Ir al contenido


Foto
- - - - -

CRITS A GOL NORD CONTRA JORDI GUARDIOLA??


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#41 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 09:28

el problema hi serà sempre k hi hagi gent k es segueixi creient tot el k diu un diari; i això crec k el Guardiola ho sap prou bé i ho utilitza x dir el que li sembla

#42 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 09:57

jo soc ilergeta, i encara ke no sigui skin, si ofenen a un del nostres ens ofenen a tots.
el guardiola nomes sap fer ke criticar el ke a ell li molesta.

#43 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 10:27

Ja dic jo que lo de les banderes dona a parlar, parlar i parlar...
Si ja si hi hagues violencia alguna vegada ja no se on sortiriem....

#44 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 10:30

Bufffff com està la cosa! Entre les pegatines, els càntics i la "dolenta" professionalitat d'en Guardiola haurem d' escoltar al final la Cope als partits de fora! Si és que estem marcats pel destí! :lol:

#45 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 septiembre 2006 - 12:06

Mirant aquest post dedueixo que hi ha "gent" que ha de deixar la beguda i treure's almenys el graduat de l'ESO.

Per favor...

#46 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2006 - 12:31

Mirant aquest post dedueixo que hi ha "gent" que ha de deixar la beguda i treure's almenys el graduat de l'ESO.

Per favor...


L'has clavat! :lol:

1 cosa: Jo no estic ni d'acord ni en contra dels skins, tant si sou skins, com raperos, com toreros de vaquillas alicantinas... pero si va dir "amb estetica skin", aixo us afecta??? Si sou skins ho sou perque voleu, o sigui, ha de ser un merit per a vosaltres.
En Guardiola no ho va dir en to despectiu, simplement va dir la veritat!
Es com si jo me foto uns pantalons de talla 54 i 1 samarreta del Lebron James i me digui "aquell noi amb estetica rapera". A mi no em molestaria pas, perque hi vaig aixi perque JO vulli se que la gent em veu com a tal...

#47 feo-y-malvado

feo-y-malvado

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 septiembre 2006 - 07:10

Mirant aquest post dedueixo que hi ha "gent" que ha de deixar la beguda i treure's almenys el graduat de l'ESO.

Per favor...


L'has clavat! :lol:

1 cosa: Jo no estic ni d'acord ni en contra dels skins, tant si sou skins, com raperos, com toreros de vaquillas alicantinas... pero si va dir "amb estetica skin", aixo us afecta??? Si sou skins ho sou perque voleu, o sigui, ha de ser un merit per a vosaltres.
En Guardiola no ho va dir en to despectiu, simplement va dir la veritat!
Es com si jo me foto uns pantalons de talla 54 i 1 samarreta del Lebron James i me digui "aquell noi amb estetica rapera". A mi no em molestaria pas, perque hi vaig aixi perque JO vulli se que la gent em veu com a tal...



Mirar en lugar de escribir tanta palabrería para decir tonterías leeros los post que se han escrito anteriormente y la carta que se envió al dario. En ella se habla de skinheads? Si en todo caso estan molestos, que lo estan, es por la criminalización que se ha echo de sus personas (independientemente de que sean o no skinheads, que lo son) y de haber sido utilizados como cabeza de turco, chivo espiatorio para con su acto ensombrecer el guardiola a massana.
El que sean skinheads o no no viene a cuento, si no llegan a tener la cabeza rapada y en su lugar luciesen rastas o greñas el susodicho periolisto (que de listo tiene más bien poco) no le hubiese dado tanta importància pero como eran dos skinheads a bombo y platillo.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos