Jump to content

Photo
- - - - -

A part del Lleida, quin altre equip voldríeu q pugés a 2aA?

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#21 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 12:53 AM

el Reus

8O 8O 8O 8O 8O

Putus Ganxets!!!

Ei menos xiquet que vaig estar vivint a la capital del baix camp i possats a dir tinc més simpatia per Reus que per Tarragona, ara no m'agrada que el nastic estigui fatal a la classificació perquè és català però a pesar de que els d'allí no us caigueu bé, a mi la gent que he conegut de Reus, m'ha tractat genial!!! :wink: :wink: :wink:

#22 KiMi

KiMi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,438 posts
  • 2 topics

Posted 15 November 2006 - 01:28 AM

Eibar, Lleida, Sant Andreu i Rayo.

molt be shinji.
jo penso igual ke tu.
els 4 mateixos.

#23 AsRoC

AsRoC

Senior Member

• Moderadors
  • 7,794 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 02:45 AM

El Barça B ja estan be ha Segona B, prou tenim de Barça que nomes faltaria veure els partits del dissabte de TV-3 del Barça B :twisted:

-Lleida
-Oviedo
-Eibar
-Terrassa

#24 berni

berni

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 09:05 AM

el RAYO su mereix

#25 timtim

timtim

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 10:27 AM

tots els catalans aixi els desplaçaments serien mes curts

#26 leza9

leza9

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 49 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 11:12 AM

el Osasuna B

#27 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 01:41 PM

el Reus

8O 8O 8O 8O 8O

Putus Ganxets!!!

Ei menos xiquet que vaig estar vivint a la capital del baix camp i possats a dir tinc més simpatia per Reus que per Tarragona, ara no m'agrada que el nastic estigui fatal a la classificació perquè és català però a pesar de que els d'allí no us caigueu bé, a mi la gent que he conegut de Reus, m'ha tractat genial!!! :wink: :wink: :wink:

Ves a un partit de Hockey del Reus i escolta els càntics q canten capa la seva ciutat veïna!!!!

Son uns fills de p..a!!!!

NO VOLEM GANXETS!!!

#28 GTS

GTS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 15 November 2006 - 01:51 PM

el Reus

8O 8O 8O 8O 8O

Putus Ganxets!!!

Ves a un partit de Hockey del Reus i escolta els càntics q canten capa la seva ciutat veïna!!!!

NO VOLEM GANXETS!!!

M'atreviria a assegurar que se senten ,és "Puta Barça" que "Puta Tarragona", però bé, de pique n'hi ha (i de càntics així per les dos bandes), encara que concec bastanta gent de Reus que no és que sigui forofa del Nàstic, però no li cau malament tampoc.

#29 Chocobo

Chocobo

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 01:57 PM

Tots els catalans, així de clar

#30 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 01:58 PM

el Reus

8O 8O 8O 8O 8O

Putus Ganxets!!!

NO VOLEM GANXETS!!!

M'atreviria a assegurar que se senten ,és "**** Barça" que "**** Tarragona", però bé, de pique n'hi ha (i de càntics així per les dos bandes), encara que concec bastanta gent de Reus que no és que sigui forofa del Nàstic, però no li cau malament tampoc.

Pq no son del REUS de Futbol!!! El derbi q vam jugar al seu camp a Segona B farà uns 4 anys o 3, va haver-hi una bona batalla jijiji, amb crema de bengales per part de Nàstic Crew!!! xDD

Els càntics son "PUTA NÀSTIC I PUTA TARRAGONA!!" a part de PUTA BARÇA, PUTA LAPORTA.... jejeje, aquest mira per on els comparteixo jiji

A la meva clase de la URV d'Electrònica hi hauran uns 50 reusencs dels 100 i pico q som, i la veritat q hi ha pocs q el Nàstic els hi caigui bé!!! Tot el contrari

:wink:

#31 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 03:13 PM

el Reus

8O 8O 8O 8O 8O

Putus Ganxets!!!

NO VOLEM GANXETS!!!

M'atreviria a assegurar que se senten ,és "**** Barça" que "**** Tarragona", però bé, de pique n'hi ha (i de càntics així per les dos bandes), encara que concec bastanta gent de Reus que no és que sigui forofa del Nàstic, però no li cau malament tampoc.

<font color=red>perque</font> no son del REUS de Futbol!!! El derbi q vam jugar al seu camp a Segona B farà uns 4 anys o 3, va haver-hi una bona batalla jijiji, amb crema de bengales per part de Nàstic Crew!!! xDD

Els càntics son "**** NÀSTIC I **** TARRAGONA!!" a part de **** BARÇA, **** LAPORTA.... jejeje, aquest mira per on els comparteixo jiji

A la meva clase de la URV d'Electrònica hi hauran uns 50 reusencs dels 100 i pico q som, i la veritat q hi ha pocs q el Nàstic els hi caigui bé!!! Tot el contrari

:wink:

Hi amb aquests reusencs de la teva classe, que els canteu:

***** Reusencs?
i d'on bé el nom de Ganxets? ( que es perquè a reus a les botigues saben vendre més i millor que a Tarragona i això us fot de valent????)

Hi referit al Hochey, si ja hi vaig anar i cridaven, campions, campions.
En canvi el David García quan el nàstic va pujar va dir allò de:

"Reus cabrón saluda el campeón"

I les critiques van ser tant fortes, que el penjat aquell va haver de demanar perdó publicament per tots els platos de televisió de la ciutat, una vergonya, venint de un jugador de futbol, el flair play el té al cul!!!!

#32 Cucurutxu

Cucurutxu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,457 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 03:14 PM

lo de dalt

#33 dalmaux

dalmaux

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 03:44 PM

a mi el Terrasa sempre ma caigut be, o sigui k magradarie k pujes amb nosaltres
:D

#34 Joker

Joker

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Posted 15 November 2006 - 06:11 PM

El barça B, més que res perque seria interesant el duel entre R.M.Castilla-Barça B a la 2a "A", un derbi com aquest a segona seria bo de veureu.

#35 vid

vid

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,463 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 06:38 PM

m'agradaria que pujessin equips amb que hi tinguessim una rivalitat especial

LLEIDA(no n'estic massa segur)
EIBAR
CULTURAL
TERRASSA

#36 Lleidaok

Lleidaok

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,761 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 07:04 PM

Cucurutxu que a mi em cau de conya el Nàstic tio, no et fiquis tant amb ells home :wink: :wink:
Jo no dic que Reus sigui una mala ciutat o hi hagi més mala gent, però Tarragona capital, per mi, no solament ho dic perque la familia de la meva futura esposa sigui d'allà, però són cullunuts i sempre ténen un gran respecte per Lleida.

Nastiker-Cat, que res, que vosaltres a mantenir-vos un any més a Primera divisió i nosaltres intentarem abordar l'ascens a 2aA :D

#37 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 07:12 PM

El Terrassa i l'Oviedo

#38 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 posts
  • 0 topics

Posted 15 November 2006 - 10:18 PM

Hi amb aquests reusencs de la teva classe, que els canteu:

***** Reusencs?
i d'on bé el nom de Ganxets? ( que es perquè a reus a les botigues saben vendre més i millor que a Tarragona i això us fot de valent????)

Hi referit al Hochey, si ja hi vaig anar i cridaven, campions, campions.
En canvi el David García quan el nàstic va pujar va dir allò de:

"Reus cabrón saluda el campeón"

I les critiques van ser tant fortes, que el penjat aquell va haver de demanar perdó publicament per tots els platos de televisió de la ciutat, una vergonya, venint de un jugador de futbol, el flair play el té al cul!!!!

Bueno, ens insultem i discutim sempre... pero bueno mig en broma mig en serio!!

Ganxet és el nom que es dóna popularment als habitants de la ciutat de Reus.
El nom ve de la dita popular "a Tarragona manxen i a Reus enganxen"
A naltrus ens diuen popularment "Pelacanyes" una mica de "culturilla general" no va malament cucurutxu xDD

Referent als càntics, en un fòrum de RacóCatalà.com http://www.racocatal...?idf=4&fil=3132 es parla sobre això, aquí t'exposo els càntics del teu estimat REUS DEPORTIU durant qualsevol partit de hockey estimat cucurutxu sabelotodo

A VERE SI ENGUANY GUANYEM ATRE COP LA COPA!

LA LLIGA EUROPEA I LA LLIGA!!!

FORÇA REUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RECORDS DE LLORET!!

CARLITOS LOPEZ, PUTO XIMPANZEEEEEEEEE

BARÇA CABRÓ;,SALUDA AL CAMPIO!!

REUS DEPORTIU LOLOLOLOLO

REUS!REUS!REUS!

PUTA NASTIC I PUTA TGN!

PUTA SANG CULÉ, PUTA SANG CULÉ, PUTA SANG CULÉ!!!

PORKEEEEE YOOOOO TE KIERO DAR ALGO DE CORAZOOOOOON, SENTIMIENTO ROJO I NEGRO, ROJO I NEGRO CORAZOOOOOOOOON

PUTA BARÇA,PUTA BARÇA EH! EH!

I l'ultima provocació, la creació de la PENYA GANXETS DEL NÀSTIC, de Reus....pobrets no saben on es fiquen xDD, i a sobre tots son vells burgesos fastigosos

I ells no es disculpen MAI, naltrus tenim més clase que aquella purria de barri!!

Salut!!

#39 Ilerlleidata

Ilerlleidata

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 posts
  • 1 topics

Posted 15 November 2006 - 10:27 PM

la gramanet el eibar i el racing de ferrol

#40 lleida_endavant

lleida_endavant

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,249 posts

Posted 15 November 2006 - 10:48 PM

P.D Lleida i St.Andreu sobretot, i els altres m'és igual, sobretot per preferir q fossin 2 catalans, menys l'Espanyol B :twisted:

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users