Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Videomarcador al Fòrum!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
188 respuestas en este tema

#141 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 09:23

Moltes gràcies a tots!

Aquí teniu una coseta que us agradarà:

http://es.youtube.co...h?v=90GrlnLVJF4

Us asseguro que, millorant l'ambient poc a poc, serem més al Camp d'Esports. N'estic plenament convençut! :wink:



PD: la cançó del gol era un fragment d'Elèctrica Dharma.

Ets un crack senyor!! El canvi s'ha notat moltisim i els que estavam al gol com a minim tots cabtavam la de Lleida, Terra Ferma.
F1(o Jimmy,LleidaOk,Cristobal,Cristobal_Ferrari..) jo les burles les dirigeixo cap a tu amb els teus comentaris sempre discrepant sense cap argument de pes i els teu espanyolisme ranci que arriba fins a punts de dir-li "Seu Vieja" a la nostra estimada Seu Vella, patetic!
Salut i segueix aixi Enric!!

PD: i la canço de todos los hintxas?.. :cry:

#142 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 12:27

8O 8O "seu vieja"?¿¡! 8O 8O on pare aixo?


Seu vieja¿?¿?¿?¿?¿?? juer ara mentero k existeix un llok aixi a lleida... weno weno ja em direu on es els k u sapigeu

#143 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 12:34

Estas fet un krak Enric!!! no hi ha mes paraules

#144 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 12:50

Gracies el canvi sa notat.

#145 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 01:29

sisplau, al proxim partit podries posar la cançó de QUEEN:



"another one bite the dust" :wink:

#146 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 septiembre 2007 - 02:40

Bona feina..!!!!!!

:lol:

#147 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 septiembre 2007 - 04:47

Si que s'ha notat el canvi..gran treball!! I tmb m'agradat la nova imatge de fons del videomarcador.

PD:Lo de anar ficant els dorsals dels 2 equips amb els noms corresponents de tant en tant, ho trobo una gran idea

#148 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 05:34

de p*** mare tot, el marcador amb la seu vella de fons impresionant!!!
molt bona feina!!

#149 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 septiembre 2007 - 05:41

A mi parecer y discupad mi discrepancia pero esta cancion del Lleida,Terra Ferma y la primera cancion la verdad a los que estabamos en tribuna la verdad es que mucho entusiasmo va ser que no pero bueno, (mas bien al contrario, he escuchado algunas burlas y todo),pero para mi lo importante y eso es lo que valoro yo mas que la música es el cambio IMPORTANTE en el video marcador, con ver la seu vieja en la pantalla me ha parecido excelente un gran detalle si señor Enric :D


perdona pero no se en qué "Tribuna" debes estar tú... yo soy socio de Tribuna y no he visto nada de lo que tú estás diciendo en este post, todo lo contrario... incluso cuando sonaba el garrotin del Parrano más de uno he visto bailando :lol:

Enric mis más sincera enhorabuena, una currada lo que estas haciendo con el videomarcador!!!

#150 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 05:42

A mi parecer y discupad mi discrepancia pero esta cancion del Lleida,Terra Ferma y la primera cancion la verdad a los que estabamos en tribuna la verdad es que mucho entusiasmo va ser que no pero bueno, (mas bien al contrario, he escuchado algunas burlas y todo),pero para mi lo importante y eso es lo que valoro yo mas que la música es el cambio IMPORTANTE en el video marcador, con ver la seu vieja en la pantalla me ha parecido excelente un gran detalle si señor Enric :D


perdona pero no se en qué "Tribuna" debes estar tú... yo soy socio de Tribuna y no he visto nada de lo que tú estás diciendo en este post, todo lo contrario... incluso cuando sonaba el garrotin del Parrano más de uno he visto bailando :lol:

Enric mis más sincera enhorabuena, una currada lo que estas haciendo con el videomarcador!!!


Si lo dice el Mariolero, va a misa.



Tu por aqui, que es de tu vida ? xD

#151 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 septiembre 2007 - 06:31

A mi parecer y discupad mi discrepancia pero esta cancion del Lleida,Terra Ferma y la primera cancion la verdad a los que estabamos en tribuna la verdad es que mucho entusiasmo va ser que no pero bueno, (mas bien al contrario, he escuchado algunas burlas y todo),pero para mi lo importante y eso es lo que valoro yo mas que la música es el cambio IMPORTANTE en el video marcador, con ver la seu vieja en la pantalla me ha parecido excelente un gran detalle si señor Enric :D


perdona pero no se en qué "Tribuna" debes estar tú... yo soy socio de Tribuna y no he visto nada de lo que tú estás diciendo en este post, todo lo contrario... incluso cuando sonaba el garrotin del Parrano más de uno he visto bailando :lol:

Enric mis más sincera enhorabuena, una currada lo que estas haciendo con el videomarcador!!!


Si lo dice el Mariolero, va a misa.



Tu por aqui, que es de tu vida ? xD


jajaja... siempre he estado por aquí, es más nunca he dejado de entrar al foro para ver que tal estaba la cosa :wink:

P.D. que yo escriba en castellano no significa que tú también debas hacerlo, con lo susceptible que eres con este tema... :lol:

#152 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 08:44

avui he llegit a la manyana, a l'apartat de "lo peor", que aquest marcador era una discoteca i que nose que... tu enric no facis cas, a la meva zona la gent s'ho va passar super be i tot eren critiques possitives al teu favor.

PD: per cert, el marcador ha millorat notablement i els escuts es veuen millor. FELICITATS!

#153 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 08:56

avui he llegit a la manyana, a l'apartat de "lo peor", que aquest marcador era una discoteca i que nose que... tu enric no facis cas, a la meva zona la gent s'ho va passar super be i tot eren critiques possitives al teu favor.

PD: per cert, el marcador ha millorat notablement i els escuts es veuen millor. FELICITATS!


Merci, però sempre hi ha gent que li agrada "fotre el dit a la llaga"...

#154 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 10:30

No era pel marcador, es referia al volum dels altaveus del Camp d'Esports, segons el "redactor", massa alt. Jo no opino el mateix. per mi estava tot perfecte.

#155 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 10:48

No era pel marcador, es referia al volum dels altaveus del Camp d'Esports, segons el "redactor", massa alt. Jo no opino el mateix. per mi estava tot perfecte.

i al tipus de musica de les cançons tambe...

#156 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 11:32

tot molt bé, el volumen també perfecte :wink:

#157 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 11 septiembre 2007 - 02:48

Com a títol posa: "El exceso de la megafonía" i llegint dóna a entendre que discrepa amb que el volum està massa alt, no amb el tipus de música. De totes formes l'Enric sembla conèixer a la persona que ho ha escrit i el motiu pel que ho ha escrit, i suposo que ens podrà il.luminar una mica.

#158 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2007 - 03:33

Com a títol posa: "El exceso de la megafonía" i llegint dóna a entendre que discrepa amb que el volum està massa alt, no amb el tipus de música. De totes formes l'Enric sembla conèixer a la persona que ho ha escrit i el motiu pel que ho ha escrit, i suposo que ens podrà il.luminar una mica.


D'opinions en aquesta vida n'hi ha més que de colors, però a més, cada color té la seva "tonalitat".

No entraré en polèmiques, ni molt menys, però "respecto" la feina d'aquest redactor. Ell simplement ha donat la seva opinió i jo dono la meva: no crec que "el detalle del partido" sigui "el exceso de la megafonía", sinó un treball que hi ha darrere de tot el què, modestament, es va mostrar ahir per pantalla.

Sincerament, companys i companyes, ell fa la seva feina i jo la meva, cap problema; amb la ventatja que jo solucionaré fàcilment aquest "detalle del partido" baixant una mica la megafonia. Poc més a dir que...

FORÇA LLEIDA I VISCA EL NOU AMBIENT AL CAMP D'ESPORTS!!! (què entre tots millorarem!!!)

GRÀCIES A TOTS :wink:

#159 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 septiembre 2007 - 04:45

jajaja... siempre he estado por aquí, es más nunca he dejado de entrar al foro para ver que tal estaba la cosa :wink:

P.D. que yo escriba en castellano no significa que tú también debas hacerlo, con lo susceptible que eres con este tema... :lol:




sincerament m'es igual parlar-te en català que en castellà, pero es la costum xD


PD: susceptible no, i menys amb una llengua, que les llengues son cultura, i renegar de la llengua castellana, seria renegar una mica de la meva ascendencia andalusa.

La llengua no s'ha d'usar com arma politica, no ho oblidis ;D




PD: es nota ke es tard i no vai gaire be xD

#160 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2007 - 01:28

Yo estic d'acord am lo del volum, no podia parlar amb el del costat, per lo demés perfecte, bona feina




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos