Ir al contenido


Foto
- - - - -

nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#21 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 08:13

Jo vui que es tanki akest post duna vegada.

#22 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 12:47

Indubtablement a mi el Nàstic em cau super bé, per varis motius, sobretot familiars, ja que la familia de la meva parella son de Tarragona i evidentment del Nàstic,però no solament per aquests motiu sinò per l'ultim Lleida-Nàstic i tambe el partit que vam jugar a Tarragona.
A Tarragona se'ns va rebre més que bé,per ser u n derby,molt bé, tret nes clar de 2 impresentables fills de puta que van venir a provocar a una aficionada nostra i quan em vaig apropar per esbroncar-los van fugir cames ajudeu-me :lol:
Tret d'aquests dos o tres desgrasciats de merda,els altres es van comportar amb nosaltres molt bé, i nosaltres els hi varem correspondre al partit de tornada al Camp d'Esports,on tot i sentir per part dels Ultres Tarraco algun puta-Lleida,la resta els xiulaven perque callessin i això es un gest que recordo gratament i amb els nastikers que tenia prop meu a la zona del lateral-baix de puta mare, molt bé i em van desitjar ànims de tota mena.
FORÇA NASTIC A 1A!!Us desitjo tota la sort del món i ojalà no baixeu mai més a 2A!! :wink:
No dic el mateix de l'Espanyol :twisted: ,aquest sí que voldria desesperadament que baixin de categoria,perque tenen una aficio asquerosa anti-culé, i perque alguna vegada que han vingut pel Camp d'Esports, sigui en partits amistosos o el de Copa del Rei 1-0, no em va agradar gens la seva actitut de merda dels seus aficionats :evil: :evil:
Espanyol a 2aA, jaaaaa :lol: :lol:

#23 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 12:58

i què té que veure ser anticuler amb ser un asquerós...? jo cada dia dessitjo més que el Barça baixi i en canvi em dutxo cada dia.

Visca el Lleida i Visca Catalunya sense culers!

#24 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 01:12

I tu que tens contra el Barça si es pot saber?Pregunto..... :wink:
Que em diguis, ei, el Barça acapara massa atenció dels catalans i pot perjudicar als equips catalans de menor entittat, OK,però l'Espanyol es un club senzillament fundat pels que son anti-culés i això es senzilament asquerós i lamentable, sería com si aqui Lleida posessim el ccas es fundes un altre club,paral.lel al nostre i amb les mateixes aspiracions del nostre estimat Lleida.T'agradaría?Oi que no?Pues l'Espanyol es va fundar així,per anar en contra del Futbol Club Barcelona.Vergonya els hi hauria de donar d'anar sempre a favor del Madrid,vergonya,santa vergonya :evil: :evil: :!: :!:
No els hi tinc cap mena de simpatia i de nou repeteixo que si baixen ho celebrare gustosament. :lol:
Horitzó,et demano disculpes :wink: però em costa molt de creure que diguis aquestes declaracions però per damunt de tot son més que respectables :roll:
Salut, visca el Lleida i visca el Barça, dic i dire sempre amb orgull que despres del UE Lleida sóc del Barça.I que!!!! :wink:

#25 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 agosto 2006 - 02:16

I tu que tens contra el Barça si es pot saber?Pregunto..... :wink:
Que em diguis, ei, el Barça acapara massa atenció dels catalans i pot perjudicar als equips catalans de menor entittat, OK,però l'Espanyol es un club senzillament fundat pels que son anti-culés i això es senzilament asquerós i lamentable, sería com si aqui Lleida posessim el ccas es fundes un altre club,paral.lel al nostre i amb les mateixes aspiracions del nostre estimat Lleida.T'agradaría?Oi que no?Pues l'Espanyol es va fundar així,per anar en contra del Futbol Club Barcelona.Vergonya els hi hauria de donar d'anar sempre a favor del Madrid,vergonya,santa vergonya :evil: :evil: :!: :!:
No els hi tinc cap mena de simpatia i de nou repeteixo que si baixen ho celebrare gustosament. :lol:
Horitzó,et demano disculpes :wink: però em costa molt de creure que diguis aquestes declaracions però per damunt de tot son més que respectables :roll:
Salut, visca el Lleida i visca el Barça, dic i dire sempre amb orgull que despres del UE Lleida sóc del Barça.I que!!!! :wink:


Un amica més d'informació sisplau... l'Espanyol es va fundar per tenir de veritat un club català. El Barça era un club fundat per un suís que en el moment de la seva fundació tenia poca representativitat de Catalunya. Per evitar això un grup d'estudiants van fundar l'Espanyol, que per motius polítics de l'època van posar el nom que van posar. La idea de l'Espanyol era la de ser un club que representés la catalanitat al contrari del Barça que era representat per un estranger. Fins i tot l'Espanyol va de blanc i blau, segons la història perquè aquest era el color dels almogàvers, els gran catalans que van conquerir la Mediterrànea en l'època d'esplendor de la nostra corona.

Evidentment ara les coses han canviat, el Barça representa el centralisme i el despotisme català i l'Espanyol representa els fatxes de Catalunya. Caldria realment tornar als orígens de la història...

Visca el LLeida i visca Catalunya sense culers!

#26 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 03:02

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Prefereixo tindre tres equips catalans a 1era que no el puto Barça u guanyi tot i el Espanyol i Nastic baixin.

El Barça i l ' Espanyol tindrien que cedir jugadors com Saviola, J.Soriano, Coromina, Ezquerro, Damia, Posse al Nastic per a que es quedes a primera... I aixi quan nosaltres pujem ens ajudi a nosaltres el Nastic... Pero aixo no li interesa a cap equip catala... I l' any vinent Nastic y/o Espanyol a 2ªA

#27 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 agosto 2006 - 09:33

el nastic aquest any avere si doneu pel cul tot el que pugueu i més als equips de la "capital", sobretot al que diu que ens representa a tots els catalans.
I una puntualització, abans de dir que el Lleida és equip de 2a B mira't els anys que ha estat en cada divisió.

Salutacions


Home, ens hem passat més temporades a 2aB o Tercera (quan la 2a b no hi era) que a Segona A. Això sí, hem estat més a Segona que el Nàstic.

#28 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 11:37

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



Nomes ha estat una persona no som tots aixins.
jo prefereixo ke baixin altres ekips.

i aixo ke el lleida sempre ha estat ekip de segona B.
el lleida es juntament amb el eibar un del ekips ke mes anys a estat a segona A, crec jo, em sona aver- ho sentit algun lloc.

#29 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 11:50

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



Nomes ha estat una persona no som tots aixins.
jo prefereixo <font color=red>que</font> baixin altres ekips.

i aixo <font color=red>que</font> el lleida sempre ha estat ekip de segona B.
el lleida es juntament amb el eibar un del ekips <font color=red>que</font> mes anys a estat a segona A, crec jo, em sona aver- ho sentit algun lloc.


Aixo es del tot cert no paguis l' opinio d' un amb tots... Jo he sigut molts anys del Barça (quan ere petit). Pero cada any li tinc mes odi, tants millions d' euros per un jugador quan hi han equips catalans que estan ofegats per un simple quantitat com es un salari d' un jugador del barça...

#30 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 12:38

I tu que tens contra el Barça si es pot saber?Pregunto..... :wink:
Que em diguis, ei, el Barça acapara massa atenció dels catalans i pot perjudicar als equips catalans de menor entittat, OK,però l'Espanyol es un club senzillament fundat pels que son anti-culés i això es senzilament asquerós i lamentable, sería com si aqui Lleida posessim el ccas es fundes un altre club,paral.lel al nostre i amb les mateixes aspiracions del nostre estimat Lleida.T'agradaría?Oi que no?Pues l'Espanyol es va fundar així,per anar en contra del Futbol Club Barcelona.Vergonya els hi hauria de donar d'anar sempre a favor del Madrid,vergonya,santa vergonya :evil: :evil: :!: :!:
No els hi tinc cap mena de simpatia i de nou repeteixo que si baixen ho celebrare gustosament. :lol:
Horitzó,et demano disculpes :wink: però em costa molt de creure que diguis aquestes declaracions però per damunt de tot son més que respectables :roll:
Salut, visca el Lleida i visca el Barça, dic i dire sempre amb orgull que despres del UE Lleida sóc del Barça.I que!!!! :wink:


Un amica més d'informació sisplau... l'Espanyol es va fundar per tenir de veritat un club català. El Barça era un club fundat per un suís que en el moment de la seva fundació tenia poca representativitat de Catalunya. Per evitar això un grup d'estudiants van fundar l'Espanyol, que per motius polítics de l'època van posar el nom que van posar. La idea de l'Espanyol era la de ser un club que representés la catalanitat al contrari del Barça que era representat per un estranger. Fins i tot l'Espanyol va de blanc i blau, segons la història perquè aquest era el color dels almogàvers, els gran catalans que van conquerir la Mediterrànea en l'època d'esplendor de la nostra corona.

Evidentment ara les coses han canviat, el Barça representa el centralisme i el despotisme català i l'Espanyol representa els fatxes de Catalunya. Caldria realment tornar als orígens de la història...

Visca el LLeida i visca Catalunya sense culers!


d'això fals culé, se'n diu mooooc

#31 Blueblood

Blueblood

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 07:57

Doncs per mi el Lleida sempre ha d´estar i estara per sobre dels demes,.....aixi que no hem cau be cap dels altres.
Que penseu que crec sobre la pregunta de si m´agradaria que baixes Fastic i Apañol?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ps: Per cert,...abans que m´ho digui ningu, no crec que hagi de demanar disculpes per pensar aixi. Soc 100% del Lleida aixi que no hi ha mes a dir.

#32 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 08:42

Jo no estic dacord amb el que diu en Garriga_power, ja que almenys per la meva part, tinc clar que l'any q b el meu ekip a 1era sera el Nastic per molta enveja q me faci (si, hem fa molta enveja, pero sana!) i q desitjo de tot cor que us ventileu al barça i a poder ser al seu camp com ho varem fer nosaltres, esq te quedes tant agust!! uf.. Doncs aixo, que no crec pas que la gent de Lleida tingui cap tipus de odi al Nastic, jo si tinc algun odi es cap als UT que tard d'hora cauran...pero per lo q fa el Nastic, mes q odi es admiracio pel que han aconseguit! Sort i a conquerir la 1era!


Si senyor, jo penso igual que tu. Força Nastic i visca el Lleida!! Lleida amb el Nàstic.

#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 agosto 2006 - 11:30

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



Nomes ha estat una persona no som tots aixins.
jo prefereixo <font color=red>que</font> baixin altres ekips.

i aixo <font color=red>que</font> el lleida sempre ha estat ekip de segona B.
el lleida es juntament amb el eibar un del ekips <font color=red>que</font> mes anys a estat a segona A, crec jo, em sona aver- ho sentit algun lloc.


Lleida i Eibar són els que més temporades han estat a Segona A els darrers 15-20 anys, però hi ha una llista llarga d'quips que històricament hi han estat més, entre els que hi ha el Sabadell, per exemple (i ens faltae uns quants anys per poder-lo agafar encara). El que ha estat més temporades a Segona A crec que és el Real Murcia.

#34 GaRRiGa_PoWaH

GaRRiGa_PoWaH

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 12:05

Doncs per mi el Lleida sempre ha d´estar i estara per sobre dels demes,.....aixi que no hem cau be cap dels altres.
Que penseu que crec sobre la pregunta de si m´agradaria que baixes Fastic i Apañol?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ps: Per cert,...abans que m´ho digui ningu, no crec que hagi de demanar disculpes per pensar aixi. Soc 100% del Lleida aixi que no hi ha mes a dir.


T'ho repeteixo, no entenc l'odi que ens tens quan estem separats per 2 divisions, crec que els dos clubs hauriem de estar agermanats per lluitar contra la pesta culé en aquest païs.

I ho tinc claríssim, com a segon equip de Catalunya ni Barça ni Palamós, jo sempre diré que del Lleida :roll:

#35 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 02:25

Doncs per mi el Lleida sempre ha d´estar i estara per sobre dels demes,.....aixi que no hem cau be cap dels altres.
Que penseu que crec sobre la pregunta de si m´agradaria que baixes Fastic i Apañol?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ps: Per cert,...abans que m´ho digui ningu, no crec que hagi de demanar disculpes per pensar aixi. Soc 100% del Lleida aixi que no hi ha mes a dir.


T'ho repeteixo, no entenc l'odi que ens tens quan estem separats per 2 divisions, crec que els dos clubs hauriem de estar agermanats per lluitar contra la pesta culé en aquest païs.

I ho tinc claríssim, com a segon equip de Catalunya ni Barça ni Palamós, jo sempre diré que del Lleida :roll:


garriga_powah, sols has cnt a 2 persones q han dit que volen que baixeu de les moltes que han dit lo contrari. Fa tems jo a un foro del Nastic tambe es va parlar del Lleida i demes i tambe havia gent q volia q el lleida perdes i simplement els hi feia indiferencia.. pero molta altra volia lo millor per a nosaltres i amb allo es amb lo q jo hem vaig quedar. Fes lo mateix home! Contra gustos, colors!

#36 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 agosto 2006 - 02:51

Doncs per mi el Lleida sempre ha d´estar i estara per sobre dels demes,.....aixi que no hem cau be cap dels altres.
Que penseu que crec sobre la pregunta de si m´agradaria que baixes Fastic i Apañol?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ps: Per cert,...abans que m´ho digui ningu, no crec que hagi de demanar disculpes per pensar aixi. Soc 100% del Lleida aixi que no hi ha mes a dir.


T'ho repeteixo, no entenc l'odi que ens tens quan estem separats per 2 divisions, crec que els dos clubs hauriem de estar agermanats per lluitar contra la pesta culé en aquest païs.

I ho tinc claríssim, com a segon equip de Catalunya ni Barça ni Palamós, jo sempre diré que del Lleida :roll:


Per cert, felicito al Nàstic pel fitxatge de Portillo, crec que ho heu encertat. I també destaco el bon saber fer del Madrid i aquí es demostra que és un equip senyor posant totes les facilitats possibles al Nàstic pel seu fitxatge.

Quant han d'apendre encara els pixapins!!!! Ells no solten al Saviola a l'Espanyol ni al Nàstic, abans el cedeixen a la Ponferradina! Ja ho van fer amb el Maxi López, jejeje....

#37 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 03:09

Doncs per mi el Lleida sempre ha d´estar i estara per sobre dels demes,.....aixi que no hem cau be cap dels altres.
Que penseu que crec sobre la pregunta de si m´agradaria que baixes Fastic i Apañol?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ps: Per cert,...abans que m´ho digui ningu, no crec que hagi de demanar disculpes per pensar aixi. Soc 100% del Lleida aixi que no hi ha mes a dir.


T'ho repeteixo, no entenc l'odi que ens tens quan estem separats per 2 divisions, crec que els dos clubs hauriem de estar agermanats per lluitar contra la pesta culé en aquest païs.

I ho tinc claríssim, com a segon equip de Catalunya ni Barça ni Palamós, jo sempre diré que del Lleida :roll:




Per cert, felicito al Nàstic pel fitxatge de Portillo, crec que ho heu encertat. I també destaco el bon saber fer del Madrid i aquí es demostra que és un equip senyor posant totes les facilitats possibles al Nàstic pel seu fitxatge.

Quant han d'apendre encara els pixapins!!!! Ells no solten al Saviola a l'Espanyol ni al Nàstic, abans el cedeixen a la Ponferradina! Ja ho van fer amb el Maxi López, jejeje....


Precisament el Sr. Massana ens va comentar a uns quants que les relacions amb el Madrid eren bonisimes, de les millors relacions que tenien i ara es veu que ajuden el Nastic amb la cessio tant important de Portillo.. resumin, que el Madrid ajuda als equips catalans molt mes que el barça per exemple.. i ara, no per voler ser malpensat.. pero... pq el Madrid si ajuda els equips catalans q no son el barça, i encanvi el barça no ajuda gens els equips catalans, mes aviat el contrari...?? ...

#38 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 03:56

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



sols un petit retoc "sempre hem estat clubs de 2ª B" diria eu estat el lleida es el 2n club d'espanya que a estat mes temporades a 2A que es la categoria q ens pertoca i vosaltres ojala tb os pogueu consolidar a 2A com nosalres intentarem fer q es el nostre objectiu principal tornar i quedarnos alli. I si es pot fer elgo mes pues px qno intentar-ho.

#39 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 03:56

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



sols un petit retoc "sempre hem estat clubs de 2ª B" diria eu estat el lleida es el 2n club d'espanya que a estat mes temporades a 2A que es la categoria q ens pertoca i vosaltres ojala tb os pogueu consolidar a 2A com nosalres intentarem fer q es el nostre objectiu principal tornar i quedarnos alli. I si es pot fer elgo mes pues px qno intentar-ho.

#40 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 04:07

el nastic aquest any avere si doneu pel cul tot el que pugueu i més als equips de la "capital", sobretot al que diu que ens representa a tots els catalans.
I una puntualització, abans de dir que el Lleida és equip de 2a B mira't els anys que ha estat en cada divisió.

Salutacions


Home, ens hem passat més temporades a 2aB o Tercera (quan la 2a b no hi era) que a Segona A. Això sí, hem estat més a Segona que el Nàstic.



Primera divisió: 2 temporades (1950/51 i 1993/94)
Segona divisió: 24 temporades
Segona divisió B: 13 temporades
Tercera divisió: 22 temporades

Mira't en quina divisió hem estat més vegades




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos