Ir al contenido


Foto
- - - - -

que fort


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
54 respuestas en este tema

#41 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 05:18

Embolcallar-se amb una bandera d'España i entra al camp d'esports, va contra la llei? No

Embolcallar-se amb una bandera d'España i anar al camp d'esports és incitar a la violència? Si

Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.


Es una estupidesa...
Aqui ningu te rao... (NINGU!)


La teva capacitat per a forjar símils és una mica inferior a zero.

La bandera d'Espanya està plenament reconeguda arreu. Lleida és Espanya. I al Camp d'Esports és impossible incitar a la violència.

Encara que hi portéssis una bandera franquista i et posessis al cercle central amb un megàfon a cridar ME FIOIO A BUESTRAS BIEJAS!!!1 (© Shinji) el pitjor que et podria passar què és, que vingui el Zorkum i t'intenti expicar la seva teoria sobre els nacionalismes a Europa? Seria molt dur, no ho nego, pero mai series víctima de la violència física.

Si els Ilergetes s'aixopluguen a sota els porxos quan plou, home.

porta una bandera despanya al camp desports i beuras si implike o no a la violencia

#42 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 06:58

Embolcallar-se amb una bandera d'España i entra al camp d'esports, va contra la llei? No

Embolcallar-se amb una bandera d'España i anar al camp d'esports és incitar a la violència? Si

Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.


Es una estupidesa...
Aqui ningu te rao... (NINGU!)


La teva capacitat per a forjar símils és una mica inferior a zero.

La bandera d'Espanya està plenament reconeguda arreu. Lleida és Espanya. I al Camp d'Esports és impossible incitar a la violència.

Encara que hi portéssis una bandera franquista i et posessis al cercle central amb un megàfon a cridar ME FIOIO A BUESTRAS BIEJAS!!!1 (© Shinji) el pitjor que et podria passar què és, que vingui el Zorkum i t'intenti expicar la seva teoria sobre els nacionalismes a Europa? Seria molt dur, no ho nego, pero mai series víctima de la violència física.

Si els Ilergetes s'aixopluguen a sota els porxos quan plou, home.



LOL ets més patetic del que creia, de veritat, i aixo es molt xDDD nose al proxim partit vine amb una bandera espanyola i ja veuras si ets victima de la violencia fisica o no, es mes si sabem que ets tu sera "especial" i tot jajaj (tranquil no et darem pel sac, no volem donarte aquest plaer, ho sentim ;) )

#43 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 08:16

la gent cada vegada esta pitjor

#44 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 08:24

mongoroc, tu si que hauries de ser il·legal, ja que incites a la violencia en un punt molt alt, altissim! Esk ja estic cremat de sentir tantes ruqueries k només surten de la teva boca!

#45 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 09:32

per flipar.

#46 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 09:37

Embolcallar-se amb una bandera d'España i entra al camp d'esports, va contra la llei? No

Embolcallar-se amb una bandera d'España i anar al camp d'esports és incitar a la violència? Si

Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.


Es una estupidesa...
Aqui ningu te rao... (NINGU!)


La teva capacitat per a forjar símils és una mica inferior a zero.

La bandera d'Espanya està plenament reconeguda arreu. Lleida és Espanya. I al Camp d'Esports és impossible incitar a la violència.

Encara que hi portéssis una bandera franquista i et posessis al cercle central amb un megàfon a cridar ME FIOIO A BUESTRAS BIEJAS!!!1 (© Shinji) el pitjor que et podria passar què és, que vingui el Zorkum i t'intenti expicar la seva teoria sobre els nacionalismes a Europa? Seria molt dur, no ho nego, pero mai series víctima de la violència física.

Si els Ilergetes s'aixopluguen a sota els porxos quan plou, home.


Tu prova-ho... i ens ho expliques despres si et queden dits.

#47 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 09:56

Cap de vosaltres, estimats ecologistes antilliberals, heu pegat mai a ningú. Pareu de fer-vos els homenots, si us plau.

I, ja que hi sóc, missatge per a en Shinji: no em fas gràcia. Para d'intentar interactuar amb mi. Gràcies.


no intento ferte gracia, tan sols intento fer-te la mateixa pena que em fas tu a mi, pero vec que no ho aconsegueixo.

#48 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 septiembre 2006 - 11:48

Cap de vosaltres, estimats ecologistes antilliberals, heu pegat mai a ningú. Pareu de fer-vos els homenots, si us plau.

I, ja que hi sóc, missatge per a en Shinji: no em fas gràcia. Para d'intentar interactuar amb mi. Gràcies.


:D M'encanta...

#49 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 12:06

JO flipo!!!!

Mongoroc, no opino del tema, et trec pressió.

Me dius que parles en nom dels foreros, i ves per on tots et van encontra, que hi ha una crisi? o sk jo he tornat?

Me dius que foti el camp que sóc un xixarelo i vaig drogat, i ves per on pel que veig tu no n'estàs molt lluny, sembla que hi hagi un complot contra tu!!!

Ara dius que lleida és Espanya, però tu no acceptaves que a puertollano diguessin LÉRIDA = MIERDA?

per mi si al camp vens amb la bandera de la republica o de la falange, tant me fot, però vine al camp a fer que tremoli el rival, que lo que falta és que vingo gent animar!!!

Clar que després del que he ficat poder vaig drogat, perquè m'acabo d'injectar H2SO4 ( ah és acid sulfuric) :wink:

#50 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 septiembre 2006 - 12:09

JO flipo!!!!

Mongoroc, no opino del tema, et trec pressió.

Me dius que parles en nom dels foreros, i ves per on tots et van encontra, que hi ha una crisi? o sk jo he tornat?

Me dius que foti el camp que sóc un xixarelo i vaig drogat, i ves per on pel que veig tu no n'estàs molt lluny, sembla que hi hagi un complot contra tu!!!

Ara dius que lleida és Espanya, però tu no acceptaves que a puertollano diguessin LÉRIDA = MIERDA?

per mi si al camp vens amb la bandera de la republica o de la falange, tant me fot, però vine al camp a fer que tremoli el rival, que lo que falta és que vingo gent animar!!!

Clar que després del que he ficat poder vaig drogat, perquè m'acabo d'injectar H2SO4 ( ah és acid sulfuric) :wink:


No cal picar-se tant amb un pallasso que entra al forum a donar la nota. Si la gent més o menys passa d'ell durarà quatre dies...

#51 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 10:05

[quote name='"mongoroc"'][quote name='Cucurutxu']aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaa mmmmm MMMMMMMMMMMMMMMM AUAUAUAUAUA AAAAAAAAAA NOS ATACAN NOS ATACAN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kikikiki BUUUUUUUUU BUUUUUUUU POTOCOOOOOOOOOOC[/quote]

Cucurutxu, estás como un jodido cencerro :(

Me persigues en 4 post a la vez diciendo AAAAAAAAAAAAAAAAA y cosas sin sentido, primero me hablas en castellano y luego en dialecto,...

Deja las drogas tío, te están matando.

Un saludo.




IIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
aHoRa tE hAbLaRéeeeeeee así!!!

Pareces tonto, xiquet

Te hablo así porqué tu eres un sabio y los sabios entienden el catalàn, el gallego, el castellano, el provenzal, el griego y el ROSA/AE!!!

Que es cencerro? yo solo te puedo decir que tú estas como un cenizero!!!

No te persigo solo te apoyo en tus comentarios y estoy esperando una respuesta, que te jode??? Pues me encanta, que te joda!!! :D :D

Estoy esperando que hables en nombre del foro y me digas como coño me llamo??? :evil: :evil: :evil:

Però no deies que les drogues m'ajudaven, because you are a clever boy!!!

Ara m'acabo de pendre CH3-COOH, ( acid acètic) a grans quantitats, a tu no te dic el nom pq ets tan llest que amb la formula ja la saps...


Au company jo estaria preocupat que tot el foro se'm fotés encontra, mira que a mi em provocaven però com a tu, mai de la vida, prouta feina tens de ser tant CLEVER!!!! :P :P :P :D :D :D :lol: :lol: :lol:

#52 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 10:19

Tot això és culpa del govern espanyol. Sempre estan amb la pantomima de l'estat de dret, sempre treuen la mateixa excusa quan algun periodista o algun membre del partit popular vol parlar de l'11-M al•legant que hi ha proves no provades que algun policia estava amagant certa informació. Sempre que el partit popular vol discutir - dialogar algun tema important de veritat que pot ser perjudicial per la imatge del govern, aquests surten amb que s'ha de creure en l'estat de dret i confiar en la justícia. Sempre, i sinó fixeu-vos-hi a partit d'ara. Doncs si tant volen portar a "raja tabla" l'estat de dret es trobaran amb molts problemes començant pels independentistes catalans i acabant per la ETA. El policia, segons l'estat de dret famós en que tant s'escuda el govern, tenia raó. En fi, tanta llibertat que volien i tanta llibertat d'expressió que tant van demanar durant 4 dies de l'any 2004 em sembla que estan fent el mateix (amb la diferència que ara portem dos anys) i fan servir el govern per afavorir a certs mitjans de comunicació i desmentir i atacar-ne altres.

L'estat de dret a "raja tabla", això és el que estan fent i crec que s'estan equivocant i molt. Primer va ser atacar al pp per guanyar unes eleccions, després deixar de banda a esquerra republicana (perquè va ser el Zapatero qui va obligar Maragall a fer-los fora per treure’s un pes de sobre) i després serà Batasuna ai no!!! que amb aquests s'ha de pactar la treva amb ETA!! (recordem que, el tant estimat per la vicepresidenta estat de dret, va determinar que aquesta era una organització il•legal).

I per no parlar de la gran crisi dels immigrants que hi ha hagut al mes d'agost i que encara dura, on era el president del govern en aquella crisi? de vacances tot el puto mes!! i els ministres? també!!!

En fi, una quantitat de contradiccions i fets lamentables que, i com diria el Guardiola, en la meva honesta opinió, els estan deixant en ridícul.

Si exhibir una estelada i cridar en favor de la independència de Catalunya és motiu de detenció, els jutjats i les presons catalans/es haurien d'estar plenes dels brètols que venen aquí a increpar, insultar i fer desperfectes. En l'estat de dret aquesta gent mereix molt més càstig del que injustament es demana per aquest noi de Girona. Ja veureu com el jutge el deixa sense càrrecs tot i que la multa segurament l’haurà de pagar per no deixar-lo “en blanc” (així funciona la cosa).

#53 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 11:28

Tot això és culpa del govern espanyol. Sempre estan amb la pantomima de l'estat de dret, sempre treuen la mateixa excusa quan algun periodista o algun membre del partit popular vol parlar de l'11-M al•legant que hi ha proves no provades que algun policia estava amagant certa informació. Sempre que el partit popular vol discutir - dialogar algun tema important de veritat que pot ser perjudicial per la imatge del govern, aquests surten amb que s'ha de creure en l'estat de dret i confiar en la justícia. Sempre, i sinó fixeu-vos-hi a partit d'ara. Doncs si tant volen portar a "raja tabla" l'estat de dret es trobaran amb molts problemes començant pels independentistes catalans i acabant per la ETA. El policia, segons l'estat de dret famós en que tant s'escuda el govern, tenia raó. En fi, tanta llibertat que volien i tanta llibertat d'expressió que tant van demanar durant 4 dies de l'any 2004 em sembla que estan fent el mateix (amb la diferència que ara portem dos anys) i fan servir el govern per afavorir a certs mitjans de comunicació i desmentir i atacar-ne altres.

L'estat de dret a "raja tabla", això és el que estan fent i crec que s'estan equivocant i molt. Primer va ser atacar al pp per guanyar unes eleccions, després deixar de banda a esquerra republicana (perquè va ser el Zapatero qui va obligar Maragall a fer-los fora per treure’s un pes de sobre) i després serà Batasuna ai no!!! que amb aquests s'ha de pactar la treva amb ETA!! (recordem que, el tant estimat per la vicepresidenta estat de dret, va determinar que aquesta era una organització il•legal).

I per no parlar de la gran crisi dels immigrants que hi ha hagut al mes d'agost i que encara dura, on era el president del govern en aquella crisi? de vacances tot el puto mes!! i els ministres? també!!!

En fi, una quantitat de contradiccions i fets lamentables que, i com diria el Guardiola, en la meva honesta opinió, els estan deixant en ridícul.

Si exhibir una estelada i cridar en favor de la independència de Catalunya és motiu de detenció, els jutjats i les presons catalans/es haurien d'estar plenes dels brètols que venen aquí a increpar, insultar i fer desperfectes. En l'estat de dret aquesta gent mereix molt més càstig del que injustament es demana per aquest noi de Girona. Ja veureu com el jutge el deixa sense càrrecs tot i que la multa segurament l’haurà de pagar per no deixar-lo “en blanc” (així funciona la cosa).


Es increible que despres de tot encara puguis defensar al PP quan l'unic que fa cada dia es insultar i criticar el PSOE... en fi.. si estiguesin els peperos al govern creus que encara treurien el tema del 11-M??? I tu recordes com van anar les eleccions??? El PSOE sol criticava el PP??? no t'estaras pas equivocant de colors... ? Lo increible es que la gent encara confii amb els que van amb camisa i corbata...

#54 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 11:59

AVERE.

Abans que res, dir que tot això es una tonteria. SEMPRE parlem de lo mateix...

Digueu-me: que passaria si algú portés una bandera d'Espanya al camp d'Esports? No contesteu, ja ho faig jo. Doncs que els mes catalanistes l'escridassarien i els catalanistes radicals inclus els agredirien o intentarien agredir amb crits de "Aixo es Catalunya. Veste'n al teu pais".

DE MOMENT això es Espanya, ens agradi o no, i fins que Catalunya no sigui un pais, això seguirà sent així.

JO, PERSONALMENT, no portaria cap bandera falangista, estelada o esvástica. En el cas de jugar contra un equip de Badalona, portaria una bandera del lleida; si juguessim contra el Sabiñánigo portaria una senyera i una bandera del Lleida, i si anés a veure un partit de España - Portugal, portaria una bandera española vestint una samarreta del Lleida.

Això hem recorda un partit del Barça - Manchester United on un payo portava la bufanda del Real Madrid :lol:

#55 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 12:35

Això sembla més un foro de politica nacional e internacional que no pas un foro de futbol, si encara respectessiu les demés opinions es podrien "discutir" de bon rollo sempre totes les questions que es plantejen pero "va ser que no".
GTS, has dit insultar a la senyera i bla bla bla....Primer, insultar a la senyera mai ho fare, he nascut a Benavent (Catalunya) tot i no ser mai nacionalista, sería anar en contra de la terra que he nascut, sería il.logic, no? :roll: .Jo es que la politica em rellisca tant...però tant, que home, no et negare nano que lo que voldria que estigues lo mes lluny del Lleida millor, i no em vinguis amb cuentos que tota l'aficio del Lleida es com vosaltres, perque sinò ja veus la d'immigrants espanyols que hi ha a Lleida, sobretot amb lo de l'AVE, o sigui que....Si es que a Benavent ja n'està ple i tot, que no ha d'estar a Lleida capital :roll: :twisted:
Ah, i amb lo que has dit no tens gens de raó, em sap greu però no tens ni pisca de raó, és la meva opinió, si la respectes bé i si no pues andale hemanito...
Salut, peles,Lleida i Benavent :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos