Jump to content

Photo
* * * * - 3 votes

Planificació plantilla 2013-2014

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
295 replies to this topic

#121 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 17 July 2013 - 08:28 PM

Que me'n podeu dir d'en Canadell junior?? No tinc massa referències d'ell...

Per físic, molt semblant al seu germà gran. Per posició, potser juga més avançat, davanter o mitja punta. 

#122 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 18 July 2013 - 07:37 AM

Amb l'equip també fara la pretemporada el juvenil Francesc Peralta un bon mig de l'estil Seligrat :)
Aquests dos son crec recordar que fa dos anys surtien diverses.vegades a la web que havien anat convocats amb la catalana pero clar juvenil es un tema molt diferent. De totes formes els desitjo molta sort als dos.

#123 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 posts
  • 33 topics

Posted 18 July 2013 - 08:16 PM

segons a futbolplus asseguren que avui mateix tindrem un altre davanter nose ki.. podria haver sorpresa!

#124 Soci

Soci

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • 3 topics

Posted 19 July 2013 - 03:06 PM

http://tribunabaixa....-falta-lok.html

Amb tots els respectes, però els "diaris" haurien de contrastar més les informacions. No pots treure aquesta noticia i que a les 48h no sol el jugador no renovi, sino que ja se sap a quin equip anira, i l'elecció és un equip grec, osigui que no és una elecció fàcil.

Doncs que vols que et digui, jo, llegint el títol de l'entrada " Miki Massana, falta l'OK" entenc que es refereix a l'OK del jugadors, donant per fet que aquest tenia oferta del club, com s'ha confirmat a posteriori. No diu res de la decisió del jugador, només que té l'oferta sobre la taula- Evidentment, no crec que puguin estar al cap de Miki per saber-ho, però el més probable, tenint l'oferta i amb lo que estima el LLeida, era que es quedés, no?

...part del Lleida Esportiu se li havia ofert la renovació per dues temporades més, però finalment Miki ha pres la decisió de provar sort a...

(http://www.lleidaesp...u.cat/node/3049)

#125 Matosas

Matosas

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 posts
  • 0 topics

Posted 19 July 2013 - 03:31 PM

quants fitxatges falten per fer? un davanter, un altre mig y un lateral esquerra?

#126 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 19 July 2013 - 03:32 PM

(http://www.lleidaesp...u.cat/node/3049)

I aquesta noticia surt 3 o 4 dies despres de que Miki confirmes que marxave, i que molta socis haguem criticat x les reds Socials, que possiblement l'oferta de renovació a Miki va ser una puta mierda, com ja han fet algun cop com amb Emili o Jerson o també hi ha l'opció Gabernet que consisteix en no contestar les seves trucades.

Ara mateix escric des del movil(no tinc pa noticia de TB a vista) crec que ha la noticia donen per casi tancada la renovació i segueixo pensant que decidir anar a jugar a Grecia no es decideix en 2 dies perque es un canvi MOLT important.

#127 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 19 July 2013 - 03:35 PM

quants fitxatges falten per fer? un davanter, un altre mig y un lateral esquerra?

Jo tenia entes que ere un lateral i un davanter, el davanter com ja vaig dir a futbolplus que entre ahir i avui haurie de tancarse, al diari Segre m'han dit que ja han ficat nom al davanter. I el mig... Pues no tinc ni idea.

#128 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 19 July 2013 - 04:28 PM

Jo tenia entes que ere un lateral i un davanter, el davanter com ja vaig dir a futbolplus que entre ahir i avui haurie de tancarse, al diari Segre m'han dit que ja han ficat nom al davanter. I el mig... Pues no tinc ni idea.

I quin nom a posat el Segre??

#129 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 19 July 2013 - 04:29 PM

I quin nom a posat el Segre??

Osado, ex-Hospi

#130 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 19 July 2013 - 05:42 PM

Osado és un davanter tarragoní de 24 anys que va debutar a Segona A amb el Nàstic (jugava a la Pobla de Mafumet) i ha passat per Logronyès i Hospitalet. És el jugador que va fer el gol al camp del Tenerife i va donar esperances a l'Hospi de remuntar l'eliminatòria.

Esperem més notícies!

#131 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 19 July 2013 - 07:15 PM

Bueno pues el fixatge del davanter que a mi m'havien dit al final res. Suposo que era el mateix que ha dit avui el Dani Badia al Twitter, una pena.

Un dels objectius del @Lleida_Esportiu , el davanter asturià del SD Noja GERARDO CARRERA, fitxa pel @SestaoRC #Lleida

#132 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 19 July 2013 - 07:34 PM

Bueno pues el fixatge del davanter que a mi m'havien dit al final res. Suposo que era el mateix que ha dit avui el Dani Badia al Twitter, una pena.

Un dels objectius del @Lleida_Esportiu , el davanter asturià del SD Noja GERARDO CARRERA, fitxa pel @SestaoRC #Lleida

Resulta extrany que un davanter que pot fitxar per un club històric com el Lleida que hauria de lluitar per l'ascens, es decanti pel Sestao River, que en teoria no té aspiracions esportives més enllà de mantenir la categoria. O l'oferta era molt baixa o hi ha qüestions familiars pel mig.

#133 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 19 July 2013 - 07:45 PM

Resulta extrany que un davanter que pot fitxar per un club històric com el Lleida que hauria de lluitar per l'ascens, es decanti pel Sestao River, que en teoria no té aspiracions esportives més enllà de mantenir la categoria. O l'oferta era molt baixa o hi ha qüestions familiars pel mig.

Suposo que sera per lo 2n, temes familiars. Crec que Gerardo es de Asturies, i Noja (cantabria) està FORÇA més aprop que Lleida.

#134 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 19 July 2013 - 09:10 PM

Doncs el davanter Osado, fixat!

#135 Blau19

Blau19

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 posts
  • 15 topics

Posted 19 July 2013 - 09:28 PM

Gran notícia! Hem fitxat molt bé, gran plantilla.

#136 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 20 July 2013 - 12:18 AM

Osado és un davanter tarragoní de 24 anys que va debutar a Segona A amb el Nàstic (jugava a la Pobla de Mafumet) i ha passat per Logronyès i Hospitalet. És el jugador que va fer el gol al camp del Tenerife i va donar esperances a l'Hospi de remuntar l'eliminatòria.

Esperem més notícies!

Segons el twitter oficial del club, te 23 anys jaja (no te importancia el tema si 23 o 24, pero ho corregeixo)

Lleida Esportiu@Lleida_Esportiu3h

Nou fitxatge al @Lleida_Esportiu : Juan Antonio García Osado "Osado" davanter, 23 anys. Benvingut @JOsado7 !!

Per asegurarme, he mirat al seva fitxa, http://www.bdfutbol....es/j/j9338.html i fa els 24 anys el mes que ve jaja.

Sera un bon suplent ja que Mata es el pichichi, dubto que li prengui el lloc.

De totes formes esta be fitxar jugadors amb empenta per a que els canvis de jugadors no siguin una debilitacio del conjunt durant els ultims minuts dels partits.

#137 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 20 July 2013 - 03:03 PM

Re: CELH pq ser de un equipo pequeño t puede hacer sentir gr

icon_post_target_unread.gifpor hospitalenc » 20 Jul 2013, 15:09:22

En mi opinion Osado es un jugador normalito de segunda b ,lucha mucho ,corre mucho pero no hace mucho mas,tiene poco gol pero aun asi fue el maximo goleador del equipo en el play-off e hizo goles muy importantes en liga.Espero que en Lleida tenga mas suerte que aquí.

Suerte!!

Això diuen a futbolplus sobre Osado... :trist: :trist:

#138 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 20 July 2013 - 03:26 PM

Això diuen a futbolplus sobre Osado... :trist: :trist:

I això diuen a Vavel:

"El catalán se siente cómodo en cualquiera de las posiciones de ataque, siendo la polivalencia una de sus virtudes. Es rápido, tiene desborde y también podemos decir que es un futbolista técnico. 

El Lleida cierra un fichaje que combina juventud y experiencia y que a buen seguro le ayudará a cumplir con los objetivos marcados para la temporada 13/14."

http://www.vavel.com...a-esportiu.html

#139 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 20 July 2013 - 03:46 PM

El que diguin aqui o allà, particularment, m'és igual. El realment important serà el rendiment que tingui aqui, i tan de bo sigui lo més òptim possible.

#140 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 20 July 2013 - 05:02 PM

JAJAJA TOTS RIUEN DEL POSSIBLE FIXATGE DE TONI SELIGRAT PEL BARÇA AQUI LA CONFIRMACIÓ pic.twitter.com/zMWethaLE8

• ilergeta22 likes this

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users