Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Videomarcador al Fòrum!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
188 respuestas en este tema

#121 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 12:20

Companys i companyes del fòrum,

Han estat uns dies de treball engrescador i a estones "durillo", però…ja ho tinc tot preparat per demà diumenge. Us avanço que hi hauran novetats al Camp d’Esports. Totes aquestes propostes ens ajuden tant a vosaltres com a mí (jo faig millor la meva feina i vosaltres ho agraïu estant més agust al camp). Estic segur d’una cosa: l’ambient al nostre Camp serà diferent i, espero com a mínim, millor.

De moment, això és tot. Solament em queda desitjar-vos que us ho passeu molt bé i que, sobretot, animeu al nostre Equip durant el partit, que sentim els colors i estiguem orgullosos com mai de dir:

VISCA EL LLEIDA!!!

#122 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 02:50

i aprofitant que estic despert per aquestes hores...

Moltes gràcies un altre cop per fer el que estas fent, qualsevol altre hagues continuat fotent el mateix cada partit, sense importarli l'opinio de la gent, ja que es molt mes comode posar cada diumenje el mateix, estalvian-te el temps de feina extra que porta codificar els arxius d'audio i video per a que puguin ser reproduits pel videomarcador.

Personalment tinc ganes de que arribi demà, no només per gaudir un diumenje més del nostre Lleida i de la gent del Gol Nord, sino també poder disfrutar la mitja part amb musica decent i propera.


Salut, gràcies i ens veiem demà!

Bona nit i Força Lleida!

#123 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 03:26

Ostres nose si aixo o fas tu o no pero al gol del Lleida podries ficar algo salalalalala com allo del nastic estaria wapo no? :wink:

#124 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 01:23

Ostres nose si aixo o fas tu o no pero al gol del Lleida podries ficar algo salalalalala com allo del nastic estaria wapo no? :wink:




lo cualo?

#125 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 08:13

Feliçitats Enric, avui s ha notat un canvi. Molt be, t ha quedat tot collonut...

#126 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 08:22

Tambe al Marcador sorti la imatge del Castell molt currada!

#127 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 08:22

Ostres nose si aixo o fas tu o no pero al gol del Lleida podries ficar algo salalalalala com allo del nastic estaria wapo no? :wink:




lo cualo?

La canço que te el Nastic cuan marquen un GOOOOOL!

#128 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 08:25

Muy bien ha sonado la megafonia y el karaoke del Himne muy bien, acorde con la musica, lo del castell un delle muy chulo, te lo has currado muy bien

#129 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 08:30

S'ha notat el canvi, i per a millor al meu parer. La renovació a sigut total xD, gran feina :D

#130 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 09:21

Enhorabona nano, el canvi ha estat cap a molt positiu!!!! Al meu cantó hi havia força gent que tararejava el Lleida, Lleida, terra ferma. Al final aconseguiràs que se la sàpigui tothom eh?

#131 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 09:33

Genial el canvi, i el karaoke del Lleida Lleida terra ferma, curradissim, feia temps que no cantavam a la mitja part.



PD: Avui estavam esperant la de Todos los Hintxas a la mitja part cabro! xDDDD



Molt be, en serio, una currada de puta mare! Felicitats!

#132 Rising

Rising

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 10:30

Enric, m’afegeixo a les felicitacions, la veritat és que ha estat molt be i la mitja part s’ha fet d’allò més entretinguda (personalment m’ha agradat molt la cançó de Queen). I la gran pregunta és ... i la musica del gol que era :lol: ?.
Però repeteixo: felicitats!

#133 xxxxxx

xxxxxx

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 112 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 10:32

A mi parecer y discupad mi discrepancia pero esta cancion del Lleida,Terra Ferma y la primera cancion la verdad a los que estabamos en tribuna la verdad es que mucho entusiasmo va ser que no pero bueno, (mas bien al contrario, he escuchado algunas burlas y todo),pero para mi lo importante y eso es lo que valoro yo mas que la música es el cambio IMPORTANTE en el video marcador, con ver la seu vieja en la pantalla me ha parecido excelente un gran detalle si señor Enric :D

#134 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 septiembre 2007 - 10:42

8O 8O "seu vieja"?¿¡! 8O 8O on pare aixo?

#135 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 11:04

doncs a mi m'ha agradat molt TOT!!!!

sobretot el marcador amb la seu vella i la musica de lleida lleida terra ferma

m'ha agradat MOLT!!!

#136 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 septiembre 2007 - 11:21

Bona, gran i complicada feina.
Felicitats !!!

#137 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 12:12

A mi parecer y discupad mi discrepancia pero esta cancion del Lleida,Terra Ferma y la primera cancion la verdad a los que estabamos en tribuna la verdad es que mucho entusiasmo va ser que no pero bueno, (mas bien al contrario, he escuchado algunas burlas y todo),pero para mi lo importante y eso es lo que valoro yo mas que la música es el cambio IMPORTANTE en el video marcador, con ver la seu vieja en la pantalla me ha parecido excelente un gran detalle si señor Enric :D



La Seu Vieja para per algun altre puesto que els lleidatans desconeixem, aixi que t'agraïriam que ens diguessis on es troba la replica castellana de la nostra estimada Seu Vella, gràcies.

Referent a la cançó de Lleida, Terra Ferma, tot un puntazo, al gol nord l'hem cantat, i força gent ha quedat gratament sorpresa i ens han preguntat d'on baixar-se la cançó, i sincerament, si arribem a play off i a la mitja part fots aquest himne, crec que entre la taja que durem i la cançó es pot crear un ambient de puta mare.


Lleida! Lleida! Terra Ferma!!!!




PD: Penja el karaoke a youtube, ke esta molt currat, sobretot els timings, que feia anys que no concordaven amb la lletra!

#138 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 12:38

que us semblaria posar la cançó mítica del grup QUEEN que es titula aixi:

"Another one bite the dust"

mencantaria escoltarla al cam desports jeje, gracies enric per registrarte en aquest foro :wink:

#139 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 02:09

Enric ets el jefe!! Moltes felicitats! Tant pel canvi de disseny del marcador, com per la música!
Per cert quina cançó era la del Gol? Suposo que era el començament d'alguna de la Dharma. Jo proposaria el troç de la mítica tornada de la cançó "La presó del rei de França", per a que havent fet el gol la gent la coregi.

De totes formes felicitats de nou! Aquest Camp d'Esports fa por!! (¬¬..poc a poc..)

#140 Enric_Videomarcador

Enric_Videomarcador

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2007 - 03:11

Moltes gràcies a tots!

Aquí teniu una coseta que us agradarà:

http://es.youtube.co...h?v=90GrlnLVJF4

Us asseguro que, millorant l'ambient poc a poc, serem més al Camp d'Esports. N'estic plenament convençut! :wink:



PD: la cançó del gol era un fragment d'Elèctrica Dharma.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos