Ir al contenido


Foto
- - - - -

Boqueron veste'n ja!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
80 respuestas en este tema

#21 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 10:07

amb la pasta q sa gastat el lleida....bffff com no puijin ya vec al lleida esfonsat.

#22 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 12:54

El lleida ya puede pensar en la proxima temporada porque con este entrenador no conseguiremos nada!!

BOQUERON VETE YAAA ESTAMOS ARTOSS!!!
MANE VUELVE AL LLEIDA!!!


Exacto. Mientras Boquerón siga entrenando al Lleida, no subiremos a Segunda División A. Por lo tanto vete ya y por favor Luis Cesar o Mané, venid a ayudar al Lleida. Con vosotros seguro que el Lleida sube. Mientras esté Boquerón, ya os podeis olbidar a subir a Segunda Division A.


Tio, no barregis els medicaments amb lo "solisombra" que t'esta sentant fatal!
Tu creus que tant Mané com Luis César vindrien al Lleida???? ja ja ja ja.
Demana sisplau al Barça que ens deixi,sisplau, a Deco també!!! ja ja ja ja.



sisi i que ens deixi " tiburon puyol " perque el senyor dorado...tela ahir torno a repetir va fer un parell d'errors espectaculars... un d'ells no ens va costar un gol de miracle

#23 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 06:44

El Boqueron no serveix ni per entrenar a un 3a regional!! que no ho veieu que no en te ni puta idea de futbol!!! Ahir era un partit per a que lazaro sotigues a fotre la cama... no a fer mariconades com vam fer!!! no se com no se'n dona compte!! deu ser curt aquest home!!

#24 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:36

Avui s'han sentit els primers crits a la grada de : BOQUERÓN DIMISIÓN!!!

I ell ho ha d'haver sentit.


Completament d'acord. Jo també vull expressar el meu malestar. No anem enlloc. Crec que tenim la millor plantilla (amb diferència) de tota la 2a B i estem en terreny de ningú! No sabem on anem!

A més deixeu-me ser pessimista i dir que si no es puja enguany... Algú sap quin futur hi ha a 2a B? Econòmicament som una merda i l'any que bé seguin en aquesta categoria dubto molt poder retenir tot el potencial esportiu del qual disposem enguany...

Ai, Boqueron... On anirem a parar...

#25 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:41

El lleida ya puede pensar en la proxima temporada porque con este entrenador no conseguiremos nada!!

BOQUERON VETE YAAA ESTAMOS ARTOSS!!!
MANE VUELVE AL LLEIDA!!!


Exacto. Mientras Boquerón siga entrenando al Lleida, no subiremos a Segunda División A. Por lo tanto vete ya y por favor Luis Cesar o Mané, venid a ayudar al Lleida. Con vosotros seguro que el Lleida sube. Mientras esté Boquerón, ya os podeis olbidar a subir a Segunda Division A.


Tio, no barregis els medicaments amb lo "solisombra" que t'esta sentant fatal!
Tu creus que tant Mané com Luis César vindrien al Lleida???? ja ja ja ja.
Demana sisplau al Barça que ens deixi,sisplau, a Deco també!!! ja ja ja ja.


I perquè no es pot intentar? Per provar no passa res. Jo només dic que amb aquest home no pujarem a Segona A. És tot el que puc dir.

#26 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:46

Si contra l'Espanyol B dimecres i sobretot contra el Benidorm al cap de setmana el Lleida no es capç de treure els 6 punts jo si fos el president Massana destituia l'entrenador Boquerón fulminantment perquè ja es veu que no sap com agafar les rendes de l'equip, ja es veu que del Lleida de Miñambres al Lleida del Boquerón hi ha un abisme.
Tots aquells/es que criticaven al Miñambres que no se que, que no se cuantos, bé, jo els preguntaría??Us hagués agradatr donar una mica més soport a Miñambres quan més ho va necessitar??
O seré més directe...Per què el vau crucificar a la tercera jornada quan ja es veia que el que estava fent era conjuntar totes les peces d'un equip completamernt nou??Au va home va!!
Ara l'equip ja està fet i per molts entrenadors que vinguin ara poca cosa es podrà fer, la millor solució sería per part del Massana tornar a trucar al Miñambres, demanar-li perdó i que tornés a ser-ne l'entrenador del Lleida.

Fora Boquerón, vuelve Miñambres!!!

#27 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:49

És trist que jo digui això pero tan de bo perdem aquests 2 partits i així fotem fora d'una vegada el Boquerón Esteban. Pero clar. Pot venir un entrenador encara pitjor que el Boquerón Esteban si el foten fora? Aquesta és la meva pregunta. Són capaços. Se'n va Miñambres i ve un pitjor. Si fotem fora al Boquerón, pot venir un de pitjor? Aquesta és la meva pregunta.

#28 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:50

ANEU-SE'N TOTS ELS QUE NOMÉS FEU QUE CRITICAR.

em pensava aque amb el partit de la grama, veien que vam perdre injustament això passva un de cada 10 partits, però cagon l'ou, ahir, la mala sort, mol amiga del Lleida ens va saludar altre cop i vam tornar a perdre injustament. alguna d'aquells dos xuts, un de Keko , i l'altre de Tevenet tenia que entrar, però van fregar els dos el travesser i amés ens van anular un gol que pel que sembla va ser injustament. A la proxima guanyarem, no es pot tenir tanta mala sort.

jo, tot i veureu negre no em vui rendir. valtres si????

VAMOS LLEIDA Y ANIMO BOQUERON

#29 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:53

ANEU-SE'N TOTS ELS QUE NOMÉS FEU QUE CRITICAR.

em pensava aque amb el partit de la grama, veien que vam perdre injustament això passva un de cada 10 partits, però cagon l'ou, ahir, la mala sort, mol amiga del Lleida ens va saludar altre cop i vam tornar a perdre injustament. alguna d'aquells dos xuts, un de Keko , i l'altre de Tevenet tenia que entrar, però van fregar els dos el travesser i amés ens van anular un gol que pel que sembla va ser injustament. A la proxima guanyarem, no es pot tenir tanta mala sort.

jo, tot i veureu negre no em vui rendir. valtres si????

VAMOS LLEIDA Y ANIMO BOQUERON


Jo sé el que em dic. M'he informat de com és aquest home. No té curriculum d'entrenador. A tots els equips que ha anat (Xerez...), l'han futut fora de seguida. 1 home així no pot pujar el Lleida a Segona Divisió A. És tot el que puc dir.

#30 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 07:58

És trist que jo digui això pero tan de bo perdem aquests 2 partits i així fotem fora d'una vegada el Boquerón Esteban. Pero clar. Pot venir un entrenador encara pitjor que el Boquerón Esteban si el foten fora? Aquesta és la meva pregunta. Són capaços. Se'n va Miñambres i ve un pitjor. Si fotem fora al Boquerón, pot venir un de pitjor? Aquesta és la meva pregunta.


Perdona'm Enric-Bcn però MAI desitjis una derrota del Lleida encara que creguis i amb tota justicia que aquest no sigui l'entrenador idoni d'aquest Lleida, MAI es pot desitjar una derrota del nostre blau , MAI se li té que desitjar, ho entens??MAIIIIIIII!!!

Una altra cosa es que tu diguesis el que jo he dit, que si no es guanyen aquests dos partits que vénen a casa, destitució al canto, això Ok,però MAI desitjis que perdi el blavet, això es imperdoanble per un que estimi el Lleida, entesos?

#31 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:01

Tirar de post anteriores sobre Boqueon Esteban, yo nubca confie ni confio no confiare en el, es prepotente y alli donde va...NO TRIUNFA.

#32 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:02

LleidaOk. Et penses que jo vull que el Lleida perdi? Clar que no vull que el Lleida perdi, pero precisament pel ve del Lleida, farien molt bé de fotre fora al Boqueron. Res més. Pero jo no li desitjo cap mal al Lleida encara que a tú t'ho hagi semblat. Que ja sé que en el fons m'has entès el que he volgut dir.

#33 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:25

És trist que jo digui això pero tan de bo perdem aquests 2 partits i així fotem fora d'una vegada el Boquerón Esteban. Pero clar. Pot venir un entrenador encara pitjor que el Boquerón Esteban si el foten fora? Aquesta és la meva pregunta. Són capaços. Se'n va Miñambres i ve un pitjor. Si fotem fora al Boquerón, pot venir un de pitjor? Aquesta és la meva pregunta.


les paraules demostren per si soles el tipus d'aficionat que ets.

#34 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:28

És trist que jo digui això pero tan de bo perdem aquests 2 partits i així fotem fora d'una vegada el Boquerón Esteban. Pero clar. Pot venir un entrenador encara pitjor que el Boquerón Esteban si el foten fora? Aquesta és la meva pregunta. Són capaços. Se'n va Miñambres i ve un pitjor. Si fotem fora al Boquerón, pot venir un de pitjor? Aquesta és la meva pregunta.


les paraules demostren per si soles el tipus d'aficionat que ets.


I quin tipus d'aficionat soc segons tú? No puc dir el que penso? Perque digui algu que no t'agrada, ja he de ser un mal aficionat segons tú? Anem bé.

#35 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:45

desitjar la victoria del teu propi equip de l'anima es lo pitjor i l'ultima cosa que hauries de pensar

#36 lasaosa7

lasaosa7

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 08:48

Quina tomadura de pèl mos has fotut, Boquerón. No coneixes ni la categoria, ni els jugadors ni saps a on tens la ma dreta.
Amb les teues declaracions només fas que faltar a la inteligència del soci. No et pensos que perquè haigos jugat al Barça ja guanyaràs los partits.
Proposo que públicament ansenyo lo carnet d'antrenador que diu que té.
FELIPE VUELVE!!!

#37 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 09:02

Aviam de carnet en te sino no estaria on esta, comencem per aqui, tampoc cal dir tonterie.
Aqui tothom critica al boqueron, que jo no dire ni que es pitjo ni millor, jo crec que li hem de d'onar una mica de temps.
Amb felipe al principi o perdeiem tot i tothom fora fora i ara s'el troba a faltar. El que em de fer es tenir pasiencia i en comptes de tirans pedres uns als altres intentar fer pinya i supera aixo d'una vegada.

I en comptes de critica al Boqueron, anem un pas mes enradera, i pensem per culpa de qui va marxar Felipe. Perque per aquesta regla de tres suposo que ja tenim un substitun de Boqueron a la nevera i mai millor dit.

#38 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 10:37

LleidaOk. Et penses que jo vull que el Lleida perdi? Clar que no vull que el Lleida perdi, pero precisament pel ve del Lleida, farien molt bé de fotre fora al Boqueron. Res més. Pero jo no li desitjo cap mal al Lleida encara que a tú t'ho hagi semblat. Que ja sé que en el fons m'has entès el que he volgut dir.


Cap problema Enric però recorda el que et diré, un aficionat del Lleida MAI DESTIJARÀ LA DERROTA DEL CONJUNT BLAU, MAI, OK? :wink:

Cap problema, tot arreglat i entès :wink:

#39 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 marzo 2007 - 11:38

Quan va arribar no em va fer gracia, i mentres anem passant les etamnes encara me fa menys gracia... aquest Boqueron es una mica...Posted Image

#40 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 marzo 2007 - 12:18

Si contra l'Espanyol B dimecres i sobretot contra el Benidorm al cap de setmana el Lleida no es capç de treure els 6 punts


Contra el Espanyol B ja i tindria que haver un nou entrenador a la banqueta, estem perdent el temps amb aquest home.

L'unic que sap dir desde la banqueta es: Más ritmo, Más velocidad. Per dir això i poden posar a cualsevol!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos