Ir al contenido


Foto
- - - - -

Samarretes fetes!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
112 respuestas en este tema

#61 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 agosto 2006 - 12:05

Completament maja la samarreta però tinc un dubte... crec que és

"Perquè jo no abandonaré el LLeida a 2aB" enlloc de "al Lleida".

El Complement Directe en català no pot portar la preposició a.

#62 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 12:23

Exacte babunski. Molt bona correcció.

#63 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 01:21

esta miolt currada cuan sapigueu el preu fiqueulo Gracies!!

#64 Sherk

Sherk

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 524 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 07:42

M’agrada molt la iniciativa, etc. Però.... os heu adonat que l’escalador el que fa es baixar fent ràpel i no pujar ??

#65 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 08:59

Bon dia a tothom, com podeu veure, el de la fotografia és un servidor, espero q us agradi la samarreta. Personalment m'agrada més la de color blanc.

Babunski, ha set un fallo tècnic, però es rectificarà lo del complement directe.

Com a dit yordifoto el preu oscil·larà entre els 16-18 euros, tot depen de la gent q se la compri.

Per començar a fer reserves per saber la gent q serem contacteu amb robert5480@hotmail.com.

Gràcies per la vostra col·laboració i esperem fer una grada blava!!!

#66 yordifoto

yordifoto

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 09:21

Sherk Publicat: Fri Aug 11, 2006 4:42 pm Assumpte:

--------------------------------------------------------------------------------

M’agrada molt la iniciativa, etc. Però.... os heu adonat que l’escalador el que fa es baixar fent ràpel i no pujar ??



Sherk, l'escalador esta situat a 2B, la realitat actual del Lleida, y el que hem de fer tots es ajudarlo a pujar no a continuar a 2B o baixar. La imatge de l'escalador es per fer força entre tots i animar amb lo nostre cor i afició al nostre club, VISCA EL LLEIDA!!!
*el que no hem de fer es buscarli els 5 peus al gat

#67 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:18

la samarreta esta mol guapa i el preu tambe pero com la comprarem: ens la portareu a casa o kedarem a un partit del lleida i la comprarem alli?

#68 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:24

esta molt wapa aquesta samarreta i pel meu gust millor en blanc q el negre no te res a vere amb el lleida

#69 yordifoto

yordifoto

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:27

Estem pendents de poder millorar el preu, tambe aquest dependrà del numero de peticions.
Arriba el capdesetmana i la cosa sembla que es paralitza, pero dilluns intentarem acabar de ficar-hi el millor preu possible i començarem a encomanar segons peticions, d'altra banda la venda es podra per correu i contrareemborsament o be a mà a domicili, els costos els presentarem una vegada estigui tot ben lligat, Fins aviat!

#70 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 02:00

Wapisima i molt millor en blanc!!

#71 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 04:16

guapisima!!! jo tmb me la comprarè

#72 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 06:07

Per mi tambe m'agrada mes en blanc, pels colors del Lleida.

#73 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 08:05

on es pdran adkiriri estes camisetes ?

#74 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 09:50

Jo n vull dos.
ja sabia jo ke kedaria millor en blanc, jejeje.

molt bona feina.

no les podriem comprar al camp??

#75 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 10:44

O al mercadillo top manta del Lleida.

#76 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:08

jo vull una, esta molt wapa

#77 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:38

jo vull 1 també cuan es podran comprar?

#78 pache

pache

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 agosto 2006 - 11:56

Molt bones a tots i totes!!

Escric aquest post per aclarir els dubtes q han sorgit últimament:

-dalmaux: "la samarreta esta mol guapa i el preu tambe pero com la comprarem: ens la portareu a casa o kedarem a un partit del lleida i la comprarem alli?"
La reserva la podreu fer via internet, e-mail a l'adreça robert5480@hotmail.com (més endavant hi hauran més adreces), la forma d'entrega serà a la mà en dia de partit o la farem arribar a casa. D'això s'informarà personalment a cada comprador via e-mail, segons pugui el comprador/venedor.

Ilerda: "on es pdran adkiriri estes camisetes ?" Espero haver-te solucionat la pregunta.

KiMi: "no les podriem comprar al camp??" S'intentarà fer la comanda segons la demanda, i si hi ha algú més sense samarreta i la vol, q estigo tranquil, tothom q la vulgo en tindrà una

cristian: "jo vull 1 també cuan es podran comprar?" Esperem tindre el preu la setmana proxima i un cop això deixarem uns dies per q la gent la reservi, un cop això ja serà cosa de fer-la i repartir-la, esperem q no sigon gaires dies a partir de fer la primera comanda.

Per algún dubte, curiositat o començar a fer reserves a robert5480@hotmail.com o a través del post, yordifoto i un servidor, encantats de respondre les vostres peticions.

Blau al firmament, Visca el Lleida!!!

#79 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 agosto 2006 - 09:03

ok tot aclarit :)

#80 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 12 agosto 2006 - 09:24

Jo tinc una altra pregunteta:

Un particular per fer i vendre unes samarretes que no només simbolitzen el club sinó que en elles hi ha la pròpia imatge de la societat anònima esportiva en aquest cas la Unió Esportiva Lleida, i per tant lucrar-se amb aquesta activitat, no es necessita el permís del club?

El més lògic seria que mitjançant el voluntariat es fes arribar al president la voluntat de la gent del portal d'internet de fer aquestes samarretes, presentar-li els dissenys i que el Lleida les comercialitzés a la seva botiga.

Una altra opció és que aquesta persona que vol fer les samarretes (ara mateix no recordo el nom de l'usuari) es dirigeixi al club i més concretament al consell d'administració o simplement al departament de màrqueting tot i que enguany no sé si hi ha un responsable de màrqueting i demani permís per escrit per tal que un tercer (una empresa que es dediqui al tema) faci les samarretes i ell/a les vengui. El més segur no obstant, i tractant-se del Lleida és que amb la paraula del president n'hi hagi prou i no calguin “papeleos”, jeje.

El Lleida no deixa de ser una empresa i ningú es pot lucrar amb la seva imatge sense permís.

Potser he dit això i el permís està demanat i concedit però ho recordo ja que al cap i a la fi els drets d'imatge són els mateixos pel Fernando Alonso que pel Lleida.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos