Ir al contenido


Foto
- - - - -

Boqueron veste'n ja!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
80 respuestas en este tema

#81 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2007 - 09:55

Felipe no va poder comptar amb els reforços: Tato-Omar-Sergio i pocs partits va tenir a Keko, representa que Boqueron disposa d'una plantilla mes amplia.

Que fa Santos a la banqueta, dos partits consecutius?
Que fa Lazaro a la banqueta?


Pel que fa a la primera pregunta es complicada de respondre't perque si vols que et sigui sincer per mi el Santos es millor de revulsiu a les 2nes parts que no pas quan surt de titular que aleshores s'adorm a la parra,les coses com siguin Asroc, l'any passat idem a 2aA, no em diràs pas que no :roll:
Però pel que fa a la segona pregunta, vamos, es el que estic reclamant jo fa alguns dies, perque collons no juga Lázaro de titular?Però si per mi, i estic segur que per vosaltres també es un jugador indispensable per aquest Lleida oi que si??Jo no ho entenc, la veritat es que no ho entenc 8O
Fa jugar de doble centre del camp a Urrea i Sergio Rodriguez quan el primer per molt que corri i s'hi esforci i li ho reconec l'esforç encara està algo verdet,no em direu que no :roll: , i Sergio no es mateix Sergio Rodríguez de la temporada passada,per mi que encara té el cap a Cádiz enlloc de Lleida, tot i que l'entenc perfectament perquè deixar la 2aA per tornar al pou de la 2aB,reconec que deu costar molt :roll:


no estic d'acord amb lo del Santos, perque l'any passat feia molta feina jugant " d'enganche de mate bilic ", ens va donar alguns punts importants, aixi com també va fer gols i va donar bones assistències sino ja veuras l'any que ve com tornara a jugar a 2a A, desgraciadament m¡asesemble que no sera amb el lleida




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos