Ir al contenido


Foto
- - - - -

PERQUÈ LA GENT MIRA TANT EL PREU DELS DESPLAÇAMENTS?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
55 respuestas en este tema

#41 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 04:55

Jo et diré una cosa mixes. Un noi que diu que va als desplaçaments que li dona la gana, no queda bé que digui aixo crec jo. Lo més correcte és que digui. No vaig a aquest desplaçament perque no puc o alguna cosa aixi. Pero dir que no va perque no li dona la gana, no queda bé.

Jo estic miran trens de tornada i no en veig cap. Son cars. Pero no tan car com la Grama - Lleida.

Una cosa. Si algú sap el messenger del lukather, que m'envii 1 privat si us plau. Vull parlar amb ell i que m'expliqui amb calma quins trens agafa. I jo tinc la intencio d'anar al Lleida - Terrassa cullons!!!!!!!!! O digame'l tú mateix per privat Lukather.


Es nota que no em coneixes, perque he de donar falses excuses, doncs si no me surt de la punta del capullo no anar amb un puesto no hi vaig, a vere si m'entens, si me mola mes pasarme el dia mirant la tele mentres me rasco els ous enlloc de anar a veure el lleida i deixarme 25-30€ per desplaçament i tambe el temps que perdo en el viatge que no es poc... doncs a vere noi, i si, et mano a callar, perque critiques una cosa que ni tu fas, a vere qui coi et creus tio, t'ho repetire: ANEM ON VOLEM; QUAN VOLEM I COM VOLEM, i si no volem ni anar a cap puesto perque no ens surt dels ous, doncs ja pot quedar malament que es la puta veritat, les formalitats te les guardes per a tu, perque les coses clares i sense tonteries.

PD: Azidman, estic amb tu, jo en tots els desplaçaments que he fet aquest any, 2 derrotes i 2 empats, i no he vist un puto gol del lleida, i amb aixo s'et treuen les ganes de anar a veure partits fora de casa.

#42 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 05:42

Jo et diré una cosa mixes. Un noi que diu que va als desplaçaments que li dona la gana, no queda bé que digui aixo crec jo. Lo més correcte és que digui. No vaig a aquest desplaçament perque no puc o alguna cosa aixi. Pero dir que no va perque no li dona la gana, no queda bé.

Jo estic miran trens de tornada i no en veig cap. Son cars. Pero no tan car com la Grama - Lleida.

Una cosa. Si algú sap el messenger del lukather, que m'envii 1 privat si us plau. Vull parlar amb ell i que m'expliqui amb calma quins trens agafa. I jo tinc la intencio d'anar al Lleida - Terrassa cullons!!!!!!!!! O digame'l tú mateix per privat Lukather.


Es nota que no em coneixes, perque he de donar falses excuses, doncs si no me surt de la punta del capullo no anar amb un puesto no hi vaig, a vere si m'entens, si me mola mes pasarme el dia mirant la tele mentres me rasco els ous enlloc de anar a veure el lleida i deixarme 25-30€ per desplaçament i tambe el temps que perdo en el viatge que no es poc... doncs a vere noi, i si, et mano a callar, perque critiques una cosa que ni tu fas, a vere qui coi et creus tio, t'ho repetire: ANEM ON VOLEM; QUAN VOLEM I COM VOLEM, i si no volem ni anar a cap puesto perque no ens surt dels ous, doncs ja pot quedar malament que es la **** veritat, les formalitats te les guardes per a tu, perque les coses clares i sense tonteries.

PD: Azidman, estic amb tu, jo en tots els desplaçaments que he fet aquest any, 2 derrotes i 2 empats, i no he vist un puto gol del lleida, i amb aixo s'et treuen les ganes de anar a veure partits fora de casa.


Et moriràs eh gastant-te 25-30 euros. Cuidado. És molta pasta. Increible. El que s'ha de sentir. I et repeteixo el que t'he dit abans. JO VAIG AL CAMP D'ESPORTS QUAN EM DONA LA GANA. T'HA QUEDAT CLAR O VOLS QUE T'HO TORNI A REPETIR???????

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#43 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 07:14

pos lo mateix et dic, vaig als desplaçaments quan em surt de la punta del capullo, m'entens o no?
Tu que et penses que els meus pares me paguen els desplaçaments o que? que et creus que me solten 30€ per la cara cada cap de setmana? Que et creus que 2n de Batxillerat te l'aproven per la patilla o que? Que et penses que elegire a anar a un partit del Lleida fora de casa a canvi de NO quedar amb els amics ni amb la noia?
La majoria de la web tenim una cosa anomenada VIDA SOCIAL, que es prioritaria a anar a veure el futbol fora de casa (xq els de casa son tots sagrats, excepte per força major) i tot i aixo, he anat a mes partits fora de casa als que tu aniras en la teva vida.

Mas vale callar i parecer idiota, que hablar i demostrarlo, aplicatela, xq t'ha plogut merda per tots costats noi.

#44 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 07:23

Tú no saps als partits que aniré o deixi d'anar. Quan tingui el carnet de cotxe, si que em veuràs cada cap de setmana al camp d'Esports.

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 febrero 2007 - 10:08

Tú no saps als partits que aniré o deixi d'anar. Quan tingui el carnet de cotxe, si que em veuràs cada cap de setmana al camp d'Esports.


no trobo excusa no tenir carnet, el Lukather tampoc ni te, i mira on ha anat.

#46 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 04:17

Jo sincerament, ja m estic cansant de anar als desplaçaments, perque?
Badalona 0.0
Barbastro 0.0
Hospitalet 0.0
BarçaB 3.0
.....


aixo tb i fa molt.. o la gent k lany passat va fer tants kilometres i vam acabar a segona B aixo si que te mèrit!!!

#47 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:12

Jo et diré una cosa mixes. Un noi que diu que va als desplaçaments que li dona la gana, no queda bé que digui aixo crec jo. Lo més correcte és que digui. No vaig a aquest desplaçament perque no puc o alguna cosa aixi. Pero dir que no va perque no li dona la gana, no queda bé.

Jo estic miran trens de tornada i no en veig cap. Son cars. Pero no tan car com la Grama - Lleida.

Una cosa. Si algú sap el messenger del lukather, que m'envii 1 privat si us plau. Vull parlar amb ell i que m'expliqui amb calma quins trens agafa. I jo tinc la intencio d'anar al Lleida - Terrassa cullons!!!!!!!!! O digame'l tú mateix per privat Lukather.


Ja t'enviat el privat, i ja et dic alla que els trens que agafo depenen de l'hora del partit. Si el partit comença a les 6, com el del proper dissabte, doncs s'ha de tenir en comte que acavarà poc avans de les 8, llavors opto per agafar el ultim tren, el Talgo de les 21:14. Tambe podria agafar l'Alvia de les 20:35, pero es bastant mes car, i a mes, prefereixo amortizar el viatge i quedar-me una estona xerrant amb els colegues de Lleida a la sortida del camp...
Mira aqui quin tren s'adapta millor a les teves necessitats:

per l'anada:

http://horarios.renf...=DD&SF=NaN&ID=s

per la tornada:

http://horarios.renf...=DD&SF=NaN&ID=s

#48 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:13

Ai, que se m'ha repetit, i aquest no el puc borrar com l'altre...
Bueno, aprofito per dir que el Talgo val 16,30 i l'Alvia val 25,40, aquests tren son de gamma alta, pero amb l'Alvia que es tren AVE fins a Roda de Barà tardes 1 hora 25 minuts a arrivar a Lleida.
A partir de Nadal quan sigui tot el traçat AVE es tardaran 50 minuts en fer tot el trajecte Lleida Barcelona...

Pero el mes barat es el Catalunya Express que et surt per uns 10 euros, i amb carnet jove 8.

#49 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:17

Pero a tú quan et val el preu? Anada i tornada. Pero dissabte agafaré el bus del Terrassa. Demà aniré a Terrassa a apuntar-me a les oficines del club.

#50 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:35

Pero a tú quan et val el preu? Anada i tornada. Pero dissabte agafaré el bus del Terrassa. Demà aniré a Terrassa a apuntar-me a les oficines del club.


es que si afes bitllet d'anada i tornada a la renfe et fan descompte del 20%.
Jo normalment vaig amb Catalunya Expres (10 Euros) i torno amb TALGO (16,30), pero com em descompten el 20 % del total, em surt per uns 21-22 euros... Pero es que depen de l'hora del partit, el dia de l'Eldenc vaig agafar per anar el ALVIA, i em va sortir mes car...
I un altre dia, per variar i per horari, vaig anar en bus ALSINA GRAELLS i anada i tornada junta valien 30,20 Euros...
Almenys, com m'he fet soci, ara no tinc mes gastos en quant a l'entrada al camp.
Uns 30 eurets com a molt cada dos setmanes es algo que es pot permetre (si no contem el carnet de soci).

#51 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:37

L'únic problema és que no soc soci del Lleida jo. Pero en fí... Algún dia em faré soci.

Gràcies per la informació Lukather. :wink:

#52 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2007 - 07:49

De res, espero que ara ja ho tinguis clar per a poguer venir al Camp d'Esports. 8)

#53 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 febrero 2007 - 08:52

Jo sincerament, ja m estic cansant de anar als desplaçaments, perque?
Badalona 0.0
Barbastro 0.0
Hospitalet 0.0
BarçaB 3.0
.....


Doncs jo al contrari, m'estic picant perquè vull veure un puto gol ja... i ja en van sis de partits aquesta temporada.

#54 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2007 - 11:02

Aquest post com s'ha dit, crec que no té lloc en un foro. Hi ha moltes raons perquè la gent no anem als desplaçaments.

Mira t'explicaré el meu cas, l'any passat no van possar bus fins als dos últims desplaçaments perquè ens jugavem la permanència i jo vaig anar a Valencia, Soria, Llorca i Almeria pel nostre compte: Tu saps la despesa que representa: paga gasoil, autopista, estancia a l'hotel de divendres a diumenge, menjars, algun extra que fas, entrades... excepte a Almeria que hi vam anar amb RRJ. I més que volia anar però que em coincidien amb compromisos familiars, recordo (Eibar...)

Enguany m'ho he agafat d'una altra manera, primera perquè hi ha moltes coses a mirar. Tu has arribat a sumar totes les quantitats que t'he dit per tots els desplaçaments que fem? (autopista, gasoil, hotel, menjar, entrades...) puja un pastón. Després com ha dit el Carpin: tots tenim les nostres despesses que si hipoteques..., una altra és que els resultats no acompanyen però bueno... si acompanyés el joc doncs, mira!!!, tinguem una mica de vida social sinó acabarem els fins de setmana que es quan podem estar amb la familia marxant i no comunicant-nos. Enric, tu no saps com diu la Ra que no anem sols als desplaçaments, que no hem de pagar sols una entrada, que el preu s'ha de multiplicar per... (depèn), que depèn de si hi ha familia nombrosa: un fi de setmana cumpleanys d'un, l'altre el sant, l'altre el cumpleanys de l'altre... d'altres vegades sincerament que ja ni m'apeteix anar-hi. Amb tot i això enguany he anat: Elda, Llevant, Terrassa, Badalona, Pamplona, Barbastre... i que el próxim serà l'Osca si no em surt cap imprevist.

Però crec que és un tema molt personal, i més en la societat que vivim que anem amb un estrés impressionant... doncs també va bé descansar els fins de setmana.

I que si a final de mes no ens arriben els diners no vindrà el Lleida a donar-nos un cop de mà. Que primer es l'economia nostra i si sobra diners es pot plantejar d'altres coses.

RRJ i Asroc... doncs que dir-los-hi!!! Que ells estan a les verdes i a les madures. Que amb això no vull dir que no senti el Lleida al cor. Però que si ells es poden permetre i van als desplaçaments doncs Chapeau!!!

#55 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2007 - 07:19

ET donc la raó asley, pero si posen bus per anar a Santa Coloma, crec que s'ha d'aprofitar.

Pero entenc el que m'has dit del cotxe. A llocs llunyans si que es gasta un pastón. I té merit que hagis anat a aquests llocs amb cotxe.

#56 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2007 - 07:33

totalment d'acord amb asley




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos