Ir al contenido


Foto
- - - - -

nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#1 jose19132

jose19132

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 03:01

Voleu k vaigi de categoria el nastic
i l'Espanyol

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 03:04

Cap dels 2. Els 2 equips son catalans i si no ens ajudem entre nosaltres .. malament rai! Pq no es pregunta si volem que baixi el barça??

#3 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 03:12

Jo el NAstic no vull que baixi, ens tenim que ajudar entre nosaltres!

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 03:16

Me la pela el Nàstic, el Barça, l'Espanyol i algú que altre més. En canvi m'hagués fotut moltíssim que baixes l'Athletic Club o també em va saber greu que el Cádiz perdés la categoria. Tampoc m'agada veure camps amb 32.000 o 20.000 persones a Tercera o a 2a B (Oviedo, Granada o Las Palmas, per exemple.). Amb tant de públic és mereixen més que de sobres ser a Primera Divisió. Molt més que d'altres com el "Super Dépor" que segons el que he vist en els reportatges televisius de la temporada passada els hi sobra camp per tots els cantons...

#5 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 04:15

Voleu k vaigi de categoria el nastic
i l'Espanyol


Jo vull que baixis de la figuera.
:lol: :lol: :lol:

Entre el sentit de l'humor i el sentit del ridicul hi ha un punt d'equilibri que els teus posts demanen a crits. :wink:


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#6 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 04:51

Voleu k vaigi de categoria el nastic
i l'Espanyol


Jo vull que baixis de la figuera.
:lol: :lol: :lol:

Entre el sentit de l'humor i el sentit del ridicul hi ha un punt d'equilibri que els teus posts demanen a crits. :wink:


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


A mi aquest tio m'encanta... :lol: :lol: :lol: bidekari president!!!

#7 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 05:00

Voleu k vaigi de categoria el nastic
i l'Espanyol


Jo vull que baixis de la figuera.
:lol: :lol: :lol:

Entre el sentit de l'humor i el sentit del ridicul hi ha un punt d'equilibri que els teus posts demanen a crits. :wink:


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


A mi aquest tio m'encanta... :lol: :lol: :lol: bidekari president!!!


Genial!

#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 agosto 2006 - 05:08

Jo vull que pugi el Lleida, tot el demés.....pff

#9 RobCat

RobCat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 07:26

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D

#10 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 agosto 2006 - 07:50

Jo com a bon català m'encantaria que el Nàstic i l'Espanyol fessin una molt bona temporada. I també com a bon català voldria que el Barça desaparegués.

#11 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 08:01

Jo com a bon català m'encantaria que el Nàstic i l'Espanyol fessin una molt bona temporada. I també com a bon català voldria que el Barça desaparegués.



lo mismo pero que la U.E. LLEIDA ascienda a primera y gane la liga.

#12 GaRRiGa_PoWaH

GaRRiGa_PoWaH

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 08:11

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!

#13 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 08:15

no m'agradaria ser així però no ho puc impedir i no m'agrada veure exits a casa del veï (nastic, espanyol) tot i que amb la repugnancia de la capital catalana cada vegada em fa més "mania" per dir-ho d'alguna manera aquella cosa que vol representar més que un club i es representa com el club d'un estat encara no creat anomenat "barça",exxxxxx. i per això tot el que no suposi exits per aquesta mafia em suposarà una enorme alegria sigui nastic o sigui madrid per exemple.

nose si m'he explicat massa però en poques paraules li dessitgo lo pitjor al barça i no els hi dessitgo res més que derrotar al barça si pot ser a nastic i espanyol per demostra que CAT no es un sol club.

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 agosto 2006 - 08:47

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?

Ja en començo a estar fins als ous de sentir coses d'aquestes...

Jo quan vaig baixar a Lleida en cap moment li vaig desitjar mala sort a algun aficionat d'allí, i quan vosaltres vau pujar al Nou Estadi se us va rebré més que bé (igual que vosaltres a nosaltres). Si el tema està en Ultras Tarraco (sempre es va a parar aquí) ho podeu dir, però no ens fiqueu a tots dins del mateix sac perquè jo em sento més del Lleida que culé.

Dedico el post al Shinji01 (ens veiem maricona :wink: )

Salutacions d'un nastiker, i ara per sobre de tot...FORÇA LLEIDA!



testimo fill de puta :*** xDDD

#15 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 agosto 2006 - 09:48

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?


Hi estic força d'acord. A mi m'agradaria veure a 1a divisió al Lleida, al Nàstic, al Sabadell, al Terrassa, al St Andreu, al Figueres, al Girona, al palamós... quants més equips catalans millor! Això seria l'ideal pel nostre país-nació-nacionalitat-regió (trieu l'eufemisme que li vagi millor a cadascú). Catalunya hauria de tenit una quota d'equips a 1a més gran que la que té Anadalusia (que són els amos del futbol!)... però tots sabem que això no pot passar i tots els que som de Lleida i tenim ulls i coneixement sabem perquè no pot passar.

Així que enguany força Nàstic a 1a!! I a rebentar el Camp NOu que jo em sé d'un equip que ja va quedar 0-1 allà, us animo a a repetir-ho!

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 09:52

Doncs jo vull que baixi l'espanyol per damunt de tot... i el nàstic tmb!!! I si pot ser que la lliga la guanyi el Barça altre cop. :D


Mai he entés aquest odi que ens teniu a la gent de Tarragona...i dubto que algun cop l'arribi a entendre...

Nàstic i Lleida, no ens enganyem, sempre hem estat clubs de 2ª B, i si ara mateix el Lleida estigués al lloc que ocupa el Nàstic i el Nàstic al que ocupa el Lleida estaria més que content i està clar que el Lleida seria el meu equip preferit de Primera.

No creieu que es del genere idiota crear mal rollos entre els dos equips? Es que guanyem alguna cosa amb aquesta enemistat?


Hi estic força d'acord. A mi m'agradaria veure a 1a divisió al Lleida, al Nàstic, al Sabadell, al Terrassa, al St Andreu, al Figueres, al Girona, al palamós... quants més equips catalans millor! Això seria l'ideal pel nostre país-nació-nacionalitat-regió (trieu l'eufemisme que li vagi millor a cadascú). Catalunya hauria de tenit una quota d'equips a 1a més gran que la que té Anadalusia (que són els amos del futbol!)... però tots sabem que això no pot passar i tots els que som de Lleida i tenim ulls i coneixement sabem perquè no pot passar.

Així que enguany força Nàstic a 1a!! I a rebentar el Camp NOu que jo em sé d'un equip que ja va quedar 0-1 allà, us animo a a repetir-ho!


i desde llavors cap equip català a tornat a guanyar al camp nou xDDD

#17 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 01:08

L'espanyol i el barça a la foguera tots dos i el nastic que es quedi i triunfi.

#18 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 01:27

Jo no estic dacord amb el que diu en Garriga_power, ja que almenys per la meva part, tinc clar que l'any q b el meu ekip a 1era sera el Nastic per molta enveja q me faci (si, hem fa molta enveja, pero sana!) i q desitjo de tot cor que us ventileu al barça i a poder ser al seu camp com ho varem fer nosaltres, esq te quedes tant agust!! uf.. Doncs aixo, que no crec pas que la gent de Lleida tingui cap tipus de odi al Nastic, jo si tinc algun odi es cap als UT que tard d'hora cauran...pero per lo q fa el Nastic, mes q odi es admiracio pel que han aconseguit! Sort i a conquerir la 1era!

#19 blueboy

blueboy

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 409 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 06:47

el nastic aquest any avere si doneu pel cul tot el que pugueu i més als equips de la "capital", sobretot al que diu que ens representa a tots els catalans.
I una puntualització, abans de dir que el Lleida és equip de 2a B mira't els anys que ha estat en cada divisió.

Salutacions

#20 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2006 - 07:38

Doncs jo vull que baixi el Barça i que la lliga la guanyin l´Espanyol o el Nàstic.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos