Pero com a minim nosaltres no amaguem res a ningu, i la directiva no supura prepotencia i aires de grandesa com la del Plus Pujol.
Pijerio de Lleida, benvinguts a la EBA! A vere si tornen a pujar amb mes humiltat.
Jo era "fan" numero 1 del Lleida basquet quan jugaven a la LEB abans de pujar a l'ACB, quan mes que un club de basquet alló era una familia on la humiltat anava com a bandera, on eram l'equip petit capaç de carregar-nos un barça, TAU o Madrid.. pero els fums sel's hi va pujar als dirigents blaus del basquet i els que ens sentiam el club com a una part nostra, va acabar esent el punt de trobada de la pijeria de Lleida, on els sentimentalistes no hi teniam lloc... aixì doncs, a esperar que el renaixer del basquet lleidatà torni a portar al barris nord l'esperit de l'11 de setembre i que els qui manen, aprenguin dels errors del pasat. Ara tenen que pagar un preu per tot alló que van fer malament.
En cap moment estic recolzant al Plus Pujol Lleida... Mai anat a veure un partit, ni he pogut aguantar un partit de basquet sencer per televisio... No m' agrada el basquet.
Lo que he volgut dir, es que no podem espera res de l' ajuntament... Això ere la meva opiniò, no em fa gens de mal perquè no el seguia. Però tampoc estic content ja que forma part de la ciutat... Deixan apart els directius, aficiò, etc.