Ir al contenido


Foto
- - - - -

PERQUÈ LA GENT MIRA TANT EL PREU DELS DESPLAÇAMENTS?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
55 respuestas en este tema

#21 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 01:33

Jo crec que aqui també hi hauria d'entrar una mica la directiva.
No dic que pagui el 80% de lo que val, pero si que podria demanar "X" entrades al club que s'ha de visitar i que els nostres supporters paguin el Bus!
Crec que s'hauria de tindre en compte això, per tots els clubs de segona B (al menys del nostre grup...). Així aconseguiriem donar una mica més d'emoció als partits (qui no recorda el lleida - nástic...), donar més color a la grada i, de passada, fer que aquesta categoria no fos tan "vulgar"!

#22 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 06:21

Home Enric, suposo que molta gent no va a molts desplaçament pel mateix motiu que tu encara no has vingut al Camp d'Esports: Les inconveniencies del desplaçament, el temps invertit en ell i les despeses que això suposa...


Jo no visc a Lleida i la gent que viu a Lleida té la possibilitat d'anar amb el bus del club i la gent no ho aprofita. Si jo visquès a Lleida i es fa 1 bus, et ben juro que aniria amb el bus del club. Que jo sapiga no hi ha 1 bus del Lleida a Barcelona. Tú n'has vist algun? I pel Terrassa - Lleida aprofitaré per agafar el bus del Terrassa ja que em surt més a compte.

#23 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 06:23

sempre va a parlar qui menys pot parlar


això per qui va?


Això va per mi. Segur. :evil:

Sempre hi ha la típica gent que li agrada ficar-se amb mi. Que hi farem...

#24 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 06:32

Jo també penso que en la vida hi ha prioritats, jo porto el lleida al cor, i hi vaig sempre que puc, pero a desplaçaments no vaig a cap, soc estudiant d'arquitectura i cada setmana tinc un munt de treballs que presentar, i per mi la carrera es abans que el meu equip, potser molta gent li semblara que no soc una bona aficionada, pero el lleida no em donara el menjar al meu futur. Tot i aixi he de dir que sempre els escolto per la radio i/o tele quan els retransmeteixen.

#25 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 06:37

Jo només dic que la gent que va anar a Badalona i al Miniestadi (que van ser bastants), també poden anar a Santa Coloma de Gramenet. Quant deu valdre? Com a molt. 25 euros? No us morireu!!! Si haguès costat 80 euros ja us diria que és un preu excessiu, pero jo crec que segur que no passa dels 25 euros el preu del partit. Ja sé que hi ha molta gent que té prioritats, aquests entenc que no vagin al camp, pero la gent que ha anat al Miniestadi i al Centenari, pot anar perfectament al camp de la Gramenet. Això és el que penso jo.

#26 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:16

Home Enric, suposo que molta gent no va a molts desplaçament pel mateix motiu que tu encara no has vingut al Camp d'Esports: Les inconveniencies del desplaçament, el temps invertit en ell i les despeses que això suposa...


Jo no visc a Lleida i la gent que viu a Lleida té la possibilitat d'anar amb el bus del club i la gent no ho aprofita. Si jo visquès a Lleida i es fa 1 bus, et ben juro que aniria amb el bus del club. Que jo sapiga no hi ha 1 bus del Lleida a Barcelona. Tú n'has vist algun? I pel Terrassa - Lleida aprofitaré per agafar el bus del Terrassa ja que em surt més a compte.


També tens trens i busos que pots agafar pel teu compte

#27 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:17

Jo només dic que la gent que va anar a Badalona i al Miniestadi (que van ser bastants), també poden anar a Santa Coloma de Gramenet. Quant deu valdre? Com a molt. 25 euros? No us morireu!!! Si haguès costat 80 euros ja us diria que és un preu excessiu, pero jo crec que segur que no passa dels 25 euros el preu del partit. Ja sé que hi ha molta gent que té prioritats, aquests entenc que no vagin al camp, pero la gent que ha anat al Miniestadi i al Centenari, pot anar perfectament al camp de la Gramenet. Això és el que penso jo.


Jo crec que molts d'ells, al ser el bus mes car, opten per anar pel seu comte, amb els seus cotxes, i aixi no dependre de l'autobus del club, ja que per aquell preu prefereixen la llibertat que els hi dona el propi vehicle.

#28 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:21

Us recordo que no tinc carnet de conduir i els horaris dels trens son una merda. Si tinguès carnet de conduir si que aniria al Camp d'Esports gairebé cada cap de setmana. Pero jo prefereixo agafar el bus del Terrassa (ja que conec a amics que són del Terrassa) que anar amb tren i pagar la entrada. I pel que he llegit a la web del Terrassa, el preu del bus + la entrada val 9 euros. Encara 1 euro menys que en el Terrassa - Lleida el bus + la entrada que va costar 10 euros. Això ho posa a la web del Terrassa. www.terrassafcsad.com.

#29 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:22

Home Enric, suposo que molta gent no va a molts desplaçament pel mateix motiu que tu encara no has vingut al Camp d'Esports: Les inconveniencies del desplaçament, el temps invertit en ell i les despeses que això suposa...


Jo no visc a Lleida i la gent que viu a Lleida té la possibilitat d'anar amb el bus del club i la gent no ho aprofita. Si jo visquès a Lleida i es fa 1 bus, et ben juro que aniria amb el bus del club. Que jo sapiga no hi ha 1 bus del Lleida a Barcelona. Tú n'has vist algun? I pel Terrassa - Lleida aprofitaré per agafar el bus del Terrassa ja que em surt més a compte.


No, però no necessito que el Lleida em fleti un autobus a Mollet o Barcelona per anar al Camp d'Esports. Ja et dic que vaig als partits del Lleida amb transport public. Es pot fer sense problemes, i fixa't que jo quan arrivo a Barcelona, encara tinc que buscar transport per tornar cap a Mollet. Tu encara ho tens millor, que vius a la capital.
Ho vaig fer a l'ultim partit a casa contra l'Eldenc, al penúltim contra el Llevant B, i ho penso fer igual al següent partit contra el Terrassa la setmana que be...

#30 Ra

Ra

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:35

Jo només dic que la gent que va anar a Badalona i al Miniestadi (que van ser bastants), també poden anar a Santa Coloma de Gramenet. Quant deu valdre? Com a molt. 25 euros? No us morireu!!! Si haguès costat 80 euros ja us diria que és un preu excessiu, pero jo crec que segur que no passa dels 25 euros el preu del partit. Ja sé que hi ha molta gent que té prioritats, aquests entenc que no vagin al camp, pero la gent que ha anat al Miniestadi i al Centenari, pot anar perfectament al camp de la Gramenet. Això és el que penso jo.


Pos jo vaig anar a Badalona, al miniestadi, a pamplona, etc... i no me done la gana anar a gramanet...ja no pel preu, ( xk tu deus pensar ke solament ni pagues un xo ejke jo sok de les persones ke naltres nem 4 y vulguis o no, no es el mateix pagar 40 E ke pagar- ni 100) sino perke tink altres koses ke fer ke alomillor tu no deus saber el ke suposen ...

#31 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 07:43

Jo crec que aqui també hi hauria d'entrar una mica la directiva.
No dic que pagui el 80% de lo que val, pero si que podria demanar "X" entrades al club que s'ha de visitar i que els nostres supporters paguin el Bus!
Crec que s'hauria de tindre en compte això, per tots els clubs de segona B (al menys del nostre grup...). Així aconseguiriem donar una mica més d'emoció als partits (qui no recorda el lleida - nástic...), donar més color a la grada i, de passada, fer que aquesta categoria no fos tan "vulgar"!


La Directiva antes del partido se pone en contacto con el equipo rival para le de entradas a cambio de darle el doble o mas para la vuelta, pero son muy pocos los que se han tirado el detalle.

#32 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 08:26

Enric, menys queixarte, que el Lukather ve a cada partit de casa i a molts de fora i viu a Mollet, no posis escusa de que si no fleten busos desde bcn.. si no s'omplen ni els de Lleida, com coi vols que s'omplin els de Barcelona, pilla el Catalunya Express, ke val 4 duros i te vens a veure el partit, i nosaltres anem als deplaçaments que ens dona la gana, que tenim vida social, i com be diuen, el lleida no ens dona de menjar ni res semblant.

Et donare un consell, primer compleix tu, i vine al Camp d'esports perque no tens excusa, i despres quan hagis fet els desplaçaments del Lukather (al Asroc i al rrj no els nombro, perque lo seu no es normal xDD) criticans i diguens perque no seguim al Lleida, de mentres a CALLAR!

#33 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 10:03

Bueno jo crec que es podria tancar el tema.. que pocs aficionats que som.. siguem amics!! :D :D :D

#34 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 10:37

Mira Shinji!!!!!!!! Et diré una cosa. Si tú dius que vas als desplaçaments que et dona la gana, jo et diré que vaig al Camp d'Esports quan em dona la gana i punt. I A CALLAR TE'N VAS TÚ!!!!!!!!!!!!!!!! A MI NINGÚ EM MANA CALLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil:

#35 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 10:45

El xinxi te rao, no et pots queixar d'una cosa que ni tan sols tu fas

#36 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 10:53

Jo et diré una cosa mixes. Un noi que diu que va als desplaçaments que li dona la gana, no queda bé que digui aixo crec jo. Lo més correcte és que digui. No vaig a aquest desplaçament perque no puc o alguna cosa aixi. Pero dir que no va perque no li dona la gana, no queda bé.

Jo estic miran trens de tornada i no en veig cap. Son cars. Pero no tan car com la Grama - Lleida.

Una cosa. Si algú sap el messenger del lukather, que m'envii 1 privat si us plau. Vull parlar amb ell i que m'expliqui amb calma quins trens agafa. I jo tinc la intencio d'anar al Lleida - Terrassa cullons!!!!!!!!! O digame'l tú mateix per privat Lukather.

#37 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 04:13

akest post em sembla una mika tonteria.
cadascu es coneix la seva economia.

la majoria del foro son estudiants i per tant no treballen i no disposen de molts diners.

#38 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 08:00

Doncs aixo. Segur que el bus a Santa Coloma no es farà. Tot per culpa del :evil: :evil: preu. Ja se sap que hi han llocs que son més cares les entrades. No sempre serà barat a tot arreu.

Si la gent és del Lleida de debó, que ho demostri anan als desplaçaments i no mirar tant el preu.

Jo em gasto el que sigui per veure el Lleida. Osigui que diumenge penso anar a Santa Coloma de Gramenet!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil:

:( :? :oops: :twisted:

#39 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 10:10

Jo sincerament, ja m estic cansant de anar als desplaçaments, perque?
Badalona 0.0
Barbastro 0.0
Hospitalet 0.0
BarçaB 3.0
.....

#40 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 10:19

Si el club dones mes facilitats i informació la gent aniria mes als desplaçaments...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos