Ir al contenido


Foto
- - - - -

A part del Lleida, quin altre equip voldríeu q pugés a 2aA?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
76 respuestas en este tema

#41 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 noviembre 2006 - 11:31

LleidaOk= Jimmy.

Es veu d'una hora lluny... :roll:


NO ho crec... el jimmy sempre m'insultava per la missatgeria interna, LleidaOk mai ho ha fet, tot el contrari!! el Jimmy aquell no parava te tocarme els pebrots!! :lol: :lol:

#42 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 noviembre 2006 - 11:43

LleidaOk= Jimmy.

Es veu d'una hora lluny... :roll:


NO ho crec... el jimmy sempre m'insultava per la missatgeria interna, LleidaOk mai ho ha fet, tot el contrari!! el Jimmy aquell no parava te tocarme els pebrots!! :lol: :lol:


No ho has pensat q ho pot fer per dissimular i no cridar tan l'atenció? XD

Home, no sé, es q porto dies observant les evolucions d'aquest nou personatge, i no només parla igual, ja sigui explaiant-se molt i fent moltes caretes, q sino també té els mateixos detalls q el mític personatge cibernètic. Detalls com lo de ubicació LLEIDA/LÉRIDA, Alonso: Lleida está contigo a la firma..d'això últim, algu per l'estil també tenia ficat el Jimmy però aquella vegada no parlava en el nom de Lleida per felicitar l'Alonso, sino q ho tenia posat per felicitar Televisión Española :oops:

#43 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2006 - 09:39

LleidaOk= Jimmy.

Es veu d'una hora lluny... :roll:


NO ho crec... el jimmy sempre m'insultava per la missatgeria interna, LleidaOk mai ho ha fet, tot el contrari!! el Jimmy aquell no parava te tocarme els pebrots!! :lol: :lol:


No ho has pensat q ho pot fer per dissimular i no cridar tan l'atenció? XD

Home, no sé, es q porto dies observant les evolucions d'aquest nou personatge, i no només parla igual, ja sigui explaiant-se molt i fent moltes caretes, q sino també té els mateixos detalls q el mític personatge cibernètic. Detalls com lo de ubicació LLEIDA/LÉRIDA, Alonso: Lleida está contigo a la firma..d'això últim, algu per l'estil també tenia ficat el Jimmy però aquella vegada no parlava en el nom de Lleida per felicitar l'Alonso, sino q ho tenia posat per felicitar Televisión Española :oops:


Haurem de mirar l'IP a veure d'on ve.... aquell no era de GIRONA??? o algo raro :roll: :roll:

#44 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 noviembre 2006 - 09:53

Lleida i Eibar, la resta mentres no siguin valencians i andalusos que ya n'hi ha molts a 2a...

#45 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2006 - 01:07

Nastiker, discupal'm si m'he picat! :lol: :lol: :lol:
És que mai havia sentit lo de Ganxet i em vaig quedar parat del nom, que per altra banda tu m'ho has dit i jo estic esperant les respostes.
Pelacanyes? perquè us ho diuen ( trankil que no t'ho diré)!!
I mira lo de sabelotodo no ho sé, si ho fos seria l'Einstein, no creus?
Ara em fot molt que escrivis Reus als equips de pujar i em saltessis, aquets?
Pues sí aquests, No te molaria un derby a Primera algun dia Nàstic - Reus.
( a mi sí els Ganxets guanyant al Nou Estadi), que per cert ara voleu crear un camp entre Tarragona i Reus, pq tot i estar a Tercera és més guapo el Municipal que el Nou estadi, aquell camp que quasi no es pot aparcar, tocant de la N-340...
Vaig estar l'any passat a la Copa del Rey davant el Atletico de Madrid que vau perdre, per cert, tot i que vau fer bon partit, les coses com són!!
I que té a veure si prefereixo el Reus que el Nàstic? que sóc un com ho has dit, :cry: :cry: a sí un sabelotodo. :cry: :cry:

Tornant a un altre tema del Jimmy, primer se'm va dir que el Jimmy era jo, el Cucu, ara representa que ho és el Lleidaok, a veure si el Jimmy ho és tothom i no ho és ningú?
Jo estic buscant semblances i diferencies entre el Jimmy i el Cucu, em podeu ajudar?, va que molts us en moriu de ganes :P :P :P
Qui sap potser la meva sombra es va registrar amb el sobrenom de Jimmy :wink: :wink: :wink:

#46 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2006 - 01:44

Extremadura,Eibar, Merida i Lleida.

#47 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 noviembre 2006 - 11:49

Mal que mal que siguin tots catalans (Lleida Barça b, Terrassa, Badalona estaria bé) pero si no pot ser aixi triaria lleida rayo eibar i barça b

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 17 noviembre 2006 - 09:55

Qualsevol català excepte el Barça B.

Estari bé que pugés l'Espanyol B a 2a A i el BArça B es podrís a 3a divisió. A veure si així se'ls acaba l'arrogància aquesta de ser l'equip de Catalunya i no sé quantes més xorrades que diuen.

#49 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 noviembre 2006 - 10:11

Qualsevol català excepte el Barça B.

Estari bé que pugés l'Espanyol B a 2a A i el BArça B es podrís a 3a divisió. A veure si així se'ls acaba l'arrogància aquesta de ser l'equip de Catalunya i no sé quantes més xorrades que diuen.


No crec que aquesta suposada "arrogancia" sels acabi mentres el barça segueixi aixi, el laporta li pela molt tan la cantera com les seccions

Ademes tin la sensacio que si l'espanyol b puja per merits propis (que encara ric de la tonteria que acabo de dir), no podrà pujar perque l'espanyol enguany el vec candidat a baixar a segona a

#50 Andreuenc

Andreuenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 130 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 06:38

Vull que pugin Lleida i Sant Andreu, i a més d'equips com el Terrassa, Badalonao Figueres (aquest últim és bastant improbable).

Babunski, estic d'acord en què no pugin filials, i també en què el Laporta és un prepotent que no li interessa ni el futbol base ni les seccions. Però una pregunta: què hagués passat si Corominas no hagués marcat contra la Real Sociedad al minut 91' ? :twisted:

#51 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:44

Ara mateix Badalona, Terrassa i Sant Andreu. Aquests 3 m'agradaria que pujèssin.

#52 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 diciembre 2006 - 08:46

Qualsevol català excepte el Barça B.

Estari bé que pugés l'Espanyol B a 2a A i el BArça B es podrís a 3a divisió. A veure si així se'ls acaba l'arrogància aquesta de ser l'equip de Catalunya i no sé quantes més xorrades que diuen.


No crec que aquesta suposada "arrogancia" sels acabi mentres el barça segueixi aixi, el laporta li pela molt tan la cantera com les seccions

Ademes tin la sensacio que si l'espanyol b puja per merits propis (que encara ric de la tonteria que acabo de dir), no podrà pujar perque l'espanyol enguany el vec candidat a baixar a segona a



L'Espanyol B no gracies. Abans Barça B. A veure. Els de l'Espanyol no es consideren catalans la majoria. El Barça si. A veure si ho entens.

#53 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 07:02

espanyol b,eibar,oviedo :D

#54 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 07:08

que no parlaven de futbol.que no se consideran catalans i els que si se consideran ,et recordo las penyas del barcelona al reste de espanya ,una mica de respecte per a tots,yo soc perico i catala.
parlem de futbol per favor :x

#55 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 03:33

Lleida - Burgos - Sant Andreu - Terrassa

#56 LLEIDAtheFIRM

LLEIDAtheFIRM

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 7 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 04:28

burgos,rayo,eibar
a veure si ens torna a tocar la cultural per tornar a matxacarlos alli a leon

#57 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 05:59

al burgos encara hi es josemi?

#58 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 06:50

A mi personalment el Barbastre... perquè l'Edu s'ho mereix, perquè es un dels pocs camps que ens van tractar amb respecte, sense faltar-nos ni un sol moment, perquè està aquí mateix.

En canvi els equips que heu dit: Figueres, Espanyol B, Badalona... tots els catalans hi ha hagut aldarulls i hem acabat malament a la grada.

#59 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 07:40

que no parlaven de futbol.que no se consideran catalans i els que si se consideran ,et recordo las penyas del barcelona al reste de espanya ,una mica de respecte per a tots,yo soc perico i catala.
parlem de futbol per favor :x



D'acord que tú siguis català, pero hi han més pericos que no són catalans que culés que no són catalans. Estic parlant de tant %100 i no de numero de gent.

#60 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2006 - 07:44

A mi personalment el Barbastre... perquè l'Edu s'ho mereix, perquè es un dels pocs camps que ens van tractar amb respecte, sense faltar-nos ni un sol moment, perquè està aquí mateix.

En canvi els equips que heu dit: Figueres, Espanyol B, Badalona... tots els catalans hi ha hagut aldarulls i hem acabat malament a la grada.



Pel que estàs dient per aquí, l'aficó del Barbastre un 10 no? Olé!!! I tens raó. Molts equips catalans se les tenen contra el Lleida com per exemple en el Lleida 1 Figueres 2. És un derbi català i va haver-hi molts aldarulls. Espanyol B igual. Les Brigades Blanquiazules quan van fer la remontada van començar a increpar als seguidors del Lleida que hi havien a Montjuic. I això no es fa. Per això tinc mania a l'Espanyol. Espero que quan el Lleida jugui al Miniestadi, els Boixos Nois es comportin. Jo crec que es comportaràn, pero ja es veurà el que passa.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos