Jump to content

Photo
* * * - - 6 votes

Confecció de la plantilla 2015/16

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
397 replies to this topic

#161 Elebembe

Elebembe

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 11 posts
  • 0 topics

Posted 27 June 2015 - 03:07 PM

Ultima hora, interes por el delantero del CD Varea, ruben perez @ruperez9 y del delantero del Ontinyent Christian Perales, @christianper9 Uno de los 2 podria recalar al Lleida.
  • xorxi93 likes this

#162 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 27 June 2015 - 03:15 PM

Ultima hora, interes por el delantero del CD Varea, ruben perez @ruperez9 y del delantero del Ontinyent Christian Perales, @christianper9 Uno de los podria recalar al Lleida.

podrias decirme de donde has cogido esta informacion?? Gracias 

#163 Elebembe

Elebembe

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 11 posts
  • 0 topics

Posted 27 June 2015 - 04:32 PM

Josete Abarca @joseteabarca jugador del Eldense interesa mucho al Lleida.

#164 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 27 June 2015 - 08:16 PM

Urko seria un fixatge dels que ilusionen.

A mi tmb m'ilusionaria que fichesina  Carlitos del Olot. Us imagineu una dupla Chamorro-Carlitos? Que tremolin les defenses!!!

#165 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 27 June 2015 - 08:27 PM

Urko seria un fixatge dels que ilusionen.

A mi tmb m'ilusionaria que fichesina Carlitos del Olot. Us imagineu una dupla Chamorro-Carlitos? Que tremolin les defenses!!!

Seria simplement apostuflant! Jajaja no de debò, Carlos Martínez, Urko Arroyo, Rufino Segovia, tots farien convinacions d'autèntic luxe amb Miguel Ángel Nieto, Diego Sánchez o inclús amb en Salvador Chamorro.
Però bé, toca estar a la guait i esperar a veure que fan els Esteve, tinc el pressentiment que aquest any tindrem un bon equipet.

#166 darien09

darien09

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 1 posts
  • 0 topics

Posted 28 June 2015 - 08:40 PM

Estos podrían ser los grupos de Segunda B el año que viene

#167 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 28 June 2015 - 10:47 PM

Els jugadors que vagin on vulguin que per aixo el mercat es democràtic i lliure.

A tots els que marxen els i desitjo bona sort i me n'alegro de que pugin un esglaó en la seva professió. Ara bé, lo unic que ens ha de preocupar a nosaltres es el que busquem i podem fitxar per fer un equip nou,competitiu, sempre i cuan ens el puguem permetre.

Repeteixo, tan sens ha d'enfotre on s'envagin els jugadors.

Visca el Lleida!!
  • Snail likes this

#168 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 29 June 2015 - 07:45 AM

Els jugadors que vagin on vulguin que per aixo el mercat es democràtic i lliure.

A tots els que marxen els i desitjo bona sort i me n'alegro de que pugin un esglaó en la seva professió. Ara bé, lo unic que ens ha de preocupar a nosaltres es el que busquem i podem fitxar per fer un equip nou,competitiu, sempre i cuan ens el puguem permetre.

Repeteixo, tan sens ha d'enfotre on s'envagin els jugadors.

Visca el Lleida!!

+1. Visca!

#169 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 29 June 2015 - 08:31 AM

Miramón s'entera que ja no és jugador del Lleida per un periodista. Ull amb la notícia, perquè té tela. 

http://goo.gl/08YRzi

#170 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 29 June 2015 - 09:12 AM

Miramón s'entera que ja no és jugador del Lleida per un periodista. Ull amb la notícia, perquè té tela. 

A mi m'ho han explicat d'una altra manera però pot ser m'han enganyat (o el que m'ho ha explicat també l'han enganyat).

Sigui com sigui, porca misèria.

#171 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 29 June 2015 - 09:23 AM

Si el que diuen en aquesta noticia és vertader em sembla molt fort de debò. Em quedo perplexe pensant en la possibilitat que la directiva en un possible atac d'orgull hagi enrretirat l'oferta a Jorge, anunciant públicament la seva baixa sense ni tan sols haver-ho parlat directament amb ell o amb el seu agent. No se si dir-li orgull o incapacitat total per portar aquesta mena d'assumptes. Perqué ja no seria el primer cop on la directiva fa quelcom semblant, demostrant per mi una manca de professionalitat.

De totes maneres, tampoc cal donar-li una gran confiança a aquesta mena de noticies que mai saps quin percentatge és cert i quin no.

#172 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 29 June 2015 - 12:56 PM

Manuel Jesús Casas, "Molo" renova amb el Lleida Esportiu per una temporada més! Gran Molo! Esperem que amb una bona pretemporada començada des de l'inici agafi la forma a la que ens tenia acostumats i els seus collons i talent natural faran la resta!

#173 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 29 June 2015 - 01:29 PM

Gran notícia la renovació de Molo. Esperem que aquest any pugui tornar al seu nivell físic perquè és i ha de ser una peça clau en aquest equip. 

I sobre lo de Miramon, suposo que hi haurà explicacions per part de les dues bandes. Espero que, a diferència d'anteriors experiències, sigui tot fruit d'un malentès i que un jugador de la talla del Jorge no hagi de marxar del Lleida per la porta falsa. 

Tot i que personalment trobo que el club ha estat massa dràstic enretirant l'oferta de renovació l'endemà que surt a la premsa que interessava al Leganés. Els jugadors de nivell sempre s'han d'esperar. A més, Miramón era un tío que es va adaptar espectacularment bé al club, com proven les seves declaracions. 

• ILER likes this

#174 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 29 June 2015 - 06:34 PM

Jo estic mot tranquil, el lleida es un bon destí per a jugadors....any darrere any marxen jugadors del Lleida cap a segona A, es un bon club, y una bona ciutat dntre de la Segona B.

En quant al tema Miramon..no gaire a dir.. el club fa una oferta.. Miramon se´n va a segona A. es normal que no renovi... i de fet fins demà dia 30 de Juny es jugador de Lleida.. no?' jejjejjeje

#175 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 29 June 2015 - 07:10 PM

Qué gran és Molo!

https://twitter.com/...494770228625408
P.D: https://twitter.com/...483040484212737

#176 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 30 June 2015 - 12:29 AM

Que bé lo del Molo. Ja ens feia falta una bona notícia.

#177 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 30 June 2015 - 09:30 AM

Crec que la renovació de Molo és una gran notícia. Sobretot després del desmantellament que està patint i patirà la plantilla de cara a la propera temporada. Que jugadors com Molo o Fuster renovin fa que encara mantinguem un pilar de jugadors amb qui sentir-nos identificats (hi afegiria Pau Bosch) i que aportin un plus de caracter al vestidor.

M'agradaria que, a part de confeccionar una plantilla competitiva, també fos una plantilla en la que ens puguessim identificar els aficionats. Gairebé no tenim jugadors catalans i de la casa millor no parlar-ne.

• Snail likes this

#178 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 30 June 2015 - 10:19 AM

Crec que la renovació de Molo és una gran notícia. Sobretot després del desmantellament que està patint i patirà la plantilla de cara a la propera temporada. Que jugadors com Molo o Fuster renovin fa que encara mantinguem un pilar de jugadors amb qui sentir-nos identificats (hi afegiria Pau Bosch) i que aportin un plus de caracter al vestidor.

M'agradaria que, a part de confeccionar una plantilla competitiva, també fos una plantilla en la que ens puguessim identificar els aficionats. Gairebé no tenim jugadors catalans i de la casa millor no parlar-ne.

D'acord al 100% amb ILER des de la 1a lletra fins al punt final. BRAVO!

#179 Snail

Snail

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • 1 topics

Posted 30 June 2015 - 11:52 AM

Doncs sí. Jo d'entrada buscaria el retorn d'Adrià Gallego i Soldevilla. No els he visto jugar, però números en mà, s'han sortit a tercera.

#180 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 30 June 2015 - 12:11 PM

Doncs sí. Jo d'entrada buscaria el retorn d'Adrià Gallego i Soldevilla. No els he visto jugar, però números en mà, s'han sortit a tercera.

El que és ben clar és que tant Adrià Gallego com Roger Canadell jugaran l'any vinent a Segona B i possiblement a equips de la zona alta ja que han demostrat ser dos trossos de jugadors. Per què no al Lleida? Aviam si s'afanyen els Esteve i se n'adonen que ambdós jugadors podrien quallar al Lleida.
Pel que fa a en Genís Soldevila no se dir quin nivell te, se que ha marcat 13 gols amb el campió català de Tercera i que podria estar cercant equip a Segona B, aviam que passa.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users