Jump to content

Photo
* * * * * 1 votes

Moviments de cara a la propera temporada

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
304 replies to this topic

#161 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 04 July 2014 - 12:00 PM

El @Lleida_Esportiu incorpora el mig organitzador Dani Fragoso @danifrago5

Gran fitxatge! Espero que arribi bé de forma perquè és un  jugador de categoria superior!

Explicans una mica d'ell... sincerament, no el conec de res :pensant:  Es més jugador tecnic o destructiu? Punts forts de jugador? Rapid? Visio de joc? juga pel centre o per una banda?

#162 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 04 July 2014 - 12:07 PM

Explicans una mica d'ell... sincerament, no el conec de res :pensant:  Es més jugador tecnic o destructiu? Punts forts de jugador? Rapid? Visio de joc? juga pel centre o per una banda?

M'he intentat informar per compte personal... i sincerament, el que veig es que les millors campanyes com a jugador les va fer de defensa central (on va arribar a jugar 80 partits en dos anys, DADA ESPECTACULAR contant que es gaire be el 100%). Pero costa creure que un defensa tan  es converteixi en migcentre-ORGANITZADOR. Pero bé, tan de bo sigui un tros de jugador amb la pilota als peus i juntament amb Alex facin ballar tot aquest equip

#163 webmaster

webmaster

Administrador

• Administradors
  • 1,770 posts
  • 16 topics

Posted 04 July 2014 - 12:18 PM

Jo crec que ve com el central que volia Idiakez per poder treure la pilota jugada i com a molt de mig defensiu.

#164 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 04 July 2014 - 12:19 PM

M'he intentat informar per compte personal... i sincerament, el que veig es que les millors campanyes com a jugador les va fer de defensa central (on va arribar a jugar 80 partits en dos anys, DADA ESPECTACULAR contant que es gaire be el 100%). Pero costa creure que un defensa tan  es converteixi en migcentre-ORGANITZADOR. Pero bé, tan de bo sigui un tros de jugador amb la pilota als peus i juntament amb Alex facin ballar tot aquest equip

Aquest li hauria agradat al Seligrat!   :partirsederiure:

#165 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 04 July 2014 - 12:20 PM

M'he intentat informar per compte personal... i sincerament, el que veig es que les millors campanyes com a jugador les va fer de defensa central (on va arribar a jugar 80 partits en dos anys (edito: a 2a divisio A), DADA ESPECTACULAR contant que es gaire be el 100%). Pero costa creure que un defensa tan  es converteixi en migcentre-ORGANITZADOR. Pero bé, tan de bo sigui un tros de jugador amb la pilota als peus i juntament amb Alex facin ballar tot aquest equip

• 33ngel likes this

#166 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 04 July 2014 - 12:22 PM

Jo crec que ve com el central que volia Idiakez per poder treure la pilota jugada i com a molt de mig defensiu.

Aixo si que ho vec mes problable, ja que pel que comenten els del Cadis, te bona sortida de pilota. Pero tan com per a ser el organitzador de l'equip, ho vec xungo, i mes tenint a l'Alex. Pero bueno a veure que diu Idiakez.

#167 Iesso

Iesso

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 posts
  • 1 topics

Posted 04 July 2014 - 12:47 PM

Pot jugar a les dos posicions. Pivot defensiu i central. Pot jugar perfectament amb Albistegui. Això si, llavors Molo central

#168 Barceluní

Barceluní

Newbie

• Usuaris
  • Pip
  • 1 posts
  • 0 topics

Posted 05 July 2014 - 06:04 PM

Cuan caura el davanter????!!!

#169 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 06 July 2014 - 12:01 AM

Cuan caura el davanter????!!!

Al diari es comentava que una vegada confeccionéssin el mig del camp començarien a atacar de valent amb la davantera
  • Barceluní likes this

#170 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 06 July 2014 - 11:15 PM

He vist que Asier no segueix al Reus ni Jesus Perera al Nàstic. Jo repescaria el basc i portaria a Jesus Perera també!

#171 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 07 July 2014 - 02:18 PM

He vist que Asier no segueix al Reus ni Jesus Perera al Nàstic. Jo repescaria el basc i portaria a Jesus Perera també!

No conec pas al Jesus Perera, però sobre Asier només dir que "segones parts, rara vegada foren bones!".

• ILER likes this

#172 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 07 July 2014 - 03:09 PM

No conec pas al Jesus Perera, però sobre Asier només dir que "segones parts, rara vegada foren bones!".

I Asier ja té una edat i gairebé s'ha passat l'any en blanc per les lessions. Jesús Perera era molt bo...això..era. Ara té 34 tacos també. No crec que sigui el perfil que més necessita el club.

#173 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 07 July 2014 - 11:34 PM

Jo aquests jugadors no els fitxaria ni boig, ja han complert la seva etapa al club, i al mercat hi han jugadors més valids. Com be ha dit l'ILER, crec aquests tipus de jugadors no son els que busca el club.

#174 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 08 July 2014 - 07:16 AM

Ahir finalment va renovar Pau Bosch.  :aplaudiment:  :aplaudiment:

#175 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 08 July 2014 - 08:29 AM

Ahir finalment va renovar Pau Bosch.  :aplaudiment:  :aplaudiment:

Una bona notícia, tot i que Pau al mig del camp em grinyolava una mica. A vuere què fa Idiákez.

Per la seva banda.. Asier i Perera tenen ambdós 34 anys.. i crec que de "Kekos" ja em van tenir un, i hauriem d'haver quedat escarmentat tots. 

Pel que fa a Jesús Imaz.. és lícit que vulgui esperar a veure si té alguna oferta de 2ªA, com igual de lícit és que el club "no el vulgui esperar".. Cadascú ha de vetllar pels seus interessos..i està clar que l'Imaz, si es quedés (tot i que personalment em posa dels nervís la quantitat de "gols cantats" que falla i els "xixarros" inverosímils que fot després xD)... seria un gran actiu pel club de cara a tornar a intentar l'ascens.

PD: A la tercera va la vençuda! :)

#176 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 08 July 2014 - 02:03 PM

El Lleida te que fitxar a Dioni, espero que facin lo possible i es maneguin i gestionin els números (calers) de tal forma que el puguin fitxar almenys una temporada.

Seria la millor incorporació que pot fer el club per ocupar el lloc referent a Mata. Un tio de 24 anys, jove, amb molta cualitat, 1'84 metres, gran perill el que crea aquest home.

Desde que el vaig veure jugar al Leganés ya es veiea que ere el que destacave, tenim a favor que la temporada pasada no el van fer jugar molt i esperem que no tingui molta competencia el Lleida per fitxarlo.

P.D: a veure si dimarts que ve podem donar-li la benvinguda. :aplaudiment:

#177 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 08 July 2014 - 03:18 PM

doncs a Perera com a substitut del davanter titular no el veig malament la veritat... és a dir, evidentment portar un punta titularissim i després Perera per fer rotacions el veig totalment vàlid!

#178 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 08 July 2014 - 06:15 PM

El Lleida te que fitxar a Dioni, espero que facin lo possible i es maneguin i gestionin els números (calers) de tal forma que el puguin fitxar almenys una temporada.

Seria la millor incorporació que pot fer el club per ocupar el lloc referent a Mata. Un tio de 24 anys, jove, amb molta cualitat, 1'84 metres, gran perill el que crea aquest home.

Desde que el vaig veure jugar al Leganés ya es veiea que ere el que destacave, tenim a favor que la temporada pasada no el van fer jugar molt i esperem que no tingui molta competencia el Lleida per fitxarlo.

P.D: a veure si dimarts que ve podem donar-li la benvinguda. :aplaudiment:

Crec que el Leganes també el vol.... seria un gran fitxatge!!

#179 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 08 July 2014 - 06:38 PM

Crec que el Leganes també el vol.... seria un gran fitxatge!!

els del leganes ja estan amb la por al cos de saber q el volem nosaltres! segur q ho aconseguirem aveure aveure...  :)

#180 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 08 July 2014 - 08:37 PM

pos sembla q de moment es va confirmant q dioni sera nostre!!! si aixi fos un altre jugadorasss q tindriem!  :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users