Jump to content

Photo
* * * - - 6 votes

Confecció de la plantilla 2015/16

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
397 replies to this topic

#101 Traped

Traped

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 15 June 2015 - 06:27 PM

I si portem als dos que dieu i fem fora Baquero, que, almenys amb aquest sentit hi ha certa unanimitat

#102 Lo Pacheco

Lo Pacheco

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 15 June 2015 - 06:45 PM

El Dani Badia diu que el posible nou fixatge no es l'Agustín, jo vaig llegir pel twitter fa dies que sonava l'Agus...

#103 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 15 June 2015 - 10:17 PM

Tandebó es confirmi que el fitxatge sigui el de Germán Sánchez de l'Olot, un tros de jugador que ens aniria increiblement bé. Si ja pogués ser que vingués també Agus Fernández i Baquero quedés fora seria un somni, encara que això ja sembla del tot impossible.

#104 77azozenk

77azozenk

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Posted 15 June 2015 - 11:23 PM

Un dels dos aniria bé, no crec que vinguin els dos, ni que Baquero es quedi fora a menys que el facin fora, cosa que tampoc crec.

En quan a preferències els dos m'agraden, però em decantaria més pel Germàn és més jove i el seu estil de joc afavoreix més al Lleida, doncs no hi ha res segur l'únic que s'entreveu més clar que vingui del grup 3 de la segona B i que ha sigut titular indiscutible, Germàn n'és un, a més no ha renovat per l'Olot, bé no ha acceptat l'oferta de renovació, però pot haver-n'hi d'altres com l'Agus Fernàndez que estava al Hospi i que també crec que acaba contracte.

Una altra cosa a comentar dels jugadors que tenen contracte en vigor pot ser que un o fins i tot dos no segueixin, un és Diego Sànchez, doncs ha jugat poc i sempre com a suplent de Chamorro, no crec que accepti jugar una altra temporada així, una pena ja que a mi Chamorro no m'agrada pel Lleida és com una estaca a dalt,  l'altre podria ser Pau Bosch que tampoc no ha gaudit de molts minuts i sempre que ha jugat amb Idiàkez a sigut per alguna baixa en defensa, llavors entendria que és pogues buscar un parell de defefenses un central i un altre més polivalent, ja que també haurem de suplir la marxa de Carlos Barreda.

El que no se sap res encara és de Miramón, s'hauria d'haver sapigut alguna cosa ja... de renovar si és que ho fa,  crec que seria un bon fitxatge al mig del camp, ja que de jugadors que portaràn més de dues temporades només en principi es compta amb Fuster i Pau Bosch, encara falta Pau Torres i el que es decedeix sobre Molo. Pel que fa a Pau Torres ho veig complicat que segueixi ja que crec que disposa d'ofertes de major categoria i una semblaria que podria ser d'un equip que aquesta temporada s'ha enfrentat a nosaltres.

#105 AJSC92

AJSC92

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 posts
  • 1 topics

Posted 15 June 2015 - 11:41 PM

D'altra banda crec que hi han interessants opcions per reforçar-nos amb jugadors lleidetans, de la pedrera, que han estat al Lleida Esportiu i que han crescut futbolísticament i madurat. Alguns podrien ser titulars, altres potser serien jugadors de rotacions però jugadors cassolans i que al menys sentin una mica més l'escut.
- Adrià Gallego per al lateral dret, 25 anys, 33 partits de titular al Castelló, 3 gols.

- Daniel Pujol pel mig del camp, 23 anys, 28 partits de titular amb el Castelló, 3 gols.

- Roger Canadell com a migpunta, 22 anys, 33 partits de titular amb el Castelló, 0 gols.

- Artur Gòdia pel mig del camp, 22 anys, 36 partis com a titular amb l'Ascó, 0 gols.

- Genís Soldevila com a davanter, 28 anys, 33 partis com a titular a l'Ascó, 13 gols.

- Miguel Ángel Riau com interior esquerre o extrem esquerre, 26 anys, només 16 partits com a titular al Sabadell però ascendents, 0 gols.

A més, amb despesa 0 tenim jugadors del filial interesants. Fariem bo de fer pujar a Jaume Vinyes al primer equip com a central, Oriol Esteve que pugi aviam si torna fen-t'ho bé després de ser anomenat millor jugador, Xavier Puiggròs per suplències a la davantera, Noël Carbonell i Òscar Canadell que ja tenen experiència amb el primer equip i crec que força qualitat.
Què en penseu?
  • AJSC92 likes this

#106 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 16 June 2015 - 07:41 AM

Dani Pujol, ja va tenir moltes oportunitats, i tecnicament era molt bo, pero no tenia ni sacrifici ni actitud, amb el temps ho ha pogut canviar, i la calitat no es perd, així que no se com estara ara.

Gallego, també va tenir moltes oportunitats i les va aprofitar, va fer-se amb la titularitar. I finalment va ser ell el que va decidir marxar al Deportivo B, crec que de 3a... entenc i m'alegro per ells que els jugadors marxin a equips de categoria superior, em molesta que marxin a equips de la mateixa categoria, pero no voldria que un jugador que ens deixa tirats per un equip de categoria inferior tornes a vestir la samarreta blava. (I això que Gallego em semblava un tros de lateral, i si no fos per la mala sort de les lesions quan estave al Deportivo B, de ben segur que no estarie jugant a 3a).

#107 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 16 June 2015 - 07:48 AM

Gallego va marxar al Deportivo B perquè li van donar la oportunitat de debutar amb el primer equip. No va anar a tercera perquè si. Però si no recordo malament, va tornar aquí fa un parell d'anys i no va superar les proves físiques, o alguna cosa per l'estil. 

#108 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 16 June 2015 - 09:25 AM

Gallego va marxar al Deportivo B perquè li van donar la oportunitat de debutar amb el primer equip. No va anar a tercera perquè si. Però si no recordo malament, va tornar aquí fa un parell d'anys i no va superar les proves físiques, o alguna cosa per l'estil.

Diria que la "oportunitat" de debutar amb el 1r equip, eren les mateixes que qualsevol altre jugador del Deportivo B. L'unica ventatja es que el Depor acabava de baixar a 2a, i no tenie ni un duro per fitxar, i doncs obviament es més facil que et donin una oportunitat a 2a que a 1a, i si no tens un duro per fitxar, doncs has de tirar del planter.

Pero bueno, jo personalment no el vaig seguir, pero algú te dades de quants partits va jugar amb el 1r equip? Ho desconec totalment. (Ja se que es va tenir una lesio força greu, i crec que dos cops).

#109 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 16 June 2015 - 10:41 AM

Diria que la "oportunitat" de debutar amb el 1r equip, eren les mateixes que qualsevol altre jugador del Deportivo B. L'unica ventatja es que el Depor acabava de baixar a 2a, i no tenie ni un duro per fitxar, i doncs obviament es més facil que et donin una oportunitat a 2a que a 1a, i si no tens un duro per fitxar, doncs has de tirar del planter.

Pero bueno, jo personalment no el vaig seguir, pero algú te dades de quants partits va jugar amb el 1r equip? Ho desconec totalment. (Ja se que es va tenir una lesio força greu, i crec que dos cops).

Cap ni un..

#110 Ronda36

Ronda36

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • 7 topics

Posted 16 June 2015 - 04:02 PM

D'altra banda crec que hi han interessants opcions per reforçar-nos amb jugadors lleidetans, de la pedrera, que han estat al Lleida Esportiu i que han crescut futbolísticament i madurat. Alguns podrien ser titulars, altres potser serien jugadors de rotacions però jugadors cassolans i que al menys sentin una mica més l'escut.
- Adrià Gallego per al lateral dret, 25 anys, 33 partits de titular al Castelló, 3 gols.

- Daniel Pujol pel mig del camp, 23 anys, 28 partits de titular amb el Castelló, 3 gols.

- Roger Canadell com a migpunta, 22 anys, 33 partits de titular amb el Castelló, 0 gols.

- Artur Gòdia pel mig del camp, 22 anys, 36 partis com a titular amb l'Ascó, 0 gols.

- Genís Soldevila com a davanter, 28 anys, 33 partis com a titular a l'Ascó, 13 gols.

- Miguel Ángel Riau com interior esquerre o extrem esquerre, 26 anys, només 16 partits com a titular al Sabadell però ascendents, 0 gols.

A més, amb despesa 0 tenim jugadors del filial interesants. Fariem bo de fer pujar a Jaume Vinyes al primer equip com a central, Oriol Esteve que pugi aviam si torna fen-t'ho bé després de ser anomenat millor jugador, Xavier Puiggròs per suplències a la davantera, Noël Carbonell i Òscar Canadell que ja tenen experiència amb el primer equip i crec que força qualitat.
Què en penseu?

Si Idiakez hagués vist jugar a Roger Canadell el voldria amb els ulls tancats! No t'estas tants anys a canteres com la de Barça i Espanyol per casualitat! Llàstima que crec que no ho el deu veure al ser tercera divisió... (és el que té passar per les mans de Seligrat, si mimes a la pilota i la toques com els àngels, banqueta).

Si els Esteve, Idiakez o algú de pes llegeix el post no veig ningú millor pel migdelcamp del Lleida ara mateix: joventut, de Lleida, amb ganes de fer-la grossa i amb un temporadon a l'esquena com el que ha fet a un mític com el Castellón. Que no prenguin d'exemple l'any que va estar cedit aquí, perq com tants altres jugadors s'estava a la banqueta mentre només jugava el múscul. Ara que comencem a definir una forma de jugar, fitxem el que toca! No creieu? 

#111 Lo Pacheco

Lo Pacheco

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 16 June 2015 - 05:17 PM

El central Toño Vázquez és la primera adquisició per a la 15/16. Ex guijuelo, ex real unión, ex toledo, amb tots aquests equips ha coincidit amb Idiakez. Un altre jugador de confiança per a Idiakez com Albistegui, el pròxim tandebó sigui Rufino 

#112 Traped

Traped

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 18 posts
  • 0 topics

Posted 16 June 2015 - 09:02 PM

Aquestes son les dades del nou central:

Partits jugats 28, 13 grogues i una vermella i 0 gols.

Jo diría q son moltes targetes...no sé

#113 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 17 June 2015 - 10:11 AM

Subscric tot lo que heu dit sobre els jugadors del Castelló.

A més, tots tenen ascendència de la terra i seria un bon cop d'efecte per fer que la ciutat s'atancés més a l'equip. Em sembla collonut que s'incorpori gent vàlida "de fora", però estic convençut que el factor "testiculina" que un aporta quan juga a l'equip de la seva terra es superior a un jugador que tingui 0 apego a la ciutat (ep! no dubto pas de la professionalitat de la gent, però aquest plus que et dona "jugar a casa" es incomparable).

A més, els jugadors que heu anomenat serien ideals per a les mancances previsibles que tindrà l'equip: Gallego per Barreda, Canadell per Miramon, Dani Pujol per Chupe o Nieto...

#114 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 17 June 2015 - 12:11 PM

Subscric tot lo que heu dit sobre els jugadors del Castelló.

A més, tots tenen ascendència de la terra i seria un bon cop d'efecte per fer que la ciutat s'atancés més a l'equip. Em sembla collonut que s'incorpori gent vàlida "de fora", però estic convençut que el factor "testiculina" que un aporta quan juga a l'equip de la seva terra es superior a un jugador que tingui 0 apego a la ciutat (ep! no dubto pas de la professionalitat de la gent, però aquest plus que et dona "jugar a casa" es incomparable).

A més, els jugadors que heu anomenat serien ideals per a les mancances previsibles que tindrà l'equip: Gallego per Barreda, Canadell per Miramon, Dani Pujol per Chupe o Nieto...

Cap dels 3 "canvis" que has dit iguala o millora el que tenim, ho sento... com a molt Gallego amb Barreda. Canadell podria jugar al Lleida? Segur que si, pero ara per ara dificilment igualara el que aporta Miramon. I el mateix amb Dani Pujol amb Nieto.

#115 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 17 June 2015 - 12:25 PM

No he fet cap seguiment especial del Castelló més que el de saber que hi ha un grapat "d'ex", pel que és molt difícil de dir si poden tenir el nivell o no, tot i que estic molt d'acord en que amb Seligrat tot era trompades i múscul i que, per tant, no serveix de referència la darrera temporada que van estar aquí. Tant de bo algun pugui tornar i demostrar la vàlua. 

#116 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 17 June 2015 - 01:47 PM

Jo el que vec és que tenim molta por a pujar jugadors de la base aquests darrers anys.. i d'ella han sortit Imaz, Milla, Pau Bosch.

Amb Seligrat també va sortir el Canadell pel-roig que per mí ho feia prou bé, i sinó li fotia ous.

I ara mateix només tenim Pau Bosch a l'equip, que em sembla que és l'únic lleidatà i un dels dos únics catalans que tenim a l'equip sino m'equivoco.

No dic que haguem de ser un Athletic, però no entenc que no pujem a ningú. Estic seguríssim que hi ha més d'un noi apte per jugar-hi. Seguríssim.

#117 Ronda36

Ronda36

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • 7 topics

Posted 17 June 2015 - 01:58 PM

Potser no puja ningú pq consideren q no hi ha ningú apte pel lloc, ves a saber. i em repetiré, però Canadell, si l'heu vist jugar, no posarieu en dubte que podria ser indiscutible a l'11 del dia.Nomes cal confiar-hi namer

#118 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 17 June 2015 - 03:01 PM

Potser no puja ningú pq consideren q no hi ha ningú apte pel lloc, ves a saber. i em repetiré, però Canadell, si l'heu vist jugar, no posarieu en dubte que podria ser indiscutible a l'11 del dia.Nomes cal confiar-hi namer

Ep! Que jo si he dit Canadell pot jugar al Lleida! Segurament ho fara força millor que Osado, Devesa... pero aqui l'han ficat com a substitut de Miramón, i Miramón és molt Miramón. Tan de bo sigui com Miramón, m'alegraria molt pel Canadell, que tan ell com el seu germà son uns tios increibles com a persones.
  • Ronda36 likes this

#119 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 17 June 2015 - 03:03 PM

Ep! Que jo si he dit Canadell pot jugar al Lleida! Segurament ho fara força millor que Osado, Devesa... pero aqui l'han ficat com a substitut de Miramón, i Miramón és molt Miramón. Tan de bo sigui com Miramón, m'alegraria molt pel Canadell, que tan ell com el seu germà son uns tios increibles com a persones.

On dic Osado, Devesa... podeu afegir altres jugadors que han passat i no han aportat res.

Pd: perdo pel doble-post, no em deixa editar des del movil.

#120 Elebembe

Elebembe

Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 11 posts
  • 0 topics

Posted 17 June 2015 - 05:11 PM

Pau Torres se va al Alaves.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users