Ir al contenido


Foto
- - - - -

PERQUÈ LA GENT MIRA TANT EL PREU DELS DESPLAÇAMENTS?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
55 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 09:37

Doncs aixo. Segur que el bus a Santa Coloma no es farà. Tot per culpa del :evil: :evil: preu. Ja se sap que hi han llocs que son més cares les entrades. No sempre serà barat a tot arreu.

Si la gent és del Lleida de debó, que ho demostri anan als desplaçaments i no mirar tant el preu.

Jo em gasto el que sigui per veure el Lleida. Osigui que diumenge penso anar a Santa Coloma de Gramenet!!!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil:

#2 Ra

Ra

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 32 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 09:56

Pos vine a Lleida...

#3 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 09:57

Aquest és un tema que ja s’ha tractat altres vegades.
T’asseguro que a mi també m’agradaria saber perquè la gent no anem als desplaçaments si som tant del Lleida.

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:04

Pos vine a Lleida...


Penso anar al Lleida - Terrassa amb el bus del Terrassa.

Conec a amics que són del Terrassa.

#5 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:24

a veure ara vaig a parlar per mi,jo no ho faig pel preu,jo normalment no vaig mai a cap desplaçament perquè cada cap de setmana no potser nomès futbol,hi ha altres coses en aquesta vida..i sentin-ho molt no en ve de gust fotre km´s per anar a Santa Coloma,Vilajoiosa,i un llarg etc per veure un partit de futbol encara que sigui el Lleida!!Ara no m´apeteix,això no vol dir que d´aquí un temps m´agafi la vena i segueixa l´equip per tot arreu.(Cuan estavam a 2a tampoc i anava) Hem podeu dir acomodat,o mal aficionat però tinc altres prioritats, això es com tot en aquesta vida.Això si a casa no em perdo mai cap partit.

Això si admiro tota aquesta gent que segueix el Lleida per tot arreu.

PD:Crec que mès sincer no puc ser

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:27

Després que no es queixi ningú de que no pujem a Segona Divisió A eh!!!!!! Només dic aixo. Els jugadors necessiten recolzament i si no en tenen, no m'extranya que moltes vegades perdem. El tema Miniestadi va ser diferent. Pero de totes maneres els jugadors necessiten el recolzament de la seva afició.

#7 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:29

a veure ara vaig a parlar per mi,jo no ho faig pel preu,jo normalment no vaig mai a cap desplaçament perquè cada cap de setmana no potser nomès futbol,hi ha altres coses en aquesta vida..i sentin-ho molt no en ve de gust fotre km´s per anar a Santa Coloma,Vilajoiosa,i un llarg etc per veure un partit de futbol encara que sigui el Lleida!!Ara no m´apeteix,això no vol dir que d´aquí un temps m´agafi la vena i segueixa l´equip per tot arreu.(Cuan estavam a 2a tampoc i anava) Hem podeu dir acomodat,o mal aficionat però tinc altres prioritats, això es com tot en aquesta vida.Això si a casa no em perdo mai cap partit.

Això si admiro tota aquesta gent que segueix el Lleida per tot arreu.

PD:Crec que mès sincer no puc ser


Res a dir. Em sento identificat amb la teva resposta

#8 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:47

a veure ara vaig a parlar per mi,jo no ho faig pel preu,jo normalment no vaig mai a cap desplaçament perquè cada cap de setmana no potser nomès futbol,hi ha altres coses en aquesta vida..i sentin-ho molt no en ve de gust fotre km´s per anar a Santa Coloma,Vilajoiosa,i un llarg etc per veure un partit de futbol encara que sigui el Lleida!!Ara no m´apeteix,això no vol dir que d´aquí un temps m´agafi la vena i segueixa l´equip per tot arreu.(Cuan estavam a 2a tampoc i anava) Hem podeu dir acomodat,o mal aficionat però tinc altres prioritats, això es com tot en aquesta vida.Això si a casa no em perdo mai cap partit.

Això si admiro tota aquesta gent que segueix el Lleida per tot arreu.

PD:Crec que mès sincer no puc ser


Res a dir. Em sento identificat amb la teva resposta


tens bastanta rao. com dius hi altres coses a part del futbol. Jo com tu els de casa no mels perdo mai, pero els desplaçaments...pues lla veritat no es que hi vagi a mlts, pq com o dius tb mapeteix fer coses diferents. Penseu que si estas tota la setmana treballant , pues el diumenge també tapeteix per sortir a passar el dia a desconectar amb la noia, els amics,...i desconectar una mica de tot. Aixo no vol dir que de tan en quan si que faig algun despl´çament pero ni molt menys com una obligacio. El de menys es el preu

#9 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:50

Jo segurament l'any que vé no podré veure cap partit del Lleida perquè segurament treballaré de cambrer. ja se sap que és una feina mot dura i sobretot es treballa als caps de setmana. I aquest any vull aprofitar a anar a veure el Lleida el màxim. Jo soc de Barcelona i per aixo vull anar a Santa Coloma. Jo a casa no he anat mai, pero contra el Terrassa aniré com ja he dit en 1 altre post.

#10 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:52

sempre va a parlar qui menys pot parlar

#11 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 10:55

sempre va a parlar qui menys pot parlar


I a mi em sap greu. pero sembla que hi ha gent que no li sap greu. Prefereixo fer altres coses que veure el Lleida a fora. mare meva!!!!! I aixi pujarem a la divisio de plata? Amb aquesta poca afició que tenim? Ho tenim clar. Després passa el que passa, que no guanyem.

#12 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 11:08

[quote name='"enric_bcn"'][quote name='vid']sempre va a parlar qui menys pot parlar[/quote]

I a mi em sap greu. pero sembla que hi ha gent que no li sap greu. Prefereixo fer altres coses que veure el Lleida a fora. mare meva!!!!! I aixi pujarem a la divisio de plata? Amb aquesta poca afició que tenim? Ho tenim clar. Després passa el que passa, que no guanyem.[/quote]

els que juguen son els jugadors, sol faltarie que l'aficio tinguessim que estar obligats a viatjar cada setmana. Lobligacio que tenim es pagar l'abonament de soci i animar els partits de casa(cosa que hi ha molta gent que no pot presumir), i no donar la culpa de no pujar pq als desplaçaments no viatja l'aficio.

#13 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 11:18

Home Enric, suposo que molta gent no va a molts desplaçament pel mateix motiu que tu encara no has vingut al Camp d'Esports: Les inconveniencies del desplaçament, el temps invertit en ell i les despeses que això suposa...

#14 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 febrero 2007 - 11:44

sempre va a parlar qui menys pot parlar


això per qui va?

#15 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 12:05

sempre va a parlar qui menys pot parlar


això per qui va?


pel qui anava em sembla que ja s'ha donat per aludit

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 12:52

doncs has de tenir en compte que la majoria de gent som joves estudiants i que per tant tenim una economia força limitada, tot i que sempre intentem fer un esforç per seguir al Lleida (jo he anat a València, Badalona, Barbastre i Barcelona) i m'he deixat força diners, com compendras molts de nosaltres tenim altres coses a fer, com be han dit, o estudiem, o volem sortir amb els amics, amb la noia, o simplement volem estar a casa tocant-nos els ous despres de 1 setmana de treball.
Vine tu a Lleida home, que esta a 2 pases i encara no t'hi hem vist!

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 febrero 2007 - 01:40

doncs has de tenir en compte que la majoria de gent som joves estudiants i que per tant tenim una economia força limitada, tot i que sempre intentem fer un esforç per seguir al Lleida (jo he anat a València, Badalona, Barbastre i Barcelona) i m'he deixat força diners, com compendras molts de nosaltres tenim altres coses a fer, com be han dit, o estudiem, o volem sortir amb els amics, amb la noia, o simplement volem estar a casa tocant-nos els ous despres de 1 setmana de treball.
Vine tu a Lleida home, que esta a 2 pases i encara no t'hi hem vist!


Tu ets dels meus, encara no has vist cap puto gol nostre (jo he estat en aquests quatre i a l'Hospitalet) xD

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 01:43

doncs has de tenir en compte que la majoria de gent som joves estudiants i que per tant tenim una economia força limitada, tot i que sempre intentem fer un esforç per seguir al Lleida (jo he anat a València, Badalona, Barbastre i Barcelona) i m'he deixat força diners, com compendras molts de nosaltres tenim altres coses a fer, com be han dit, o estudiem, o volem sortir amb els amics, amb la noia, o simplement volem estar a casa tocant-nos els ous despres de 1 setmana de treball.
Vine tu a Lleida home, que esta a 2 pases i encara no t'hi hem vist!


Tu ets dels meus, encara no has vist cap puto gol nostre (jo he estat en aquests quatre i a l'Hospitalet) xD


ja veus, i pa un partit on foten gol ( Olimpic de Terrassa) va i estem al Camp Nou presenciant el Catalunya - Euskadi xDDD desde el Nàstic - Lleida que no vec un gol fora de casa... aixo es una rao de pes per deprimir-se :/

#19 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 01:05

aaahhh!! haver vingut a Pamplona!!! :lol: :lol: :lol: :lol: jo per motius de futbol no puc anar a cap desplaçament del Lleida i gairebe a cap partit del Lleida a casa. Pero aixo l'any que ve s'acabara, penso deixar el futbol i seguir el Lleida fins a Egipte!

PD. I el xinxi macompanyara!! :twisted:

#20 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 febrero 2007 - 01:21

Hay muchas razones para no ir a los desplazamientos: Una que hay muchas cosas que pagar (hipoteca, carrera, coche, etc) y La "Caixa" no financia los viages, otra razon que puede haber son los compromisos sociales por que uno tiene vida social y hay que celebrar acontecimientos (cumpleaños, calçotadas, examenes, etc.) y como se ha dicho hay que descansar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos