RoD, et ficària un exemple... Però em podries dir des de quins anys ets soci? Si no ho vols dir da igual però m'aníria bé s'haver-ho per així intentar fer-te entendre que potser és millor fer-se soci.
Des de mitjans-finals dels 90.
Jo Rod discrepo, déu ser el primer cop, amb tu. Crec que ara, els que som socis des de fa anys i panys, els que som d'una generació que hem tingut la sort de veure al millor lleida de la història i hem vist el camp d'esports ple i embogit a la 2ªA i a 1ª, no podem deixar sol al Lleida. Inclòs crec que som un exemple moral i de dignitat per altra gent més jove seguint al Lleida en aquests temps tan durs després d'haver catat èxits i gestes innolvidables.
Que no vols sentir-te enganyat un altre cop? doncs l'any que ve que els donguin pel cul...però ara hi haurà gent nova amb ganes i és gent de la nostra generació, la mateixa que hem viscut temps collonuts. Una mica de temps.
Està molt bé lo que dieu i em sembla perfecte que vosaltres renoveu el carnet. Tothom es lliure de fer el que vulgui amb els seus diners.
Però en el meu cas, i no estic animant a ningú a fer el mateix, si el T.B. torna a estar a l'ombra del club jo no vull posar més diners.
Em sap greu però primer es fan les coses bé i després es reben els fruits. Mentrestant animaré des de la barrera.