Ir al contenido


Foto
- - - - -

Samarretes fetes!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
112 respuestas en este tema

#101 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2006 - 10:30

Com està el tema de les samarretes?!!

#102 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 23 agosto 2006 - 10:57

Jo penso que no hem de fer cap menció dels grans equips de primera ja que seria fer una publicitat innecessaria, hem de donar SUPORT al LLeida, res de mencionar altres equips que no necesiten el suport dels lleidatans/es, ja que ells tiren de cartera i no els hi fa falta que gent forànea al equip faci aquestes promocions.

Es el meu parer.

* En contrapartida a la meva opinió estem pendents de que el Lleida es possi en contacte amb nosaltres per tirar endavant aquest bonic projecte de SUPORT, en quant al preu esperem que no es disparin dels 16-18€, encara no podem afirmar ja que l'empresa es troba de vacances, farem l'esforç d'esperar una setmana mes per poder enllestir-ho.

*En cas de que el club no ens permetès aplicar l'escut hi ha l'opció de ferla sense, que en penseu? (Tot i això esperarem fins l'ultim moment per que el club es manifesti i ens doni el vist-i-plau)


El principal mal que patim és que la gent no ve al camp perquè és del barça o del madrid; això és un fet i d'aqui el lema d'aquest any. No crec que sigui fer propaganda de ningú que no sigui el Lleida. És un missatge prou clar i contundent. Lo de que jo no vaig abandonar al Lleida a segona B no em sembla una bona idea perquè qui sap els anys que estarem a la Segona B i si n'estem molts aquestes samarretes acabaràn essent motiu de mofa d'aquells que no creuen el el lleida ja que mai haurem tornat a segona A. En fi, que jo penso que el missatge més clar i la manera més bona d'ajudar al club és que si es fan samarretes sigui amb el lema d'enguany. Una única frase que identofiqui al Lleida, una única frase que es vegi per tota la ciutat i província.

#103 Guest_yordi_*

Guest_yordi_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 24 agosto 2006 - 11:26

Segueixo pensant que es pot aconseguir motles frases on no pronunciar el nom de cap altre equip. es més, em sembla ridicul el donar suport a un equip fent servir el nom d'altres que no pateixen la mateixa sort, i que penso k mai patiran a una 2b, com son el barça o el madrid, es la meva opinió, ho veig patètic nombrar-los

#104 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 agosto 2006 - 11:28

ja torno al foro despres d'unes setmanes d' inactivitat

aqui us deixo la meva proposta:

ESTIC A 2B AMB EL LLEIDA, I TU?

#105 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2006 - 09:54

a 1ra, a 2na o a 3ra... LLEIDA A MORT!

#106 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2006 - 02:37

Jo sere del Lleida sempre i tu?
Sóm del Lleida.


Aixi xD

#107 pufas

pufas

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 160 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2006 - 11:12

oks la compraré

#108 yordifoto

yordifoto

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 10:28

Ens hem ficat en contacte amb el club diversos cops, ens va respondre la"secretaria" que mostraria la proposta als responsables i ningu ha mogut fitxa, llavors solament es pot fer una cosa, la samarreta sense l'escut i a partir d'aqui qui el vulgui ficar ho faria per la seva banda, un escut pegat seria la idea.
Sense anim de fer l'agost proposo realitzar la samarreta a un cost minim o irrisori a ser possible segons el numero de peticions, ja que s'hauria de fer front al cost de fabricació i del material.
D'altra banda ja que la UE LLeida no l'interessa la idea doncs proposo aplicar a la samarreta el logotip del portal ue lleida i de zitzania.com, com a creador del logo.
Segons el que crec jo:**Calculant "sense tenir molta idea del cost real" les samarretes podrien arribar a un preu maxim de 12€, i segons la comanda final podria ser menor.**

Part davantera: SOM DEL LLEIDA!!
Part darrera: Logotip escalador PUJAREM!!

#109 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:51

de puta mare doncs!

#110 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:55

aixo ja es una altra cosa...

#111 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 septiembre 2006 - 12:08

a mi em molaria molt mes amb l'escut del lleida.

ningu no ha parlat amb en massana directament???

#112 Ilergeta11

Ilergeta11

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 septiembre 2006 - 04:41

A mi me mole la idea del shinji "a 1ra, a 2na o a 3ra... LLEIDA A MORT!"

#113 yordifoto

yordifoto

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes

Escrito 06 septiembre 2006 - 12:01

La setmana que ve escollirem entre tots la frase final i podrem donar el preu definitiu per samarreta, que segons el nombre de peticions tindra un preu mes bo o mes dolent. D'aquesta manera podrem comptar amb le samarretes per la primera setmana d'octubre poder lluirles al camp i donar color i força a l'equip!! Que hem de tornar i fer-nos forts per la 2A!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos