Ir al contenido

Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#161 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 23 julio 2013 - 06:00

Devesa ja està fitxat!!

http://www.lleidaesp...u.cat/node/3054

#162 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 julio 2013 - 06:57

Devesa ja està fitxat!!

Un fixatge que pot ocupar totes les posicions del camp pel que vec.

Segons Tribuna Baixa--> Centrecampista.

Segons la pagina del Lleida Esportiu--> Defensa

Segons els twitter del Lleida Esportiu --> Davanter

living la vida loca!!!

• o han agraït

#163 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 23 julio 2013 - 07:23

Això que acabes de dir es un sacrilegi dels grossos. Ramón Verdú, la temporada que el vam tenir, va demostrar que era un home que la tocava molt bé amb la seva cama esquerra però era més lento que el cavall del dolent!!! De fet, el Lleida va millorar i molt amb l'arribada de Barreda al desembre.

Per això he dit perfil Ramón Verdú (que no Ramón Verdú). Em referia a que puja i baixa la banda amb molta facilitat i la toca força bé.

#164 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 23 julio 2013 - 07:26

Per això he dit perfil Ramón Verdú (que no Ramón Verdú). Em referia a que puja i baixa la banda amb molta facilitat i la toca força bé.

:pensant: :pensant: :pensant: :pensant: :pensant:

#165 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 23 julio 2013 - 08:00

:pensant: :pensant: :pensant: :pensant: :pensant:

Tu entender no mi?  :plorar:

#166 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 24 julio 2013 - 11:34

Devesa ja està fitxat!!

De futbolplus:

Si al final es cierto que fichais a Didac, pedazo de fichaje. Es un jugadorazo. Aqui en Ponfe jugó poco por que tuvo la mala suerte de coincidir con Acorán que es titular indiscutible. Es muy rápido y tiene mucho regate, puede jugar en las dos bandas e incluso de mediapunta. Es muy desequilibrante y además tiene gol. Me parece un jugadorazo para segunda B.

#167 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 12:04

Doncs, de moment, plantilla configurada per:

- P. Torres

- Barreda, Aldalur, P. Bosch, Molo, Mario, Biel

- Miramón, Monforte, Gòdia, Chupe, Devesa 

- Mata, Imaz, Milla, Osado

Em deixo algú? 

A part de l'O. Esteve, que suposo que seguirá, no? Ajuda als entrenaments, a millorar als companys, i fa bona feina de vestidor, deu ser això... 

Com apunten a Tribuna Baixa, falta un porter suplent, i Xisco no segueix... I pot ser també falta, un lateral esquerre, un mig centre i un extrem. M'equivoco? Com ho veieu?

A més, s'han de cumplir el cupos de 6 jugadors sub-23, no?

Milla, Aldalur, Gòdia, Devesa, i algún jove.

#168 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 julio 2013 - 12:20

Que O. Esteve segueixi al Lleids es un insult a Jerson, Miki, Gabernet, Xisco, Asier i molts altres que han tingut que marxar m'entes aquest tio segueix chupan de la butxaca dels seus tiets.

M'estan dient que es millor quedarse a un tio que durant TOTA la temporada no ha jugat ni un puto minut, que Xisco que va ser revulsiu a molt partits del final de temporada?

I per tenir per a fer pinya, doncs que em portin a mi que ho faig gratis... Pero clar no sóc nebot dels presidents.

#169 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 12:21

Torres / XXX

Aldalur / Barreda    Mario / Molo / Biel / Bosch      XXX  

Gòdia / XXX

Monforte              Miramón

Imaz / Chupe                                                   Milla / Devesa

Mata / Osado

Més o menys, posicions naturals en base un 4-3-3. Car que després suposo que en Toni farà el seu habitual 4-2-3-1, per lo que alguns centrals avançaran posicions. Esperem que almenys, la temporada vinent, només en sigui un. 

#170 BusiSolutions

BusiSolutions

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2013 - 01:48

Tinc entes que Ramos no segueix.

#171 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 01:53

11 tipus de la temporada que ve: 

Pau Torres

Aldalur - Biel (o Mario) - Pau Bosch - Barreda

Monforte - Molo

Miramón - Milla (o Imaz) - Chupe (o Devesa)

Mata

Banqueta: Mario (o Biel), Imaz (o Milla), Osado, Devesa (o Chupe), porter suplent 

El que queda clar és que els jugadors que es quedin aquesta temporada a la banqueta seran més experimentats i aportaran més garanties que els que hi havia aquesta passada temporada. L'equip 13-14 pinta molt, molt, molt bé!!! 

Pel que fa a Ramos, que he vist en algun comentari que el situaveu dins del Lleida, ho haurieu de corregir. No ha rebut oferta de renovació i, al igual que Xisco i Núñez, deixa el club. 

D'Oriol Esteve prefereixo no parlar-ne. És cert que a Altorricó va jugar bastant bé, però em fico mal cada vegada que llegeixo el seu nom i penso en com ha arribat al 1r equip del Lleida i, en canvi, jugadors com Jerson, Gabernet o Asier, entre d'altres, han marxat com han marxat. 

#172 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 02:00

Tinc entes que Ramos no segueix.

Sí, tens raó, ara que ho dius.

#173 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 julio 2013 - 02:49

Fargues no tinc jo tan clar que Imaz i Milla es juguin ells una posició a l'onze. Per mi aquella linia de tres sera:

Devesa-Miramon-Chupe

Amb Milla i Imaz a la banqueta.

I tampoc tinc tan clar que la posició de central se la juguin entre Mario i Biel. Per mi se la jugaran Biel i Pau, trobo que Mario sera titular indiscutible.

I dir que des del club estan intentant tancar la contractació d'un lateral esquerre (com ja va dir el senyor Esteve) i que el club estave interessat en dos jugadors,un d'ells va estar apunt de signar amb el Lleida, pero finalment els dos van anar a uns altres equips.

#174 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 02:55

Fargues no tinc jo tan clar que Imaz i Milla es juguin ells una posició a l'onze. Per mi aquella linia de tres sera:

Devesa-Miramon-Chupe

Amb Milla i Imaz a la banqueta.

I tampoc tinc tan clar que la posició de central se la juguin entre Mario i Biel. Per mi se la jugaran Biel i Pau, trobo que Mario sera titular indiscutible.

He ficat un dels molts 11 que es poden fer. Cadascú pot fer els 11 que vulgui, ja que l'únic que acabarà valguent serà el que ficarà Seligrat...

#175 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:05

Que O. Esteve segueixi al Lleids es un insult a Jerson, Miki, Gabernet, Xisco, Asier i molts altres que han tingut que marxar m'entes aquest tio segueix chupan de la butxaca dels seus tiets.

M'estan dient que es millor quedarse a un tio que durant TOTA la temporada no ha jugat ni un puto minut, que Xisco que va ser revulsiu a molt partits del final de temporada?

I per tenir per a fer pinya, doncs que em portin a mi que ho faig gratis... Pero clar no sóc nebot dels presidents.

la familia, amicci, la familiaa :deumeu:

#176 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:07

I dir que des del club estan intentant tancar la contractació d'un lateral esquerre (com ja va dir el senyor Esteve) i que el club estave interessat en dos jugadors,un d'ells va estar apunt de signar amb el Lleida, pero finalment els dos van anar a uns altres equips.

Quins eren aquests altres dos jugadors?

No sé com s'ho foten, però la veritat es que tenen una bona base de dades de jugadors en el mercat...

#177 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:09

Cal dir que el Lleida estsa confeccionant un molt bon equip per afrontar la temporada vinent, veig bastan posible fer play-off, pero mai podem dir res perque l'epoca que es van fitxar Tevenets, i "vease" altres fitxatges també que tenien molt nom, va ser un fracas i no vam fer res pero també pensavam que teniam un equipás que finalment va ser pitjor del que creiam.

Personalment estic bastant content, s'esta fitxant gent com cal, amb seny, el que si que falta es algu a la defensa.

#178 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:13

Resulta extrany que un davanter que pot fitxar per un club històric com el Lleida que hauria de lluitar per l'ascens, es decanti pel Sestao River, que en teoria no té aspiracions esportives més enllà de mantenir la categoria. O l'oferta era molt baixa o hi ha qüestions familiars pel mig.

Vet aquí els motius pels quals Gerardo Carrera va triar el Sestao i no el Lleida:

P. Nos consta que era un jugador seguido por más equipos de la categoría. ¿La presencia de Ángel Viadero es motivo suficiente para haberse decantado por la oferta del Sestao?

R. Además del Sestao, tenía ofertas de varios equipos pero la más importante era del Lleida. De hecho estuve hasta última hora hablando con ellos, pero como las cantidades económicas que se manejaban eran parecidas, preferí Sestao a Lleida por Ángel (Viadero), que confía en mí y ya me conoce bien tanto de la etapa de Pontevedra como de Noja. Por otra parte toda la gente con la que hablé me dio buenas referencias del Sestao, como un club serio y que económicamente funciona bien, y eso también me ayudó a decidirme.

http://www.vavel.com..._medium=twitter

#179 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:18

Bueno, Sestao també és un club històric, malgrat no tant com el nostre. A més, crec que li quedava més a prop de la seua terra, i hi té alguns coneguts; i si nosaltres no pujem fort, doncs sembla normal també que vagi allí. 

I l'altre jugador quin és?

I en Saife, per on para? 

#180 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:19

Ahhhh Ara ho entenc!!

Si es que les coses quan s'expliquen be, tot queda molt més clar!!

La parte contratante de la primera parte serà considerada como la parte contratante de la primera parte.....

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos