla Juanito que amb mí t'equivoques...a mi els teus amors vers la teva selecció, país, bandera i la teva honrosa senyora mare me'ls passo pel forro dels meus gloriosos i lleidatans collons.. la meva invitació per que vaiguis a donar la llauna al foro del nàstic (que per això ets del nàstic,oi?) no es per coincidir en no se quines extranyes idees (una partit de futbol és una idea? una bandereta és una idea?).... la provocació és molt fàcil, qualsevol humanoide pot practicar aquest mil·lenari art... però no entraré a debatre res amb un provocador anònim (i del nàstic...) és una perdua de temps però tu torno a repetir un cop més, ves-te'n al foro del nàstic a dónar classes de geografia, metafísica i "amores patrios"... que et vols quedar en un foro del lleida a debatre la blancor de la llet??...endavant, no seré jo que faci callar al mico del circ.

#48 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 01:11

TOMA TOMA TOMA LA ROJA CAMPEONA!!!!!!!


Te vas perdre les celebracions pel barri 8) 8) 8) 8)

#49 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 01:44

TOMA TOMA TOMA LA ROJA CAMPEONA!!!!!!!


Te vas perdre les celebracions pel barri 8) 8) 8) 8)


malesing??

#50 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 04:30

CAMPEOOOONS!!!!
ens u mereixieem!
em fet una Eurocopa per guanyarla i ho em aconseguit!

Viscaa Lleida! Visca Catalunya! i Visca Espanya!

#51 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 junio 2008 - 05:11

Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.


Si que es trist. I amb això no dic que em consideri Català perque no em considero pas...

Més trist es lo meu, que m' agrada veure el futbol. Però NOMES segueixo el Lleida (i amb orgull).

#52 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 05:31

]

Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.


Si que es trist. I amb això no dic que em consideri Català perque no em considero pas...

Més trist es lo meu, que m' agrada veure el futbol. Però NOMES segueixo el Lleida (i amb orgull).


Trist es veure el catalanista del Laporta mirant el partit en directe al camp, veure jugadors del Barça, quan guanyen un titol cantant el Visca Catalunya i ara celebrant els gols i el titol de la Roja com bojos. Que n'hi han pocs d'Oleguers...

#53 Juan del Nastic

Juan del Nastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 417 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 06:25

Munguit; yo no generalizo, lo haces tu, creyendo que solo son catalanes los catalanistas como tu. A Dios gracias en Catalunya somos muchos y de todo tipo de pelajes, no solo estan los "tuyos" tambien estan los "mios" y que para más "inri" y aunque no lo creas tienen el mismo derecho que los "tuyos" a vivir, opinar y trabajar aqui en nuestra estimada Catalunya.

Shinji01; tienes todo el derecho, faltaria más, a creer en la utopía y luchar por ella, yo incluyo a todos en este país que es España, porque guste o no es así. Pensar que España es un país casposo y fascista es simplemente manipular la realidad, hoy en día no es así, es muy propio de los nacionalismos (incluido el español) creer que lo "nuestro" es lo bueno y lo del vecino es "bazofia". No me sirve como argumento, es simple y muy poco elaborado.

Ilergeta22; estoy muy a gusto en este foro, siempre me ha gustado, cierto es que ahora flojea, pero siempre he participado con mucha ilusión y me lo paso muy bien, como veras tengo una "antigüedad" en el. Me gusta el foro y el Lleida y como no y sobre todo, Lleida. Por todo eso y por muchas cosas que no te voy a contar a ti voy a seguir aqui mientras se me permita.

#54 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 junio 2008 - 06:34

CAMPEOOOONS!!!!
ens u mereixieem!
em fet una Eurocopa per guanyarla i ho em aconseguit!

Viscaa Lleida! Visca Catalunya! i Visca Espanya!


Clar que si. Ja era hora i hem guanyat fent un gran futbol. Com tu dius al final...

Visca el Lleida! Visca Catalunya! i Visca la sel·lecció espanyola!

#55 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 junio 2008 - 06:35

]

Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.


Si que es trist. I amb això no dic que em consideri Català perque no em considero pas...

Més trist es lo meu, que m' agrada veure el futbol. Però NOMES segueixo el Lleida (i amb orgull).


Trist es veure el catalanista del Laporta mirant el partit en directe al camp, veure jugadors del Barça, quan guanyen un titol cantant el Visca Catalunya i ara celebrant els gols i el titol de la Roja com bojos. Que n'hi han pocs d'Oleguers...


Jo no trobo trist lo dels jugadors del barça, es pot dir visca catalunya i apasionar-se amb la sel·lecció espanyola.

#56 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 06:45

]

Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.


Si que es trist. I amb això no dic que em consideri Català perque no em considero pas...

Més trist es lo meu, que m' agrada veure el futbol. Però NOMES segueixo el Lleida (i amb orgull).


Trist es veure el catalanista del Laporta mirant el partit en directe al camp, veure jugadors del Barça, quan guanyen un titol cantant el Visca Catalunya i ara celebrant els gols i el titol de la Roja com bojos. Que n'hi han pocs d'Oleguers...


Jo no trobo trist lo dels jugadors del barça, es pot dir visca catalunya i apasionar-se amb la sel·lecció espanyola.


I es pot dir visca el barça i apasionar-se amb els gols del madrid.... :roll:

#57 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 30 junio 2008 - 07:43

]

Es molt trist mirar una Eurocopa o un Mundial, i que tots els equips te la pelin.


Si que es trist. I amb això no dic que em consideri Català perque no em considero pas...

Més trist es lo meu, que m' agrada veure el futbol. Però NOMES segueixo el Lleida (i amb orgull).


Trist es veure el catalanista del Laporta mirant el partit en directe al camp, veure jugadors del Barça, quan guanyen un titol cantant el Visca Catalunya i ara celebrant els gols i el titol de la Roja com bojos. Que n'hi han pocs d'Oleguers...


Jo no trobo trist lo dels jugadors del barça, es pot dir visca catalunya i apasionar-se amb la sel·lecció espanyola.


I es pot dir visca el barça i apasionar-se amb els gols del madrid.... :roll:


No hi veig la relació. A Espanya hi juguen els jugadors catalans. Llavors quan dic "Visca el lleida", dic lleida independent??

#58 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 junio 2008 - 08:36

Munguit; yo no generalizo, lo haces tu, creyendo que solo son catalanes los catalanistas como tu. A Dios gracias en Catalunya somos muchos y de todo tipo de pelajes, no solo estan los "tuyos" tambien estan los "mios" y que para más "inri" y aunque no lo creas tienen el mismo derecho que los "tuyos" a vivir, opinar y trabajar aqui en nuestra estimada Catalunya.

..

No cuela, eres tu el que generalizas hablando de lo que hemos de sentir los Catalanes y los de Lleida, curioso dando "lecciones" a los demás,
No desvies el tema insinuando cosas que no he dicho
"A Dios gracias en Catalunya somos muchos y de todo tipo de pelajes, no solo estan los "tuyos" tambien estan los "mios" y que para más "inri" y aunque no lo creas tienen el mismo derecho que los "tuyos" a vivir, opinar y trabajar aqui en nuestra estimada Catalunya."

Jamas he hablado que si tal colectivo tiene mas o menos derechos que los otros, no manipules, deja de hacer la victima y de politizar .

#59 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 junio 2008 - 09:05

Shinji01; tienes todo el derecho, faltaria más, a creer en la utopía y luchar por ella, yo incluyo a todos en este país que es España, porque guste o no es así. Pensar que España es un país casposo y fascista es simplemente manipular la realidad, hoy en día no es así, es muy propio de los nacionalismos (incluido el español) creer que lo "nuestro" es lo bueno y lo del vecino es "bazofia". No me sirve como argumento, es simple y muy poco elaborado.



Yo no he dicho que lo mio sea lo bueno y lo mejor, digo que España es un pais casposo i con muchisimos tintes fascistas (solo hace falta ver el partido lider de la oposicion)

Ahir va ser el dia de l'orgull garrulo, només he vist tant killo quan el madrid ha guanyat algo, ademes de gent que no ha vist un partit de futbol sencer en sa puta vida. Aixi com algun que altre pare embolicant amb banderes feixistes als seus fills petits.

Molt ens queda per apendre de països com Alemanya, vulguem o no, l'Estat Espanyol socialment esta atrassat, i l'exemple es el garrulisme que desperta la selecció espanyola.



Visca els Toros, les Peinetes, el Flamenco, la Sangria, la Guardia Civil, i totes aquestes coses tan catalanes i que tant representen la nostra estimada Catalunya (sobretot al nostre "estimat" Montilla).

#60 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 junio 2008 - 09:13

0-1 i campions

aquí va un dels millors equips d'Espanya que marcaran l'història d'aquest país.

Enhorabona campions. A Tarrega i a la Pobla deuen estar contents.


es veritat..a la radio es comenta que a Tarrega i a la Pobla corren rius de semen de les palles col·lectives que se estant fent, és impresionant.


I això que Spain ( així ningú s'ofèn), feia 44 anys que no guanyava res, si ho fés cada any el foro seria una màquina de disputes...
He afagat aquest escrit perquè de tots és el que més... m'ha sobtat.
Ilergeta22, que esmorzes al matí per escriure tot això?
Quina emissora de ràdio escoltes, jo no l'he trobat mai?
Rius de semen?, de verro o de cavall?, poder és LLUVIA DORADA?

Tornant al tema...
Ahir es va jugar un partit nostàligic Hitler & Franco.
Feia anys que no es veien partits tant apassionants i com era normal moltes enganxades, normal si recordem als dos magnants.
Però per fi una cosa era i és clara, ja era el moment que SPAIN demostrés que ha part de la Lliga regular, la selecció també pot guanyar el títol com Grècia.
Felicitats a tots i totes ( el que no l'hi agrada pot estar content perquè anit a Lleida també feien cinema)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos