Ir al contenido


Foto
- - - - -

CRITS A GOL NORD CONTRA JORDI GUARDIOLA??


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#21 feo-y-malvado

feo-y-malvado

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 09:08

El Jordi Guardiola te tot el seu dret a opinar lo que ell cregui que es axi.


Y NOSOTROS TODO EL DERECHO DE CANTAR LO QUE NOS DE LA GANA.

#22 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 10:25

Per cert, amb aquests comportaments li esteu donat a entendre a l'opinio publica que tenia rao el Guardiola!

PD: Tinguem pau, animen al lleida i deixemos de liar la troca, Visca la UNIO esportiva lleida!!!

#23 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:17

el jordi guerdiola es un fill de ****!!! ja nestic fart dakesta mena de periodistes q tenmim aki a lleida!!!!!
fan tot el q poden per treure noticies per umplirse les butxaques!! i no trobo be q o facin dels q mes estimen el lleida i mes animen, perq sino agues set per ells, ara potse estariem mes avall!!!
visca el lleida!!!! i visca ilergetes!!!!

#24 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 11:58

una foto per ilustrar la pegatina en qüestió,no es veu gaire bè perquè esta feta amb la camara de fotos del mobil
Posted Image

#25 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 12:03

jo crec que van donar massa importància a lo de l'estètica skin. m'agradaria saber si ho aguessin fet dos no-rapats si aguessin plenat també les dos pagines del segre. jo crec que no

#26 lopages

lopages

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 115 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:04

canyo, golnord, completament d'acord amb vosaltres.

#27 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:11

Un parell de reflexions...

- Si haguessin estat dos joves "d'estètica metrosexual" hagués aparegut així al diari?

- El Jordi Guardiola pot tenir dret a opinar, però no a jutjar.

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:13

Un parell de reflexions...

- Si haguessin estat dos joves "d'estètica metrosexual" hagués aparegut així al diari?
- El Jordi Guardiola pot tenir dret a opinar, però no a jutjar.



jajaajajajajaajajajajaja maremeva ke estic plorant de riure xDD

Prou criminalització!

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:21

Quina asquerosa pancarta i quins crits tan lamentables en contra de la seva persona.De que cullons aneu?? :evil: :evil: :evil: Asquerosos maleducats!!!
Sou una colla de maleducats, i que consti que ni molt menys el Guardiola tingui la raó en això,perque no la te i ja vaig dir en un altre post que lo que fotien ls putos mitjans de comunicació amb els Ilergetes es de jutjat de guardia i del tot injust.
Però ara bé, una cosa es defensar de periodistes "saviondones sin dones" i l'altre es que vosaltres aneu de "txungos" anant cantant aquesta merda de coses en contra de la seva persona, si, heu escoltat bé, PERSONA, us heu ficat amb el Guardiola pesona i no amb el Guardiola periodista.
Ja he vist que em vaig perdre la mar de coses ahir al Camp d'Esports,per culpa d'un inoportu refredat,però repeteixo que es super-lamentable,d'un vergonyós que que no arriba ni al terra i us hauria de caure la cara de vergonya de cantar aquestes coses a una persona (per molt que no em caigui massa bé), que no en te cap culpa de lo que van fer dos carallots a Buñol :evil: :evil:
A veure si l'escribiu una carta de disculpes al Guardiola, almenys sigueu persones i tingueu els putos pebrots de demanar-li perdó, ostia!!!
I això que ahir nomes ereu uns 2000 i algo més al Camp d'Esports..... 8O

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:22

Quina asquerosa pancarta i quins crits tan lamentables en contra de la seva persona.De que cullons aneu?? :evil: :evil: :evil: Asquerosos maleducats!!!
Sou una colla de maleducats, i que consti que ni molt menys el Guardiola tingui la raó en això,perque no la te i ja vaig dir en un altre post que lo que fotien ls putos mitjans de comunicació amb els Ilergetes es de jutjat de guardia i del tot injust.
Però ara bé, una cosa es defensar de periodistes "saviondones sin dones" i l'altre es que vosaltres aneu de "txungos" anant cantant aquesta merda de coses en contra de la seva persona, si, heu escoltat bé, PERSONA, us heu ficat amb el Guardiola pesona i no amb el Guardiola periodista.
Ja he vist que em vaig perdre la mar de coses ahir al Camp d'Esports,per culpa d'un inoportu refredat,però repeteixo que es super-lamentable,d'un vergonyós que que no arriba ni al terra i us hauria de caure la cara de vergonya de cantar aquestes coses a una persona (per molt que no em caigui massa bé), que no en te cap culpa de lo que van fer dos carallots a Buñol :evil: :evil:
A veure si l'escribiu una carta de disculpes al Guardiola, almenys sigueu persones i tingueu els putos pebrots de demanar-li perdó, ostia!!!
I això que ahir nomes ereu uns 2000 i algo més al Camp d'Esports..... 8O



ke te piris subnormal!

#31 RobCat

RobCat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:29

Pero si voleu, com segons dieu, treure importancia a aquest fet, insultar o penjar pagatines pel camp és donar-li encara molta més importancia jo crec, no??
I tambè cal dir, que molts dieu que aquest fet no tè importancia pero bè que li vau donar importància a lo de la bandera contra el castelló... i més o menys ve a ser el mateix...
No estic jutjant a ningú, aquí tothom pot fer el que li surti dels ous ..., faltaria menys...

#32 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:34

Pira't tu noi, tinc el meu dret de deixar lliurement la meva opinió, si no t'agrada pues et fastidies però tinc el dret de dir les coses quan es mal tan mal fetes, i almenys jo no t'he faltat el respecte, ni mai ho fare perque senzillament no es el meu estil,potser sí el teu, com tu ho has fet amb mi, per tant estalvia't els insults si us plau, d'acord?? :wink:

#33 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:47

Pira't tu noi, tinc el meu dret de deixar lliurement la meva opinió, si no t'agrada pues et fastidies però tinc el dret de dir les coses quan es mal tan mal fetes, i almenys jo no t'he faltat el respecte, ni mai ho fare perque senzillament no es el meu estil,potser sí el teu, com tu ho has fet amb mi, per tant estalvia't els insults si us plau, d'acord?? :wink:


si faltes el respecte als companys de penya també me l'estas faltant a mi.

#34 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 01:54

El guardiola ens la te jurada desde el primer dia que es van començar a veure els primers skins al camp, el primer partit de fet que van apareixer ja va soltar per la radio que si en "aquest partit han asistit una serie de gent al gol nord amb estetica skin" i nose si va deixar anar algo mes per la boca no ho recordo desde akell comentari a mi em semble ben clar que te alguna mena de prejudici ja que anteriorment no hi havie cap skin nii res i va ser apareixer i ja rebre critiques del guardiola aixi que suposo que ell any rere any segeix en la seva tasca de criminalitzar el sector skin de lleida i suposo que de rebot el independentista i demes nomes cal mirar el diari com li donen la gran importancia a la seleccio espanyola i avui per la radio tambe el comentarista ho comentave que content estave amb la seleccio espanyola doncs per aqui no hi pasem naltres diaris socioalistes a madrid i si tant s'estime el lleida que deixi de criticar qualsevol accio que faci l'aficio i la deixi d'utilitzar com a cap de turc per presionar el seu gran enemic massana,que no es pot queixar gaire ell pel que ha vist a lleida.

#35 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:13

us esteu passant una mica...

#36 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:38

El Jordi Guardiola te tot el seu dret a opinar lo que ell cregui que es axi.


Al igual que naltres tenim tot el dret a cantar el que vulgem i a opinar sobre ell i la seva tasca, com ell fa amb els skins , o esque ell es de sucre i no sel pot tocaR?¿?¿? reproduire les paraules sino vol pols que no vagi a l'era les noticies son per donarles i donarli la importancia que tenen ni mes ni menys, i no per omplir quasive mes pagines en un succes que no pas en el partit en si, continue la seva tasca criticona contra l'actual consell del club utilitzant de caps de turc a la grada i demanant responsabilitats al club....

#37 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 02:45

Quina asquerosa pancarta i quins crits tan lamentables en contra de la seva persona.De que cullons aneu?? :evil: :evil: :evil: Asquerosos maleducats!!!
Sou una colla de maleducats, i que consti que ni molt menys el Guardiola tingui la raó en això,perque no la te i ja vaig dir en un altre post que lo que fotien ls putos mitjans de comunicació amb els Ilergetes es de jutjat de guardia i del tot injust.
Però ara bé, una cosa es defensar de periodistes "saviondones sin dones" i l'altre es que vosaltres aneu de "txungos" anant cantant aquesta merda de coses en contra de la seva persona, si, heu escoltat bé, PERSONA, us heu ficat amb el Guardiola pesona i no amb el Guardiola periodista.
Ja he vist que em vaig perdre la mar de coses ahir al Camp d'Esports,per culpa d'un inoportu refredat,però repeteixo que es super-lamentable,d'un vergonyós que que no arriba ni al terra i us hauria de caure la cara de vergonya de cantar aquestes coses a una persona (per molt que no em caigui massa bé), que no en te cap culpa de lo que van fer dos carallots a Buñol :evil: :evil:
A veure si l'escribiu una carta de disculpes al Guardiola, almenys sigueu persones i tingueu els putos pebrots de demanar-li perdó, ostia!!!
I això que ahir nomes ereu uns 2000 i algo més al Camp d'Esports..... 8O


això fa pudor a Jimmy,no?

#38 adriagpe

adriagpe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 04:46

es cert k potser es va passar una mica, pro tampoc cal ficar-se axi amb ell, per cert lleidaok, no parlis de respectar les persones si tu ets el primer k no els parla gaire bé als demés.

#39 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 08:21

yasu, jo estic d'acord amb tu. per la manera d'escriure, pel significat de les paraules, per la firma, coincidencies d'opinio (espanyolista, anti-ilergetes, fan d'alonso...), dialecte (cullons no es sent per lleida)...

crec que sobren motius per pensar que es ell no?

#40 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 septiembre 2006 - 08:50

el Guardiola es una persona k sestime al lleida i com a periodista i persona k tambe es pot cometre les seves errades pero d'aqui a passar el k a passat.........




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos