Jump to content

Photo
- - - - -

Nou escut "LLEIDA ESPORTIU"

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
137 replies to this topic

#101 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 08 July 2011 - 07:50 PM

Ja veurem. Primer s'hauran de guanyar la meva confiança.

RoD, et ficària un exemple... Però em podries dir des de quins anys ets soci? Si no ho vols dir da igual però m'aníria bé s'haver-ho per així intentar fer-te entendre que potser és millor fer-se soci.

#102 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 08 July 2011 - 08:23 PM

Jo Rod discrepo, déu ser el primer cop, amb tu. Crec que ara, els que som socis des de fa anys i panys, els que som d'una generació que hem tingut la sort de veure al millor lleida de la història i hem vist el camp d'esports ple i embogit a la 2ªA i a 1ª, no podem deixar sol al Lleida. Inclòs crec que som un exemple moral i de dignitat per altra gent més jove seguint al Lleida en aquests temps tan durs després d'haver catat èxits i gestes innolvidables.
Que no vols sentir-te enganyat un altre cop? doncs l'any que ve que els donguin pel cul...però ara hi haurà gent nova amb ganes i és gent de la nostra generació, la mateixa que hem viscut temps collonuts. Una mica de temps.

Posted Image

#103 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 08 July 2011 - 08:32 PM

RoD, et ficària un exemple... Però em podries dir des de quins anys ets soci? Si no ho vols dir da igual però m'aníria bé s'haver-ho per així intentar fer-te entendre que potser és millor fer-se soci.

Es la opinió del RoD respectable! i te raó! jo en el meu cas si em fare soci, tot i que desitjo i espero que no ens tornin a fotre el pel.

Jo vaig començar a ser soci el any de setvalls,roa,escoda que de poc que no pujem a primera i confio en tornar a viure moments amb la nostra estimada lleida! com un ascens a segona divisió A!
I pot tindre un periode per veure si o fan bé i decideix a tornar-se a fer soci com es per exemple al desembe.

Jo si es fan les coses bé els pago ben a gust els diners que val el carnet, ara quant vec que els jugadors no cobren i tot..

En fi es gent nova i els manera de donar-li la meva confiança i de demostra que el lleida te una afició al darrera!

#104 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 08 July 2011 - 08:52 PM

Es la opinió del RoD respectable! i te raó! jo en el meu cas si em fare soci, tot i que desitjo i espero que no ens tornin a fotre el pel.

Jo vaig començar a ser soci el any de setvalls,roa,escoda que de poc que no pujem a primera i confio en tornar a viure moments amb la nostra estimada lleida! com un ascens a segona divisió A!
I pot tindre un periode per veure si o fan bé i decideix a tornar-se a fer soci com es per exemple al desembe.

Jo si es fan les coses bé els pago ben a gust els diners que val el carnet, ara quant vec que els jugadors no cobren i tot..

En fi es gent nova i els manera de donar-li la meva confiança i de demostra que el lleida te una afició al darrera!

IVN, si la gent que porte anys anant al camp d'esports no hi va, el camp d'esports es queda buit. Als joves de la meva edad (15 anys) no volen sentir parlar del Lleida, sol Farsa i Mandril. A mi a l'institut la gent sap que soc del Lleida a més no poder. I la veritat amb la gent del curs no tinc problemes amb ningú i la unica manera que tenen per "burchar-me" saben que és criticant al Lleida. Amb aixó vull dir que si el Lleida perd a la gent veterana, estic segur que acabarà tornant a despareixer per falta de massa social i serà insostenible, el Lleida necessita tornar a pujar a segona A o per un super-paper a la Copa (del seu) Rei, i crear una nova onada de gent jove que s'engantxi amb aquest sentiment que quasi tots els foreros d'aqui tenim...

#105 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 08 July 2011 - 09:16 PM

Des de mitjans-finals dels 90.

Jo Rod discrepo, déu ser el primer cop, amb tu. Crec que ara, els que som socis des de fa anys i panys, els que som d'una generació que hem tingut la sort de veure al millor lleida de la història i hem vist el camp d'esports ple i embogit a la 2ªA i a 1ª, no podem deixar sol al Lleida. Inclòs crec que som un exemple moral i de dignitat per altra gent més jove seguint al Lleida en aquests temps tan durs després d'haver catat èxits i gestes innolvidables.
Que no vols sentir-te enganyat un altre cop? doncs l'any que ve que els donguin pel cul...però ara hi haurà gent nova amb ganes i és gent de la nostra generació, la mateixa que hem viscut temps collonuts. Una mica de temps.

Està molt bé lo que dieu i em sembla perfecte que vosaltres renoveu el carnet. Tothom es lliure de fer el que vulgui amb els seus diners.

Però en el meu cas, i no estic animant a ningú a fer el mateix, si el T.B. torna a estar a l'ombra del club jo no vull posar més diners.

Em sap greu però primer es fan les coses bé i després es reben els fruits. Mentrestant animaré des de la barrera.

#106 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 08 July 2011 - 09:33 PM

Des de mitjans-finals dels 90.

Em refèria amb quants anys d'edad té vas fer soci, perque segurament, tu com jo quan ens vam fer socis, jo al menys era bastant petit, i en aquells moments no podia saber si aquella directiva ho feia bé o malament, i seguia volent fer-me soci, recordo que amb el meu pare sempre que podiam anavem el primer dia que sortien a la venta els carnets de soci, amb uns amics dels meus pares teniem una rivalitat sana, de a vere qui és feia abans soci ( renovar el carnet). En aquells moments no tenia ni idea aqui anaven els diners si a persones amb bona intenció o dolenta. Ara als d'almacelles tampoc se si són unes bones o dolentes persones... I prefereixó estar amb el equip ara en el mals moments, i si després vec que els meus diners han anat a les putes del Tatxo doncs no em treure més el carnet, però crec que els hi hem de donar el maxim de suport possible i si després ho fan malament ja ens cagarem amb ells.

PD: Si no et treus el carnet, vol dir que tampoc aniras al camp?

#107 juanma369

juanma369

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 08 July 2011 - 10:05 PM

Jo si que em faré soci, i ara mes que mai, ja que les coses s'han tornat a començar de zero, donaré una mica de oportunitat, avere per on van els tiros del nou projecte.

#108 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 09 July 2011 - 11:48 AM

És obligatori canviar UE Lleida per Lleida Esportiu a l'escut?

Ho dic perquè mireu el Terrassa, segueix totalment igual, amb el mateix escut amb Terrassa FC i no Terrassa Olímpica 2010.

http://www.terrassafc.com/jugadors.php

Fixeu-vos amb l'escut de la samarreta que portaven aquest any.

#109 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 09 July 2011 - 02:18 PM

Ho dic perquè mireu el Terrassa, segueix totalment igual, amb el mateix escut amb Terrassa FC i no Terrassa Olímpica 2010.

Ojalà fem el mateix. Per fer-ho han de passar dues coses: Primer que el Sisco Pujol vulgui (suposo que si ho demanem els socis voldrà) i segon que el preu sigui raonable. Algú sap quants diners s'han de pagar per poder seguint utilitzant el nom i l'escut ?

#110 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 11 July 2011 - 07:56 PM

Suposo que això ho esperem tots!

#111 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 11 July 2011 - 08:21 PM

Ojalà fem el mateix. Per fer-ho han de passar dues coses: Primer que el Sisco Pujol vulgui (suposo que si ho demanem els socis voldrà) i segon que el preu sigui raonable. Algú sap quants diners s'han de pagar per poder seguint utilitzant el nom i l'escut ?

Per l'escut no s'ha de pagar res, entra dins de la UP.

#112 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 17 July 2011 - 02:00 PM

algú em pot aconseguir el mateix escut que abans IGUAL però en que només canviï el nom sisplau?

#113 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 17 July 2011 - 02:15 PM

Nois! l'escut que ahir posava el segre, no m'agrada, estan millors els d'aquest fòrum, Lleida Esportiu es veu més clar i sincerament, la seu en marronet queda molt bé!

#114 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 17 July 2011 - 05:43 PM

Nois! l'escut que ahir posava el segre, no m'agrada, estan millors els d'aquest fòrum, Lleida Esportiu es veu més clar i sincerament, la seu en marronet queda molt bé!

Podeu posar l'escut que sortia ahir al Segre?

#115 babunski

babunski

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 17 July 2011 - 07:11 PM

Jo sí que em faré soci i espero que tot i amb el daltabaix que hi hagut mantinguin la numeració. Porto 30 anys de soci i em sap molt greu perdre el número i que ara qualsevol passi per davant meu, que collons!

Per mi continuarà sent lo Lleida.

#116 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 17 July 2011 - 08:25 PM

Podeu posar l'escut que sortia ahir al Segre?

Ho sento1 No surt a l'edició impresa pero és el mateix amb les letres molt primetes (Ho deuen haver fet ràpid)

Jo sí que em faré soci i espero que tot i amb el daltabaix que hi hagut mantinguin la numeració. Porto 30 anys de soci i em sap molt greu perdre el número i que ara qualsevol passi per davant meu, que collons!

Per mi continuarà sent lo Lleida.

Suposo que ho serà per a tots!

#117 haivan

haivan

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 posts
  • 0 topics

Posted 17 July 2011 - 11:09 PM

yo sere un nou soci

+1

#118 socdel_lleida

socdel_lleida

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 posts
  • 0 topics

Posted 18 July 2011 - 12:21 AM

yo sere un nou soci

+1

i jo lo mateix si no em cau un armari a sobre

#119 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 22 July 2011 - 01:40 PM

Aqui us deixo l'escut oficial que m'ha arribat en un comunicat del club:
Posted Image

#120 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 22 July 2011 - 01:45 PM

Vamos, el mateix canviant UE Lleida x lleida Esportiu, bueno dins del que hi cap és lo minim...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users