pos sembla q de moment es va confirmant q dioni sera nostre!!! si aixi fos un altre jugadorasss q tindriem!
No t'entenc.
Que vol dir que es va confirmant? Jaja
Posted 08 July 2014 - 08:46 PM
pos sembla q de moment es va confirmant q dioni sera nostre!!! si aixi fos un altre jugadorasss q tindriem!
Posted 08 July 2014 - 08:53 PM
No t'entenc.
Que vol dir que es va confirmant? Jaja
al facebook de som-hi lleida comenta q dioni esta aprop del lleida! tot i q no es 100% segur ancara pero ens nem apropant!
Posted 08 July 2014 - 08:58 PM
Posted 08 July 2014 - 11:09 PM
Si vingués Dioni ho veig com una aposta clara de que aquí es vol l'ascens...
Un cop sobre la taula.
Posted 09 July 2014 - 10:38 AM
Creieu de veritat que Dioni vindria al Lleida a segona b abans que al Leganes a segona A?
Posted 09 July 2014 - 10:46 AM
Posted 09 July 2014 - 10:52 AM
Creieu de veritat que Dioni vindria al Lleida a segona b abans que al Leganes a segona A?
No crec que sigui tan ruc de venir a jugar a segona B, si de veritat li ofereixen jugar a segona A i en un club que ja coneix....
Posted 10 July 2014 - 11:45 PM
Edu Gasol signa com a nou entrenador de porters del primer equip!
Sé que molts no sabeu ni qui és, ni us importarà la noticia, però és un bon amic meu que conec des de fa anys i em fa especial il·lusió! ![]()
Posted 11 July 2014 - 07:15 AM
Hem fitxat un porter sub 23 procedent del juvenil de divisió d'honor de la Damm, Àlex Cobo.
Posted 12 July 2014 - 12:07 AM
La nova samarreta no m'agrada gens... ![]()
Aques coll... ![]()
Posted 12 July 2014 - 04:46 AM
La nova samarreta no m'agrada gens...
Aques coll...
Posted 12 July 2014 - 08:20 AM
al diari Segre he llegit que el Lleida presentara dillums un davanter que ve a substituir Mata i que te experiencia a segona a.... firmara x 1 temporada amb opcio de renovació si s'aconsegueix l'ascens... qui creieu que pot ser? Dionis? o un altre?
a mes a mes esta molt avançada la incorporació de un mitgcampista polivalent cedit de un equip de primera divisió... aquest podria ser Florin no? crec que actualment esta al Cordova recien ascendit...
si s'incorporesin aquestos dos jugadors serien unes grans incorporacions... a veure si dillums es sap algo mes
Posted 12 July 2014 - 09:19 AM
al diari Segre he llegit que el Lleida presentara dillums un davanter que ve a substituir Mata i que te experiencia a segona a.... firmara x 1 temporada amb opcio de renovació si s'aconsegueix l'ascens... qui creieu que pot ser? Dionis? o un altre?
a mes a mes esta molt avançada la incorporació de un mitgcampista polivalent cedit de un equip de primera divisió... aquest podria ser Florin no? crec que actualment esta al Cordova recien ascendit...
si s'incorporesin aquestos dos jugadors serien unes grans incorporacions... a veure si dillums es sap algo mes
Els noms que s'han dit de davanter son joves i contrastats, complicat que estiguin a l'abast del Lleida, mirant davanters més factibles que encara no han fixat per cap equip un que m'encaixa bastant al Lleida es Azkorra(Hércules), que va rendir molt en un equip que jugava tocant la pilota(Lugo) fa tres anys, també hi ha Jorge Galán(Llevant B) que aquest any només ha fet 5 gols i seria un bona oportunitat per portar-lo encara que sigui de suplent.
Posted 12 July 2014 - 10:04 AM
Els noms que s'han dit de davanter son joves i contrastats, complicat que estiguin a l'abast del Lleida, mirant davanters més factibles que encara no han fixat per cap equip un que m'encaixa bastant al Lleida es Azkorra(Hércules), que va rendir molt en un equip que jugava tocant la pilota(Lugo) fa tres anys, també hi ha Jorge Galán(Llevant B) que aquest any només ha fet 5 gols i seria un bona oportunitat per portar-lo encara que sigui de suplent.
Posted 12 July 2014 - 10:39 AM
Posted 12 July 2014 - 11:56 AM
Jorge Galan suplent??? no ho se a jo em semble un tros de jugador!!!
samilof per que no vols que vingo? per falta de qualitat o per que tens informació de que és un jugador conflictiu?
Posted 13 July 2014 - 09:41 AM
Posted 13 July 2014 - 11:17 AM
Sembla ser que el "9" serà Dioni. A veure si demà tenim notícies oficials.
Que us sembla aquest jugador?
jo no el conec pero recordo el playoff del Lleida a Leganes de fa 2 temporades i va fallar tot i mes... i mira que va tenir bones ocasions! tot-hi aixi, si tothom diu que es tant bo ho deu de ser........ actualment estaba al Cadis i tampoc res de res....
personalment m'hagues quedat amb Mata pero bueno..... Mata ja no es pot recuperar
Posted 13 July 2014 - 12:12 PM
Imaz al Llagostera.
Segons comentaven per Facebook:
"El Lleida va fer públic ahir les equipacions per a la temporada 2014/2015.
En principi segons el text descriptiu no són les equipacions de terreny de joc, sino simplement els polos als extrems i el xandall al centre de la imatge.
Roba que utilitzarà el cos tècnic i jugadors en els seus desplaçaments."
Posted 13 July 2014 - 02:24 PM
Dioni Segurissim!!! ![]()
0 members, 0 guests, 0 anonymous users