Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ejpaña 1 - França 3


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
45 respuestas en este tema

#21 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 junio 2006 - 11:53

NO PASA RES! INTENTAR MILLORAR I AVERE SI DE CARA A LA EUROCOPA DONEM LA SORPRESA.

#22 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2006 - 11:55

Jo tic molt trist xq hem tornat a demostrar q encara som una seleccio mediocre. Ens queda molt de cami encara, pero algun dia estarem a la altura( o almentys desitjo) de seleccions potens com la mateixa Franca, Italia, Alemania etc...


L'unic que hem demostrat es que tenim mala sort. Fem el millor futbol del mundial i mai guanyem res. Italia jugant fatal passa, brasil jugant fatal passa, frança jugant fatal passa, inglaterra jugant fatal passa i espanya sempre cau. Avui no hem fet un mal partit, s'ha tingut la pilota pero ens falta definir, ens falta un davanter que faci gols, ens falta el que tenen tots els demes equips que es gol perque de futbol ens en sobra.


Doncs aqiesta "sort" ens demostra que no som una selecio pòten. Perque com molt be comentes tu hi han altres seleccions, com el cas de Franca o Italia per exemple, que sense fer res ja estan a quarts de final, i nosaltres cap a casa.
La calitat d'una seleccio es demostra a partir de octaus de final no jugan contra Arabia Saudi o Tunez xD.

#23 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 12:32

portada del Marca d'avui: (amb la foto de Zidane)

Si tu tienes miedo

Francia tiene ¡PÁNICO!

i en petit: Lo mas triste será tener que despedir a Zidane

No se qui ha despedit a qui.......

:lol: :lol: :lol: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 junio 2006 - 12:42

portada del Marca d'avui: (amb la foto de Zidane)

Si tu tienes miedo

Francia tiene ¡PÁNICO!

i en petit: Lo mas triste será tener que despedir a Zidane

No se qui ha despedit a qui.......

:lol: :lol: :lol: :lol:
:twisted: :twisted: :twisted:


http://www.marca.com...06/06/0627.html

#25 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 12:44

Que se jodaaaan.. oeee... jo sempre intento guardar les maneres.. pero amb Espanya no puc... buf.. jo ja tinc la meva estelada penjada de la finestra de l'habitacio! La seleccion "de todos" se va pa casita!! Per no deixar-nos participar, foteu-vos!!

#26 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 28 junio 2006 - 01:23

Una pena, pero siempre nos pasa igual...:( Espero que algún día nos acompañe la suerte y que yo lo vea...

Saludos!

#27 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 07:08

Put@ Espanya i Putos espanyols


Semble mentida que hi hagi persones aixi.

#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 junio 2006 - 11:17

Una pena, pero siempre nos pasa igual...:( Espero que algún día nos acompañe la suerte y que yo lo vea...

Saludos!

Suerte y algo mas.....

#29 realmadrid

realmadrid

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 11:35

Que se jodaaaan.. oeee... jo sempre intento guardar les maneres.. pero amb Espanya no puc... buf.. jo ja tinc la meva estelada penjada de la finestra de l'habitacio! La seleccion "de todos" se va pa casita!! Per no deixar-nos participar, foteu-vos!!



Y aunque participarais no pasariais ni de la fase de clasificacion...

#30 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 28 junio 2006 - 01:03

Una pena, pero siempre nos pasa igual...:( Espero que algún día nos acompañe la suerte y que yo lo vea...

Saludos!

Suerte y algo mas.....


Hombre, por supuesto que algo más. Es que pecamos de pardillos, y además sin tirar a puerta es muy difícil ganar un partido.

Saludos!

#31 RobCat

RobCat

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 02:18

Lo increible es els canals Cuatro i de la Sexta, que abans de jugar contra França semblava que Espanya ja estava a quarts. Espanya és una selecció "del monton" i els espanyols uns flipats, hasta Ucraïna que va quedar segona de grup amb Espanya ha arribat mes lluny. xD :lol:

#32 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 02:46

Lo increible es els canals Cuatro i de la Sexta, que abans de jugar contra França semblava que Espanya ja estava a quarts. Espanya és una selecció "del monton" i els espanyols uns flipats, hasta Ucraïna que va quedar segona de grup amb Espanya ha arribat mes lluny. xD :lol:


Ep noi no faltis els respecte :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#33 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 03:03

realmadrid esq a mi hem donaria igual on arribesam. L'orgull de tenir una seleccio propia per mi ja ho es tot.

#34 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 junio 2006 - 04:06

Put@ Espanya i Putos espanyols


jajajajajajaja...

S U B N O R M A L S !!!

has aconseguit un bonic premi: em pots fer una bona mamada gilipollas!!! q segur q no saps fer ni aixó imbecil!!!

P.D. Insulto perque estic veient que aqui el anormal ho fa... :twisted:

#35 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 05:10

Jajaja són penosos, han tornat a fer el ridícul com sempre!!
I es creien q guanyarien el Mundial per guanyar a les potents Tunïssia i Aràbia Saudí jajaja!!!

Si vols surtir de festa i no tens pasta, fes com Espanya: una ronda i cap a casa!! :lol:

P.D Què hi havia verbena ahir també?? :lol:

#36 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 05:42

Tu Lleida-Endevant calla una estona reietó que ets un maleducat i un intolerant al igual que l'Ava (el de sempre, ja d'aquest no en treuren suc) i el Lukather, vaya 3 maleducats e irrespetuosos.Que vosaltres aneu contra Espanya no vol dir que estigueu amb el dret de fastidiar als demés que entrem i xategem amb respecte i humiltat.
Jo sempre tinc respecte per les altres persones i m'agrada que me'n tinguin cap a mi entesos?? :x :x
Ilerlleida, noi, la veritat es que amb tu estic sopres perque sempre dius coses assenyades, pero en aquest post no podies pixar més fora de test i fer-lis el joc als radicals de pa sucat amb oli no fas cap bé amb aquest forum.
Si Espanya va perdre va ser simplement perque Domenech li va fotre un bany tàctic a Aragonés, si no que us penseu que va fer França al començament?Res home res, guardar-se les forces per la segona part, a la primera intentar aguantar els atacas dels espanyols i soertir com vaq fer tot el partit a la contra (6 fores de joc d'Henry),lo que passa que a la setena ens van trencar el fora de joc i va arribar el gol de Ribery (per cert, aquest nano te un futur per endevant impressionant, és molt bó), i Frnaça lo que va fer millor es ofegar el mitg del camp d'Espanya, amb Vieira i Makelele ofegant Cesc,Xavi i Xavi Alonso.Raul va fote senzillament pena, va ser un greu error fotre'l de titular :evil: Que fallo Luís!!!
I al segona part més facil encvara home, ells van anar pressionant al mitg del camp d'Espanya fins fer-la recular i que es poses nerviosa amb les seves passades i aixi va ser, i va arribar l'1-2 amb una gravissima falta de marcatge sobre un tio com Vieira, flipant 8O estava sol, i despres l'1-3 de Zidane, amb control i dribling amb l'exterior de pel.licula, ja amb Espanya volcada buscant el miracle del 2-2, que no va arribar :cry:
Res, ara esperarem a Suissa 2008 a l'eurocopa a veure si aquest grup apren a competir com Deu mana i es fa algo important.
P.D:Per cert, a Benavent tambe no van parar de tirar petards i cohets, de vegades sento vergonya hasta del poble on vaig nèixer, i mireu que sempre en parlo orgullosament però es que de vegades..... :evil: :evil:

#37 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 05:51

passen els anys, em faig vell o gran, i només he disfrutat en la meva vida d'aficionat al futbol d'un ascens a 2A. El Lleida em dona més tristeses que alegries i la selecció más de lo mismo. En canvi, n'hi ha d'altres que guanyen champions o lligues o copes d'algo o eurocopes o mundials. Que mal repartit que està el món.
però mai renunciaré als meus principis i sempre seré de l'equip d'on soc, que sento i que vull i de la selecció que fins que no es digui el contrari em representa. no es que m'en senta orgullós d'això ultim però em toca ser d'allò que em toca.
El dia que CAT tingui selecció propia, calculo que encara ho veuré d'aquí uns 40 anys, doncs llavors animaré a la selecció que em representa i que legalment competeix.

#38 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 08:06

passen els anys, em faig vell o gran, i només he disfrutat en la meva vida d'aficionat al futbol d'un ascens a 2A. El Lleida em dona més tristeses que alegries i la selecció más de lo mismo. En canvi, n'hi ha d'altres que guanyen champions o lligues o copes d'algo o eurocopes o mundials. Que mal repartit que està el món.
però mai renunciaré als meus principis i sempre seré de l'equip d'on soc, que sento i que vull i de la selecció que fins que no es digui el contrari em representa. no es que m'en senta orgullós d'això ultim però em toca ser d'allò que em toca.
El dia que CAT tingui selecció propia, calculo que encara ho veuré d'aquí uns 40 anys, doncs llavors animaré a la selecció que em representa i que legalment competeix.


olleeeeeee!!!!!!!!!!!

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 28 junio 2006 - 08:22

Va nois, una mica d´humor....

Posted Image


Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image

#40 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 08:33

Opá, vamo a por el mundiá! Jajajajjajajajajajajajajajajjajaj. Kin fart de riureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬! FIns i tot Zidane semblava Ronaldinho al Bernabeu al 3r gol! Jursssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esperem veure algo d' espectacle amb Brasil ke de moment poc!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos