Jump to content

Photo
- - - - -

Problemes molt greus al basquet!

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#21 [Nakor]

[Nakor]

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,269 posts
  • 1 topics

Posted 08 July 2009 - 11:26 PM

Pero com a minim nosaltres no amaguem res a ningu, i la directiva no supura prepotencia i aires de grandesa com la del Plus Pujol.

Pijerio de Lleida, benvinguts a la EBA! A vere si tornen a pujar amb mes humiltat.

Jo era "fan" numero 1 del Lleida basquet quan jugaven a la LEB abans de pujar a l'ACB, quan mes que un club de basquet alló era una familia on la humiltat anava com a bandera, on eram l'equip petit capaç de carregar-nos un barça, TAU o Madrid.. pero els fums sel's hi va pujar als dirigents blaus del basquet i els que ens sentiam el club com a una part nostra, va acabar esent el punt de trobada de la pijeria de Lleida, on els sentimentalistes no hi teniam lloc... aixì doncs, a esperar que el renaixer del basquet lleidatà torni a portar al barris nord l'esperit de l'11 de setembre i que els qui manen, aprenguin dels errors del pasat. Ara tenen que pagar un preu per tot alló que van fer malament.

En cap moment estic recolzant al Plus Pujol Lleida... Mai anat a veure un partit, ni he pogut aguantar un partit de basquet sencer per televisio... No m' agrada el basquet.

Lo que he volgut dir, es que no podem espera res de l' ajuntament... Això ere la meva opiniò, no em fa gens de mal perquè no el seguia. Però tampoc estic content ja que forma part de la ciutat... Deixan apart els directius, aficiò, etc.

#22 pivotixavi

pivotixavi

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 09 July 2009 - 01:23 AM

L'unic cancer del plus pujol Lleida a estat la directiva, perque eren uns fanatics de merda, que fins ara els a donat igual pagar el que fos per jugadors de nom, i ara a estat quan han vingut les conseqüencies. Ja s'en poden anar ben lluny tota la merda de directiva que hi ha i ojala es comenci de nou...Ja ho habia adelantat aquest matí que jugarien a EBA...

#23 mikepoch

mikepoch

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 09 July 2009 - 10:44 AM

QUE SE JODAN!!! Estic segur que si mai ens passa a nosaltres, molts d'ells també se'n "alegraran"...

Com he llegit per aquí en algun altre post... Lo "pijerio" lleidatà s'haurà de buscar un altre lloc per anar a passejar el "palmito".

QUE N'APRENGUIN!!!

P.d.- També vull dir que espero que tornin aviat allí on es mereixen però amb la lliçó apresa. Espero que la UE Lleida prengui nota i vagi al tanto...

#24 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 09 July 2009 - 11:34 AM

Que trist que hi hagi gent que se'n alegri...

Espero que en uns anys tornin a estar a l'elit!!!

#25 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 09 July 2009 - 11:34 AM

Shinji és molt trist que un amant a l'esport com ets tu, únicament estigui "enamorat" del futbol.

L'esport i més si representa la meva ciutat, per mi és un motiu d'il·lusió i d'alegria tant se val es digui Hoquei, handbol, bàsquet o futbol.
I precisament em fot que a l'èlit hi tinguem unicament un equip, i per cert un equip que acabant 8è, en llocs europeus, hagi hagut de demanar de renunciar a Europa.
En canvi hi accedeixen clubs que a nivell de ciutat és més gran Lleida, però no sé que cony passa aquí, que el sentiment amb l'esport és molt racano.
A tots els llocs volem guanyar-ho tot, exemple Reus - Lleida final CERS, tots volíeM guanyar la Cers, però davant teníem el Reus, que amb tots els respectes però de ciutat i d'habitants ni ha més a LLEIDA, però ells no els hi fa por gastar-se XXXX euros perquè a la llarga tindràn títols hi ho sanejaràn, en canvi aquí fa molta por i respecte gastar-se alguna cosa.

Amb futbol más de lo mismo.
També es va haver de tornar a confiar amb gent de la casa, però l'objectiu del Lleida no és com he sentit a algun lloc, mantenir-se, no senyor, el Lleida es troba a una categoria com el Celta.
Són categories de l'infern, si el Celta l'hi toca primera al Lleida com a mínim Segona divisió.
Ara mateix estem a l'infern, no a la categoria que li correspon com he escoltat.

L'handbol personalment no l'he seguit tant.
Ara bé no et nego que quan juguen els play-offs o alguna competició també em fa gràcia que guanyin i tinguin sort.
El mateix amb el Camp Escolar de Voleibol, no l'he seguit molt, però em va agradar que estiguessin lluitant per totes les fites possibles.

I pel que fa al bàsquet....
Em fot i molt.
Avans de coneixer el projecte del Sr. Ferran Vidal, desconeixeia el bàsquet completament.
Amb ell em vaig començar a aficionar a l'esport de la cistella, i no sóc pas UN PIJET O PIJERO, més aviat sóc un FRIKI.
Gràcies a aquest projecte van vindre a Lleida grans entrenadors, com l'EDU, i grans jugadors com el Jaume Comas, AJ Bramlet, Alberto Angulo, Lucas Victoriano, Michael Ruffin, Alberto Miguel o tants i tants que ens han portat el nom de Lleida per tot Europa i part de d'altres continents.
I sí, sóc el primer que estic molt i molt trist amb el que està succeint.
Però cal pensar que si el club ha cregut que així es pot sanejar l'econòmia endavant.
Ara ens tocarà rivals molt pròxims d'aragó - que no seran el CAI- i de catalunya - que no seràn ni el FCB, ni la Penya, ni el Manresa, Cornellà o CBT, però coi si el Girona va baixar i en un any han saldat l'economia, perquè dimonis el Lleida no pot fer semblant i l'any vinent optar a una plaça ni que sigui a LEB PLATA????

No per ser PIJO o PIJET, JA ETS DEL BÀSQUET I ANTI-FUTBOL DEL LLEIDA!!!

#26 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 09 July 2009 - 11:38 AM

QUE SE JODAN!!! Estic segur que si mai ens passa a nosaltres, molts d'ells també se'n "alegraran"...

Com he llegit per aquí en algun altre post... Lo "pijerio" lleidatà s'haurà de buscar un altre lloc per anar a passejar el "palmito".

QUE N'APRENGUIN!!!

P.d.- També vull dir que espero que tornin aviat allí on es mereixen però amb la lliçó apresa. Espero que la UE Lleida prengui nota i vagi al tanto...

Tu et consideres seguidor de l'esport lleidatà...., fes-t'ho mirar doncs...

#27 Pardilleida25

Pardilleida25

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 posts
  • 0 topics

Posted 09 July 2009 - 12:04 PM

Pura coincidencia ......pero la debacle va començar al canviar el nom de Caprabo a Plus Pujol. Llàstima perque jugar a Europa era maco.

#28 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 09 July 2009 - 12:11 PM

cucurutxu totalment d'acord amb tu :)

#29 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 09 July 2009 - 05:23 PM

Shinji és molt trist que un amant a l'esport com ets tu, únicament estigui "enamorat" del futbol.

L'esport i més si representa la meva ciutat, per mi és un motiu d'il·lusió i d'alegria tant se val es digui Hoquei, handbol, bàsquet o futbol.
I precisament em fot que a l'èlit hi tinguem unicament un equip, i per cert un equip que acabant 8è, en llocs europeus, hagi hagut de demanar de renunciar a Europa.
En canvi hi accedeixen clubs que a nivell de ciutat és més gran Lleida, però no sé que cony passa aquí, que el sentiment amb l'esport és molt racano.
A tots els llocs volem guanyar-ho tot, exemple Reus - Lleida final CERS, tots volíeM guanyar la Cers, però davant teníem el Reus, que amb tots els respectes però de ciutat i d'habitants ni ha més a LLEIDA, però ells no els hi fa por gastar-se XXXX euros perquè a la llarga tindràn títols hi ho sanejaràn, en canvi aquí fa molta por i respecte gastar-se alguna cosa.

Amb futbol más de lo mismo.
També es va haver de tornar a confiar amb gent de la casa, però l'objectiu del Lleida no és com he sentit a algun lloc, mantenir-se, no senyor, el Lleida es troba a una categoria com el Celta.
Són categories de l'infern, si el Celta l'hi toca primera al Lleida com a mínim Segona divisió.
Ara mateix estem a l'infern, no a la categoria que li correspon com he escoltat.

L'handbol personalment no l'he seguit tant.
Ara bé no et nego que quan juguen els play-offs o alguna competició també em fa gràcia que guanyin i tinguin sort.
El mateix amb el Camp Escolar de Voleibol, no l'he seguit molt, però em va agradar que estiguessin lluitant per totes les fites possibles.

I pel que fa al bàsquet....
Em fot i molt.
Avans de coneixer el projecte del Sr. Ferran Vidal, desconeixeia el bàsquet completament.
Amb ell em vaig començar a aficionar a l'esport de la cistella, i no sóc pas UN PIJET O PIJERO, més aviat sóc un FRIKI.
Gràcies a aquest projecte van vindre a Lleida grans entrenadors, com l'EDU, i grans jugadors com el Jaume Comas, AJ Bramlet, Alberto Angulo, Lucas Victoriano, Michael Ruffin, Alberto Miguel o tants i tants que ens han portat el nom de Lleida per tot Europa i part de d'altres continents.
I sí, sóc el primer que estic molt i molt trist amb el que està succeint.
Però cal pensar que si el club ha cregut que així es pot sanejar l'econòmia endavant.
Ara ens tocarà rivals molt pròxims d'aragó - que no seran el CAI- i de catalunya - que no seràn ni el FCB, ni la Penya, ni el Manresa, Cornellà o CBT, però coi si el Girona va baixar i en un any han saldat l'economia, perquè dimonis el Lleida no pot fer semblant i l'any vinent optar a una plaça ni que sigui a LEB PLATA????

No per ser PIJO o PIJET, JA ETS DEL BÀSQUET I ANTI-FUTBOL DEL LLEIDA!!!

Jo, per sentir-me representat per un club, a part de que porti el nom de la meva ciutat per tot l'estat o inclùs Europa, te que representar una serie de valors ètics i morals, i el plus pujol no els representa ni de bon troç, tot al contrari! El Plus Pujol des de fa uns quants anys representa tot alló que a mi em fot fàstic (prepotència, xuleria, pijeria..) Per als que estimem de veritat l'esport de Lleida ens tindria que donar vergonya que un club con el Lleida basquet porti el nom de la nostra ciutat. Es com si jo visqués per circumstàncies a Madrid, per re del món em podria sentir representat pel Real Madrid, i aixó que portaria el nom de la meva ciutat per arreu del món i guanyaria molts titols, pero representa uns valors en els quals jo no em sento identificat, anys al contrari. Jo eh arribat a seguir regularment el Sicoris en futbol sala, el hoquei patins (on aquest any em faré soci i aniré a desplaçaments) el voley Lleida, el futbol, el basquet, sent soci des de la primera temporada de la LEB fins la 3era de la ACB (on la prepotència pijera es va apoderar del Barris Nord) inclús en esporadiques ocasions eh anat a veure l'associació lleidatana... tot això ho dic per si de cas a algú se li ocurreix taxar-me de que no "estimo" l'esport de Lleida..

#30 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,062 posts
  • 1 topics

Posted 09 July 2009 - 09:33 PM

Sembla ser que no està tot perdut i fins dimarts hi ha temps per salvar la situació ja que un parell d'inversors estàn interessats en comprar l'equip i mantenirlo a la LEB.

A mi personalment m'és indiferent el que passi...

#31 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 09 July 2009 - 10:26 PM

Amb tots els respectes i sense cremar-me, ja que m'ha agradat molt l'explicació donava però, O_K-95, si tu no ets pijo com jo que tampoc ho sóc i has seguit l'equip durant uns anys, deus de ser algo FRIKI com ho sóc jo...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pq pel que veig al basquet o hi ha els pijos o els FRIKIS, jo sóc dels segons....

#32 efectivament

efectivament

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 posts
  • 1 topics

Posted 09 July 2009 - 10:35 PM

No entenc perque us alegreu de que el basquet baixi.
No fiqueu a tots al mateix sac, perquè us equivoqueu.
Ï no cal escriure missatges plens de tonteries i insults perquè son critiques agafades amb pinces i sense arguments....
Per cert...la situació del lleida no es que sigui molt millor....l´ unic que hi ha un tio que dona la cara quan fa falta....sinò ja hauriem desaparegut fa unes temporades, o tendriem un nou club....gimnastica lleidatana....club esportiu lleida...

#33 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 09 July 2009 - 10:50 PM

Cucu, precisament vaig abandonar el Barris nord quan es va començar a omplir de nenes de 14 anys que anaven a lligar amb els noiets, de dones que anaven amb els seus marits a fer petar la xerrada amb les seves amigues al basquet.. per que estava de moda, quan en sa vida havien vist una pilota ni una cistella.. pero be, si tothom hi va i es en un pabelló, total... Jo anava a animar un equip crescut del no re, humil i ambicios.. fins, com ja eh dit, a uns dirigents els hi va agafar la vena de la prepotencia, d'oblidar qui eren, d'on havien vingut i que era el que els havia portat a l'exit. L'any de l'ampliació de capital va ser clau, deixant-nos als que no teniam un pressupost familiar gaire alt com si fosim poc mes que merdes per no ajudar "l'equip de la ciutat" quan potser no sabien que havien families que tenen problemes per arribar a finals de mes i ja feien prou en treures el carnet de soci. En els partits del Lleida basquet que jo anava amb tota la ilusió del mon, la gent que hi anava es sentia el club com a seu,animavam en un pabelló petit pero acollidor i en feiam un infern. De tot aquell esperit ja no en queda re, mires les cares de la grada i la majoria han canviat, recordo moltes cares de l'11 de setembre, de la gent jove que ens ficavam amb els dimonis... i ja no en queda ningú. Sols cal veure la teorica grada jove.. fa molta mes pena que el gol nord..i això que no hi fa ni la meitat de fred. Serà per alguna cosa.. serà, potser, per que tots aquells que varem ajudar l'equip quan ningù el coneixeia a fer-se gran, vam veure com ens el transformaven en alguna cosa distant als seus arrels. Jo desitjo que torni la humiltat al basquet, per que creu-me que fot molt anar en contra d'un equip de la ciutat que fins i tot, quan la derrota a Alacant, em va fer plorar. Friki o pijo? Ni una cosa ni altra, Supporter de l'esport lleidatà...que em representa.

#34 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 13 July 2009 - 09:20 PM

e bueno, no us paseu amb el nostre Pluspu, l'antic Caprabo ens va donar grans alegries quan vam pujar a l'ACB, tindria que ser una gran desgràcia que ara baixem per els putos diners, també va ser una desgràcia quan l'UE Lleida va baixar no? Quan l'equip de futbol va baixar el basquet lleidata va perdre molts aficionats, igual que quan va baixar el futbol, cada dia bé menys gent.

Jo em fotria a plorar.

#35 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 13 July 2009 - 09:24 PM

Jo defenso el Plus Pujol Lleida com club lleidatà, i tambè hi vaig durant la temporada en alguns partits, però tambè tinc que donar la raó a l'OK-95, quan jugaven al Onze de Setembre jo hi anava, era bastant petit, però podia veure l'ambient i la feina feta de forma humil, i quan van passar al Barris Nord, va començar a canviar, encara que jo hi anava igual.

#36 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2009 - 07:36 PM

Ho sento pel bàsquet, però el que s'està dient per aquí dalt és la pura veritat. O no us sona la frase: "Però com pots ser d'aquells matats que juguen a segona B?".

Me'n vaig alegrar quan van pujar a ACB i sorpendre'm quan van arribar a Europa. He anat a dos partits i, encara que no m'agrada el bàsquet, l'ambient estava bé. Ara, el que vaig veure em va fer pena: dotzenes de chaqueteros ex-camp d'esports. Això sí, tots molt entesos i seguidors de tota la vida del bàsquet, perquè és un esport més emocionant i més intens i més blablabla. Just igual que quan l'alonso va guanyar el primer mundial. Llavors tots eren super de la F1 i desde sempre que miraven carreres. Puaj.

El que li agrada a aquest tipo de gent és guanyar partits i poder vacilar a la oficina que el seu equip guanya. Això sí, a la que comencen a perdre... "Jo?? Però si jo sóc del Barça de tota la vida!"

A mi tot això me sone a un lloc agradable i discret que s'anuncia per la ràdio.

#37 bepmaster

bepmaster

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 posts
  • 0 topics

Posted 16 July 2009 - 08:27 PM

Ara, el que vaig veure em va fer pena: dotzenes de chaqueteros ex-camp d'esports. Això sí, tots molt entesos i seguidors de tota la vida del bàsquet, perquè és un esport més emocionant i més intens i més blablabla. Just igual que quan l'alonso va guanyar el primer mundial. Llavors tots eren super de la F1 i desde sempre que miraven carreres. Puaj. .

l'has brodat

#38 Espontani

Espontani

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 18 July 2009 - 02:52 PM

podriem aprofitar el pavelló per ubicar-hi EL GRAN CIRCO AMERICANO.

#39 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 22 July 2009 - 12:39 PM

Cucu, precisament vaig abandonar el Barris nord quan es va començar a omplir de nenes de 14 anys que anaven a lligar amb els noiets, de dones que anaven amb els seus marits a fer petar la xerrada amb les seves amigues al basquet.. per que estava de moda, quan en sa vida havien vist una pilota ni una cistella.. pero be, si tothom hi va i es en un pabelló, total... Jo anava a animar un equip crescut del no re, humil i ambicios.. fins, com ja eh dit, a uns dirigents els hi va agafar la vena de la prepotencia, d'oblidar qui eren, d'on havien vingut i que era el que els havia portat a l'exit. L'any de l'ampliació de capital va ser clau, deixant-nos als que no teniam un pressupost familiar gaire alt com si fosim poc mes que merdes per no ajudar "l'equip de la ciutat" quan potser no sabien que havien families que tenen problemes per arribar a finals de mes i ja feien prou en treures el carnet de soci. En els partits del Lleida basquet que jo anava amb tota la ilusió del mon, la gent que hi anava es sentia el club com a seu,animavam en un pabelló petit pero acollidor i en feiam un infern. De tot aquell esperit ja no en queda re, mires les cares de la grada i la majoria han canviat, recordo moltes cares de l'11 de setembre, de la gent jove que ens ficavam amb els dimonis... i ja no en queda ningú. Sols cal veure la teorica grada jove.. fa molta mes pena que el gol nord..i això que no hi fa ni la meitat de fred. Serà per alguna cosa.. serà, potser, per que tots aquells que varem ajudar l'equip quan ningù el coneixeia a fer-se gran, vam veure com ens el transformaven en alguna cosa distant als seus arrels. Jo desitjo que torni la humiltat al basquet, per que creu-me que fot molt anar en contra d'un equip de la ciutat que fins i tot, quan la derrota a Alacant, em va fer plorar. Friki o pijo? Ni una cosa ni altra, Supporter de l'esport lleidatà...que em representa.

En això tens tota la raó, es cert que ara hi ha molets xiketes voltant per alla lligan amb els nens de pare ric, i també es cert de les dones cotorres que es conten les seves penes mentre el Lleida va perdent de 20, en això et dono la raó pero en alegrar-se en baixar, ho sento pero no.

#40 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 22 July 2009 - 03:08 PM

El Plus Pujol tindrà tretze rivals al renunciar l'UGT Aragó

La Lliga EBA arrancarà dos setmanes més tard del previst

El grup C de la Lliga EBA, en què estarà enquadrat el Plus Pujol Lleida després de la seua decisió de renunciar a la LEB Or per qüestions econòmiques, tindrà finalment 14 equips. La Federació Espanyola de Bàsquet (FEB) no ha aconseguit completar els 16 que hi havia la campanya anterior ni mantindre els 15 que hi havia la setmana passada, ja que a última hora s'ha produït la renúncia de l'UGT Aragó.

Per tant, els rivals dels lleidatans seran els catalans del Navàs, Granollers, Santfeliuenc, Sedis Mausa, Mataró, Vilaseca, Sant Nicolau de Sabadell, CD Arenys de Mar, Mollet i Vic, i els aragonesos del Montsó, El Olivar i CB Utebo. Tenint en compte que hi haurà dos equips menys, és a dir, quatre jornades menys del previst inicialment, la competició arrancarà dos setmanes més tard del que s'havia fixat, d'aquesta manera començarà el 27 de setembre en lloc del dia 13.

Aquesta circumstància també trastoca els plans del club pel que fa al pla esportiu, ja que l'equip podrà iniciar la pretemporada la segona quinze d'agost. En aquest sentit, el consell d'administració continua sense decidir qui ocuparà el càrrec d'entrenador en la nova categoria. Els més ben situats, com va avançar SEGRE, són dos extècnics del club que la passada campanya van dirigir l'equip júnior, Jaume Roigés i Josep Maria Torres, si bé en la llista que estudia el club també apareix un altre exentrenador del planter blau, Israel Esteve, ara vinculat als equips de formació de la Territorial lleidatana, i el barceloní Jordi Balaguer.

D'altra banda, la LEB Or serà l'única de les categories regides per la FEB que iniciarà la temporada al complet, després que s'hagin cobert les divuit places amb les inclusions de l'Orense i el Vigo. Pel que fa a la Plata, un cop finalitzat el termini, només hi ha vint-i-un equips, de manera que la FEB es planteja ara ampliar el termini una setmana més.

http://www.segre.com...che=1&tx_ttnews[tt_news]=43073&tx_ttnews[backPid]=241&cHash=667c3093e0

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users