Ir al contenido


Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#101 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 16 julio 2013 - 10:23

Xisco Hernández suposo que ja el podem considerar baixa segura, oi? De fet no solament el club no li ha ofert la renovació, si no que han fitxat a Chupe, que ocupa la seva mateixa posició. Va fer una segona volta espectacular i va acabar jugant amb el menisc trencat el dia de Jaén. Se li hauria de reconéixer una feina excel.lent en general, tot i que a la primera part de la temporada semblava que se'ls tocava a dos mans.

 

No em semblaria bona cosa la baixa del Xisco. Estic d'acord amb que a la primera volta no va fer res, però al final es va espavilar força, també coincidint amb la millora general de l'equip...



#102 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2013 - 11:25

un bon fitxatge seria Mendoza lateral esquerra del Xerez que ha finalitzat el seu contracte



#103 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 julio 2013 - 11:58

Miki Massana, nova baixa pel Lleida Esportiu: https://twitter.com/...052331323441152



#104 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 julio 2013 - 12:00

Miki Massana no renova i marxa a la 3a divisió grega, concretament a un equip anomenat Niki Volou. 

Una baixa molt important. Jugador de la casa, ja amb força experiència, i que sempre ha rendit molt bé ja sigui de central o de pivot al mig camp. Personalment, no m'agrada gens aquesta baixa. 

Des d'aquí, desitjar-li moltíssima sort al bo del Miki. 

El jugador d'Artesa de Segre ha escrit una carta de comiat: http://www.ras.cat/c...s-i-afeccionats



#105 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 julio 2013 - 01:10

Aquesta baixa la veritat es que m'ha cremat i molt! Ara ja sortiran els típics que ho defensen tot del Deu Seligrat.. doncs jo no!!!! Ja fa temps vaig escriure un post on no m'agradava el carisma que transmetien certs jugadors de la plantilla per molt bons que fossin. Vale que Miramón, Mata o Biel (deixant apart Molo que si que te molt carisma) siguin boníssims o que el tal Chupe o Monforte siguin grans reforços, però en l'aspecte sentimental cap al club que??????? Miki és un noi que s'estima el Club i un bon reforç en determinats moments del partit o Asier un senyor dins i fora del camp.

Senyors jo penso que estan fitxant força bé però no em d'oblidar qui som i d'on venim i jugadors de casa se'n necessiten; i no em digueu que ja en tenim... no m'agrada gens!



#106 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 16 julio 2013 - 04:19

Crec que ha sigut Miki el que no ha volgut renovar, segons vaig llegir la decisió depenia d'ell mateix. Em sap molt greu que marxi, tants anys al club i llegint la carta de comiat encara sap més greu, un lleidatà que s'estimave el club de cap a peus, però bé, sol espero que hagi set decisió seva i que tingui moltíssima sort alli on vagi.
Mil gràcies per tot Miki.

 

PD: No m'agrada gens que marxi gent de la base o de la terra, i cada any en som menys..



#107 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 julio 2013 - 05:05

Crec que ha sigut Miki el que no ha volgut renovar, segons vaig llegir la decisió depenia d'ell mateix. Em sap molt greu que marxi, tants anys al club i llegint la carta de comiat encara sap més greu, un lleidatà que s'estimave el club de cap a peus, però bé, sol espero que hagi set decisió seva i que tingui moltíssima sort alli on vagi.
Mil gràcies per tot Miki.

PD: No m'agrada gens que marxi gent de la base o de la terra, i cada any en som menys..



Si tan estima el club, i la decisió depenie d'ell mateix, o bé ere una merda oferta de renovació (no es el primer cop que aquesta directiva ho fa, o bé.... No hi ha cap altra opció xk dubto que l'oferta economica d'un equipde 3a divisio grega pugui ser molt millor que la del Lleida.

#108 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 julio 2013 - 05:08

Afegir que, el Barbastro ha demanat la cesió de 3 jugadors del Lleida Esportiu, el club estudia l'oferta.

#109 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 julio 2013 - 06:00

No sé si va sortir, però fan uns dies Jordí Martí va renovar el seu contracte pel Tudelano. Una vella aspiració dels aficionats del Lleida Esportiu que un any més no vestirà la samarreta blava.

 

http://www.lasegunda...culo-13573.html



#110 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 julio 2013 - 06:44

A veure, un parell de coses: 

 

Miki Massana se'n va a un equip de la 2a grega, no de la 3a. De fet, l'equip en qüestió té un estadi amb un aforament amb capacitat per més de 22000 espectadors. a

Això que hagi volgut marxar ell, primer hauríem de veure quina és l'oferta que li ha fet el club perquè des del primer moment es va dir que la seva renovació no era prioritaria, cosa que em fa pensar que li devien fer una oferta finalment molt a la baixa. A més, puc entendre que després de tants anys vulgui provar sort en un altre país, que la vida esportiva d'un jugador tampoc és tan llarga.

 

En fi, que sap molt greu que marxi un jugador que s'estimava el club com ell. Molta sort Miki!!



#111 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 16 julio 2013 - 07:38

No se d'on heu tret que el Niki Volou es un equip de tercera divisió grega, com ja ha dit el company AssistentdeWord, es un equip de segona divisió grega, amb un camp que a més d'un equip de primera divisió española li agradaría tenir per cert, amb 22.700 de capacitat màxima.

 

2219.jpg

 

 

 

També es important saber que el equip grec ha jugat aquest any play off per pujar a la superliga grega (o sigui, la primera divisió), per lo tant no sembla cualsevol equip, esta clar que el que li han ofert desde grecia li ha fet més gracia que la oferta de renovació del Lleida. A part que son molts anys aquí i també es possible que necesités un canvi de aires, el Massana ja ha complert una etapa de la seva vida amb el equip del seu cor, segur que marxarà molt content del que ha conseguit amb el Lleida  :)  Espero que li vaigi molt bé allí on estigui!



#112 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 julio 2013 - 10:23

Llàstima que se'n vagi en Massana! En Miki, eh? No pas l'ex-president "avida dollars", aquest com més lluny millor...

I en Miki, cal sumar-lo a la llista de baixes algo incoherents, juntament amb GabernetJersonetc...

Per cert, al final l'Asier marxa al Reus, perquè el Lleida no el renova, o perquè el Reus li ofereix una millor oferta? Pregunto, no ho sé. Prescindir d'un jugador de les seues característiques, tant futbolístiques com personals, em sembla un luxe, inclòs una frivolitat. D'acord, tinc entès que era dels que més cobrava, però val el seu pes en or!

I el germà del Jesús Imaz, l'Oscar, no juga al Reus també?

En el cas Miki, espero que li vagi d'allò més bé per Grècia, lloc d'origen històric de la Democràcia i la ja famosa Crisi. Trobo que aquests grecs, s'emporten un molt bon jugador! Del qual, no hem tret pas el seu màxim rendiment futbolístic. Crec que, sense exagerar, estava prou capacitat per ser mig-centre defensiu titular del Lleida per molts anys. Però car, si després juguem amb dos centrals al mig del camp..., difícilment hi ha lloc per mig-centres. Cerrojo defensivo, pilotada amunt, poca transició de joc, cara barraca, i si l'encertem doncs l'endevinem... Tàcticament molt "mourinhià". Bé, aquesta és una opció. Sobretot, per construir els fonaments d'un equip. Però, espero que aquest any la pilota comenci a rodar més per la gespa, ara que la tenim practicable. Ànims Toni Seli! Que n'hi saps!

A més, pot ser que demà comencin els entrenaments amb els jugadors disponibles del primer equip i alguns del juvenil o filial?

 

 

N.B.: 

 

I en la rescició de contracte de Colorado, el Lleida no ha d'abonar rés de rés, no? Suposem que era una opció contractual per part del club. 



#113 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 16 julio 2013 - 10:58

Ignasi Dalmedo sembla que ha fitxat per l'Atlètic Balears.



#114 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 julio 2013 - 12:33

I el germà del Jesús Imaz, l'Oscar, no juga al Reus també?

En el cas Miki, espero que li vagi d'allò més bé per Grècia, lloc d'origen històric de la Democràcia i la ja famosa Crisi. Trobo que aquests grecs, s'emporten un molt bon jugador! Del qual, no hem tret pas el seu màxim rendiment futbolístic. Crec que, sense exagerar, estava prou capacitat per ser mig-centre defensiu titular del Lleida per molts anys. Però car, si després juguem amb dos centrals al mig del camp..., difícilment hi ha lloc per mig-centres. Cerrojo defensivo, pilotada amunt, poca transició de joc, cara barraca, i si l'encertem doncs l'endevinem... Tàcticament molt "mourinhià". Bé, aquesta és una opció. Sobretot, per construir els fonaments d'un equip. Però, espero que aquest any la pilota comenci a rodar més per la gespa, ara que la tenim practicable. Ànims Toni Seli! Que n'hi saps!

A més, pot ser que demà comencin els entrenaments amb els jugadors disponibles del primer equip i alguns del juvenil o filial?

 

 

 

 

El Reus va fitxar Oscar Imaz l'estiu passat, però per tal de que jugués al filial (Reddis, 1a Catalana). L'Oscar es va lesionar i va marxar, primer al Binéfar i finalment al EFAC Almacelles, on va acabar la temporada. 

De l'esquema tàctic de Seligrat ja n'estic fart de parlar-ne. No m'agrada gens, i sort n'hem tingut de tenir una sort bestial que es va acabar als penaltis a Jaén. Sense aquesta sort, és de ben segur que no haguerem fet play-off. 

Demà a les 9:00 hores del matí estan citats 15 jugadors al 1r entrenament de la temporada. 12 jugadors que continuen de la temporada passada + 3 fitxatges (Aldalur, Monforte i Chupe).



#115 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 julio 2013 - 12:33

Ignasi Dalmedo sembla que ha fitxat per l'Atlètic Balears.

 

Doncs que tingui més sort de la que ha tingut per Lleida. 



#116 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 julio 2013 - 07:34

El Reus va fitxar Oscar Imaz l'estiu passat, però per tal de que jugués al filial (Reddis, 1a Catalana). L'Oscar es va lesionar i va marxar, primer al Binéfar i finalment al EFAC Almacelles, on va acabar la temporada.
De l'esquema tàctic de Seligrat ja n'estic fart de parlar-ne. No m'agrada gens, i sort n'hem tingut de tenir una sort bestial que es va acabar als penaltis a Jaén. Sense aquesta sort, és de ben segur que no haguerem fet play-off.
Demà a les 9:00 hores del matí estan citats 15 jugadors al 1r entrenament de la temporada. 12 jugadors que continuen de la temporada passada + 3 fitxatges (Aldalur, Monforte i Chupe).


Et deixes al Canadell petit que juga al Juvevil, que ha estat convocat per fer la pretemporada amb el primer equip! Des d'aqui desitjarli tota la sort del món al noi!!!

#117 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 julio 2013 - 01:09

Et deixes al Canadell petit que juga al Juvevil, que ha estat convocat per fer la pretemporada amb el primer equip! Des d'aqui desitjarli tota la sort del món al noi!!!

 

Si, ara que ho he vist al Twitter, tant el petit dels Canadell, Óscar, com el Francesc Peralta, també jugador del juvenil, han estat cridats per començar la pretemporada amb el 1r equip. Des d'aquí, desitjar molta sort als 2 joves jugadors. 



#118 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 julio 2013 - 01:23

http://tribunabaixa....-falta-lok.html

 

Amb tots els respectes, però els "diaris" haurien de contrastar més les informacions. No pots treure aquesta noticia i que a les 48h no sol el jugador no renovi, sino que ja se sap a quin equip anira, i l'elecció és un equip grec, osigui que no és una elecció fàcil.



#119 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 julio 2013 - 07:23

Et deixes al Canadell petit que juga al Juvevil, que ha estat convocat per fer la pretemporada amb el primer equip! Des d'aqui desitjarli tota la sort del món al noi!!!

Que me'n podeu dir d'en Canadell junior?? No tinc massa referències d'ell...



#120 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 julio 2013 - 08:27

Que me'n podeu dir d'en Canadell junior?? No tinc massa referències d'ell...

 

 

mmmmm. Si mal no recordo jugar al mig del camp "movent la piloteta". Poca cosa mes se sobre ell






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos