Resultats promoció
Escrito 06 junio 2009 - 10:15
Escrito 07 junio 2009 - 07:37
.. que ara ja només són 2, 1-1.
Escrito 07 junio 2009 - 09:10
Alcoyano eliminat.
Escrito 07 junio 2009 - 09:10
Escrito 07 junio 2009 - 10:00
Escrito 07 junio 2009 - 10:06
Escrito 07 junio 2009 - 10:20
Escrito 07 junio 2009 - 10:22
no teniu ni idea d com es la vila,,,nomes dic <font color=red>que</font> no confindiu a la vila amb la resta d'alacant!
Benvinguda al forum amiga meva!!!!!!!!! I a veure si tant Villajoyosa com Lleida pujem a Segona A la propera temporada!!!!!!!!!
SALUTACIONS AMIGA!!!!!!!!!
Escrito 07 junio 2009 - 10:25
no teniu ni idea d com es la vila,,,nomes dic <font color=red>que</font> no confindiu a la vila amb la resta d'alacant!
Si alguna cosa es salva del País Valencià son els pobles, pero tot i aixó....
Ens veiem a 2na B l'any vinent, si es que ens toca el mateix grup.
Escrito 07 junio 2009 - 10:29
tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.
Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments
home, tindriam Alavés, Eibar, Beasain, Sestao, Barakaldo o Irun si no pujessin, i esta clar que els canvio pels patatals de Vilajoiosa, Dènia i tal.
T'ho recordo?
Escrito 07 junio 2009 - 10:33
tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.
Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments
home, tindriam Alavés, Eibar, Beasain, Sestao, Barakaldo o Irun si no pujessin, i esta clar que els canvio pels patatals de Vilajoiosa, Dènia i tal.
T'ho recordo?
Avere, no crec que faci falta que li recordis res, ja que ell i molts altres preferim jugar contra un Alaves, Eibar, etc que contra un Benidorm, i amb tots els respectes pel Benidorm, però sempre hi hagut més bon rollo amb la gent del nord, i ademés fa molts anys que no juguem allí.
Escrito 07 junio 2009 - 10:38
Escrito 07 junio 2009 - 10:50
Escrito 07 junio 2009 - 10:52
Escrito 07 junio 2009 - 11:53
Veig que saps que hi ha rivalitat entre Villajoyosa i Benidorm. :lol: Doncs sincerament. No trobo una gran diferencia entre els equips valencians i els equips del nord.
Doncs com es nota que no has trepitjat cap puto patatal de per alla al Sud, que, amb tots els respectes, fan mania, AUTENTICA MANIA, estic fins la polla de Ciutats Esportives de Bunyol, de Paterna, de Vila-reials B, de jugar al infumable camp del Dènia o del Alzira, i tenir que baixar quasi fins a Murcia per jugar al gens agradable camp de la Vila-joiosa.
Apart que en força camps d'aquestos els catalans no es que hi estiguem gaire benvinguts.
Tot aixo ho dic amb els maxims respectes i amb coneixement de causa (diguem que el País Valencià es una zona que me la conec bastant, tant per futbol com per altres coses). I sincerament, em faria molta mes ilusio anar a Eibar i a Gasteiz, i foterme una festa amb els JoTaKe Supporters i amb els Eztanda Norte, que anar quasi a Murcia a que? a perdre en un patatal?
Doncs per perdre en un camp de merda, men vaig al nord, i perdo al camp del Sestao, pero la festa que m'haure pegat per Bilbao ja no me la treura ningu.
Escrito 08 junio 2009 - 12:32
Veig que saps que hi ha rivalitat entre Villajoyosa i Benidorm. :lol: Doncs sincerament. No trobo una gran diferencia entre els equips valencians i els equips del nord.
Doncs com es nota que no has trepitjat cap puto patatal de per alla al Sud, que, amb tots els respectes, fan mania, AUTENTICA MANIA, estic fins la polla de Ciutats Esportives de Bunyol, de Paterna, de Vila-reials B, de jugar al infumable camp del Dènia o del Alzira, i tenir que baixar quasi fins a Murcia per jugar al gens agradable camp de la Vila-joiosa.
Apart que en força camps d'aquestos els catalans no es que hi estiguem gaire benvinguts.
Tot aixo ho dic amb els maxims respectes i amb coneixement de causa (diguem que el País Valencià es una zona que me la conec bastant, tant per futbol com per altres coses). I sincerament, em faria molta mes ilusio anar a Eibar i a Gasteiz, i foterme una festa amb els JoTaKe Supporters i amb els Eztanda Norte, que anar quasi a Murcia a que? a perdre en un patatal?
Doncs per perdre en un camp de merda, men vaig al nord, i perdo al camp del Sestao, pero la festa que m'haure pegat per Bilbao ja no me la treura ningu.
gens agradable camp dela vila??xk? el camp es nou, modern i les instalacions stan mol be!! nose xk es desagradable...
i aixo d k no sou molt be benvinguts no sera al nostre camp xk no diem res als catalans...es mes en el partit d l copa benidorm-barça...els locals van començar a fer cantics contra els catalans i vam ser els de la vila els uniks k ens vam aixekar x contestar-li i defensar als catalans aguantant k ens digueren a nosaltres coses x defensar als catalans..aixi k d tractar malament als catalans de la vila no hi podeu parlar ja si hi ha 1 cosa k fem aki es defensar als paisos catalans,,,d la resta d l c.valenciana no parle i no els defense xk teniu raons per no portavos be amb ells!
jo vaig a vore a la vila sempre al camp han vingut ekips catalans i mai han sigut insultats ni mal tactats
Escrito 08 junio 2009 - 11:08
Escrito 08 junio 2009 - 01:24
Tu enric has viatjat molt poc xato.... amb tots els respectes pel vilajoiosa.... les instal·lacions poden estar molt be... pels alevins... per que el camp no deixa de ser petit i d'herba artificial. Els equips del país valencià foten cagar, crec que son dels pitjors de tota la 2na B, la majoria camps d'herba artificial i ratoneres. Tu te'n vas a Sestao, camp de **** mare d'herba natural, lo mateix a Gasteiz, Ipurua, Barakaldo, etc... a part de lo dit pel company Shinji, el rotllo que ens portem amb els equips del nord es totalment diferent amb la purria que hi ha per València. Jo prego per que aquest any ens fiquin al grup del nord, tot i que vist el percal d'ascensos i descensos.. me dona que tot quedara igual.
De moment, 6 valencians i 8 catalans que segueixen a Segona B, més els dos que ja han pujat (Vila-Joiosa i Espanyol B) i un que ha baixat (Alacant) fan 17 equips. I queden 4 balears, 2 aragonesos i 1 valencià vius a l'ascens a Segona B més el Vila-real B que pot no pujar. I aquí no hi ha comptat el filial de l'Osasuna i Izarra i Peña Sport (navarresos els 3).
Total, que segurament acabarem València + Catalunya + Balears un any més, afegint-hi aragonesos i /o navarresos en funció dels ascensos. Només si entre els balears i el valencià que poden pujar i Vila-real B n'acaben més de 3 a Segona B veig possible un canvi.
PD. Toma rollo
Escrito 08 junio 2009 - 04:08
Escrito 08 junio 2009 - 05:10
i aixo d <font color=red>que</font> no sou molt be benvinguts no sera al nostre camp <font color=red>perque</font> no diem res als catalans...es mes en el partit d l copa benidorm-barça...els locals van començar a fer cantics contra els catalans i vam ser els de la vila els uniks <font color=red>que</font> ens vam aixekar x contestar-li i defensar als catalans aguantant <font color=red>que</font> ens digueren a nosaltres coses x defensar als catalans..aixi <font color=red>que</font> d tractar malament als catalans de la vila no hi podeu parlar ja si hi ha 1 cosa <font color=red>que</font> fem aki es defensar als paisos catalans,,,d la resta d l c.valenciana no parle i no els defense <font color=red>perque</font> teniu raons per no portavos be amb ells!
jo vaig a vore a la vila sempre al camp han vingut ekips catalans i mai han sigut insultats ni mal tactats
A vere, si compares el camp de la Vila-Joiosa amb la resta de patatals que us envolten potser si que esta be, pero si els compares amb els que et pots trobar per Catalunya o el Nord.. doncs... fan mania, i no es que tinguem res en contra dels equips del sud, ni res per l'estil, pero a vere, a mi pegarme 350 km per arribar i trobarme aixo:
o aixo

i aqui falten els d'Ontinyent, Benidorm, Alcoià, i un llarg etc.
En canvi aqui hi han els del Nord: Barakaldo:

Irun:

No hi ha color.
Tandebo hagin canvis de grup, per anar al nord.. i per veure equips nous pel Camp d'Esports.
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos