Ir al contenido


Foto
- - - - -

Boqueron veste'n ja!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
80 respuestas en este tema

#41 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 12:37

I que s'ha de fer per que aquest home marxo?¿ esperar a que perdem els pocs partits que ens queden i que el facin fora?¿ per que llavors ja sera massa tard... que marxi ja d'una vegada, ja ens ha demostrat el que sap fer en aquestos partits... cridar i mes cridar!! pero jo no he vist res de millora desde que ell esta aqui. :evil:

#42 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 12:41

I que s'ha de fer per que aquest home marxo?¿ esperar a que perdem els pocs partits que ens queden i que el facin fora?¿ per que llavors ja sera massa tard... que marxi ja d'una vegada, ja ens ha demostrat el que sap fer en aquestos partits... cridar i mes cridar!! pero jo no he vist res de millora desde que ell esta aqui. :evil:


Pots estar segura que aquest no serà honrat com el Felipe, el tindran que fer fora, i no perdonarà un €.

#43 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 03:27

I que s'ha de fer per que aquest home marxo?¿ esperar a que perdem els pocs partits que ens queden i que el facin fora?¿ per que llavors ja sera massa tard... que marxi ja d'una vegada, ja ens ha demostrat el que sap fer en aquestos partits... cridar i mes cridar!! pero jo no he vist res de millora desde que ell esta aqui. :evil:


Pots estar segura que aquest no serà honrat com el Felipe, el tindran que fer fora, i no perdonarà un €.


Totalment d'acord amb vosaltres, aquest payo no marxe ni amb fum de sabatots. No té N.P.I. i només vol los cuartos.
Hauríem de començar a`pensar amb pancartes i càntics per consegiuir que marxo.

#44 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 08:04

Si contra l'Espanyol B dimecres i sobretot contra el Benidorm al cap de setmana el Lleida no es capç de treure els 6 punts


Contra el Espanyol B ja i tindria que haver un nou entrenador a la banqueta, estem perdent el temps amb aquest home.
L'unic que sap dir desde la banqueta es: Más ritmo, Más velocidad. Per dir això i poden posar a cualsevol!


Doncs si. Jo penso igual que tú.

#45 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 08:35

amb el boqueron encara som mes irregulars ke abans.


va ser una cagada canviar d'entrenador pero ara no si pot fer res.

#46 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 10:11

siiii, aquest home ha de marxar JA!!!! aixo es el que es pot fer ara que encara estem a temps :roll: (al menys es el que m'agradaria, a mi i a molts mes :cry: )

marxi senyor Estevan, ja ha fet tot lo que sabia fer amb nosaltres marxi!!!

#47 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 12:58

I que s'ha de fer per que aquest home marxo?¿ esperar a que perdem els pocs partits que ens queden i que el facin fora?¿ per que llavors ja sera massa tard... que marxi ja d'una vegada, ja ens ha demostrat el que sap fer en aquestos partits... cridar i mes cridar!! pero jo no he vist res de millora desde que ell esta aqui. :evil:


Pots estar segura que aquest no serà honrat com el Felipe, el tindran que fer fora, i no perdonarà un €.


Totalment d'acord amb tu Asroc, per ell mateix no marxarà ni de conya,però ni de conya ni que caiguem golejats aquesta nit i el diumenge també, no marxarà i que no perdonarà un euro ni ho dubtis tampoc.

Saps quina es la solució Asroc??El compromís de la plantilla....Fàcil!!Si els jugadors estàn 100% compromesos arribaràn els resultats i en cas de que no arribin el Boquerón ja es donarà conte de que no pot fer res més i potser s'ho replanteja (no sería descabellat pensar això),perque ja no tindría cap motivació per continuar, oi que no?

#48 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 12:59

Menos criticar i més animar, especialment avui, que encara podem pujar collons !!

#49 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 marzo 2007 - 01:16

Menos criticar i més animar, especialment avui, que encara podem pujar collons !!


Totalment d'acord.

#50 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:30

Si ja ho se que encara podem pujar, es el que mes desitjo, jo nomès opinava del senyor Esteban que ara es lo de menys, però jo tinc l'esperança de que aconseguirem arrivar al play off :D

#51 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:39

Al paso que vamos o no soy pesimista poder quedar entre los 8 primeros para poder disputar la copa del rey el año que viene...

#52 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:42

Al paso que vamos o no soy pesimista poder quedar entre los 8 primeros para poder disputar la copa del rey el año que viene...


hombre un poco pesimista... yo creo que aun hay muchas opciones si ganamos hoy i el domingo

#53 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:45

Al paso que vamos o no soy pesimista poder quedar entre los 8 primeros para poder disputar la copa del rey el año que viene...


hombre un poco pesimista... yo creo que aun hay muchas opciones si ganamos hoy i el domingo


Tu ho has dit, si guanyem els dos partits, i moltes...hem d'esperar k els de dalt tmb pinxon. Jo no ho vec tan bé. Però en akestes coses mai se sap. Depenem de nosaltres mateixos, i si es vol fer algo o se guanye o res.

#54 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 01:48

Ojala sea asi y el domingo a las 7 lo vea de otra manera. De momento hoy toca ganar y subir la moral... A LA AFICION ¡¡¡

#55 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:03

Al paso que vamos o no soy pesimista poder quedar entre los 8 primeros para poder disputar la copa del rey el año que viene...


hombre un poco pesimista... yo creo que aun hay muchas opciones si ganamos hoy i el domingo


Tu ho has dit, si guanyem els dos partits, i moltes...hem d'esperar k els de dalt tmb pinxon. Jo no ho vec tan bé. Però en akestes coses mai se sap. Depenem de nosaltres mateixos, i si es vol fer algo o se guanye o res.


Sino recordo malament aquest setmana hi ha enfrentaments directes entre els 4 primers la cual cosas guanyant els 2 partits estarem alli a dalt

#56 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:05

Sino recordo malament aquest setmana hi ha enfrentaments directes entre els 4 primers la cual cosas guanyant els 2 partits estarem alli a dalt


Això espero...

#57 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:09

Si aquest tio ha de marxar, es més no tindria que haver vingut mai, pero avui es l'hora de demostrar que els seguidors del Lleida mereixen un equip de Primera.
A omplir el camp i animar, no xiular a les primeres jugades, fins que finalitzi el partit i a Guanyar.

Queden punts i partits pel Play OFF

#58 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:11

Si foten fora al Boquerón en cas de mals resultats que torni Rúbio, amb ell a 2aA de pet :D
Rubio vuelva hombre vuelva, ésta es su casa y le necesitamos :roll:

#59 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:11

Nem passet a passet i no pensar en guanyar 8 partits de patac!
Mentres sigui matemàticament possible..

#60 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 marzo 2007 - 02:27

Avui guañar o guañar si o si :!: :!: :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos