Ir al contenido


Foto
- - - - -

Terrassa F.C. S.A.D.-S.D. Huesca


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:32

Benvolgut Bidekari, celebro el vocabulari tan acurat que utilitzes. Avui en dia es un descans per als ulls poder llegir alguna cosa amb cap i peus. Pero no et pensis que aconseguiras imnotitzar-me i fer-me creure que no tas equivocat.
La veritat es que cada cop que llegeixo la teva resposta , la trobo mes, mmm, potser patetica no es el'adjectiu, potser inadequada, o provocadora millor. No entenc perque has de buscar les pessigolles i crear polemica (perque saps que es una font de problemes el que has postejat), quan el post simplement ere una observacio de dos partits de futbol, i tu amb la teva "observacio inofensiva", ho converteixes en un debat innecessàri i fora de lloc. I no apel·lis a l'humor , que saps millor que ningu, que en aquests temes es comença ries i s'acaba plorant.


Si tens interès pel mon de la hipnosi et recomano les experiències del Dr. Fassman, insigne il.lusionista fill de la nostrada vila de Sort.
L'humor i la màgia son de les poques coses que agraden a tots, i son més que necessàries, imprescindibles diria jo, per fer una mica agradable aquesta existència tan mundana que tenim.

Amb el millors desitjos, company Toti.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#22 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:41

No me vagis de culte, que l'has cagat prejutjant a la gent

#23 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 10:47

No me vagis de culte, que l'has cagat prejutjant a la gent


No tinc cap vocació presumptuosa, apreciat company. Només volia fomentar un debat obert i participatiu, i si de pas puc arrencar un somriure d'algú, millor encara. Jo també m'alegro que ho hagis entès així.

Una forta abraçada.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#24 XeNeIzE_eGaRa

XeNeIzE_eGaRa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 01:48

Només vull dir que "Trsafc" no és [[TFC*Egara]] del Fòrum de futbolplus/futbolcatalunya. Ho dic perquè s'ha apropiat del seu avatar i algú es pot confondre.

dicvql, almenys podies demanar permís :roll:

peró intueixo que la llengua nostrada no te cap presència al vostre Olimpic. ¿Es la directiva del vostre club qui fomenta aquesta discriminació? ¿Es l'afició que la considera la llengua dels de Sabadell? ¿O existeix un corrent de pensament que no vol que s'identifiqui Terrassa amb Catalunya? ¿O es que s'accepta el binomi pervers llengua catalana/ideologia catalanista i es rebutja l'idioma per una questió de praxis?.


:? Sense comentaris :roll:


Res més. Salut, companys!!

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 03:18

Benvolgut Lleida Ok:

Saludo el teu compliment, però considero que l'honor de persona més assenyada de la web li correspon a l'Avi Siset. Ho ha demostrat sobradament en els seus missatges plens de fina ironia i càlida companyonia.

Pel que fa al tema que plantejes, fixa't que el bilingüisme no es una condició natural, ni tan sols una actitud cívica. Es una solució política a una realitat social. Per tant qui ha introduit la "perversa" questió política ha estat el de Terrassa. Pregunteu-li a ell els motius. Jo no crec en les coincidències fortuites i sospito que la seva signatura conté un missatge, personal si vols, però amb un fort calat ideològic. Qui fa proselitisme de les seves idees i les eleva a categoria política, que ho defensi. Si pot.

Ben cordialment, company!


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


De res home, jajaja, tot i que per mi la persona amb més seny i més saviesa cultural siguis tu.No t'ho prenguis com un cumpliment si vols, es uan realitat, perque ets intel.ligent i amb seny.Res mes a dir, es el que és, per mi seríes el moderador ideal (opinió personalitzada,res més).

A veure, per pams, a mi el que facin al Terrassa m'és ben igual, o sigui a mi el que m'interessa es el Lleida, o sigui, nosaltres.A mi si el Terrassa tenen incidents, m'es ben igual, si passa al Lleida ja no m'es igual.
I amb el tema plantejat,doncs bé, solució politica a una realitat social??A veure, tot tenim diferents punts de vista Bidekari, jo mateix soc català, parlo català,he nascut a Catalunya, però també penso que he nascut a Espanya i ningu m'ha obligat a dir quina nacionalitat tinc perque senzillament (per grnadissima sort), estem en democràcia i això vol dir LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ I D'IDEES (amb moderació i respecte per descomptat), i si tu creus que aquest noi del Terrassa o la resta d'aficionats del Terrassa pots pensar que tinguin una ideologia diferent a la teva, no t'ho prenguis com algo greu personal o de país, d'això se'n diu riquesa cultural i linguistica.A Catalunya per sort es pot parlar Català i Castellà sense cap mena de problema.Per mi son les dues llengues iguals i les parlo de igual manera, no en discrimino a cap, per mi son exactament iguals l'una com l'altra.
Que tu penses aixi perque et sents més català que espanyol?Pues molt bé, jo t'ho respecto primordialment, però has d'entendre que altra gent de Catalunya nascuda a Catalunya no pensi exactament ideologicament parlant en aquest apartat amb tú.Res més....

De nou, es una opinió meva i l'ultima cosa que voldría es que et ferís o t'enfades el que t'he dit, a mi em caus molt bé i no vull que per una merda de ideologia que el que fa es separar més enlloc d'unir, provoqui un malentés inútil.

Igualment, reb de part meva una cordial salutació company :wink:

Tu dius que respectes el catalanisme que podem sentir alguns mentre fiques aquesta firma??? et contradius al meu entendre.

#26 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 03:21

Be doncs nosaltres som un club bilingüe ja que parlem ambdues llengües i som respectuosos això ho tinc perquè és un càntic popular. Per cert no només és de la Penya Torrente Colorao si no que els que l'han creat han sigut els ultras de l'Orgullo Egarense els que l'han creada.

Per cert molt aviat és posara a la venda un CD amb els càntics populars de l'equip.

Així que ja ho sabeu.

Visca El Lleida! i Visca el Terrassa!

Orgullo Egarense?? potser m'equivoco pero... no son aquests els que fa 2 temporades ens van apedregar l'autocar i que no van tindre collons de plantar-nos cara fins assegurar-se que nosaltres ja no podiam baixar del bus?.. uhmm..

#27 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 07:00

Es mi libertad de expresión Ilerlleida, si no te gusta pues te comes ajos en vinagre chico 8) , yo siempre diré lo que me dicte mi corazón, yo siempre diré lo que pienso de las cosas y de la vida, y si lo he hecho es para expresar mi libertad de expresión en este caso aquí, no veo por que no lo puedo hacer... 8)

#28 XeNeIzE_eGaRa

XeNeIzE_eGaRa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 08:40

Orgullo Egarense?? potser m'equivoco pero... no son aquests els que fa 2 temporades ens van apedregar l'autocar i que no van tindre collons de plantar-nos cara fins assegurar-se que nosaltres ja no podiam baixar del bus?.. uhmm..


Sí, company, t'equivoques. La Penya Terrassista Orgullo Egarense no va tenir res a veure amb això que expliques, t'ho asseguro :wink:

si no que els que l'han creat han sigut els ultras de l'Orgullo Egarense els que l'han creada.


Flipa con el comentario :roll: Para lo que dices, mejor estate callado, dicvgl.

#29 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 09:15

Es mi libertad de expresión Ilerlleida, si no te gusta pues te comes ajos en vinagre chico 8) , yo siempre diré lo que me dicte mi corazón, yo siempre diré lo que pienso de las cosas y de la vida, y si lo he hecho es para expresar mi libertad de expresión en este caso aquí, no veo por que no lo puedo hacer... 8)


Benvolgut Lleida Ok:

Es d'acceptació general que la llibertat acaba allà on comença el dret al respecte que mereixen els altres. En un missatge publicat en aquest post reclames legítimament el dret a la divergència i a la pluralitat. La teva signatura no em sembla ni bona ni dolenta, potser poc enginyosa, però segur que no està en la linia d'allò que prediques. ¿Has pensat que hi pot haver gent que no li agraden les castanyes?. La coherència es una virtud que reporta el respecte dels altres, coincideixin o no amb les propostes que hom planteja.

Salutacions, company.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#30 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 enero 2007 - 10:08

jo nomes vui dir que molta sort al terrasa que porta una bonisima ratxa i que l'any que be ens veurem les cares a segona A!

#31 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 enero 2007 - 11:02

Es mi libertad de expresión Ilerlleida, si no te gusta pues te comes ajos en vinagre chico 8) , yo siempre diré lo que me dicte mi corazón, yo siempre diré lo que pienso de las cosas y de la vida, y si lo he hecho es para expresar mi libertad de expresión en este caso aquí, no veo por que no lo puedo hacer... 8)


Benvolgut Lleida Ok:

Es d'acceptació general que la llibertat acaba allà on comença el dret al respecte que mereixen els altres. En un missatge publicat en aquest post reclames legítimament el dret a la divergència i a la pluralitat. La teva signatura no em sembla ni bona ni dolenta, potser poc enginyosa, però segur que no està en la linia d'allò que prediques. ¿Has pensat que hi pot haver gent que no li agraden les castanyes?. La coherència es una virtud que reporta el respecte dels altres, coincideixin o no amb les propostes que hom planteja.

Salutacions, company.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

jo en soc un... '¬¬
tan en un sentit com el altre.

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2007 - 12:07

Es mi libertad de expresión Ilerlleida, si no te gusta pues te comes ajos en vinagre chico 8) , yo siempre diré lo que me dicte mi corazón, yo siempre diré lo que pienso de las cosas y de la vida, y si lo he hecho es para expresar mi libertad de expresión en este caso aquí, no veo por que no lo puedo hacer... 8)


Perdonam, pero jo no e dit en cap moment de que no ho fiquis ni re, aqui ja ho sabem tots el perque fiques aquestes coses,pero aquest ja es el teu problema i la teva mentalitat. Jo el que dic es que al post anterior li deies al bidekari que tu ho respectaves tot, i si es aixi doncs hem sembla molt be, pero tu mateix et contradeixes fican una firma en que deixes interpretar que a qui no li agradi que lleida perteneixi a Espanya que es faci fotre. Aixo es respectar?

#33 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2007 - 06:28

Es mi libertad de expresión Ilerlleida, si no te gusta pues te comes ajos en vinagre chico 8) , yo siempre diré lo que me dicte mi corazón, yo siempre diré lo que pienso de las cosas y de la vida, y si lo he hecho es para expresar mi libertad de expresión en este caso aquí, no veo por que no lo puedo hacer... 8)


Benvolgut Lleida Ok:

Es d'acceptació general que la llibertat acaba allà on comença el dret al respecte que mereixen els altres. En un missatge publicat en aquest post reclames legítimament el dret a la divergència i a la pluralitat. La teva signatura no em sembla ni bona ni dolenta, potser poc enginyosa, però segur que no està en la linia d'allò que prediques. ¿Has pensat que hi pot haver gent que no li agraden les castanyes?. La coherència es una virtud que reporta el respecte dels altres, coincideixin o no amb les propostes que hom planteja.

Salutacions, company.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Tens raó, hi han vegades que un també s'equivoca i amb algunes persones integrants del foro he comès errors jutjant-los potser no adequadament.Fins aqui bé, autocrítica!!
Però a veure perque vosaltres sigueu molt catalanistes i sigueu majoría (que en sou), la resta que hem de fer??Callar??Pues jo no vull Bidekari, per que ho he de fer??El meu fort caracter no m'ho deixa fer-ho Bidekari, tot i que entenc que us sentiu aixi, ho entenc de debò.
Lo de coherencia que has posat??Em sembla perfecte, però que també s'ho apliquin ells, no tan sols m'ho digui a mi,penso jo :roll:

Bé, potser serà millor cambiar la firma :evil: , (tot i que la volia deixar així) perquè veig que a algú li pot haver molestat o malinterpretat el contingut de la firma :(

#34 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2007 - 08:28

[

Bé, potser serà millor cambiar la firma :evil: , (tot i que la volia deixar així) perquè veig que a algú li pot haver molestat o malinterpretat el contingut de la firma :(



Ho cel.lebro, company. Rectificar es de savis. I jo no esperava menys de tu.

Salutacions, i una forta abraçada.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#35 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2007 - 11:31

Només vull dir que "Trsafc" no és [[TFC*Egara]] del Fòrum de futbolplus/futbolcatalunya. Ho dic perquè s'ha apropiat del seu avatar i algú es pot confondre.

dicvql, almenys podies demanar permís :roll:


peró intueixo que la llengua nostrada no te cap presència al vostre Olimpic. ¿Es la directiva del vostre club qui fomenta aquesta discriminació? ¿Es l'afició que la considera la llengua dels de Sabadell? ¿O existeix un corrent de pensament que no vol que s'identifiqui Terrassa amb Catalunya? ¿O es que s'accepta el binomi pervers llengua catalana/ideologia catalanista i es rebutja l'idioma per una questió de praxis?.


:? Sense comentaris :roll:


Res més. Salut, companys!!




El pecat de la impostura es el miracle de la veritat misteriosa i el deliri de la mentida confosa.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#36 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 enero 2007 - 11:32

eis VISCA EL LLEIDA!!!

que hem guanyat contra el osasuna b i ara ens toca al Alacant...

No fa falta enfadarmos per les diferentes formes de pensar que tingui la gent, de totes formes bidekarri qe sapigos qe fas trampes, el teu vocabulari, fa dificil no donarte la rao...

pq yo no antenc res, pero sona tot de puta mare

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAA!!!

#37 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 enero 2007 - 11:51

eis VISCA EL LLEIDA!!!

que hem guanyat contra el osasuna b i ara ens toca al Alacant...

No fa falta enfadarmos per les diferentes formes de pensar que tingui la gent, de totes formes bidekarri qe sapigos qe fas trampes, el teu vocabulari, fa dificil no donarte la rao...

<font color=red>perque</font> yo no antenc res, pero sona tot de **** mare

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAA!!!



"La vida es sueño y los sueños ..., sueños son"



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA[u][/u]




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos