Ir al contenido


Foto
- - - - -

que fort


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
54 respuestas en este tema

#21 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 05:43

Es que la bandera estelada es ilegal, evidentment, no cal llegir 200.000 llibres d'historia per saber-ho, a veure si raonem com persones adultes. :evil:
No entro si ho esta bé o no, no soc Mosso (ni ganes, per fer el que fan, o sigui l'inutil, francament que torni la Policia Nacional :roll: ), pero bueno, si que es pot deribar en una provocacio portar-la en depenent del lloc, jo repeteixo, que no entro en si s'ha de retirar o no, pero si es fa es perque debia provocar i per tant, llogicament al carrer, evidentment.
El vostre problema, us respecto per sobre de tot, però el vostre problema es que no sabeu tolerar altres idees, que vull dir....., que tot lo que surt d'una estelada o una senyera ja es un insult pel Lleida. MENTIDA!!Serà un insult per vosaltres, però jo com a lleidatà nascut a Benavent i lleidatanista de fa més de 15 anys ja us dic que no, i torlero altres banderes i cultures com a bon ciutadà, no em tanco amb el porró i la botifarra amb seques :roll: Hi ha terra mes enllà, per mi, de les fronteres del Segrià cap a l'oest.... :)
Administradors, aquests posts s'hauríen d'enviar a la paperera, no aporten res futbolisticament o culturalment al Lleida.Penseu si val la pena debatre coses que francament respecto, però que no compartiré mai :wink:
Nois, es la meva humil opinió, ....Sabeu que us dic?Salut i peles!!

#22 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 05:48

kina barbaritat!!!!!!!!!!!!!!!!
a kin any estem al 1939 o al 2006 i a gen k encara no a asimilat els canvis de la trancisio jo krek k als k els i aurie de caure un autentic judici es a les forces dacupació k allo si k son autentics criminals.

VISCA CATALUNYA LLIURE I FORA LES FORCES D'OCUPACIÓ!!!!!!!

#23 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 05:58

l'unica cosa evident es que si s'enfronta a un judici es perquè existeix una llei que deu dir que no es pot mostrar qualsevol bandera no reconeguda legalment en cap govern i que inciti a la violencia suposo. crec que la llei deu existir perquè sinó no hi hauria judici.

m'estimo més no opinar sobre catalanitat perquè potser en sortiria malparat i tot. això si, lleidatanisme a tope,

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 septiembre 2006 - 06:24

[size=18]Es que la bandera estelada es ilegal, evidentment, no cal llegir 200.000 llibres d'historia per saber-ho, a veure si raonem com persones adultes. :evil: [/size]
No entro si ho esta bé o no, no soc Mosso (ni ganes, per fer el que fan, o sigui l'inutil, francament que torni la Policia Nacional :roll: ), pero bueno, si que es pot deribar en una provocacio portar-la en depenent del lloc, jo repeteixo, que no entro en si s'ha de retirar o no, pero si es fa es perque debia provocar i per tant, llogicament al carrer, evidentment.
El vostre problema, us respecto per sobre de tot, però el vostre problema es que no sabeu tolerar altres idees, que vull dir....., que tot lo que surt d'una estelada o una senyera ja es un insult pel Lleida. MENTIDA!!Serà un insult per vosaltres, però jo com a lleidatà nascut a Benavent i lleidatanista de fa més de 15 anys ja us dic que no, i torlero altres banderes i cultures com a bon ciutadà, no em tanco amb el porró i la botifarra amb seques :roll: Hi ha terra mes enllà, per mi, de les fronteres del Segrià cap a l'oest.... :)
Administradors, aquests posts s'hauríen d'enviar a la paperera, no aporten res futbolisticament o culturalment al Lleida.Penseu si val la pena debatre coses que francament respecto, però que no compartiré mai :wink:
Nois, es la meva humil opinió, ....Sabeu que us dic?Salut i peles!!


Et tornes a equivocar, i ara vas de sobrat.

#25 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 06:25

que l'estelada insita a la violència??? que l'estelada és il·legal?? que t'ho ha dit un mosso(que el nivell C de català és dels pocs requisits que necessiten per entrar al cos...)???? que l'estelada és anticonstitucional??
anticonstitucional són les banderes que representen règims feixistes...i l'estelada ho és?? NO.
al contrari, representa la llibertat d'un poble que va patir la repressió d'un regim feixista...

Vid, la justícia és arbitrària....és a dir, pel simple fet de que es jutgi aquest fet...inclús que el declarin culpable...el jutge pot interpretar de mil maneres una llei, i encara més tenint en compte que la majoria de jutges que hi ha ja hi eren quan era viu el ''tio Paco''(l'amic Franco...) En resum, que el jutge té potestat per fer el que li surti dels ous i sempre serà així si no és que recorreixen i se'l menjin amb patates...molt probable també.

Això ho trobo molt fort...
Si pels que es senten espanyols catalunya només és una simple comunitat autònoma, perquè ens donen tanta importància? Serà perquè la tenim...???? SALUT

#26 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 07:42

i tu mongoroc vesten a tocar els collons a un altre lloc perque aqui es pot parlar de lo que ens surti dels collons.


De moment, malauradament, sí, però quan l'Isaac em façi administrador del fòrum això passarà a ser una oligarquia i els hippies insolents sereu convenientment purgats.

Veig que aquí tothom parla del tema aquest sense tenir-ne ni una remota idea, i porteu tota la tarda corrent espaventats amunt i avall com un pollastre sense cap. Era previsible. Per acabar amb el vostre patiment us ho aclariré tot en tres frases:

- Embolcallar-se amb una bandera d'Israel va contra la llei? No.
- Embolcallar-se amb una bandera d'Israel dins un camp de futbol palestí és incitar a la violència? Sí.
- Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.

Crec que així ho entendrà tothom, però si necessiteu més aclariments feu-m'ho saber.


[edit] El que sí és ilegal son els comentaris tipo "BISCA TERRA YIURE!!!" que tan habituals són entre els maulets pajeros del fòrum, eh. Es diu apologia del terrorisme, això.

si estem en un pais lliure tots podem embolcallarnos am la bandere k ens dongo la gana en el lloc k bulguemi no ens bingos am la historieta de embolcallarnos amb una bandereta disrael en un estadi de palestina pk alli pateixen un probleme k aki afortunadament no el tenim , alli estan sumbergits en una constran guerra.

#27 Ilerlleidata

Ilerlleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 402 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 07:48

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

#28 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 septiembre 2006 - 07:53

Es que la bandera estelada es ilegal, evidentment, no cal llegir 200.000 llibres d'historia per saber-ho, a veure si raonem com persones adultes. :evil:
No entro si ho esta bé o no, no soc Mosso (ni ganes, per fer el que fan, o sigui l'inutil, francament que torni la Policia Nacional :roll: ), pero bueno, si que es pot deribar en una provocacio portar-la en depenent del lloc, jo repeteixo, que no entro en si s'ha de retirar o no, pero si es fa es perque debia provocar i per tant, llogicament al carrer, evidentment.
El vostre problema, us respecto per sobre de tot, però el vostre problema es que no sabeu tolerar altres idees, que vull dir....., que tot lo que surt d'una estelada o una senyera ja es un insult pel Lleida. MENTIDA!!Serà un insult per vosaltres, però jo com a lleidatà nascut a Benavent i lleidatanista de fa més de 15 anys ja us dic que no, i torlero altres banderes i cultures com a bon ciutadà, no em tanco amb el porró i la botifarra amb seques :roll: Hi ha terra mes enllà, per mi, de les fronteres del Segrià cap a l'oest.... :)
Administradors, aquests posts s'hauríen d'enviar a la paperera, no aporten res futbolisticament o culturalment al Lleida.Penseu si val la pena debatre coses que francament respecto, però que no compartiré mai :wink:
Nois, es la meva humil opinió, ....Sabeu que us dic?Salut i peles!!


- No és oficial, però no és il·legal.

- Per aquesta regla de tres no es podrien treure banderes espanyoles constitucionals a segons quins llocs, també poden ser una provocació. I no em vinguis amb històries, saps perfectament que treure una bandera de futbol en la majoria d'estadis catalans pot incitar la violència.

- La senyera apareix a l'escut del Lleida, un insult a la senyera és un insult al Lleida.

- Hi ha Fraga xD

#29 Ilergeta11

Ilergeta11

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 08:11

Eix si que vas de sobradet no mongoroc? Has escrit quatre coses i ja has faltat al respecte a més d'un i a un d'aquests tan sols per escriure malament una cosa. Que ets perfecte tu? :evil:

#30 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 08:14

avere gent la esvastika es ilegal exivirla en un kamp de futbol i en cualsevol altre llok, la bandera espanyola amb l'agila frankista al mig es ilegal exivirla en un camp de futbol!
ara la estelada nose pero lo k si k se es k un politikot faixista de merda de akets del PP va dir k lestelada ere antikonstitucional!!! i yo enkara k faci pena krek k aixo es aixi enkara k no vulgueu !!!!
trobo imbecil lo de la multa la veritat cadasku es lliure de portar la bandera k li dongui la gana (feixistes abstingueuse a portar simbols feixistes al camp desport k no en surtireu ben parats).

la bandera rojinegra es ilegal ? :P

salut y anarkia !

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 08:15

home a Fraga hi ha un casal Jaume I, ple de cartells catalanistes i de moment no l'ha apedregat ningu, i be que alli es fa el Correllengua entre altres actes.

#32 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 septiembre 2006 - 08:33

home a Fraga hi ha un casal Jaume I, ple de cartells catalanistes i de moment no l'ha apedregat ningu, i be que alli es fa el Correllengua entre altres actes.


Ho deia per posar un exemple que sí que hi veiem a l'oest del Segrià, que Catalunya n' s'acaba aquí xD.

Mongoroc, si no entens a qui van adreçats els missatges, calla. I si ho entens, també. Ja no ets perfecte veus...

#33 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:48

Erres, maleït maulet. Ets tu qui està equivocat, o potser tu i en Shinji, però jo no estic ni ho estaré mai, simplement perquè una ocurrència semblant no és físicament possible.

Continua per aquest camí tan gosat i patiràs el destí de Prometeu.


deixa de foterte psicotropics abans d'escriure algun posts, que aixo ho hem fet tots i no es bo.

PD: L'egolatria s'et menja, algun dia et donaras compte de que el errat ets tu, potser sera a les bones o a les dolentes, pero el teu propi desti està a les teves mans. Aprén a respectar als demes gent com tu sou realment el cancer del país, gent valenta com tu que dona la cara, jo et demano que si tan perfecte ets vine un dia a fer-me una visita a mi o a qualsevol dels companys (pero be, a mi es més fàcil, segur ke saps qui sóc) vinga senyor, com has dit tu: Continua per aquest camí tan gosat, i patiràs el destí de Prometeu.


Editat: Per cert, la teva ironia es pitjor que la de Arevalo.

#34 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:49

mare meva...el problema no és la exhibició o no d'una estelada, el problema sk els espanyols de fora de Catalunya encara no han entés i crec k mai ho faràn, k hi ha gent a Catalunya k només se sent catalana i k per tant des de fa una burrada (però ara més k mai pk se supose k estem en un país democràtic---> llibertat d'expressió, sempre i kuan no s'insulti a nigú i no es fa no?¿) està demanant la seva independència,reivindikan la seva catalanitat,per això es porten estelades.

Pk els provokem si portem una estelada?¿ akesta és la qüestió. Si només cal posar la tv i escoltar lo k diuen...

Ja sabeu k jo no acostumo a parlar de política, però sk això m'ha semblat penós, al final no podrem ni parlar el català fora de Catalunya pk provocarem.

#35 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 septiembre 2006 - 09:50

hi hagi pau companys

#36 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 08:09

mongoroc que potser vols un pin? o algo de premi per ser tan llest

#37 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 03:49

Continua per aquest camí tan gosat, i patiràs el destí de Prometeu.

Editat: Per cert, la teva ironia es pitjor que la de Arevalo.


xd, qué malote. No saps qui és Prometeu ni què és l'ironia, però bon intent.

No, espera. Mal intent.



aqui el mal073 ets tu (t'ho escric amb lletres i numeros xq vull ser tan guai com tu) vull s3r t4n m4l073 com tu t1v r34lm3n7 7' 3nv3j0.

PD: NO

PD2: Has pensat mai en sortir de casa i fer-te humorista o algo per l'estil, bueno primer surt de casa, i després intenta fer amics o algo (he dit INTENTA, la qual cosa implica la possiblitat, en el teu cas, molt alta de fracassar estrepitosament) i despres intentes fer-te humorista, que tens mes txispa que jo.

PD3: Et mereixes un sac de Chocopuntos per ser tan catxondo.

#38 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 04:09

i tu mongoroc vesten a tocar els collons a un altre lloc perque aqui es pot parlar de lo que ens surti dels collons.


De moment, malauradament, sí, però quan l'Isaac em façi administrador del fòrum això passarà a ser una oligarquia i els hippies insolents sereu convenientment purgats.

Veig que aquí tothom parla del tema aquest sense tenir-ne ni una remota idea, i porteu tota la tarda corrent espaventats amunt i avall com un pollastre sense cap. Era previsible. Per acabar amb el vostre patiment us ho aclariré tot en tres frases:

- Embolcallar-se amb una bandera d'Israel va contra la llei? No.
- Embolcallar-se amb una bandera d'Israel dins un camp de futbol palestí és incitar a la violència? Sí.
- Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.

Crec que així ho entendrà tothom, però si necessiteu més aclariments feu-m'ho saber.


[edit] El que sí és ilegal son els comentaris tipo "BISCA TERRA YIURE!!!" que tan habituals són entre els maulets pajeros del fòrum, eh. Es diu apologia del terrorisme, això.



Embolcallar-se amb una bandera d'España i entra al camp d'esports, va contra la llei? No

Embolcallar-se amb una bandera d'España i anar al camp d'esports és incitar a la violència? Si

Incitar a la violència en un camp de futbol va contra la llei? Sí.


Es una estupidesa...
Aqui ningu te rao... (NINGU!)

#39 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 04:20

[size=18]Es que la bandera estelada es ilegal, evidentment, no cal llegir 200.000 llibres d'historia per saber-ho, a veure si raonem com persones adultes. :evil: [/size]
No entro si ho esta bé o no, no soc Mosso (ni ganes, per fer el que fan, o sigui l'inutil, francament que torni la Policia Nacional :roll: ), pero bueno, si que es pot deribar en una provocacio portar-la en depenent del lloc, jo repeteixo, que no entro en si s'ha de retirar o no, pero si es fa es perque debia provocar i per tant, llogicament al carrer, evidentment.
El vostre problema, us respecto per sobre de tot, però el vostre problema es que no sabeu tolerar altres idees, que vull dir....., que tot lo que surt d'una estelada o una senyera ja es un insult pel Lleida. MENTIDA!!Serà un insult per vosaltres, però jo com a lleidatà nascut a Benavent i lleidatanista de fa més de 15 anys ja us dic que no, i torlero altres banderes i cultures com a bon ciutadà, no em tanco amb el porró i la botifarra amb seques :roll: Hi ha terra mes enllà, per mi, de les fronteres del Segrià cap a l'oest.... :)
Administradors, aquests posts s'hauríen d'enviar a la paperera, no aporten res futbolisticament o culturalment al Lleida.Penseu si val la pena debatre coses que francament respecto, però que no compartiré mai :wink:
Nois, es la meva humil opinió, ....Sabeu que us dic?Salut i peles!!


Et tornes a equivocar, i ara vas de sobrat.

jimmy...

#40 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 septiembre 2006 - 04:40

bravo txaval, si has nascut a Benavent t'aplaudeixo jimmy, maremeva ke sonat que estas.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos