Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sopar de foreros fi de temporada.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#21 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:31

Oi tant q vindré a cas algú ha dit el contrari?
No ´ñes un sopar de foreros q no és sectari?
Per tant, vindré.

Visca el Lleida.

#22 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:48

el 1 de juliol teoricament hauria de fer turno de matí o sigui que m'aniria bé. M'APUNTO

#23 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 05:46

Contad conmigo y como siempre buena idea amigo Ilerlleida. Si te hace falta algun tipo de ayuda cuenta conmigo para lo que sea. Se podria avisar al club de dicha comida y asi pedir que evngan jugadores a la comida de germanor. Tambien ya puestos avisar a los medios de informacion locales: La Mañana y El Segre y asi salimos en la prensa. Bueno Ilerlleida, ya me diras algo.

#24 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:00

Contad conmigo y como siempre buena idea amigo Ilerlleida. Si te hace falta algun tipo de ayuda cuenta conmigo para lo que sea. Se podria avisar al club de dicha comida y asi pedir que evngan jugadores a la comida de germanor. Tambien ya puestos avisar a los medios de informacion locales: La Mañana y El Segre y asi salimos en la prensa. Bueno Ilerlleida, ya me diras algo.


Totalmente de acuerdo contigo aunque hoy he leido en un periodico que los jugadores ya estan de vacaciones, pero supongo que alguno quedará por aquí.

Y que los medios de comunicación vengan es una idea buenisima, que vean que no dejamos solos al Lleida.


JO TAMBÉ VINDRÉ

#25 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 11:08

No entenc que preteneu portan jugadors, ademes que no voldran venir...

#26 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 12:38

Supongo que Txema querra venir por ejemplo y todo es hablarlo. Si se decide el dia y la hora ire a hablar con el club a ver que se pude hacer, siempre con el permiso de Ilerlleida que es quien monta la comida.

#27 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 01:12

Si jo tmb vindre amb l azidman


Aixi m agrada!! :lol:

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2006 - 01:29

l'1 de juliol es senglar rock :( si finalment i vaig em sera dificil vindre al dinar, si pugues ser el dia 2.... :D

#29 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 03:51

l'1 de juliol es senglar rock :( si finalment i vaig em sera dificil vindre al dinar, si pugues ser el dia 2.... :D


Pues podriem ferlo el 30?

#30 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 03:58

Jo crec q s'ha de posar una data ja i punto. A qui li vagi bé, perfcte i q ui no malasort.

Hem e pensar q trobar una data q vagi bé a 25 persones no serà fàcil.

Una altra cosa, a part de Txema, Oscar i Dani Marin si inviteu a algun jugador jo no vindré. Sé q em dirue pues és igual q us estimeu mé sun jugadopr del Lleidaq jo, ho entenc, però passo de compartir taula amb jugadors que han fet la riota, han estat molt x davalal de els seves possibilitats i a sobre es deixen perdre cobrant davant de tots nosaltres.

Visca el Lleida.

#31 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 19 junio 2006 - 04:14

Jo soc partidari de que no vingui cap jugador, més que res perquè ens diran que no volen venir i quedarem fatal, jajaja. No, feu el que vulgueu.

El divendres 30 a mi em va de lujo.

#32 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 05:01

penseu q ni ha q disapte treballen, el disapte a la nit me va de lujo a mi

#33 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 05:17

que complicat que sera aixo... jo invitaria a Txema, un jugador que es impossible que ningu li pugui retreure tot, ho a donat tot pel Lleida, i a mes es reitra i li podriam fer un homenatge que crec que se'l mereix!! Entre tots podriam fer-li una placa de record, segur que al tio li agradara que l'aficio li reconegui els merits fets. Per lo de la data.. uf.... que dificl que sera pel que vec... obrire un post, i que tothom digui la seva i despres farem recompte..

#34 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 05:29

Bones gent, a mi també m’agradaria venir al sopar, sols una cosa les dates que esteu dient son les del senglar, segurament a molts no us deu interessar però si hi ha algu que si pos això.

Ilerlleida lo de la placa esta perfecte crec que un recordatori de la ficció estaria be, jo et dono suport en aquesta proposta

#35 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 05:50

que complicat que sera aixo... jo invitaria a Txema, un jugador que es impossible que ningu li pugui retreure tot, ho a donat tot pel Lleida, i a mes es reitra i li podriam fer un homenatge que crec que se'l mereix!! Entre tots podriam fer-li una placa de record, segur que al tio li agradara que l'aficio li reconegui els merits fets. Per lo de la data.. uf.... que dificl que sera pel que vec... obrire un post, i que tothom digui la seva i despres farem recompte..


Fes una enquesta a veure com li va a la gent.

#36 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 07:39

Invitareu a Menchón?

#37 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2006 - 07:45

si, que vols que ens agafi una indigestió? xD

PD: A mi me va be el dia 12

#38 semprelleida

semprelleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 29 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 08:05

Ilerlleida escrigué:
eis..!! calma!! Que el sopar ens te que agermanar, no es per tirar-nos els coberts pel cap! a valtres ja dire que us fikin coberts de plastic. semprelleida, esq la newteam es una provocadora!!! Aixi anem tots... que perdem el cul per ella! si esq... Newteam, per descomptat despres anem al guru i... bueno, que el alcohol decida... Aviam,ara tenim que dir quin dia us va millor. Lukather, evidentment que el farem en dissabte! suposo que quan abans millor <font color=red>perque</font> pode la gent pilla i s'enva de vacances o algo.. jo apostaria com a molt d'aqui 2 setmanes, ja que tothom en teoria a acabat lo q son examens i selectivitats i examens de final de curs.. be, aneu proposant, tan el dia que us va millor com el lloc. si hi han moltes suggerencies farem una enquesta i llestos. democratzia!



SI senyo!!!!!!! te dono tota la rao!!!!!!!!!I ncara k la newteam digui k no a ella li van akts royos!!!!!!!!jajajajajaj
si aneu al gurugu digueu-mu k anirea fer d paparatzi a vere si pillo l'exclusiva!!!!!!!!!jajajajaj

PD:no tnfadis cusineta!!!!!!!xdxdxd

#39 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2006 - 08:32

Ilerlleida escrigué:
eis..!! calma!! Que el sopar ens te que agermanar, no es per tirar-nos els coberts pel cap! a valtres ja dire que us fikin coberts de plastic. semprelleida, esq la newteam es una provocadora!!! Aixi anem tots... que perdem el cul per ella! si esq... Newteam, per descomptat despres anem al guru i... bueno, que el alcohol decida... Aviam,ara tenim que dir quin dia us va millor. Lukather, evidentment que el farem en dissabte! suposo que quan abans millor <font color=red>perque</font> pode la gent pilla i s'enva de vacances o algo.. jo apostaria com a molt d'aqui 2 setmanes, ja que tothom en teoria a acabat lo q son examens i selectivitats i examens de final de curs.. be, aneu proposant, tan el dia que us va millor com el lloc. si hi han moltes suggerencies farem una enquesta i llestos. democratzia!


SI senyo!!!!!!! te dono tota la rao!!!!!!!!!I ncara k la newteam digui k no a ella li van akts royos!!!!!!!!jajajajajaj
si aneu al gurugu digueu-mu k anirea fer d paparatzi a vere si pillo l'exclusiva!!!!!!!!!jajajajaj

PD:no tnfadis cusineta!!!!!!!xdxdxd


vesten por ai... gràcies eh...k se on vius! :twisted: ¬¬ xDDDDD

#40 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2006 - 01:09

Bueno gent, aki s'està parlant del dia, però no del lloc. Ak´´i, doncs, dono idees: Sant Jaume, Tastapans,Vaporetto, Roma ( akest...),

Neu donant idees!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos