Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resultats promoció


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
185 respuestas en este tema

#61 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 08:14

espanyol b, nou equip de segona a. tot i perder per 2-1.

el santboia eliminat al perder 1-0



El primer equip de la història que puja dos categories de cop, llavors. De tercera a segona A. Que grans!! :roll:

#62 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 08:22

el que si que va a 2na A es el Betis xDD

#63 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 08:57

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!

#64 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:06

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!


I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

I als del Betis a mamarla, cap a 2na A !

#65 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:11

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!


I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

I als del Betis a mamarla, cap a 2na A !



Entenc que molts de vosaltres us sentiu més identificats amb l'Espanyol que amb el Barça, perque han passats molts jugadors que abans jugaven a l'Espanyol i han jugat al Lleida com Crusat, Bruno Saltor, Lusimi, entre molts més, pero jo com a culé que soc ( a prt del Lleida), mai soportaré a l'Espanyol i sempre voldré lo pitjor!

#66 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:25

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!


I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

I als del Betis a mamarla, cap a 2na A !



Entenc que molts de vosaltres us sentiu més identificats amb l'Espanyol que amb el Barça, perque han passats molts jugadors que abans jugaven a l'Espanyol i han jugat al Lleida com Crusat, Bruno Saltor, Lusimi, entre molts més, pero jo com a culé que soc ( a prt del Lleida), mai soportaré a l'Espanyol.


Doncs aqui a Lleida, ben poca gent li cau bé l'apaño.

#67 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 31 mayo 2009 - 09:25

i l'alacant tambe va en cami de tornar a la segona b...

L'alacant ha baixat avui després de que empates el celta.
I l'alacant b ha passat avui a segona ronda del ascens a segona b, i ara que faran?l'exclouran o faran passar a l'equip que ha perdut l'eliminatòria?

#68 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:40

i l'alacant tambe va en cami de tornar a la segona b...

L'alacant ha baixat avui després de que empates el celta.
I l'alacant b ha passat avui a segona ronda del ascens a segona b, i ara que faran?l'exclouran o faran passar a l'equip que ha perdut l'eliminatòria?

cert.... aviam si es donen compte de que els filials no hi tenen cabuda en les competicions oficials!!
Per la meva part, avui eh anat a l'estadi del Reus a veure el Reus - Benisalem que a acabat amb 0-0, per lo que el Reus es torna a quedar fora del play off a les primeres de canvi. El Reus es mereixia molt mes.
Betis, go home!!!!

#69 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 09:45

Aquest any els catalans de 3a, una mica decepcionant la veritat. L'Hospi i el Reus tenien que pasar.

El monzon a la repesca igual que el Mallorca B que ha perdut als penals contra l'Oviedo.

La Vila Joiosa a tornat a 2a B.

#70 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 10:25

Algu sap ke a fet el monso?¿

#71 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 mayo 2009 - 10:30

M'havia deixat d'acualitzar el resultat, ja està arreglet. Ha perdut l'eliminatòria i de moment no puja.

#72 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 10:47

com es repartira el grup de segona b si no puja ningu dels quatre que havien acabat en zona de play-offs, es a dir alcoyano, villarreal b, sabadell i sant andreu, i a mes pugen equips valencians, com es el vilajoiosa i catalans com el filial periquito??

#73 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 31 mayo 2009 - 10:50

com es repartira el grup de segona b si no puja ningu dels quatre que havien acabat en zona de play-offs, es a dir alcoyano, villarreal b, sabadell i sant andreu, i a mes pugen equips valencians, com es el vilajoiosa i catalans com el filial periquito??


Quan siguin definitius els 80 equips que jugaran a Segona B la temporada vinent podem començar a especular. Tot el que diem abans seria en va.

#74 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 11:10

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.

#75 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2009 - 11:18

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.


Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments

#76 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 junio 2009 - 12:29

Espanyol B ha pujat a Segona B i no a Segona A. El que si que hauría d'haver baixat a Segona A és l'Espanyol i no el pobre Betis. Quina rabia! Avui tornan del curru he vist pel metro gent bestida de l'Espanyol que deuría anar al camp. Llastima que no portava 1 samarreta del Barça. jeje!!!!!! Compte eh! Que avui han celebrat la festa de la Permanencia, mentre nosaltres fa 3 dies vem celebrar les 3 Copes. Lliga, Copa i Champions. Això si que son tituls i no la Permanencia!!!!!!!


I tu ets del Lleida? els del Lleida hauriam de ser els primers en sentirnos identificats amb equips humils, l'Espanyol no es sant de la meva devocio precisament, pero no men anfotre d'ells per no guanyar titols precisament, xq el meu Lleida tampoc els guanya, pero n'estic orgullos igual.

I als del Betis a mamarla, cap a 2na A !



Entenc que molts de vosaltres us sentiu més identificats amb l'Espanyol que amb el Barça, perque han passats molts jugadors que abans jugaven a l'Espanyol i han jugat al Lleida com Crusat, Bruno Saltor, Lusimi, entre molts més, pero jo com a culé que soc ( a prt del Lleida), mai soportaré a l'Espanyol.


Doncs aqui a Lleida, ben poca gent li cau bé l'apaño.

pues tenen penya...

#77 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 junio 2009 - 12:37

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.


Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments


On s'ha de firmar?

Sens dubte serie el grup de la mort!

#78 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2009 - 12:38

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.


Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments


home, tindriam Alavés, Eibar, Beasain, Sestao, Barakaldo o Irun si no pujessin, i esta clar que els canvio pels patatals de Vilajoiosa, Dènia i tal.

#79 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 junio 2009 - 10:24

tandebo fotin fora als valencians i ens posin al grup del nord, com a minim els desplaçaments serien mes interessants.


Mare meva, tant interessants com un eibar i un alaves quins possibles desplaçaments


home, tindriam Alavés, Eibar, Beasain, Sestao, Barakaldo o Irun si no pujessin, i esta clar que els canvio pels patatals de Vilajoiosa, Dènia i tal.

canviaria'm els patatals... i les festes amb la seva gent!!

#80 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 01 junio 2009 - 07:10

Un grup Catalunya, Arago, Navarra, Pais Basc. Si no recordo malament fa uns 7-8 anys o així estavam amb aquell grup no?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos