Jump to content

Photo
- - - - -

Resultats promoció

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#81 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 01 June 2009 - 08:12 PM

Un grup Catalunya, Arago, Navarra, Pais Basc. Si no recordo malament fa uns 7-8 anys o així estavam amb aquell grup no?

el 1r any de 2na B, el de Carles Viladegut, estavam al grup del nord, i també van posar al Burgos per que va baixar per impagament o algo aixi xD quin any mes nefast !

#82 Vlaovic

Vlaovic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 01 June 2009 - 08:13 PM

El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia!

El Betis pobre??? Amb Oliveira, Sergio Garcia, Emana, Juanito, Mark Gonzalez, Ricardo... Només un d'akests ja deu cobrar més q tota la plantilla de l'Sporting.

#83 Vlaovic

Vlaovic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,311 posts
  • 0 topics

Posted 01 June 2009 - 08:14 PM

Per cert avui he llegit al diari q el Bruno vol trencar el preacord q tenia amb el Betis xq no vol jugar a Segona.

#84 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 01 June 2009 - 10:07 PM

nomes en pensar el bo que seria estar en un grup vascos i catalans.. penso en la final de la copa del rei entre el barça i el athletic de bilbao i milusiono saben els camps per on pot anar el lleida la temporada que ve... allo si que sira una verdadera festa futbolistica, no els partits contra orioles, denies o vilajoioses....

#85 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 01 June 2009 - 10:55 PM

Per cert avui he llegit al diari q el Bruno vol trencar el preacord q tenia amb el Betis xq no vol jugar a Segona.

Quan va sortir la notícia del preacord Bruno ja deia que estava condicionat a què el Betis es mantingués a Primera, no crec que hi acabi anant.

#86 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 02 June 2009 - 11:28 AM

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!

I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

I als del Betis a mamarla, cap a 2na A !

L'Espanyol quantes vegades ha estat a Segona Divisió A? Només 4 vegades, i tota la resta de la seva historia ha estat a Primera Divisió. Per tant, l'Espanyol hauria d'aspirar a alguna cosa més i no només a mantenir la categoría. És això el que em refereixo.

El pobre Lleida, per desgracia només ha estat 2 temporades a Primera Divisió. I si el Lleida està a Primera Divisió i salva la categoría, té més merit fer 1 festa per celebrar la salvació del Lleida. aquesta és la diferencia entre Lleida i Espanyol.

#87 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 02 June 2009 - 09:28 PM

Al Monzon li a tocat el Binissalem, equip que va eliminar al Reus.

#88 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics

Posted 02 June 2009 - 09:33 PM

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!

I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

L'Espanyol quantes vegades ha estat a Segona Divisió A? Només 4 vegades, i tota la resta de la seva historia ha estat a Primera Divisió. Per tant, l'Espanyol hauria d'aspirar a alguna cosa més i no només a mantenir la categoría. És això el que em refereixo.

El pobre Lleida, per desgracia només ha estat 2 temporades a Primera Divisió. I si el Lleida està a Primera Divisió i salva la categoría, té més merit fer 1 festa per celebrar la salvació del Lleida. aquesta és la diferencia entre Lleida i Espanyol.

Mira la classificació de la jornada 19, per dir-ne una més o menys a l'atzar. O la 28, una mica més endavant. Llavors potser entendràs que se celebri la permanència gairebé com un títol.

#89 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 02 June 2009 - 09:38 PM

Mira la classificació de la jornada 19, per dir-ne una més o menys a l'atzar. O la 28, una mica més endavant. Llavors potser entendràs que se celebri la permanència gairebé com un títol.

Cullons noi! Sembla que no m'entenguis! L'espanyol ha estat tota la vida a Primera menys 4 temporades que va estar a Segona Divisió A. Si. Va estar a 8 punts de la salvació, pero 1 equip que ha estat gairebé tota la vida a Primera. no ha de patir tant. No creus? Hi hauria d'aspirar a alguna cosa més que la Permanencia. Per lo menys el Betis ( equip que ha baixat per desgracia meva a Segona A) ha arribat a jugar la Copa d'Europa. Cosa que l'Espanyol només ha jugat la UEFA.

#90 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics

Posted 02 June 2009 - 09:43 PM

I ha guanyat una lliga (el Betis). L'Espanyol és, amb diferència, l'equip que té un pitjor balanç temporades a Primera - palmarès. Essent potser el quart o cinquè en temporades, la millor classificació és un tercer, ja de fa molts anys, i acostuma a deambular per la part mitja. A això s'hi ha d'afegir una mala planificació esportiva i que, objectivament, se celebra amb més entusiasme un objectiu que a 10 jornades es veia pràcticament impossible que no un que s'assoleix amb suficiència. El que s'ha de tenir en compte és la darrera temporada, no la història del club... sinó perquè collons a Oviedo estan contents per pujar a Segona B si han estat un bon munt de temporades a Primera?

#91 pixtic

pixtic

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 02 June 2009 - 10:12 PM

suposo que l'espanyol deu estar darrera del barça, athletic, madrid (totes) i l'atletic que de madrid, que va tenir el desliz aquell de principis de decada.

#92 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics

Posted 02 June 2009 - 10:23 PM

Empatat amb el València, dos més que l'Atlético i només per darrera de Madrid, Barça i Athletic.

#93 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 02 June 2009 - 10:48 PM

Pasarà el montsó, segurissim.

#94 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 03 June 2009 - 08:09 PM

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.

Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments

home, tindriam Alavés, Eibar, Beasain, Sestao, Barakaldo o Irun si no pujessin, i esta clar que els canvio pels patatals de Vilajoiosa, Dènia i tal.

Un respecte al Villajoyosa eh! Que jo conec a 1 amiga del Villajoyosa i la ofens si fas aquests comentaris. :wink:

#95 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 03 June 2009 - 08:25 PM

Doncs segur, el Binissalem era lamentble.

Enric, les persones a les quals els hi pagues no sel's hi diu amigues. :roll:

#96 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 03 June 2009 - 08:47 PM

Doncs segur, el Binissalem era lamentble.

Enric, les persones a les quals els hi pagues no sel's hi diu amigues. :roll:

:?: :?: :?: :?: :?:

A cas tú no tens amics d'altres equips?

#97 enric_bcn

enric_bcn

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,325 posts
  • 0 topics

Posted 03 June 2009 - 09:43 PM

Jo espero que el Monzon puji, ja que és un lloc proper a Lleida i més proper encara que de Lleida a Barbastro.

#98 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2009 - 05:30 PM

Jo espero que el Monzon puji, ja que és un lloc proper a Lleida i més proper encara que de Lleida a Barbastro.

No esperem que pugi, pujarà. :D

#99 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2009 - 05:30 PM

#100 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 04 June 2009 - 06:19 PM

Es pot donar el cas que pugi el monzon i el fiquin a un altre grup

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users