Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sopar de foreros fi de temporada.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 04:23

Be, la temporada s'ha acabat, a sigut llarga i dura.. molt dura.. sobretot el final, que a acabat com tots ja sabem,... pero be, de penes en tenim moltes amb el nostre Lleida, pero ens hem d'agafar ens les alegries, i per mi una de les millors coses que m'ha donat aquest club aquest any, es la possibilitat de coneixer a molts dels foreros que senten els colors del Lleida com el que mes!! Als desplaçaments a Llorca i Almeria vaig coneixer un munt de malalts pel Lleida i molts mes que no van poder vindre, pero que ho patien igual. La veritat que aquest foro es com una gran.. grandiosa familia!! i pel que fa a mi, sempre que el Lleida perdeia o les coses naven mal dades, el meu refugi era entrar aqui i veure, per trist que sigui, que jo no era l'unic que patia per akests colors, ja que molts cops me sentia sol en un lloc extrany. Hem deixo de parafernalies, i proposo que fem un sopar de despedida de temporada per celebrar... be... que fem un sopar de fi de temporada pq ens ho mereixem joder!! Pq som els millors!! I perque el Lleida, per molt que diguin que som pocs, sense naltres no seria res!! Si hi ha una minima predisposicio de que la gent vulgui vindre al sopar, es queda dia i hora i jo me'n encarrego! Percert, TOTHOM esta invitat! (faltaria mes!! )

#2 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 05:20

Això també ho vaig proposar jo ahir en un post. Hi estic totalment d'acord. Encara que considero que hi hauria d'haver algun jugador.

#3 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2006 - 05:21

m'apunto xDDD

#4 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 05:21

un podria ser el Txema que s'ho mereix, tan com ha professional com a persona humil, senzilla...

#5 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 05:45

m'apunto!!

#6 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2006 - 05:58

Dia i hora

#7 semprelleida

semprelleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 29 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 09:31

vinga tioooss ja steu trigan a dir l dia i l'hora!!!!!!!!!! xls k no u sapigueu sk l cosi d la NEWTEAM k ja vec k sa fet mol famosa!!!!!!!xdxdxd










VISCA EL LLEIDAAAAA I VISACA CATALUNYAAAA!!!!!!!!!!!!

#8 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 09:35

Puc venir? O és rollo sectari?


Visca el Lleida

#9 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 18 junio 2006 - 09:43

M'hi apunto. Compteu amb mi






VISCA EL LLEIDA!!!

#10 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 09:53

Si jo tmb vindre.



Això també ho vaig proposar jo ahir en un post. Hi estic totalment d'acord. Encara que considero que hi hauria d'haver algun jugador.


Algun jugador? per a que??? acabariem discutint.... :x

#11 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 09:59

Jo flipo amb la gent q vol q hi vagi algun jugador (a excepció de txema potser)

Ara q, amb la prima per deixar-se guanyar d'ahir (davant tots vosaltres)ja podria venir i pagar-nos-el.

#12 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 10:01

vinga tioooss ja steu trigan a dir l dia i l'hora!!!!!!!!!! xls k no u sapigueu sk l cosi d la NEWTEAM k ja vec k sa fet mol famosa!!!!!!!xdxdxd










VISCA EL LLEIDAAAAA I VISACA CATALUNYAAAA!!!!!!!!!!!!


primo!!!! xDDDDDDDD la gent k s'enva de l'olla. Ja era hora k tornessis a escriure!

Per cert, conteu amb mi! jajajaajajaj
PD: Ilerlleida després nem al gurugú?¿ jajajaajajaj

#13 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 10:26

vinga tioooss ja steu trigan a dir l dia i l'hora!!!!!!!!!! xls k no u sapigueu sk l cosi d la NEWTEAM k ja vec k sa fet mol famosa!!!!!!!xdxdxd






VISCA EL LLEIDAAAAA I VISACA CATALUNYAAAA!!!!!!!!!!!!


Tb podeu comtar amb mi, pero que no sigui entre setmana si us plau, que si no no podria tornar per currar, jejeje.

Per cert, gracies per l'entrada d'ahir, eh!! :wink:

#14 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 10:30

Puc venir? O és rollo sectari?


Visca el Lleida



Si consideres que sentir els colors del Lleida, es rollo sectari, doncs si.

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2006 - 10:31

jo tb vindre :D


PD: Azidman, al sopar si que pillarem un bon pet jajajajaj cagondena ke liantes sou tu i el jor_cam xDD

#16 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 10:39

Jo flipo amb la gent q vol q hi vagi algun jugador (a excepció de txema potser)

Ara q, amb la prima per deixar-se guanyar d'ahir (davant tots vosaltres)ja podria venir i pagar-nos-el.




SUPOSO QUE NO TINDRAS LA CARA DE VENIR AL SOPAR!!!!!!!!!!!

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:01

eis..!! calma!! Que el sopar ens te que agermanar, no es per tirar-nos els coberts pel cap! a valtres ja dire que us fikin coberts de plastic. :D semprelleida, esq la newteam es una provocadora!!! Aixi anem tots... que perdem el cul per ella! si esq... Newteam, per descomptat despres anem al guru i... bueno, que el alcohol decida... :lol: Aviam,ara tenim que dir quin dia us va millor. Lukather, evidentment que el farem en dissabte! :wink: suposo que quan abans millor pq pode la gent pilla i s'enva de vacances o algo.. jo apostaria com a molt d'aqui 2 setmanes, ja que tothom en teoria a acabat lo q son examens i selectivitats i examens de final de curs.. be, aneu proposant, tan el dia que us va millor com el lloc. si hi han moltes suggerencies farem una enquesta i llestos. democratzia!

#18 sasu

sasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:07

Yo tambe mapunto!!!

PD: Molt bona la idea de ilerlleida de fer un sopar!!!

#19 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:12

Proposo el 1 de juliol. Motius: si esperem una setmana més són els san fermins (i potser perdem gent) i més endavant... doncs... ja entrem de ple a l'estiu i la gent va de vacances.

El lloc no ho sé.

#20 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2006 - 11:26

eis..!! calma!! Que el sopar ens te que agermanar, no es per tirar-nos els coberts pel cap! a valtres ja dire que us fikin coberts de plastic. :D semprelleida, esq la newteam es una provocadora!!! Aixi anem tots... que perdem el cul per ella! si esq... Newteam, per descomptat despres anem al guru i... bueno, que el alcohol decida... :lol: Aviam,ara tenim que dir quin dia us va millor. Lukather, evidentment que el farem en dissabte! :wink: suposo que quan abans millor <font color=red>perque</font> pode la gent pilla i s'enva de vacances o algo.. jo apostaria com a molt d'aqui 2 setmanes, ja que tothom en teoria a acabat lo q son examens i selectivitats i examens de final de curs.. be, aneu proposant, tan el dia que us va millor com el lloc. si hi han moltes suggerencies farem una enquesta i llestos. democratzia!


ualaaa k jo sóc una provocadora?¿!! ¬¬ k fort! d'on ho treustu això, si no fai res! només animo al lleida! a vere akí la gent k pensarà...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos