Ir al contenido


Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#81 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 13 julio 2013 - 01:53

A mi escoltar a Chupe m'evoca al passat i em fa pensar en Chupi (el central). Esgarrifança!!!! jajajajaja La millor dada, 3000 minuts en 35 partits. És un encert fitxar aquesta classe de jugadors amb experiència a la categoria i al mateix grup que el Lleida, igual que Monforte. I per 2 anys. Suposo que s'haurà seguit la tradició amb la cláusula de 150.000 euros.

 

8 temporades d'experiència a Segona B amb 27 anys: Rayo Vallecano (2005/08), Celta B (2008/09), Leganés (2009/12) i Real Unión (2012/13). I el més important, si no vaig errat, té experiència en Play Off d'ascens, almenys amb el Leganés.

 

 

Edito: 3 experiències en Play Off d'ascens a Segona A

2006/07 i 2007/08 (com a campió) amb el Rayo i 2010/11 amb el Leganés



#82 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 13 julio 2013 - 03:47

Vale, venint de tu em serveix com ha dada/informació/opinió.


Seguidor on queden aquells temps en que ems feies els pozt amb les estadistiques del jugadors fixats?

#83 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2013 - 10:05

Dades de Chupe

 

xf73.png



#84 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2013 - 01:08

segons al twitter salva chamorro el veuen com a fitxatxe del lleida a mi em sembla un gran jugador que no l'hauriem de deixar escapar!!  :)



#85 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 14 julio 2013 - 06:40

http://es.wikipedia...._Pérez_Martínez



#86 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2013 - 07:08

També diuen que Osado del Hospitalet es a prop que tal es aquest Osado?

 

I el Cirio del Hospi s'ha quedat allà?



#87 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 14 julio 2013 - 08:02

Aquell twitter, on ha sortit que interessa Osado i Salva Chamorro, normalment no té gaire credibilitat, tot i això no vull dir que aquest cop no sigui veritat.

 

PD: Cirio va abandonar l'Hospi fa dues setmanes, diria que jugarà a Australia.



#88 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2013 - 10:15

Ok, Chamorro te nivell de 2A



#89 lateral

lateral

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 julio 2013 - 01:08

Alex Cacho al Cartagena. 

Per mi, jugador que ha complert defensivament però una bastant justet tècnicament. Sort en el seu nou equip.

 



#90 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 julio 2013 - 02:50

Molta sort a Cacho! Quina alegria ens va donar a Barakaldo :D i sempre se l'ha vist implicat amb l'equip.



#91 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 15 julio 2013 - 03:00

Xisco Hernández suposo que ja el podem considerar baixa segura, oi? De fet no solament el club no li ha ofert la renovació, si no que han fitxat a Chupe, que ocupa la seva mateixa posició. Va fer una segona volta espectacular i va acabar jugant amb el menisc trencat el dia de Jaén. Se li hauria de reconéixer una feina excel.lent en general, tot i que a la primera part de la temporada semblava que se'ls tocava a dos mans.

 

Estem d'acord que Aldalur millora Cacho, Monforte millora Colorado i Chupe millora Xisco? Bé, potser hi hauria el dubte Colorado/Monforte. I quan els comparo, ho faig amb el Colorado de principis de temporada i primera etapa al Lleida fa 3 anys, el que tots coneixem vaja, no amb el seu rendiment al 2013.



#92 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 julio 2013 - 03:44

 

Estem d'acord que Aldalur millora Cacho, Monforte millora Colorado i Chupe millora Xisco? Bé, potser hi hauria el dubte Colorado/Monforte. I quan els comparo, ho faig amb el Colorado de principis de temporada i primera etapa al Lleida fa 3 anys, el que tots coneixem vaja, no amb el seu rendiment al 2013.

 

Estic completament d'acord!

 

Alex Cacho a primers de temporada va ser bastant criticat, cantaba moltisim en jugades teoricament facils... pero de mica en mica va anar millorant i des de que va marcar el gol de Barakaldo va agafar molta confiança... pero tot hi aixó, millor Aldalur segur

 

Que Monforte sigui millor que Colorado esta per veure.... el que si que trobo clarisim es que encaixara molt millor a l'estil de joc del Lleida de Seligrat... Colorado estara millor al Grup III (a vere nosaltres on acabem)

 

Lo poc que he vist de Chupe per youtube m'ha encantat... crec que salvant les distancies, no teniem un extrem tan rapid i vertical des de Crusat.... aixi que, s'ha de agrair a Xisco la feina fet i reconeixer que va jugar molts bons partits, pero el canvi millorara la possició segur



#93 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 15 julio 2013 - 04:08

Estic completament d'acord!

 

Alex Cacho a primers de temporada va ser bastant criticat, cantaba moltisim en jugades teoricament facils... pero de mica en mica va anar millorant i des de que va marcar el gol de Barakaldo va agafar molta confiança... pero tot hi aixó, millor Aldalur segur

 

Que Monforte sigui millor que Colorado esta per veure.... el que si que trobo clarisim es que encaixara molt millor a l'estil de joc del Lleida de Seligrat... Colorado estara millor al Grup III (a vere nosaltres on acabem)

 

Lo poc que he vist de Chupe per youtube m'ha encantat... crec que salvant les distancies, no teniem un extrem tan rapid i vertical des de Crusat.... aixi que, s'ha de agrair a Xisco la feina fet i reconeixer que va jugar molts bons partits, pero el canvi millorara la possició segur

 

i si acabessim fitxan al salva chamorro al tindre mes exp a 2A donarie mes capacitat q alguns davanters del lleida?? exemple.. mata,asier



#94 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 julio 2013 - 04:19

Lo poc que he vist de Chupe per youtube m'ha encantat... crec que salvant les distancies, no teniem un extrem tan rapid i vertical des de Crusat.... aixi que, s'ha de agrair a Xisco la feina fet i reconeixer que va jugar molts bons partits, pero el canvi millorara la possició segur

 

No oblidem al gran Jorge Giménez. Gràcies a ell, que es va marcar una 2a volta espectacular, vam estar a punt de fer play-off en la 1a temporada del Lleida Esportiu.

No crec que Xisco sigui extrem pur. Més aviat el considero un migcampista amb molt de toc i bona visió de joc, estil semblant (salvant les clares distàncies) al de jugadors com Silva o Iniesta. Per tant, és un jugador, crec jo, molt diferent a Chupe. 

 

D'altra banda, els fitxatges de Monforte i Aldalur milloraran molt el joc de l'equip. En podem estar ben segurs. El primer aportarà la seva experiència en la categoria, que no és poca, i farà un gran treball al mig del camp. Pel que fa a Aldalur, és un gran lateral i dels que m'agraden a mi, dels que constantment pugen amb perill fins l'àrea contrària. Potser un pel jove, però ve de fer una gran temporada amb l'Amorebieta. 

 

El fitxatge de Chupe també m'agrada molt. Aquest any, si no canvia molt la cosa, tindrem molt de joc per banda amb Barreda, Aldalur i el mateix Chupe. Caldrà fitxar un bon davanter (si marxa Ramos, clar) que pugui acompanyar a Mata (esperem que s'acabi quedant) i que vagi molt bé de cap.  



#95 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 julio 2013 - 04:36

Quins posicions falten per cobrir ?

 

Lateral Esquerra ( Competeixi amb Barreda)

Davanter ( Competeixi amb Mata i Imaz i Ramos)

Lateral dret ( competeixi amb Aldalur??)



#96 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 julio 2013 - 04:48

Lateral dret ( competeixi amb Aldalur??)

 

Cal recordar que en la passada temporada, Seligrat ja va fer jugar a Barreda de lateral dret. Per tant, crec que de lateral només se n'hauria de fitxar a un més per la banda esquerra. 

A més, cal recordar que Artur Godia també pot jugar de lateral dret (tot i que no és la seva posició natural)



#97 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 julio 2013 - 04:51

Es segur que a Xisco no li han ofert renovar?
Doncs a mi em sembla que aquí s'equivoquen i força! Tècnicament és genial, un bon llençador a pilota parada i de penals, a més de la seva qualitat per aguantar la pilota i driblar. Crec jo que com a extrem no, però com a mitja punta Xisco seria molt bon jugador.. personalment penso que ens equivoquem aquí. 



#98 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 15 julio 2013 - 07:29

dons jo cada dia estic mes segur que estem fent un equipàs! 

al loro que enguany s'estan fent molt be les coses i podem fer un molt bon paper!

tant de bo pujem!



#99 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 julio 2013 - 09:59

Doncs jo d'extrems, a l'última dècada, després del mític Escoda, posaria a Crusat i Rayo.

 

Esperem que "Chupe", estigui primer a l'altura, que això sembla i després que marqui les diferències, que també té pinta



#100 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 16 julio 2013 - 10:19

Un vídeo del Chupe. Clar que les jugades estan seleccionades, però n'hi ha alguna que fa venir salivera...  :aplaudiment: 

 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos