JAJAJA TOTS RIUEN DEL POSSIBLE FIXATGE DE TONI SELIGRAT PEL BARÇA AQUI LA CONFIRMACIÓ pic.twitter.com/zMWethaLE8
Osti quin riure quan ho he vist JAJAJAJAJAJAJ
Escrito 20 julio 2013 - 05:03
JAJAJA TOTS RIUEN DEL POSSIBLE FIXATGE DE TONI SELIGRAT PEL BARÇA AQUI LA CONFIRMACIÓ pic.twitter.com/zMWethaLE8
Escrito 20 julio 2013 - 10:22
De moment us puc confirmar que Osado escalfa molt bé. Ara falta veure'l jugar.
De la resta de fitxatges, Chupe, Monforte i Aldalur han fet uns bons 45 minuts a la segona part. Està clar que els hi falta acoplar-se, però crec que seran 3 jugadors que donaran un salt de qualitat considerable a la plantilla.
Dels jugadors joves, els que m'han sorprès més han estat el germà petit dels Canadell, Oscar, que ha fet un bon gol i ha ratllat a gran nivell a la punta de l'atac, i Mia Guasch. El jove jugador fitxat de la Damm ha fet una jugada individual pròpia d'un jugador de 1a divisió.
Pel que fa al conjunt de l'Altorricó, el que ha fet un molt bon partit ha estat el seu porter, Maestro. Crec que seria un molt bon 2n porter pel Lleida. Ha evitat que el Lleida tornés cap a casa amb més gols marcats.
He marxat força content i satisfet del camp de l'Altorricó, i això que era el 1r partit de pretemporada. Molta il·lusió.
Escrito 20 julio 2013 - 10:32
Jo per sobre de tots voldria destacar a Aitor Aldalur. L'hem vist 45 minuts, però n'he tingut prou per fer-me una idea que l'hem encertat i molt amb el fitxatxe. Jugador del perfil Ramon Verdú (que no Verdú): molt ràpid, puja i baixa continuament la banda i té una bona centrada. Un autèntic pulmó. La banda dreta del Camp d'Esports aquest any té molt bona pinta!
Escrito 20 julio 2013 - 11:33
Jo per sobre de tots voldria destacar a Aitor Aldalur. L'hem vist 45 minuts, però n'he tingut prou per fer-me una idea que l'hem encertat i molt amb el fitxatxe. Jugador del perfil Ramon Verdú (que no Verdú): molt ràpid, puja i baixa continuament la banda i té una bona centrada. Un autèntic pulmó. La banda dreta del Camp d'Esports aquest any té molt bona pinta!
I defensivament? En el posicionament, el marcatge o l'entrada al tall, que tal l'Aitor?
Escrito 20 julio 2013 - 11:49
Doncs que vols que et digui, jo, llegint el títol de l'entrada " Miki Massana, falta l'OK" entenc que es refereix a l'OK del jugadors, donant per fet que aquest tenia oferta del club, com s'ha confirmat a posteriori. No diu res de la decisió del jugador, només que té l'oferta sobre la taula- Evidentment, no crec que puguin estar al cap de Miki per saber-ho, però el més probable, tenint l'oferta i amb lo que estima el LLeida, era que es quedés, no?
Sí clar, tothom somnia en jugar a l'equip més important de la seua terra, però fer-ho de suplent de dos jugadors que, en principi, tenen una altra demarcació natural sobre el camp. O dit d'altra manera, ser el principal mig-centre de la plantilla, però malgrat això, no jugar normalment de titular en una de les dues posicions de mig-centre... Doncs, potser sí que compensa provar una nova experiència.
Escrito 21 julio 2013 - 12:55
Escrito 21 julio 2013 - 12:59
Escrito 21 julio 2013 - 09:10
Aquest compte de twitter és patètic.
+1
Escrito 21 julio 2013 - 10:06
I defensivament? En el posicionament, el marcatge o l'entrada al tall, que tal l'Aitor?
Es col.loca molt bé, va fort en pilotes aèries i recupera bastant ràpid la posició quan puja, tot i que ahir l'Altorricó no el va exigir defensivament gaire, ja que els dos gols a la segona part van venir per la banda d'Artur Gòdia.
Escrito 21 julio 2013 - 04:15
Aquest compte de twitter és patètic.
Doncs no ho veig pas així, però no crec que aquest post sigui el mes indicat per parlar d'això... tot i que quan toquen lo que et dona de menjar...
Escrito 22 julio 2013 - 08:01
Doncs no ho veig pas així, però no crec que aquest post sigui el mes indicat per parlar d'això... tot i que quan toquen lo que et dona de menjar...
Escrito 22 julio 2013 - 11:47
Això que acabes de dir es un sacrilegi dels grossos. Ramón Verdú, la temporada que el vam tenir, va demostrar que era un home que la tocava molt bé amb la seva cama esquerra però era més lento que el cavall del dolent!!! De fet, el Lleida va millorar i molt amb l'arribada de Barreda al desembre.
Escrito 22 julio 2013 - 01:06
Didac Devesa el pròxim en caure
Escrito 22 julio 2013 - 02:32
Didac Devesa el pròxim en caure
Diuen que actua com a centrecampista, però de quin perfil? Algú en te alguna referència, a mi no em sonava de res. Sigui ven trobat!
Escrito 22 julio 2013 - 02:53
Ara que hi penso. En Pau Núñez ha deixat el Lleida, no? No hi era pas a Altorricó. Caldrà fitxar un porter suplent, suposo. D'això, ningú en parla.
I d'en Saife que se n'ha fet? Encara pertany al Lleida?
Escrito 22 julio 2013 - 03:30
Diuen que actua com a centrecampista, però de quin perfil? Algú en te alguna referència, a mi no em sonava de res. Sigui ven trobat!
Interior Esquerra. Aquí veig que en parlen http://tribunabaixa....-ja-te-nom.html
Escrito 22 julio 2013 - 04:01
Interior Esquerra. Aquí veig que en parlen http://tribunabaixa....-ja-te-nom.html
Correcte. Gracies, noi!
En aquesta estranya web, qualifiquen al jugador: http://sofifa.com/es...ac-devesa-albis
Caram com està el Mallorca, i quines coses rares fa en Llorenç Serra...
Escrito 22 julio 2013 - 04:19
Escrito 22 julio 2013 - 04:26
Que me podeis decir de Dídac Devesa?
Gracias
Buen jugador para segunda B y si se le dan minutos, puede que hasta para la A. Juega en las dos bandas y los pocos ratos que ha jugado aquí lo ha hecho bien. Fue fundamental en el ascenso de hace dos años jugando poco.........
Escrito 22 julio 2013 - 06:33
Parlant de referències, avui he comentat amb un company del nord que és molt aficionat de la Reial Unión de Irún i m'ha dit que el Chupe es un fora de sèrie. Jugador amb gol, regat, extrem amb sortida cap als dos costats.... un jugador, pel que m'han dit, nivell segona divisió.
Veurem que tal
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos