Ir al contenido


Foto
- - - - -

A gol nord es confonen coses.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#21 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:40

si per pocs diners la tens feta l'unic q no tindras cap dibuixet pero les teles blaves ja donen prou color


Exacte, jo a la meva igual li poso l'escut en blanc o U.E Lleida. La qüestió es fer color i es igual si és senzilla, amb lo k represente ja n'hi ha prou :D

#22 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 03:11

pikacho

Tic d'acord amb tu, ahir el Gol Nord hi va haver una gran animacio, pero crec que falta mes colorido Lleidata q no de tant colorido politic.[/quote]


color polític?? havia els de CiU,PP o ERC i no me'n vaig donar comte??? cachis la mar!!!!

golnord ---Te pintes tu el escut de color blanc i devall fiques U.E.LLLEIDA.

entre portar una bandera seguint el teu consell fent un "pastiche" esperpèntic i horrorós a portar una senyera que identifica al club vulguis o no ...doncs jo portaria la senyera...

#23 Ilergeta11

Ilergeta11

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 03:36

I ningu sap on hi ha alguna botiga que apart de dissenyar les samarretes al teu gust, també facin banderes al teu gust? No crec que surti gaire car si ho trobem perque al cap hi ha la fi el logo només l'imprimirem amb un sol color.

#24 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 03:44

Millor tot catalanes que no com al desplaçament q vam fer naltrus a montjuic on hi havien rojigualdes

Mireu la foto :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil:

Posted Image

#25 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 05:49

Aunque no os guste los equipos catalanes estan incluidos dentro de la liga profesional española y por lo tanto son clubes españoles, otra cosa es que tu me digas que lo sientes a tu manera, me parece genial, pero si otros lo sienten de otra manera no debes hacerlos callar ni recriminarles el porqué lleban banderas españolas, que yo sepa, todo lo constitucional es legal, no?
No seas tan radical hombre, que sino cuando vengas al Bernabéu te va a dar un infarto miocardio de tantas banderas de España que vas a ver :lol:
No te apures, es un broma, por supuesto.Lo que no es una broma es que vais a bajar, la trompeta sonó una vez....veremos cuanto dura

#26 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 05:54

les estanqueres no son benvingudes a cap estadi del nostre país, a les espanyes ke fotin lo que vulguin, ke per aixo son aspanyols.

PD: I lo del nastic no tinc tan clar ke baixaran... patiran.. pero pel que s'ha vist tenen equip per intentar mantidre's.


Força Lleida i Visca la Terra, Lliure!

#27 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 06:01

País?Eso lo dirás tu y pocos más, seguro que entre la aficion del Lleida hay muchisima gente que no opina como tu, que no sean tus amigos por supuesto.
En fin, yo no entraré en politica porque ni somos presidentes del Gobierno ni podemos debatir lo que siente cada persona.Cada cual que sienta lo que quiera.
No nos vamos a enfadar por esto. :roll:
Suerte para los próximos partido, teneis que estar arriba que es dónde merecéis estar.

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 06:20

en Catalunya cuando se habla de Pais siempre se refiere a Catalunya i no a España, i eso lo puedes ver por Tv3 o por cualquier programa en catalan de La 2.


Un país, una nació!

#29 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 06:21

ke pesats amb la politica...sempre igual xD

#30 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 07:02

Aunque no os guste los equipos catalanes estan incluidos dentro de la liga profesional española y por lo tanto son clubes españoles, otra cosa es que tu me digas que lo sientes a tu manera, me parece genial, pero si otros lo sienten de otra manera no debes hacerlos callar ni recriminarles el porqué lleban banderas españolas, que yo sepa, todo lo constitucional es legal, no?
No seas tan radical hombre, que sino cuando vengas al Bernabéu te va a dar un infarto miocardio de tantas banderas de España que vas a ver :lol:
No te apures, es un broma, por supuesto.Lo que no es una broma es que vais a bajar, la trompeta sonó una vez....veremos cuanto dura


Ja he estat al Bernabeu a un partit R.Madrid - Nàstic de la copa del rei de fa un 5 anys que vau patir pero al final vau guanya 4-2 tot i que amb un 3-2 pasavem naltrus!!! jeje, i tampoc hi havia mases banderes espanyoles!!!!

Això si a naltrus totes les estelades ens les feien treure per incitar a la violència... nose aquest any com estarà la cosa... pero de moment a Montjuic el 1er desplaçament q he fet no ens han mirat REEEES, no hi havien segurates a les portes ni res... podies entrar amb una pistola, navalla i lo que vulguessis, el q si q hi havien eren antidisturvis dels mossos voltant pel camp


PER CERT!!! CATALUNYA ÉS UN PAÍS!!!


P.D.: Som l'equip q té més numeros per baixar en quant a presupost, afició, experiència..... pero també erem dels pitjors de Segona A... i bueno aquí estem lluitant pels clubs humils!!!

#31 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 07:04

A mi el q em fot r`bia és veur¡et ASSENTAT darrere la banqueta rival quan podries estar a gol nord deixant-te la veu.

Jo trbo q n'hi ha poques d'estelades.

#32 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 07:27

no tohom pot tenir la mateixa ideologia política i amb les estelades es poden sentir malament aquesta altra gent, que no si tot son banderes blaves. el company te raó. m'agradaria més veure la senyera que l'estelada.

#33 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 08:11

penseu una cosa!!! D'on es treu una bandera del Lleida??? jo tinc una estelada gran q no ma costat gens trobar-la pero on compro la del lleida?? Val a al penya del barça en tenen si un model i petita i mol antic no gracies....... Aqui esta el problema q te la fas tu o no la pots comprar.


Les senyeres i banderes blaves tambe s'han fet a ma no les em comprat fetes aixi que ja sas si vols mes blau a la grada compres tela blava cusida i fet no coste res ni economicament ni per temps.


qui a dit q falta bnlau per q jo no e dit res de res i no em queixo pas de les senyeres al contrari mes = mentres hi hagi color sols e dit q jo tinc una estelada i la portare i mes = si ha mes catalanes q del Lleida queda pèr suposat q es porten per fer color i ajudar al lleida.

#34 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 08:41

País?Eso lo dirás tu y pocos más, seguro que entre la aficion del Lleida hay muchisima gente que no opina como tu, que no sean tus amigos por supuesto.
En fin, yo no entraré en politica porque ni somos presidentes del Gobierno ni podemos debatir lo que siente cada persona.Cada cual que sienta lo que quiera.
No nos vamos a enfadar por esto. :roll:
Suerte para los próximos partido, teneis que estar arriba que es dónde merecéis estar.



"... la cabra, pels seus pecats,
porta els genolls pelats"



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA[/u]

#35 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 09:40

resumit aquest tema tan "cansino" (pel reventadors de sempre que no son del Lleida) , és un tema absurd i ridícul que no té res aveure amb la política (me cago en els polítics) tan sols son pamplines d'algun indocumentat o seguidor del lleida de fa 4 dies...amb amor i carinyo per a ells...
penso i crec, com la majoria dels foreros, que portar senyeres al camp d'esports es de lo més normal del món...s'ha fet sempre i es seguirà fent sempre mentres el nostre escut porti les 4 barres i el color blau, és fàcil de seguir, oi?...com el nostre escut a la samarreta blava ens diu des de la fundació del club...
Posted Image


[img]http://www.ellleida.com/img/historia0_4003_34.jpg
[img]http://www.ellleida.com/img/historia1_7773_36.jpg[/img]

lo de les banderes espanyoles que diuen per aquí els intoxicadors de foros que l'únic que fan és fer mala sang entre naltros, doncs sí, lo que vulguin...somos espanya, constitución i la Verge Maria...perfecte i felicitats per ells ja que tots sabem que mai les portaran per animar al nostre Lleida com sempre s'ha mostrat al nostre camp..ho sento per ells però els socis del lleida som així...portem la blava i la senyera, cosa que no vol dir que un senti la bandera d'espanya com a propia(allà cada un) però al camp d'esports (antic "lo Xoperal") i des de el temps del meu padrí la gent porta aquestes banderes... la història és així....
des de els pirates del segre allà pels 80 (que jo era un crio) i no havia merchandaising tan "cuco" com ara, passant pel Xuts i... sento trencar il·lusions d'algú però els del Lleida som així... i dubto que ningú ens faci canviar.

[img]http://www.unioesportivalleida.com/uelleida/Album/albums/modules/coppermine/albums/userpics/aficio/aficio.jpg[/img]
[img]http://www.unioesportivalleida.com/uelleida/Album/albums/modules/coppermine/albums/userpics/10041/normal_Imagen%20015%7E1.jpg[/img]
[img]http://www.superhincha.net/fotos/albums/userpics/normal_Cel-lules_ilergetes.jpg[/img]

[img]http://www.ellleida.com/img/historia0_6625_36.jpg[/img]
[img]http://www.superhincha.net/fotos/albums/userpics/normal_ilergetes2004.jpg[/img]
[img]http://www.superhincha.net/fotos/albums/userpics/normal_Cel-lules%20ilergetes3.jpg[/img]

#36 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 10:40

Lo ke em toke una mica els collons és l' actitud d' una part de la grada que van perdre la ilusió després del gol del Villajoiosa i van començar a cantar lo del Cadis (que si hemos venido a emborratxarnos.... que si tal) i kuan va marcar el Lleida, tots a celebrar-ho... Siguem més realistes; ni han vingut a emborratxar-se ni veien possible l' empat del Lleida! Més càntics amb sentit hòstia!

#37 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:20

Mireu la última foto que ha penjat el company ilergeta22.

#38 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:34

doncs jo tinc una estelada i una de blava.

avere si compreu mes banderes, ke molt criticar pero les pokes ke hi ha les ha tingut de fer el munguit.
si cadascu es fes les seves en tindirem moltes mes.

#39 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 septiembre 2006 - 02:24

Aquesta discusio la trobo ridicula... com molt be a dit ilergeta22 al camp d'esports, per historia, sempre hi hauran estelades, i jo sere el 1er en portar-les. Si el problema que alguns volen veure es que hi han mes ensenyes representatives de Catalunya que del Lleida, doncs molt be, com han dit abans, aneu als teixits Alzamora, us compreu un tros de tela blava, la cosiu, li fiqueu un pal, i ja tindrem una bandera blava mes! Jo porto la meva estelada al camp, pero tambe vaig fer una bandera blava de les que onejen al camp d'esports, aixi q una cosa no es ni de bon tros incompatible amb l'altra. Aviam si aquesta guerra de banderes lo q fa es donar mes color al Camp i no pas treure'n com sembla q voldrien alguns!

#40 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 02:13

Jo crec que les estelades, les ikurriñes, banderes fatxes i d'altres banderes que representen una ideologia politica s'haurien de quedar penjades al balco de casa seva.

Al camp se ve a animar al Lleida, i no a reivndicar la independecia de catalunya. Per aixo ultim, voteu al Carod i punto :D

Crec que si al gol Nord hi hagués mes colorido Blau (deixant-nos estar de politica i polles d'aquestes, k els politics sempre fan lo k els hi surt dels co*****) seriem molts mes aficionats al gol Nord i la gent, desde el padri de 90 anys sentat al lateral fins al comentarista Jordi Guardiola, canviaria la seva forma de pensar envers nosaltres.

Dediquem-nos mes a emplenar el Gol Nord i a animar el Lleida i deixem-nos estar de Zapateros, rajoys, carods i mas.

Visca el Lleida.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos