Ir al contenido


Foto
- - - - -

Terrassa F.C. S.A.D.-S.D. Huesca


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#1 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2006 - 09:55

Que us he de dir que nosaltres també hem guanyat i que vosaltres també i vull que els dos equips estiguem a 2ª A.

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 diciembre 2006 - 09:58

Que us he de dir que nosaltres també hem guanyat i que vosaltres també i vull que els dos equips estiguem a 2ª A.



pfff 4-1 contra el huesca, no se que dir-vos crec que quedareu primers perquè cada jornada els de dalt algun perd i valtres no se quants partits seguits porteu guanyant...

Crec que teniu la millor plantilla del nostre grup i m'atreveria a dir la millor de tota 2ona b.

Tant de bo pujem els dos equips a 2ona A

#3 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 diciembre 2006 - 09:58

Que us he de dir que nosaltres també hem guanyat i que vosaltres també i vull que els dos equips estiguem a 2ª A.


Gran temporada la del Terrassa... a vere kuan dure... :wink:

#4 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 diciembre 2006 - 10:03

deu meu sou inparables.

CONGARATULATIONS!!!!!!!!!1 :lol:

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 diciembre 2006 - 10:43

fantastica ratxa, ja porten 11 punts de ventatja al segon... 8O 8O

#6 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2006 - 01:36

Benvolgut Trsfac:

M'encurioseix la signatura del teu missatge. He observat també que una de les penyes més actives del vostre club es diu "Torrente Colorao". Si vols només es una curiositat antropológica, o una opinió sociológica, peró intueixo que la llengua nostrada no te cap presència al vostre Olimpic. ¿Es la directiva del vostre club qui fomenta aquesta discriminació? ¿Es l'afició que la considera la llengua dels de Sabadell? ¿O existeix un corrent de pensament que no vol que s'identifiqui Terrassa amb Catalunya? ¿O es que s'accepta el binomi pervers llengua catalana/ideologia catalanista i es rebutja l'idioma per una questió de praxis?.

No obstant, amb tots els respectes.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#7 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 diciembre 2006 - 08:19

Si, jo també ho he trobat curiós....

#8 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2006 - 02:47

Be doncs nosaltres som un club bilingüe ja que parlem ambdues llengües i som respectuosos això ho tinc perquè és un càntic popular. Per cert no només és de la Penya Torrente Colorao si no que els que l'han creat han sigut els ultras de l'Orgullo Egarense els que l'han creada.

Per cert molt aviat és posara a la venda un CD amb els càntics populars de l'equip.

Així que ja ho sabeu.

Visca El Lleida! i Visca el Terrassa!

#9 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 diciembre 2006 - 06:10

Be doncs nosaltres som un club bilingüe ja que parlem ambdues llengües i som respectuosos !


Visto el que es veu, i con tot el respeto, em parece una afirmación una mica exagerada i presumptuosa, muy al gust del que iba despullat (parece que no solament de ropa) a les elecciones al Parlament.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#10 Trsafc

Trsafc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 181 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 01:21

Be doncs nosaltres som un club bilingüe ja que parlem ambdues llengües i som respectuosos !


Visto el que es veu, i con tot el respeto, em parece una afirmación una mica exagerada i presumptuosa, muy al gust del que iba despullat (parece que no solament de ropa) a les elecciones al Parlament.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Et podries explicar una mica millor? Sis plau.

#11 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 12 diciembre 2006 - 03:54

Be doncs nosaltres som un club bilingüe ja que parlem ambdues llengües i som respectuosos !


Visto el que es veu, i con tot el respeto, em parece una afirmación una mica exagerada i presumptuosa, muy al gust del que iba despullat (parece que no solament de ropa) a les elecciones al Parlament.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Et podries explicar una mica millor? Sis plau.






Si em permeteu:
a la teva afirmació "som un club bilingue" el company bideraki t'ha contestat en bilingue (Catanyol) , i s'ha enrecordat d'un que te el mateix discurs que es va presentar a les eleccions del parlament i va treure 3 diputats que sortia despullat als cartells electorals.
.
.
. :idea:

#12 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 04:02

Ostia tios, totalment innecessari que mescleu coses d'auestes, quan aquest noi unicament ha felicitat al lleida per la victoria. Bidekari , francament ho he trobat patetic per la teva part

#13 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 06:54

Benvolgut Toti:

Lamento moltissim haver ferit la teva sensibilitat solidària. I lamento també que trobis patètica una observació absolutament inofensiva, feta en un to amical i desenfadat.

Fa temps que penso que el nostre pais, o la nostra societat si a tu et plau dir-ho així te un déficit important de sentit de l’humor. Si esforces una mica el teu esperit critic comprovaràs fins a quin punt tots plegats, reitero tots plegats, som capaços dels ridiculs més espantosos. Entendre-ho ajuda a mirar les coses més relaxadament, sense acritud.

En la mesura està la virtut.

Ben cordialment,


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#14 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 07:17

Benvolgut Toti:

Lamento moltissim haver ferit la teva sensibilitat solidària. I lamento també que trobis patètica una observació absolutament inofensiva, feta en un to amical i desenfadat.

Fa temps que penso que el nostre pais, o la nostra societat si a tu et plau dir-ho així te un déficit important de sentit de l’humor. Si esforces una mica el teu esperit critic comprovaràs fins a quin punt tots plegats, reitero tots plegats, som capaços dels ridiculs més espantosos. Entendre-ho ajuda a mirar les coses més relaxadament, sense acritud.

En la mesura està la virtut.

Ben cordialment,


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


Ja em perdonaràs Bidekari amb tot el respecte que et tinc, que no es pas poc,perque sens dubte ets la persona amb més seny de la web i les teves paraules sempre les llegeixo amb molta atenció, però ja em perdonaràs però t'has equivocat de valent, dispensa'm eh, sense cap ànim de res, però perque mescles lo de club bilingue del Terrassa amb la politica (concretament amb el partit nou de Ciutadans,penós sí, però democràtic i legal ens foti o no, i el discurs d'Albert Rivera al Parlament).
Bé, ja em perdonaràs de nou, però per primera vegada i mira que sempre he estat molt d'acord amb el que dius, no puc dir el mateix en aquesta oportunitat, i a mi sí que m'ha ferit el que has dit, perque ho has dit tu, una persona amb seny i no un altre que m'ho hagues pres, com sempre, a acudit dolent, com s'han de prendre les animalades que se senten dir per aqui...
I una altra cosa Bidekari, club bilingue, bé, que passa??Doncs amb molt d'orgull que ho porten al Terrassa, jo els aplaudeixo.Això es el que s'ha de fer aqui al Lleida perque et recordo que jo sento bastanta gent, per no dir molta al Camp d'Esports parlant castellà, concretament a la fila del meu darrera els jubilats que estan darrera meu i els del davant meu també, i son del Lleida a morir com tots nosaltres, o sigui que si algo caracteritxa lo nostre Lleida es per la seva integració de la gent que estima el Club.
Salut company, i dispensa'm per la critica.No t'enfadis si us plau :wink:
Visca el Lleidaaaaa!!!!!

#15 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 07:35

Benvolgut Lleida Ok:

Saludo el teu compliment, però considero que l'honor de persona més assenyada de la web li correspon a l'Avi Siset. Ho ha demostrat sobradament en els seus missatges plens de fina ironia i càlida companyonia.

Pel que fa al tema que plantejes, fixa't que el bilingüisme no es una condició natural, ni tan sols una actitud cívica. Es una solució política a una realitat social. Per tant qui ha introduit la "perversa" questió política ha estat el de Terrassa. Pregunteu-li a ell els motius. Jo no crec en les coincidències fortuites i sospito que la seva signatura conté un missatge, personal si vols, però amb un fort calat ideològic. Qui fa proselitisme de les seves idees i les eleva a categoria política, que ho defensi. Si pot.

Ben cordialment, company!


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#16 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 07:48

Benvolgut Lleida Ok:

Saludo el teu compliment, però considero que l'honor de persona més assenyada de la web li correspon a l'Avi Siset. Ho ha demostrat sobradament en els seus missatges plens de fina ironia i càlida companyonia.

Pel que fa al tema que plantejes, fixa't que el bilingüisme no es una condició natural, ni tan sols una actitud cívica. Es una solució política a una realitat social. Per tant qui ha introduit la "perversa" questió política ha estat el de Terrassa. Pregunteu-li a ell els motius. Jo no crec en les coincidències fortuites i sospito que la seva signatura conté un missatge, personal si vols, però amb un fort calat ideològic. Qui fa proselitisme de les seves idees i les eleva a categoria política, que ho defensi. Si pot.

Ben cordialment, company!


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


De res home, jajaja, tot i que per mi la persona amb més seny i més saviesa cultural siguis tu.No t'ho prenguis com un cumpliment si vols, es uan realitat, perque ets intel.ligent i amb seny.Res mes a dir, es el que és, per mi seríes el moderador ideal (opinió personalitzada,res més).

A veure, per pams, a mi el que facin al Terrassa m'és ben igual, o sigui a mi el que m'interessa es el Lleida, o sigui, nosaltres.A mi si el Terrassa tenen incidents, m'es ben igual, si passa al Lleida ja no m'es igual.
I amb el tema plantejat,doncs bé, solució politica a una realitat social??A veure, tot tenim diferents punts de vista Bidekari, jo mateix soc català, parlo català,he nascut a Catalunya, però també penso que he nascut a Espanya i ningu m'ha obligat a dir quina nacionalitat tinc perque senzillament (per grnadissima sort), estem en democràcia i això vol dir LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ I D'IDEES (amb moderació i respecte per descomptat), i si tu creus que aquest noi del Terrassa o la resta d'aficionats del Terrassa pots pensar que tinguin una ideologia diferent a la teva, no t'ho prenguis com algo greu personal o de país, d'això se'n diu riquesa cultural i linguistica.A Catalunya per sort es pot parlar Català i Castellà sense cap mena de problema.Per mi son les dues llengues iguals i les parlo de igual manera, no en discrimino a cap, per mi son exactament iguals l'una com l'altra.
Que tu penses aixi perque et sents més català que espanyol?Pues molt bé, jo t'ho respecto primordialment, però has d'entendre que altra gent de Catalunya nascuda a Catalunya no pensi exactament ideologicament parlant en aquest apartat amb tú.Res més....

De nou, es una opinió meva i l'ultima cosa que voldría es que et ferís o t'enfades el que t'he dit, a mi em caus molt bé i no vull que per una merda de ideologia que el que fa es separar més enlloc d'unir, provoqui un malentés inútil.

Igualment, reb de part meva una cordial salutació company :wink:

#17 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:53

Benvolgut Bidekari, celebro el vocabulari tan acurat que utilitzes. Avui en dia es un descans per als ulls poder llegir alguna cosa amb cap i peus. Pero no et pensis que aconseguiras imnotitzar-me i fer-me creure que no tas equivocat.
La veritat es que cada cop que llegeixo la teva resposta , la trobo mes, mmm, potser patetica no es el'adjectiu, potser inadequada, o provocadora millor. No entenc perque has de buscar les pessigolles i crear polemica (perque saps que es una font de problemes el que has postejat), quan el post simplement ere una observacio de dos partits de futbol, i tu amb la teva "observacio inofensiva", ho converteixes en un debat innecessàri i fora de lloc. I no apel·lis a l'humor , que saps millor que ningu, que en aquests temes es comença ries i s'acaba plorant.

#18 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:59

En cap moment he volgut posar en questió el sistema de llibertats individuals que ha de garantir aquest suposat estat de dret en el que vivim. Només volia comentar d'una manera irónica i desenfadada un "nick" que em sembla pel cap baix pintoresc.

Amb tots els respectes, la lletra del "nick" la trobo passada de tràgica, en el terreny de lo comic, i la seva expressió vehicular, considerant que vol identificar un col.lectiu d'un club català, la veig enigmàtica i misteriosa.

Res mes.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#19 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:59

Benvolgut Lleida Ok:

Saludo el teu compliment, però considero que l'honor de persona més assenyada de la web li correspon a l'Avi Siset. Ho ha demostrat sobradament en els seus missatges plens de fina ironia i càlida companyonia.

Pel que fa al tema que plantejes, fixa't que el bilingüisme no es una condició natural, ni tan sols una actitud cívica. Es una solució política a una realitat social. Per tant qui ha introduit la "perversa" questió política ha estat el de Terrassa. Pregunteu-li a ell els motius. Jo no crec en les coincidències fortuites i sospito que la seva signatura conté un missatge, personal si vols, però amb un fort calat ideològic. Qui fa proselitisme de les seves idees i les eleva a categoria política, que ho defensi. Si pot.
Ben cordialment, company!


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


M'estas dient que has jutjat a aquesta persona per la signatura que te, m'estas dient que per tenir aquesta signatura esta fent proselitisme de les seves idees i ho eleva a categoria politica.?????

Perdo bidekari, pero ara no ho trobo patetic ho trobo penos

#20 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 09:25

Benvolgut Toti:

¿Has sentit parlar de l'expressió de masses? També conegut com a lleguatge dogmatic. Es un recurs empleat per l'adoctrinament, que nega la singularitat del pensament.
Jo no jutjo a ningú, ja me'n guardaré prou. Només plantejo una qüestió (en clau d'humor i ironia) i la sotmeto a debat. Ets tu que jutges patetica i penosa una opinió. Mira, maneres d'entendre la llibertat.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos