Ir al contenido


Foto
- - - - -

A gol nord es confonen coses.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:18

Doncs aixo, crec que a Gol Nord es confonen coses, nose si la gent va animar al Lleida o a una festa catalana...

Ahir vaig contar 8 banderes, de les quals 3 eren del lleida i la resta catalanes i un parell d estelades. Entre d altres simbols catalanistes...

Una de les coses que hem va encuriosi va ser sentir gralles... no tenia constancia de grallers al camp d esports. La meva sorpresa va ser tambe quan vaig sentir l himne dels segadors tocat pels grallers i vaig pensar "igual tambe toquen l himne del Lleida" pero no el vaig arribar a sentir, suposo que nomes portaven les partitures de les festes majors i dels castellers.
En algún moment vaig arribar a pensar de que com que seiem a tribuna potser estaven fent alguna festa dels castellers de lleida al velodrom i per aixo es confoneia, pero no. :roll:

Crec que esta be el colorit català al camp, pero en certa mesura.
Nose que penseu vosaltres.

#2 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:20

el himne del lleida tambe el va tocar :wink: :wink: :wink: :wink:

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:20

el himne del lleida també el va tocar i mes d'un cop :D i tu deixat de tribunes i vine a gol nord amb una bandera del lleida collons! xD


PD: no portavam partitures ni res semblant.

#4 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:41

Doncs aixo, crec que a Gol Nord es confonen coses, nose si la gent va animar al Lleida o a una festa catalana...

Ahir vaig contar 8 banderes, de les quals 3 eren del lleida i la resta catalanes i un parell d estelades. Entre d altres simbols catalanistes...

Una de les coses que hem va encuriosi va ser sentir gralles... no tenia constancia de grallers al camp d esports. La meva sorpresa va ser tambe quan vaig sentir l himne dels segadors tocat pels grallers i vaig pensar "igual tambe toquen l himne del Lleida" pero no el vaig arribar a sentir, suposo que nomes portaven les partitures de les festes majors i dels castellers.
En algún moment vaig arribar a pensar de que com que seiem a tribuna potser estaven fent alguna festa dels castellers de lleida al velodrom i per aixo es confoneia, pero no. :roll:

Crec que esta be el colorit català al camp, pero en certa mesura.
Nose que penseu vosaltres.


Tic d'acord amb tu, ahir el Gol Nord hi va haver una gran animacio, pero crec que falta mes colorido Lleidata q no de tant colorido politic.

#5 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:49

A veure quan convenço al jor_cam, lo que passe es que ell li agrada molt seure a darrera de la banqueta del equip visitant... :lol:

Per lo del himne del lleida no el vaig sentir, que algu els hi canvi les gralles per trompetes i trombons.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:07

Jo l'himne nacional de Catalunya nomes el vai sentir 1 cop i l'himne del Lleida 2 o 3.

Per una altra part sempre que hi ha hagut ambient a gol nord hi ha hagut "colorido catalanista". No vec la novetat, ni el mal que s'hi fa amb aixo.

Per cert, quant es "massa" colorido catalanista? 8 banderes catalanes i 2 del Lleida? 2 estelades? 1 senyera i un graller? Es que nose com se medeix aixo.

Suposo que els que veuen malament aixo es perque no van veure cap bandera espanyola.

#7 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:11

l'himne del lleida el va tocar i quan ho va fer ens el vam ficar a cantar tots!

#8 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:18

Per una altra part sempre que hi ha hagut ambient a gol nord hi ha hagut "colorido catalanista". No vec la novetat, ni el mal que s'hi fa amb aixo.

No es fa cap mal, pero es el camp del Lleida no de la seleccio catalana.

Per cert, quant es "massa" colorido catalanista? 8 banderes catalanes i 2 del Lleida? 2 estelades? 1 senyera i un graller? Es que nose com se medeix aixo.

Tu que diries si al partit de la seleccio catalan hi hagues mes banderes del barça que de catalunya?

Suposo que els que veuen malament aixo es perque no van veure cap bandera espanyola.

sense comentaris.... si pensem aixi.....

#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:22

Sempre ha estat aixi, a Lleida sempre hi ha hagut un fort sentiment catalanista que es veu reflectit a les grades. Aixi com a altres camps hi porten unes altres banderes.
Em sorpren que es pugui criticar aquesta situacio.

Respecte a la meva ultima frase la retiro, tampoc calia.

#10 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:45

Jo no vec on està el problema, i siusplau deixem de criticar tot...lo k heu de fer es animar més al lleida, si trobeu k hi falten banderes de lleida porteu-ne, a mi m'en van donar una i ale cop de bandera cap allí cop de bandera cap allà xDDDD
Sk al final canse sntir tanta critica, calmem-nos tots una mica siusplau i apunteu-vos al bus!!!! :lol:

#11 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:06

No crec que hi hagués tanta diferència entre les banderes del Lleida i les catalanes, i al cap i a la fi, si ens posem tiquismiquis la senyera també surt a l'escut de l'equip. A més, no és cap secret que al Gol Nord la gran majoria de gent que va allí a animar és catalanista, així que no crec que estigui fora de lloc. I el que han dit per aquí, qui es queixi que no hi ha proues banderes del Lleida, que en porti una.

#12 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:08

Haurien d'haver-hi més banderes del nostre club, que no es altre que la UE Lleida que altres banderes, però bueno tampoc hem de fer un escandol d'un fet que ja es habitual, mentres animin tots junts junt amb la resta del Camp d'Esports al Lleida doncs ja em sembla correcte.
Lo que no em sembla gens corecte i aqui es més que criticable (per no dirt coses més fortes o censurables) quan fan cantics en contra d'Espanya, per aquí no passo,però per la resta que portin el que vulguin, estan al seu dret.

#13 david1

david1

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:13

Jo penso que aquesta " discusió" esta bé però vull pensar que fa molts anys no es podia ni fer, ja que no hi havia banderes..... Jo desde la general del camp d´esports, aplaudeixo qualsevol iniciativa d´aquest tipus, i si el problema es uqe n´hi ha 3 del Lleida i 5 de catalanes la solució es intentar fer-ni 5 més del Lleida..... endevant força i sobretot dialeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

#14 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:26

Haurien d'haver-hi més banderes del nostre club, que no es altre que la UE Lleida que altres banderes, però bueno tampoc hem de fer un escandol d'un fet que ja es habitual, mentres animin tots junts junt amb la resta del Camp d'Esports al Lleida doncs ja em sembla correcte.
Lo que no em sembla gens corecte i aqui es més que criticable (per no dirt coses més fortes o censurables) quan fan cantics en contra d'Espanya, per aquí no passo,però per la resta que portin el que vulguin, estan al seu dret.


També estem en el dret de cantar els que en doni en gana.

#15 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:37

Jo no vec on està el problema, i siusplau deixem de criticar tot...lo k heu de fer es animar més al lleida, si trobeu k hi falten banderes de lleida porteu-ne, a mi m'en van donar una i ale cop de bandera cap allí cop de bandera cap allà xDDDD
Sk al final canse sntir tanta critica, calmem-nos tots una mica siusplau i apunteu-vos al bus!!!! :lol:


clar q si!!!
tots a elda!!!

#16 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:15

penseu una cosa!!! D'on es treu una bandera del Lleida??? jo tinc una estelada gran q no ma costat gens trobar-la pero on compro la del lleida?? Val a al penya del barça en tenen si un model i petita i mol antic no gracies....... Aqui esta el problema q te la fas tu o no la pots comprar.

#17 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:25

penseu una cosa!!! D'on es treu una bandera del Lleida??? jo tinc una estelada gran q no ma costat gens trobar-la pero on compro la del lleida?? Val a al penya del barça en tenen si un model i petita i mol antic no gracies....... Aqui esta el problema q te la fas tu o no la pots comprar.


Les senyeres i banderes blaves tambe s'han fet a ma no les em comprat fetes aixi que ja sas si vols mes blau a la grada compres tela blava cusida i fet no coste res ni economicament ni per temps.

#18 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:26

en teoria si la fas tu et surt mes barata no?

#19 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:33

si per pocs diners la tens feta l'unic q no tindras cap dibuixet pero les teles blaves ja donen prou color

#20 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:35

Te pintes tu el escut de color blanc i devall fiques U.E.LLLEIDA.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos