Jump to content

Photo
- - - - -

Samarretes fetes!!!

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#81 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 12 August 2006 - 10:32 AM

a bo ga doooooooh :lol:

PD: tens rao ilerdense no hi havia pas pensat jo en aixo xDDD

#82 Ilerlleida

Ilerlleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,033 posts
  • 0 topics

Posted 12 August 2006 - 10:50 AM

Jo tinc una altra pregunteta:

Un particular per fer i vendre unes samarretes que no només simbolitzen el club sinó que en elles hi ha la pròpia imatge de la societat anònima esportiva en aquest cas la Unió Esportiva Lleida, i per tant lucrar-se amb aquesta activitat, no es necessita el permís del club?

El més lògic seria que mitjançant el voluntariat es fes arribar al president la voluntat de la gent del portal d'internet de fer aquestes samarretes, presentar-li els dissenys i que el Lleida les comercialitzés a la seva botiga.

Una altra opció és que aquesta persona que vol fer les samarretes (ara mateix no recordo el nom de l'usuari) es dirigeixi al club i més concretament al consell d'administració o simplement al departament de màrqueting tot i que enguany no sé si hi ha un responsable de màrqueting i demani permís per escrit per tal que un tercer (una empresa que es dediqui al tema) faci les samarretes i ell/a les vengui. El més segur no obstant, i tractant-se del Lleida és que amb la paraula del president n'hi hagi prou i no calguin “papeleos”, jeje.

El Lleida no deixa de ser una empresa i ningú es pot lucrar amb la seva imatge sense permís.

Potser he dit això i el permís està demanat i concedit però ho recordo ja que al cap i a la fi els drets d'imatge són els mateixos pel Fernando Alonso que pel Lleida.

Exacte. I a part de tot aixo, el fet de portar-la al club pot causar mes repercusio mediatica a la societat que no pas si sols es mostra pel foro, ja que s'ha de recordar que no tothom entra en akest foro, i aixi mateix, no tothom s'entera dakesta iniciativa.

#83 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 12 August 2006 - 11:15 AM

Ens hem ficat en contacte amb el club, aviat resoldrem qualsevol dubte i aviat gaudirem d'una bona grada Blava!
Bon cap de setmana!

ZITZANIA

#84 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 12 August 2006 - 01:02 PM

Ens hem ficat en contacte amb el club, aviat resoldrem qualsevol dubte i aviat gaudirem d'una bona grada Blava!
Bon cap de setmana!

ZITZANIA

Tens un mail.. :wink:

#85 efectivament

efectivament

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 1 topics

Posted 12 August 2006 - 04:37 PM

Algu vol fer l´ agost (mai millor dit) i com han dit ilerdense and ilerlleida, haurien de difondres atraves del club.

#86 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 14 August 2006 - 08:28 AM

011 ningú pretén fer l'agost tal com planteges, es tracta d'una iniciativa de l'aficionat per donar SUPORT al club, i tot el procediment per elaborar les samarretes es farà correctament, i el primer que hem fer abans de donar cap fals pas ha sigut posar-nos en contacte amb el club.

Si es tractés de fer l'agost les Samarretes ja estarien fetes i venudes, simplement.

Gràcies pels vostres comentaris, seguim pendents de poder fer-vos arribar noves noticies sobre els preus i la posició del club en front aquesta iniciativa de nosaltres els aficionats al LLEIDA.

#87 asley

asley

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,592 posts
  • 0 topics

Posted 14 August 2006 - 01:54 PM

A mi m'agrada molt la camiseta però proposaria l'escut de davant bastant més gran i la part del darrera, naturalment blanca, però sense posar-hi el perquè. Es a dir darrera hi posaria:

Jo no abandonaré al Lleida a 2 B.

Així les lletres serien més grosses i es llegiria millor.

és una opinió !!!!!!

#88 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 16 August 2006 - 09:11 AM

Seguim esperant la resposta positiva del CLUB, els ponts no perdonen...
No desespereu, les samarretes arribaran i a molt bon preu les podrem adquirir ben aviat!

Fem força per pujar l'equip!

#89 KiMi

KiMi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 2 topics

Posted 16 August 2006 - 10:28 AM

molt be
jo ja tinc ganes de posarmela.
jejeje

doncs si ke es podria fer una mica mes gros l'escut.

i les lletres de jo no el vaig abandonar a 2a B tambe una mica mes grans

#90 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 16 August 2006 - 11:33 AM

En quant a la frase del darrera es pot modificar a gust de tothom, jo veig be el treure el "PERQUE" per poder visualitzar mes gran el missatge.

FINS AVIAT!

#91 qaixal

qaixal

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,320 posts
  • 0 topics

Posted 16 August 2006 - 08:58 PM

Jo ficaria una frase com més to guerriller, tipo aquella mítica de Tornarem a lluitar, tornarem a patir, tornarem a vencer, o be, U.E. Lleida honor i glòria, o tipo U.E. Lleida, el meu equip, el meu honor.

#92 Mariolero

Mariolero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 16 August 2006 - 09:13 PM

doncs jo crec q el slogan de la campanya de socis d'aquest any seria un bon motiu per una samarreta no?

"Ni el Barça ni el Madrit, el Lleida!!!"

#93 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 2 topics

Posted 16 August 2006 - 09:47 PM

nomes treure perque i ficar l'escut mes gran ja es perfecta.

#94 KiMi

KiMi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 0 topics

Posted 17 August 2006 - 09:40 AM

nomes treure perque i ficar l'escut mes gran ja es perfecta.

Aixo ho he escrit jo.
nose ke a pasat

#95 Killer

Killer

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 9 posts
  • 9 topics

Posted 17 August 2006 - 05:24 PM

Doncs a mi m´agraden totes.
Ya direu algo si se fa o no, que yo en vull per lo menos tres.

#96 Ilerdense

Ilerdense

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,070 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2006 - 04:19 PM

doncs jo crec q el slogan de la campanya de socis d'aquest any seria un bon motiu per una samarreta no?

"Ni el Barça ni el Madrit, el Lleida!!!"

Jo també ho crec. Ni Barça ni Madrid, EL LLEIDA

#97 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2006 - 05:36 PM

Jo penso que no hem de fer cap menció dels grans equips de primera ja que seria fer una publicitat innecessaria, hem de donar SUPORT al LLeida, res de mencionar altres equips que no necesiten el suport dels lleidatans/es, ja que ells tiren de cartera i no els hi fa falta que gent forànea al equip faci aquestes promocions.

Es el meu parer.

* En contrapartida a la meva opinió estem pendents de que el Lleida es possi en contacte amb nosaltres per tirar endavant aquest bonic projecte de SUPORT, en quant al preu esperem que no es disparin dels 16-18€, encara no podem afirmar ja que l'empresa es troba de vacances, farem l'esforç d'esperar una setmana mes per poder enllestir-ho.

*En cas de que el club no ens permetès aplicar l'escut hi ha l'opció de ferla sense, que en penseu? (Tot i això esperarem fins l'ultim moment per que el club es manifesti i ens doni el vist-i-plau)

#98 mixes

mixes

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,527 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2006 - 06:17 PM

18 euros??? pues si que voleu fer negoci no?? conec 2 o 3 foros que venien samarretes per 10 euros mes gastos denvio, aqui sense gastos denvio valen 18... espero que no us en aprofiteu del que feu, almenys el que guanyeu podria anar destinat a donar colorido al gol nord, igual que els dvd's del rrj, penseus-ho pero ami no m'estafareu d'aquesta manera

#99 yordifoto

yordifoto

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 1 topics

Posted 21 August 2006 - 07:16 PM

Aqui no es tracta "d'estafar" a ningu, si llegeixes pots trobar que no son preus definitius, i tampoc he dit en cap moment que seria de 18€, ja que seria prou cara, però d'altra banda he de dir que per fer la samarreta cal 2 planxes, la del davant amb les lletres "Som del Lleida" i la del darrera amb les lletres "Jo no abando..." y el logotip de l'escalador, i aquestes 2 planxes son a un color, llavors si k espodrien aconseguir per uns 12€, pero el problema ve amb l'escut del lleida a tot color, es aqui on podrien pujar fins els 16 a 18€, y em "ratifico" no vol dir que 18€ sigui el seu preu definitiu.

**Si Us Plau abans de contestar per contestar llegiu be abans de replicar d'aquesta manera GRACIES

#100 rrj

rrj

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,648 posts

Posted 23 August 2006 - 05:54 PM

18 euros??? pues si que voleu fer negoci no?? conec 2 o 3 foros que venien samarretes per 10 euros mes gastos denvio, aqui sense gastos denvio valen 18... espero que no us en aprofiteu del que feu, almenys el que guanyeu podria anar destinat a donar colorido al gol nord, igual que els dvd's del rrj, penseus-ho pero ami no m'estafareu d'aquesta manera

Gràcies, però el mérit es del Munguit.

Al Cesar el que es del Cesar

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users