Jump to content

Photo
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#161 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 07 June 2011 - 08:56 PM

Un aval d'un milió d'euros és bastant prohibitiu si no tens els recolzaments ben clars.

A veure què passarà fins el dia de la subhasta. De moment, els administradors deuen estar parlant ara mateix amb el jutge. Confio que demà tinguem (bones) notícies.

Això de l'aval d'un milió d'euros no ho sabía, en les condicions no ho posa enlloc. On ha aparegut això de l'aval tan elevat?

#162 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2011 - 09:01 AM

Crec que vaig llegir (no recordo on), que s'ha d'avalar la temporada, pel que no està marcat que sigui un milió d'euros (pot ser més o menys, depenent del pressupost anual que es calculi)

#163 [Nakor]

[Nakor]

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 08 June 2011 - 09:30 AM

Crec que vaig llegir (no recordo on), que s'ha d'avalar la temporada, pel que no està marcat que sigui un milió d'euros (pot ser més o menys, depenent del pressupost anual que es calculi)

Aquesta temporada amb els administradors i tot. Ha tancat la caixa amb un deficit 1'2 milions... Aixi que ja pot ser.

#164 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2011 - 09:46 AM

Això ja ho trobo més normal, però tenint en compte els pressupostos que s'han presentat i les fugides de diners que no se sap ben bé on han anat a parar, l'aval no cal que sigui tant gran, simplement s'ha d'ajustar a la proposat de pressupost que es presenti, siguin 500.000€ o 1.000.000€.

#165 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 08 June 2011 - 10:07 AM

Aval d'un milió d'euros durant les pròximes 3 temporades. És de les primeres coses que van sorti.. i Som-hi, tot lo que surt aqyuí, són rumors... te'n fies de la paraula que pugui tenir un simple "nick"?

#166 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2011 - 10:10 AM

Aval d'un milió d'euros durant les pròximes 3 temporades. És de les primeres coses que van sorti.. i Som-hi, tot lo que surt aqyuí, són rumors... te'n fies de la paraula que pugui tenir un simple "nick"?

No ho vaig sentir això del milió d'euros per les tres temporades. Gràcies per la informació. De totes maneres, suposo que si realment s'ho prenen seriosament, tot això ja ho deuen saber.

#167 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 08 June 2011 - 10:30 AM

]

Aquesta temporada amb els administradors i tot. Ha tancat la caixa amb un deficit 1'2 milions... Aixi que ja pot ser.

Vas equivocat. Són 1'4 milions d'euros, però en despeses, és a dir, falta comptabilitzar els ingressos, per tant, no s'ha generat un nou dèficit de 1'4 milions d'euros com creus. Si fos així, la concursal no serviria absolutament de res.

#168 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 08 June 2011 - 10:37 AM

]

Vas equivocat. Són 1'4 milions d'euros, però en despeses, és a dir, falta comptabilitzar els ingressos, per tant, no s'ha generat un nou dèficit de 1'4 milions d'euros com creus. Si fos així, la concursal no serviria absolutament de res.

El dèficit d'aquesta temporada si no vaig errat ronda els 250.000€.

#169 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 08 June 2011 - 06:15 PM

Pel que es veu al Segre, els jugadors recolzen al grup d'almacelles pero del qual els diregents són lleidatans!
Diuen que ja han parlat amb la plantilla, tècnics, treballadors... i volen mantenir el bloc.

Ojalà sigués això!

A més, Hi ha un aspecte que Miró considera fonamental i que no concorda amb la interpretació que fa la Federació que, a l'existir una interlocutòria de liquidació, el club ja està liquidat. "A la interlocutòria hi havia un punt clau en què el jutge deixava clar que autoritzava que continués l'activitat de l'empresa." A més, la Federació no va presentar cap incident concursal en el moment que es va fer públic l'informe concursal. "Si no ho van fer llavors, ara no poden canviar de criteri", afirma Miró.
Extret de Segre.

#170 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 10:13 AM

Noves notícies sobre el grup de Barcelona. Es veu que continuen endavant, de moment, han aconseguit contactar amb diversos patrocinadors i ja tenen la confirmació que voldrien continuar amb l'activitat, és a dir, estan començant a veure d'on es poden treure els diners. Per altra banda, m'han dit que estan parlant principalment amb dues grans empreses de la provincia de Lleida perquè els avalin els pressupostos.

A més, sembla que ja han intentat posar-se en contacte amb els jugadors, però que en aquest aspecte encara no hi ha cap novetat.

Continuarem informant :wink:

#171 haivan

haivan

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 10:57 AM

Noves notícies sobre el grup de Barcelona. Es veu que continuen endavant, de moment, han aconseguit contactar amb diversos patrocinadors i ja tenen la confirmació que voldrien continuar amb l'activitat, és a dir, estan començant a veure d'on es poden treure els diners. Per altra banda, m'han dit que estan parlant principalment amb dues grans empreses de la provincia de Lleida perquè els avalin els pressupostos.

A més, sembla que ja han intentat posar-se en contacte amb els jugadors, però que en aquest aspecte encara no hi ha cap novetat.

Continuarem xdyxyyzfyty :wink:

...\ihuuuiihuuhjjuhuhuh

Com es DIU aquest grup

#172 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 11:05 AM

Que jo sàpiga no tenen un nom concret, simplement són un grup d'empresaris encapçalats per un seguidor del Lleida que no tenen un suport econòmic com poden tenir els altres grups però que hi estan treballant.

No us puc dir noms perquè no sóc ningú per donar-los, ells no s'han presentat oficialment perquè no volen fer-ho fins que no tinguin segur el fet de poder-se presentar amb cara i ulls, és per això que de moment volen treballar una mica "des de l'ombra". Si acaben sortint ja seran ells mateixos els que es presentin.

#173 golnord

golnord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,831 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 11:30 AM

Tot lo que be de Barcelona no pot ser gens bo.

#174 brochard

brochard

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 11:46 AM

No sigueu així home :lol: També hi ha gent de Barcelona que estima el Lleida, jo sense anar més lluny. Sóc nascut a Barcelona, però sóc del Lleida, d'acord que el meu avi venia d'allà, però no tot el de Barcelona és dolent. El que si estic d'acord és que tot lo dolent que ve de Barcelona, és molt dolent :lol:

M'han donat permís per passar-vos una direcció de correu on us podeu posar en contacte amb aquest grup. Podeu enviar les vostres inquietuds, dubtes o suggeriments. La direcció és la següent: plataformapellleida@gmail.com (vigileu perquè hi ha 3 'l' seguides i pot portar problemes).

#175 haivan

haivan

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 03:49 PM

estem d'acord

#176 Munguit

Munguit

Senior Member

• Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 09 June 2011 - 04:27 PM

estem d'acord

segur que no ho fan tant malament com els lleidatans que han acabat amb el club.

criticar al que encara no ha fet res malament es l'esport nacioal.

#177 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 09 June 2011 - 07:29 PM

He parlat amb ells pel mail i m'han dit:

Doncs sí, som un grup interessat en la subhasta de la UE Lleida. Interès en tenim molt, ja hem iniciat diferents tràmits, però el principal problema i l'únic que pot fer que ens retirem són els diners, com sempre.

Ja tenim aparaulats diferents acords amb patrocinadors, però encara no tenim aval. Hem començat per contactar amb empreses grans de la provínicia de Lleida, però de moment no tenim cap resposta en ferm.

Ara mateix, el tema diners és l'únic que pot aconseguir que ho deixem estar, no per falta d'interès, si no perquè no podríem donar a l'equip el que es necessita. No ens importa treballar i ho estem fent després de les nostres 8 hores de feina habitual, ja que com hem comentat alguna vegada, no som grans empresaris, som gent que a final de mes amb prou feina arribem a ser mileuristas, però tenim molta empenta i il·lusió posada en aquest projecte.

Si tens qualsevol dubte més concret o vols saber una mica més sobre el projecte, no dubtis en preguntar, estarem encantats de respondre, cuanta més relació tinguem amb els socis i seguidors millor, de fet vosaltres sou els que ens fan aguantar aquí tot i els problemes que ens van sorgint.

Moltes gràcies!

Fan molt bona pinta i també m'han dit que aposten pel bloc, sens dubte prefereixo a aquests!

#178 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2011 - 08:54 PM

Doncs sí, som un grup interessat en la subhasta de la UE Lleida. Interès en tenim molt, ja hem iniciat diferents tràmits, però el principal problema i l'únic que pot fer que ens retirem són els diners, com sempre.

Ja tenim aparaulats diferents acords amb patrocinadors, però encara no tenim aval. Hem començat per contactar amb empreses grans de la provínicia de Lleida, però de moment no tenim cap resposta en ferm.

Ara mateix, el tema diners és l'únic que pot aconseguir que ho deixem estar, no per falta d'interès, si no perquè no podríem donar a l'equip el que es necessita. No ens importa treballar i ho estem fent després de les nostres 8 hores de feina habitual, ja que com hem comentat alguna vegada, no som grans empresaris, som gent que a final de mes amb prou feina arribem a ser mileuristas, però tenim molta empenta i il·lusió posada en aquest projecte.

Si tens qualsevol dubte més concret o vols saber una mica més sobre el projecte, no dubtis en preguntar, estarem encantats de respondre, cuanta més relació tinguem amb els socis i seguidors millor, de fet vosaltres sou els que ens fan aguantar aquí tot i els problemes que ens van sorgint.

Moltes gràcies!

Fan molt bona pinta i també m'han dit que aposten pel bloc, sens dubte prefereixo a aquests!

A mi tot plegat em fa mala sospita, son paraules buides. aquest correu perfectament podria ser meu i l'usuari que parla d'aquest grup de bcn un troll meu xD

#179 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 09 June 2011 - 08:57 PM

Moltes gràcies!

clar que si, a mi m'han respost això i crec que son engrescadors

Moltes gràcies pel teu correu i pel teu interès. La veritat és que la situació no és gens bona, però veiem que no ha estat per culpa del rendiment econòmic del club. Fent números ens hem trobat que aquesta temporada hi ha hagut un dèficit de gairebé 300.000€ quan hi hauria d'haver un benefici de més de 150.000€. On són aquests diners no ho sabem. Encara empitjora la situació quan veiem que en els últims anys han "desaparegut" més de 4 milions d'euros que haurien de ser a les arques del club o a les nòmines del personal.

Dit això, passo a respondre les preguntes que em fas:
-No contemplem una altra possibilitat que no sigui la de mantenir el Lleida tal i com està ara, mateix escut, mateix himne, la samarreta pot variar segons els acords amb patrocinadors, però blava com sempre. És a dir, volem salvar el Lleida, no agafar una plaça i canviar per complet l'equip.
-Volem mantenir a tothom que tingui contracte vigent amb el Lleida i parlar amb aquells que acaben contracte perquè es quedin amb nosaltres. Som conscients que davant aquesta situació, molts jugadors es buscaràn les garrofes fora i entenem que quan arribem (siguem nosaltres o una altra candidatura) hi haurà alguns jugadors que no hi seran, però tots aquells que ho vulguis, podran mantenir els seus contractes.
-Una de les propostes de la nostra candidatura i que ens pot donar una mica d'avantatge és que volem salvar l'equip, ens és igual salvar-lo a 2ªB que a 3ª regional, sigui a la categoría que sigui, nosaltres intentarem presentar-nos a la subhasta.

De totes maneres, et passo el que nosaltres considerem l'eix principal de la nostra candidatura:

Què volem?
Mantenir el nom, la història, la institució com a U.E. Lleida.
Augmentar la massa social, els socis han de ser el més important del club fora de la tasca esportiva. Objectiu 5.000!
Vendre més entrades a banda dels socis. Durant la campanya 2010-2011 s’ha venut una mitja de 320 entrades per partit deixant de banda els socis i abonats. Una xifra molt minsa que hem d’intentar augmentar.
Potenciar el futbol base, els jugadors de casa.
Obrint el club als seguidors, que no només sigui un club esportiu, sinó una institució social, integrada a la ciutat i que participi de la ciutat.

Com ho aconseguirem?
Il·lusionant de nou a la gent, amb una gestió completament transparent on tots els socis puguin accedir a les dades del club.
Baixant els preus dels abonaments.
Baixant els preus de les entrades. Preus que oscil·len entre 10 i 20€ semblen massa grans per a club de 2ªB. Així doncs, farem preus més populars que permetin a la gent venir cada dues setmanes al camp a donar el seu suport a l’equip.
Creant un projecte esportiu basat en el club, on s’inverteixi en el futbol base per poder disposar de grans jugadors sense necessitat de buscar-los fora.
Obtenint un protagonisme social dins la ciutat, que molta de la gent de Lleida deixi de mirar cap a Barcelona pel futbol i que tinguin un equip a la seva ciutat que els engresqui.
Treballant des de la humiltat, però treballar el dia a dia perquè el club estigui sanejat, un club sanejat i on els treballadors i l'afició estiguin contents és el més important

PD perdoneu pel taco de lletra però crec que es com si fessin la proposta obertament

#180 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 09 June 2011 - 08:58 PM

Moltes gràcies!

A mi tot plegat em fa mala sospita, son paraules buides. aquest correu perfectament podria ser meu i l'usuari que parla d'aquest grup de bcn un troll meu xD

D'acord amb tu... :roll:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users