Nou escut "LLEIDA ESPORTIU"
Escrito 08 julio 2011 - 10:07
I la pilota damunt del billet son els collons que te, de que el pavo a sobre que no el volem, agafe i avale el club nou, perque vol futbol a lleida ciutat, clar que si !! amb 500 parells de collons.
En fin .................
Escrito 08 julio 2011 - 10:08
I es que, no entenc com un soci del Lleida s’atreveix a imaginar-se el Lleida amb un escut que no sigui el nostre, el de sempre...
VISCA EL LLEIDA, L'ESCUT I L'HIMNE SEMPRE!!!
cert, pero s'ha d'entendre que el que hem viscut enguany, i sobretot els ultims 2 mesos ha estat molt dur, i aquestos "photoshops" i "paints" son una forma d'alliberar-se i de riure una mica despres del que encara estem patint.
Aixó si, el escut el himne i els nostres coilors, INTOCABLES.
Visca el Lleida.
TOTALMENT D'ACORD. Jo fins fa molt poc, no tenia gens clar que es pogués mantindre la simbologia històrica del club ja que en la reunió al Rectorat dels de Pedra picada amb els candidats a adquirir la UP de la UE Lleida, els d'Almacelles no van deixar gens clar que això fos així.
M'EN ALEGRO MOLTÍSSIM QUE ES PUGUIN CONSERVAR ELS SIMBOLS QUE ESTEM ACOSTUMATS A VEURE I ESTIMAR.
FORÇA LLEIDA.
Es diu que es poden re-comprar els drets simbols a l'antiga SAD, inclosos escut, himne i nom. sabeu si te previst el grup d'almacelles fer-ho ?
Escrito 08 julio 2011 - 10:15
I es que, no entenc com un soci del Lleida s’atreveix a imaginar-se el Lleida amb un escut que no sigui el nostre, el de sempre...
VISCA EL LLEIDA, L'ESCUT I L'HIMNE SEMPRE!!!
cert, pero s'ha d'entendre que el que hem viscut enguany, i sobretot els ultims 2 mesos ha estat molt dur, i aquestos "photoshops" i "paints" son una forma d'alliberar-se i de riure una mica despres del que encara estem patint.
Aixó si, el escut el himne i els nostres coilors, INTOCABLES.
Visca el Lleida.
TOTALMENT D'ACORD. Jo fins fa molt poc, no tenia gens clar que es pogués mantindre la simbologia històrica del club ja que en la reunió al Rectorat dels de Pedra picada amb els candidats a adquirir la UP de la UE Lleida, els d'Almacelles no van deixar gens clar que això fos així.
M'EN ALEGRO MOLTÍSSIM QUE ES PUGUIN CONSERVAR ELS SIMBOLS QUE ESTEM ACOSTUMATS A VEURE I ESTIMAR.
FORÇA LLEIDA.
Es diu que es poden re-comprar els drets simbols a l'antiga SAD, inclosos escut, himne i nom. sabeu si te previst el grup d'almacelles fer-ho ?
Diuen que si que ho faran però nomes es necessari que comprin els drets del nom, l'escut i l'himne formen part de la Unitat Productiva.
Escrito 08 julio 2011 - 10:17
Escrito 08 julio 2011 - 10:17
aixo vol dir que existeix la possibilitat que puguem competir amb el nom de UE LLEIDA ?
Sí !
Escrito 08 julio 2011 - 10:18
aixo vol dir que existeix la possibilitat que puguem competir amb el nom de UE LLEIDA ?
Mira com se diu el Terrassa xD
Escrito 08 julio 2011 - 10:21
Escrito 08 julio 2011 - 10:38
Escrito 08 julio 2011 - 10:44
Si pel motiu que fos canviessin algo, escut, .... els que ereu socis continuareu sent abonats??
Depen de com sigui tot, les intencions de la directiva i tal... Suposo que molts estem cremats, resignats, escèptics, però tard o d'hora no podrem més i haurem de seguir aquest nou equip. La veritat és allò que hem inventat i hem olvidat que hem inventat. Millor que olvidem el que fa mal i tinguem al cap que el Lleida l'han fet els socis i el seu sentiment envers aquest club, cosa que està per damunt de tota aquesta colla de xoriços!
Escrito 08 julio 2011 - 10:51
A més, ja han marxat Rayo, Gallego i Colorado... Tres JUGADORASSOS!!! I en particular, Gallego, m'ha fet molt mal...
A veure com acaba tot plegat i l'equip que ens monten. Si (Déu no ho vulgui) marxéssin els germans Bosch, Imaz o Massana. Seria per començar a acollonir-se...
Lo de mantenir l'escut comprant els drets del nom i tal per poder competir sota el nom UE Lleida, seria un gesto MOLT important per calibrar les intensions de la gent que encapçala Sisco Pujol.
Jo, reitero que aquest any tot indica que em prendrè un any sabàtic pel que fa a ser soci. A veure que m'ofereixen després de l'estiu que m'estant donant... Molt m'hauríen de convéncer...
FORÇA LLEIDA.
Escrito 08 julio 2011 - 11:03
Escrito 08 julio 2011 - 11:11
Jo, en principi, no renovarè el meu carnet. Aquest estiu està sent LAMENTABLE!!! Molt penós...
A més, ja han marxat Rayo, Gallego i Colorado... Tres JUGADORASSOS!!! I en particular, Gallego, m'ha fet molt mal...
A veure com acaba tot plegat i l'equip que ens monten. Si (Déu no ho vulgui) marxéssin els germans Bosch, Imaz o Massana. Seria per començar a acollonir-se...
Lo de mantenir l'escut comprant els drets del nom i tal per poder competir sota el nom UE Lleida, seria un gesto MOLT important per calibrar les intensions de la gent que encapçala Sisco Pujol.
Jo, reitero que aquest any tot indica que em prendrè un any sabàtic pel que fa a ser soci. A veure que m'ofereixen després de l'estiu que m'estant donant... Molt m'hauríen de convéncer...
FORÇA LLEIDA.
em sap greu que pensis així, pero el problema ve de lluny, i qui menys te la culpa son el gup d'almacelles, els jugadors i els tecnics; ara que al nou club ja no hi seràn certes persones que han fet tant mal, no veig el mtoiu per no tornar, la perdua de la UE Lleida ha esa molt dolorossa, el tema de la junyent també, pero reitero aquestes persones ja no hi son, i el que ens queda son els tecnics, els jugadors,, els nostres colors, el castell , la senyera., i portar el nom de Lleida el mes amunt possible.
Visca el Lleida.
Escrito 08 julio 2011 - 11:15
Escrito 08 julio 2011 - 11:31
Jo, en principi, no renovarè el meu carnet. Aquest estiu està sent LAMENTABLE!!! Molt penós...
Si l'equip es bo et faras soci i sino no? Doncs si l'equip no es tan bo més raó per anar al camp i donar suport a l'equip. S'ha d'estar a les dures i a les madures.
Escrito 08 julio 2011 - 11:39
Si amb el pas del temps em demostren que fan les coses bé (deute 0) llavorens m'ho pensaré.
Una llàstima perdre un número de soci antic però hi ha coses més importants que un numeret a un paper de cartró.
Escrito 08 julio 2011 - 11:54
Jo no crec que em faci soci perquè no vull que els meus diners tornin a parar a les mans del T.B., ja sigui directament o indirectament.
Si amb el pas del temps em demostren que fan les coses bé (deute 0) llavorens m'ho pensaré.
Una llàstima perdre un número de soci antic però hi ha coses més importants que un numeret a un paper de cartró.
Home, els tres primers anys tens assegurat que no et fotràn els diners que paguis de carnet ja que si hi ha dèficit s'hagafen els quartos dels avals. Per això, que els tres primers anys podem estar traqnuils que segur que es fan les coses bé i no m'extranyaria que fins i tot hi haguessin beneficis...
A partir dels tres anys, doncs a resar per a què no es començi a ampliar.
Escrito 08 julio 2011 - 12:33
Els calers que pagues pel carnet lògicament no els tornes a veure. Lo que dic es que els facin servir per a pagar sous, i sous normals, no per a pagar-se les putes.
Jo de resar no en sé company, així que si he d'esperar 5 o 10 anys a veure quina és la seva política econòmica els esperaré. I quan estigui convençut de que no estan desviant diners cap a un altre puesto (putes, lloguers de xalets, sous de 6.000 euros al mes per ser president, etc) com feien els altres llavorens m'ho pensaré.
Escrito 08 julio 2011 - 12:41
Que vols dir amb que no em fotran els diners? Ho dius com si pagar el carnet fos una inversió :lol:
Hem referia a què no serviran per pagar les seves diversions.
Escrito 08 julio 2011 - 01:05
Escrito 08 julio 2011 - 04:53
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos