Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ejpaña 1 - França 3


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
45 respuestas en este tema

#41 RobCat

RobCat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 08:49

Pikacho aki falto el respecte si es pot saber???

#42 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 08:50

sembleu crios alguns, ki os entengui ke us compri. I neu rient, que jo nire rient dels amistosos catalunya ecuador...yujuu festival!

#43 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 09:33

Pikacho: quna trbois un post en què trobis un insult m'ho fas aber. envia privat ok?

Si us fot ràbia q vagi en contra d'Spain (ho dic obertament) no és el meu problema. Jo sempre he raonat el pq de la meua posició (que no vol dir q us vulgui fer canviar el vostre pensament/ posicionament).

Sempre he dit q Spain no passaria de vuitens/ quarts pq té una selecció mediocre. Així s'ha vist i demostrat. Això és faltar per tu?
A aquells q se'n riuen d'un Cat-equador dir-los q jo tb estic amb ells (jo tb me'n ric). És una riota q Cat guanyi seleccions mundialistes amb jugadors de 3a i segona B.

I a aquelsl q diune q cat no es classificaria dir-loas q si entenen de futbol sabran q sí ho faria. Una altra cosa és q féssim un bon paper q jo ja dic q no. faríem els mateix q Spain (passar de grup) o és q algú dubta q Ctalunya no hagués passat amb la riota de grup q tenia Spain i moltes altresn seleccions? Jo crce q sí, només calia veure qui va passara a vuitens... Continuo dient q no el guanyaríem pq seríem una slecció mediocre igual q és Spain. Qui no estigui d'acords q tiri de l'hemeroteca i miri què ha fet Spain i què han fet les alemanyes, farnces, italies, anglaterres, holandes (atn a nivell europeu com mundial9.

La diferència de jugadors q potser hi hauria entre Spain i Cat (donava x la diferència de població) es veuria igualda pel tema entrenador/seleccionador. Un dels problemes q té Spain és q està dirgida per casposos (tan al banquillo com al palco) i amb aquesta gent mai fareu res. Amb una altra direcció (ja que teniu bons jugadors) podeu arribar a fer algo (i no ho dic mofant-me) però aquest "algo" és de tant enm tant arribar a semis o alguna finaleta (però algun any no més...)

Ahir era berbena?

#44 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 09:44

Si vols surtir de festa i no tens pasta, fes com Espanya, una ronda i cap a casa!!

jajajaja :lol: :lol:

P.D Aquest post no sé si hauria d'anar a humor, per què ha arribat a un punt..

#45 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 09:51

Segons el Capdevila que es del meu poble s'han embuxacat 11000€ per partit. Hau feu contes...44000€!! Ells si que son felisos...Jo amb aquets diners hem compro un S4! VISCA EL LLEIDA!

ZIDANEEE!!! :P

#46 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 29 junio 2006 - 04:18

Lo increible es els canals Cuatro i de la Sexta, que abans de jugar contra França semblava que Espanya ja estava a quarts. Espanya és una selecció "del monton" i els espanyols uns flipats, hasta Ucraïna que va quedar segona de grup amb Espanya ha arribat mes lluny. xD :lol:


Ep noi no faltis els respecte :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Quina mentida ha dit? Miraves la Sexta o Cuatro abans del partit i semblava que estessin jugant la final ja. I cap al minut 35 de la primera recordo un comentari a Cuatro rollo "esto ya está hecho". Si això no és ser un flipat (a més d'un prepotent) que m'ho expliquin. I molts comentaris anteriors al partit, els anuncis...
Que Espanya no passa de ser una selecció del montón estadísticament és cert: ha passat un cop de quarts de final, i fins al 82 el problema era classificar-se (amb l'ampliació d'equips de 16 a 24 i després a 32 hi ha anat cada fase final).




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos