Jump to content

Photo
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
543 replies to this topic

#61 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 23 May 2011 - 02:35 PM

No discuteixo que ens hagi enganyat, que ens hagi pres el pèl...però si no l'hagués enterrada ella ho hagués fet una altra persona; 28 milions d'€ de deute són impossibles de salvar....

Pues ja està. Ens ha enganyat i ens ha pres el pèl. Què més voleu? Anabel no, gràcies.

...col-laborador del F.C. Barcelona durant varies temporades, se'l podia veure al Mini al canto de Guardiola... té jugadors representats a equips punters del futbol español com barça...va estar durant unes temporades com a empleat del barça

No els conec, ni tinc res en contra d'aquesta gent, i segur són grans professionals i millors persones, però pel que llegeixo, aquesta és la opció Barça a l'ombra. Barça no, gràcies.

Aneu al poble d'Almacelles i pregunteu sobre l'actual junta de l'EFAC ... 'exit fàcil i ràpid, sense escrupuls ... futbol base de l'EFAC és lamentable

Ja veig, una bèstia que vol prosperar i que no es preocupa pel fútbol base. No hase falta desir nada más.

Descartant Massanes i Tatxos, per mi la opció que queda és els descontents amb l'Annabel, o sigui el Lleida FC. Ara us fotreu tots a cridar, però penseu-ho en fred: esta gent ja sabien com acabaria el tema del concurs fa un any i van anticipar els esdeveniments.

Què us penseu que no volien estar a la UE Lleida? El que passa és que ja sabien que no hi hauria UE Lleida. A partir d'aquí, tothom pot tenir els sentiments que vulgui, però la realitat els ha donat tota la raó.

#62 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 23 May 2011 - 02:43 PM

No discuteixo que ens hagi enganyat, que ens hagi pres el pèl...però si no l'hagués enterrada ella ho hagués fet una altra persona; 28 milions d'€ de deute són impossibles de salvar....

Pues ja està. Ens ha enganyat i ens ha pres el pèl. Què més voleu? Anabel no, gràcies.

Això no t'ho discuteixo: No és la meva intenció defensar l'Annabel, només dic que la liquidació de la U.E. LLEIDA era qüestió de temps, i que ho ha fet ella pels motius/interessos que siguin......

#63 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 23 May 2011 - 02:53 PM

Això tampoc t'ho discuteixo. A hores d'ara ja m'ha quedat claríssim que estàvem més que sentenciats.

El que també se'm confirma és una sospita que vaig deixar constància a començament de temporada, que és que aquesta dona no és res més que un "home de palla" del Tatxo, que tenia la missió de fer neteja.

Ara ja sabem l'objectiu: liquidar la UELL i pillar un nou club, sense deutes i a 2ªB. Al final, tot estava previst i nosaltres no hem fet res més que assistir a una obra de teatre.

#64 [Nakor]

[Nakor]

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 23 May 2011 - 03:14 PM

...col-laborador del F.C. Barcelona durant varies temporades, se'l podia veure al Mini al canto de Guardiola... té jugadors representats a equips punters del futbol español com barça...va estar durant unes temporades com a empleat del barça

No els conec, ni tinc res en contra d'aquesta gent, i segur són grans professionals i millors persones, però pel que llegeixo, aquesta és la opció Barça a l'ombra. Barça no, gràcies.

Aneu al poble d'Almacelles i pregunteu sobre l'actual junta de l'EFAC ... 'exit fàcil i ràpid, sense escrupuls ... futbol base de l'EFAC és lamentable

Ja veig, una bèstia que vol prosperar i que no es preocupa pel fútbol base. No hase falta desir nada más.

Descartant Massanes i Tatxos, per mi la opció que queda és els descontents amb l'Annabel, o sigui el Lleida FC. Ara us fotreu tots a cridar, però penseu-ho en fred: esta gent ja sabien com acabaria el tema del concurs fa un any i van anticipar els esdeveniments.

Què us penseu que no volien estar a la UE Lleida? El que passa és que ja sabien que no hi hauria UE Lleida. A partir d'aquí, tothom pot tenir els sentiments que vulgui, però la realitat els ha donat tota la raó.

No gracies. Una gent que fot un Lleida FC es fotre merda a la UE Lleida. Sigui el motiu que sigui. Prefereixo els de Balaguer si O_K-95 esta en lo cert... Però si ve algu paga els 28millions i conservem l' UE Lleida millor :lol:

#65 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 23 May 2011 - 10:41 PM

OK_95 = intoxicador profesional

Molt be nano, les has clavat totes, es per felicitarte, un article sensacional, digne dels fulletons mes bons, continua aixi que tens futur....

#66 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 12:53 AM

Molt be nano, les has clavat totes, es per felicitarte, un article sensacional, digne dels fulletons mes bons, continua aixi que tens futur....

Es d'agraïr-te, a pesar de l'estúpidesa de les teves paraules, que escriguis en minúscules i no en majúscules..

#67 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 01:54 AM

:roll:
Avís per a navegants: A mi, l'únic que m'importa és la unió esportiva Lleida, i els que em coneixen del foro o saben des de fa molts i molts anys.. i no se qui és aqui "l'intoxicador", si qui diu la seva opinió sobre les seves experiències viscudes i els seus humils coneixements o qui és fica en un foro única i exclusivament per parlar sobre un sol tema i en un sol sentit.. jo no tinc cap interes personal en que surtin uns o altres.. tu pots dir el mateix?

#68 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 07:06 AM

Pobret, humil, coneixements, experiencies viscudes.....Per aixo despotriques de tots els grups i no decantes per ningu...va home, no siguis tan hipocrita...

#69 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 10:39 AM

Pobret, humil, coneixements, experiencies viscudes.....Per aixo despotriques de tots els grups i no decantes per ningu...va home, no siguis tan hipocrita...

uhmm.. perdo, et conec d'algo? No entenc el teu rencor sobtat envers la meva persona quan pel foro no té vist gairebé mai.. He atacat algun assumpte personal teu??? Estàs implicat de forma directa o indirecta en alguns dels projectes mencionats i jo te l'he atacat? Per que en l'únic post que parles és en aquests... i sembla com si t'hi anes la vida. Solament hi ha un projecte que em sembla seriós, i ja le comentat. A partir d'aquí, crec que cadascú és lliure d'expressar el que vulgui, no creus? A part.. em fa gràcies que "m'ataquis" i no argumentis el motiu. Si creus que en alguna cosa estic equivocat, doncs rebatrem amb arguments.. al fi i al cap això és un espai per parlar i debatre, no?

#70 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 posts
  • 3 topics

Posted 24 May 2011 - 11:14 AM

Espero que algu am bon cor i amor cap al club agafi el lleida..
Ni anabel, ni massana em convencen... (ja els hem patit) El grup de Balaguer m'han informat que son uns mafies de cuidado...un representat de jugadors (k suposo k fikaria jugadors k li interesesin...parlo sense coneixement personal.)
Pel que fa als d'Almacelles m'he quedat una mica flipant amb la noticia... no se que hi ha de cert o no, pero dir-vos que aquesta gent te diners...nose d'on surten pero en tenen :roll: Hi ha jugadors de l'efac (segons tinc entes) que cobre el doble que alguns del Lleida....

Tot i aixo, espero que hi haigui un altre comprador que aporti mes il.lusió, amb suports economics d'empreses d lleida potents i que parlin del tema esportiu tmb..

#71 Joven_Loops

Joven_Loops

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 11:19 AM

Ni anabel, ni massana em convencen... (ja els hem patit) El grup de Balaguer m'han informat que son uns mafies de cuidado...un representat de jugadors (<font color=red>que</font> suposo <font color=red>que</font> fikaria jugadors <font color=red>que</font> li interesesin...parlo sense coneixement personal.)
Pel que fa als d'Almacelles m'he quedat una mica flipant amb la noticia... no se que hi ha de cert o no, pero dir-vos que aquesta gent te diners...nose d'on surten pero en tenen :roll: Hi ha jugadors de l'efac (segons tinc entes) que cobre el doble que alguns del Lleida....

Tot i aixo, espero que hi haigui un altre comprador que aporti mes il.lusió, amb suports economics d'empreses d lleida potents i que parlin del tema esportiu tmb..

Jo mes que algú amb bon cor i amor, vui algú que sigui eficient i honest...i si a mes a mes estima el club, perfecte. Amb amor i bon cor no tindrem una bona gestió...no se si m'explico a lo que em vui referir.

#72 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 12:32 PM

Ni anabel, ni massana em convencen... (ja els hem patit) El grup de Balaguer m'han informat que son uns mafies de cuidado...un representat de jugadors (<font color=red>que</font> suposo <font color=red>que</font> fikaria jugadors <font color=red>que</font> li interesesin...parlo sense coneixement personal.)

Ara mateix puc estàr perdent credibilitat per la gent que no em coneix, però el agent de futbolistes el conec força bé, ja que és representant de magermà (per això dic que perdria credibilitat) i se de primera mà lo bé que treballa i com s'ho curra. Pot estar un mateix dia pel mati en un partit del juvenil divisió d'honor del Lleida i a la tarda a un torneig a Ferrol. Té moltisims jugadors a la seva cartera de grans clubs estatals inclús algun europeu, no té res a veure amb el barça com s'ha dit per aquí, treballa per lliure i té les mateixes relacions amb barça com amb espanyol, valencia i Madrid... per aquí no l'engantxareu. Repeteixo, a mi solament m'importa el Lleida, si vingués algú que em sembles que aportés més, seria el primer que ho diria.

EFAC_hooligan, ja et puc dir jo que si que és possible que jugadors de l'EFAC cobrin més que els del Lleida (peña, Arola, Redondo... no van anar a Almacelles per lo bonic del poble!) ara bé... quan perdeu aquest diumenge contra l'Andorra, alló pot fotre un pet espectacular!!!

#73 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 01:07 PM

Dels d'Almacelles no me'n fio un pel!!! Aneu al poble d'Almacelles i pregunteu sobre l'actual junta de l'EFAC. Han montat un equip a 1era regional a cop de talonari, fitxan velles glories per aconseguir l'exit fàcil i ràpid, sense escrupuls, busquen ser els caps visibles d'una gran entitat per penjar-se medalles i el Sanchez Jara com a persona és excelent, i com a jugador no cal dir res més.. però com a persona que actualment és fa carrec del futbol base de l'EFAC és lamentable!!! El club està força desestructurat i deixat de la mà de Déu en categories de formació.. i el Jordi Esteve aquest no el conec de re, sols del que va sortir l'altre dia. I dic: si un president del equip de futbol d'Almacelles, que és del mateix poble, que està a un partit d'assolir la fita història d'ascendir l'equip a 1era catalana... té les intencions d'abandonar el projecte per poder liderar el nou club de Lleida... qui ens diu que no ens faria el mateix si li sortigués una proposta personal millor?? (veasé Subies amb el Benavent quan la catalana..)

Dels Anabel, Massanes i Lleida FC (carronyaires no, siusplau!!! no els vull ni en pintura!!) no cal esmentar gaire cosa ni se res mes que tots vosaltres. Sols al noi que criticava tan la junyent amb el tema del futbol base... conec els entrenadors que han marxar de la ue al fc i son tots de perfil molt baix, a la part que els jugadors que han marxat son els que no jugaven mai o de l'escola, en la qual pot jugar tothom!! Sols cal mirar els resultats obtinguts per aquest nou club en les categories més baixes del futbol lleidatà...

`````````````````````````````````````````````````````````````

Vaja, hom diria que se t,ha vist el plumer noi, el meu germanet, el seu representant, els millors del mon, i tots els demes a la basura.....Equanim, molt equanim si senyor....Sort que et tenim a tu per estimar la nostra ue lleida, apanyats anem....Faltes al respecte a tothom i no valores a ningu pel que ha fet ni pel que no ha fet....Com esperes credibilitat alguna ?

#74 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 24 May 2011 - 01:18 PM

Vaja, hom diria que se t,ha vist el plumer noi, el meu germanet, el seu representant, els millors del mon, i tots els demes a la basura.....Equanim, molt equanim si senyor....Sort que et tenim a tu per estimar la nostra ue lleida, apanyats anem....Faltes al respecte a tothom i no valores a ningu pel que ha fet ni pel que no ha fet....Com esperes credibilitat alguna ?

Doncs més credibilitat que tu la te, i mes estima pel Lleida que tu també la te. Ademes, no saps ni fer demagogia, aqui ningu ha dit "i els demes a la basura" aixo t'ho dius tu sol.

Apren a argumentar i a contrargumentar, ja que discuteixes com un nen de 7 anys.

#75 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 01:31 PM

Dels d'Almacelles no me'n fio un pel!!! Aneu al poble d'Almacelles i pregunteu sobre l'actual junta de l'EFAC. Han montat un equip a 1era regional a cop de talonari, fitxan velles glories per aconseguir l'exit fàcil i ràpid, sense escrupuls, busquen ser els caps visibles d'una gran entitat per penjar-se medalles i el Sanchez Jara com a persona és excelent, i com a jugador no cal dir res més.. però com a persona que actualment és fa carrec del futbol base de l'EFAC és lamentable!!! El club està força desestructurat i deixat de la mà de Déu en categories de formació.. i el Jordi Esteve aquest no el conec de re, sols del que va sortir l'altre dia. I dic: si un president del equip de futbol d'Almacelles, que és del mateix poble, que està a un partit d'assolir la fita història d'ascendir l'equip a 1era catalana... té les intencions d'abandonar el projecte per poder liderar el nou club de Lleida... qui ens diu que no ens faria el mateix si li sortigués una proposta personal millor?? (veasé Subies amb el Benavent quan la catalana..)

Dels Anabel, Massanes i Lleida FC (carronyaires no, siusplau!!! no els vull ni en pintura!!) no cal esmentar gaire cosa ni se res mes que tots vosaltres. Sols al noi que criticava tan la junyent amb el tema del futbol base... conec els entrenadors que han marxar de la ue al fc i son tots de perfil molt baix, a la part que els jugadors que han marxat son els que no jugaven mai o de l'escola, en la qual pot jugar tothom!! Sols cal mirar els resultats obtinguts per aquest nou club en les categories més baixes del futbol lleidatà...

`````````````````````````````````````````````````````````````

Portes 4 missatges al foro, tots en el mateix post, un per rajar de l'anterior junta i alavar els que van crear el nou club de Lleida, i 3 per criticar els meus escrits i opinions sense que jo et nombrés. Jo, com a mínim, vaig de cara i dic el perqué conec de "primera" mà uns i altres, mentres tu et dediques a desacreditar sense donar arguments. Dona la cara, dis les teves verdaderes intencions de la irrupció en aquest foro.. Al fi i al cap, ni tu, ni jo, ni ningú d'aquí podrà decidir re del futur de l'entitat, osigui que ja veus la necessitat i interessos que tinc en apollar uns o altres.

#76 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 01:46 PM

Si no tens intencio de "apollar" ningu com dius, no parlis malament de gent que encara no ha entrat en accio...La gent de almacelles te tant dret com els de balaguer que defenses a presentarse, i ara per ara ni uns ni els altres no han parlat de res, tot son especulacions....Respecte a "massanes" i "lleida fc" que dius, no crec que es presentin cap d,ells, pero el que si esta clar es que la junyent, que ara per ara es la unica que ha dit publicament que es presenta, no es mereix la confianca de cap de nosaltres, ens ha enganyat a tots, durant molt temps, i ha quedat mes que demostrat que es una titella i una jeta profesional de molt cuidado.Els fets son els que son i no els pots canviar.

Per tot plegat et dic que no parlis tan malament de gent que te que demostrar i presentar algun projecte, i no parlis malament de gent que ha estat en la ue lleida, entrenadors i jugadors que van marxar perque no els agradava el que passava, i que mesos mes tard a tu tampoc t,ha agradat, oi ?

#77 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 01:50 PM

Si no tens intencio de "apollar" ningu com dius, no parlis malament de gent que encara no ha entrat en accio...La gent de almacelles te tant dret com els de balaguer que defenses a presentarse, i ara per ara ni uns ni els altres no han parlat de res, tot son especulacions....Respecte a "massanes" i "lleida fc" que dius, no crec que es presentin cap d,ells, pero el que si esta clar es que la junyent, que ara per ara es la unica que ha dit publicament que es presenta, no es mereix la confianca de cap de nosaltres, ens ha enganyat a tots, durant molt temps, i ha quedat mes que demostrat que es una titella i una jeta profesional de molt cuidado.Els fets son els que son i no els pots canviar.

Per tot plegat et dic que no parlis tan malament de gent que te que demostrar i presentar algun projecte, i no parlis malament de gent que ha estat en la ue lleida, entrenadors i jugadors que van marxar perque no els agradava el que passava, i que mesos mes tard a tu tampoc t,ha agradat, oi ?

Posted Image

#78 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 24 May 2011 - 02:36 PM

Quins jugadors i entrenadors van marxar del Lleida??? Dels equips importants, CAP!!! Tots de l'escola, on pot entrar qui vulgui tingui el nivell que tingui! I el mal del Lleida en el futbol base ja venia de molt abans, no tan sols de l'Annabel junyent. Però... a cas jo estic defensant aquesta dona¿¿?? Jo parlo del que se sobre els que s'han presentat, com tots em fet. Si per alguns motius conec més a uns que altres, doncs crec que estic en la meva llibertat d'exposar-ho, no creus? Aquí s'ha demanat opinions sobre aquests grups, i jo he exposat les meves sobre el que jo conec, cosa que tu si que ets l'únic que desqualifica sense arguments. Donaràs ja la cara de les teves oportunes intervencions en aquests foro???

#79 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 24 May 2011 - 02:51 PM

Quins jugadors i entrenadors van marxar del Lleida??? Dels equips importants, CAP!!! Tots de l'escola, on pot entrar qui vulgui tingui el nivell que tingui! I el mal del Lleida en el futbol base ja venia de molt abans, no tan sols de l'Annabel junyent. Però... a cas jo estic defensant aquesta dona¿¿?? Jo parlo del que se sobre els que s'han presentat, com tots em fet. Si per alguns motius conec més a uns que altres, doncs crec que estic en la meva llibertat d'exposar-ho, no creus? Aquí s'ha demanat opinions sobre aquests grups, i jo he exposat les meves sobre el que jo conec, cosa que tu si que ets l'únic que desqualifica sense arguments. Donaràs ja la cara de les teves oportunes intervencions en aquests foro???

no veus que s'ha avorreix?

#80 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 posts
  • 0 topics

Posted 24 May 2011 - 02:52 PM

Jo no he parlat malament dels teus amiguets del "grup de balaguer", tu vas desqualificar a tothom, i vas parlar malament de la gent que va marxar de la ue lleida....Equips importants dius....?Que hi ha socis de primera i de segona ara...? No tots fem el lleida ? Festho mirar nen....Els entrenadors que van marxar has dit que tots eren de perfil baix, que els coneixes....Jo si en conec alguns, i algun es amic, i de perfil baix res de res, llicenciats en inef i titulats nivell I i II en futbol, no parlis malament de gent que estava en la uelleida, tingues mes seny, aixi que qui falta al respecte ets tu, si vols defensar algu fesho desde la coherencia i el sentit comu, si no respectes no et respectaran....

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users