Ir al contenido


Foto
- - - - -

Més fotos Almeria - UE Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
57 respuestas en este tema

#41 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 04:19

newteam, disabte amb 2 collons et porto una rosa de color blau!!! aixo si.. pensa't alguna cosa a canvi... :lol: :lol: :lol: webmaster, al final faras la web amb mes seccions mai existida!

#42 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 04:50

Radio patio actualitat: primer romanç en el foro, impressionant al camp d’esports salten xispes entre la newteam i ilerlleida, a les grades la gent crida a per la newteam oe a per la newteam oe a per la niwteam oe ilerlleida eo eo.Quin final de lliga, els nervis a flor de pell amb l’intriga de si baixem o no, i fins l’últim partit no es declara l’amor això es d’infart. Sabem que per ser seguidor del Lleida es te que patir, però tan no mu pensava. :lol: :lol:

Ilerlleida u sento per esgarrat el viatge a Almeria eh, me vas tenir que aguantar tot el viatge sense poder-te assentar amb la newteam u sento, es que em costa vere les coses.
:lol: :lol: Ànims company, tu si que tindràs un bon final de lliga ejejjeje

#43 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 08:24

newteam, disabte amb 2 collons et porto una rosa de color blau!!! aixo si.. pensa't alguna cosa a canvi... :lol: :lol: :lol: webmaster, al final faras la web amb mes seccions mai existida!


xDDDDDDDDDD enga vale. Però dona'm idees jajajajajaj

#44 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 08:32

newteam, disabte amb 2 collons et porto una rosa de color blau!!! aixo si.. pensa't alguna cosa a canvi... :lol: :lol: :lol: webmaster, al final faras la web amb mes seccions mai existida!


Newteam, jo et portaré un euro i mig :wink:

#45 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 08:34

newteam, disabte amb 2 collons et porto una rosa de color blau!!! aixo si.. pensa't alguna cosa a canvi... :lol: :lol: :lol: webmaster, al final faras la web amb mes seccions mai existida!


Newteam, jo et portaré un euro i mig :wink:


?¿ i pk?¿ kem deus algo i no men recordo?¿ xDDDDDDD

Ahhh per l'aigua! no cal tio, no fotis per un ero 40, au va!

#46 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 junio 2006 - 08:36

Fotos genials.
Gracies Newteam i Berni.
En breu aviam si puc penjar les meves d'Almeria i Llorca.

es ke no paro a casa, ara mateix estic en un ciber.

#47 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 08:52

NewTeam, em pots posar la foto aquella que em vas fer al camp de l'Almeria? M'agradaria tenir-la de record...
Gracies :wink:


akí la tens :wink:

Posted Image


Gracies de nou, no se que faria sense tu!
Per cert, aquesta salutació va ser la que va fer l'Ilerlleida a Llorca i que els va crispar tant, jajajaja. Dedicat pels de Llorca. 8)

#48 llevantinista

llevantinista

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:12

ola soc un llevantinista, volia saber si aneu anar molts a l'estadi , pel tema de k regalen 3 entrades....
nosaltres hem fikat avui les entrades i desplaçaments i san venut les 2600 entrades ja, pero pareix ser k el lleida no se si pot donar mes entrades pq diu k l'asistencia per la vostra part,pot ser mes que la resta de partits.

saluts , de la catalonia del sud.

#49 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 junio 2006 - 09:19

ola soc un llevantinista, volia saber si aneu anar molts a l'estadi , pel tema de k regalen 3 entrades....
nosaltres hem fikat avui les entrades i desplaçaments i san venut les 2600 entrades ja, pero pareix ser k el lleida no se si pot donar mes entrades <font color=red>perque</font> diu k l'asistencia per la vostra part,pot ser mes que la resta de partits.

saluts , de la catalonia del sud.


L´aforament del camp es d´unes 13500 persones, no patiu, hi cabrem tots....

Bon viatge... desde el Nord!! :wink:

#50 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:44

ista ista ista, Lukather COMUNISTA! xDDDD no parlem gaire que hi ha una certa caçera de bruixes per ací xD

PD: Dissabte sortira foc (d'amor s'enten xDD) al Bar Gol Sud, esteu tots convidats amb l'exepcio de que em pagueu una birra, vinga ilerlleida campeon!

#51 sukik

sukik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:48

Ueee! Soy el mencionado arbitruxo por akí... Llevaba un par d dias espiando el foro pa ir pillando kien era kien maomeno...
Menteré del foro este en el viaje,y la verdad,me parece mu wapo esto. Mal asunto pues pa vosotros,pues me tendreis por akí liao tambien.

Respecto al viaje,ya k no tuvo un final feliz,me kedo con la gran gente k he conocido y lo bien k junto a vosotros me lo pasé. Y estoy convencido k algo nos unirá un poco mas,k repetiremos viajecillos juntos,y k entre todos haremos un poco mas pa ayudar a engrandecer nuestro ekipo.

Lo dixo,gracias a todos

#52 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:52

Ueee! Soy el mencionado arbitruxo por akí... Llevaba un par d dias espiando el foro pa ir pillando kien era kien maomeno...
Menteré del foro este en el viaje,y la verdad,me parece mu wapo esto. Mal asunto pues pa vosotros,pues me tendreis por akí liao tambien.

Respecto al viaje,ya k no tuvo un final feliz,me kedo con la gran gente k he conocido y lo bien k junto a vosotros me lo pasé. Y estoy convencido k algo nos unirá un poco mas,k repetiremos viajecillos juntos,y k entre todos haremos un poco mas pa ayudar a engrandecer nuestro ekipo.

Lo dixo,gracias a todos


Eiii tiooo, que tal?? Supongo que por la foto de arriba ya sabras quien soy? Jajajaja, la verdad es que nos lo pasamos genial, hasta que el arbrito pitol el final del partido, claro :cry:
Creo que en Almeria te has hecho popular, hay una panadera que seguro que se acordara de ti, jejeje. A ver si repetimos viajes la temporada que viene :D
por cierto, grasias por los centimillos, :wink:

#53 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:55

ista ista ista, Lukather COMUNISTA! xDDDD no parlem gaire que hi ha una certa caçera de bruixes per ací xD

PD: Dissabte sortira foc (d'amor s'enten xDD) al Bar Gol Sud, esteu tots convidats amb l'exepcio de que em pagueu una birra, vinga ilerlleida campeon!


Vaja, espero que no em trobi el senador McCarthy...
Un poco rojete si que soc, es lo que te ser net d'un lleidatà republicà que va fugir de la seua terra pq els nacionals li van tirar la casa de son pare a terra en un bombardeig...

#54 sukik

sukik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 09:57

jojojo. K centimillos ni k hostias hombre... ;-)

La panadera vete tu a saber k estaría pensando mientras le contaba k si el estatut.. Ni macuerdo ya k le dije... Fueron tantas las risas ese dia...

Repetiremos los viajes,tenlo por seguro... En 2ªB,al año siguiente de nuevo en 2ªA,y con el proyecto nuevo k entre todos forzaremos y colaboraremos como se pueda,algún añito no mu lejano,en 1ª.

Un saludo Mollete! :wink:

#55 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 10:02

newteam... esq les meves suggerencies no es poden dir en public... :oops: :oops: :oops: disabte al camp d'esports te les dic a l'orella!! :lol: :lol: Berni, tio.,.. o sento.. te le pres.. esq en akestes coses.. no tinc amics!!
Bienvenido en el foro sukik! :wink: ahora me tendre que morder la lengua haver si me pitaras un partido i... jeje

#56 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 10:04

jojojo. K centimillos ni k hostias hombre... ;-)

La panadera vete tu a saber k estaría pensando mientras le contaba k si el estatut.. Ni macuerdo ya k le dije... Fueron tantas las risas ese dia...

Repetiremos los viajes,tenlo por seguro... En 2ªB,al año siguiente de nuevo en 2ªA,y con el proyecto nuevo k entre todos forzaremos y colaboraremos como se pueda,algún añito no mu lejano,en 1ª.

Un saludo Mollete! :wink:


De P. Madre!! El año que viene hemos de repetir estos viajes y llevar de nuevo al equipo a Segunda A, los desplazamientos seran mucho mas accesibles para todos nosotros.
La verdad es que no puedo esperar a que empiece la nueva temporada, tengo ganas de empezar a trabajar para volver donde nos corresponde!

#57 sukik

sukik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 10:47

Si Lukather. A mi tambien me jode tener k esperar pa viajar con el ekipo y la afición hasta la temporada k viene. Pienso hacerlo mas a menudo,pues disfruté d lo lindo.

Ilerlleida,gracias por su bienvenida hombre. No te preocupes por nuestros futuros encuentros en un terreno d juego,k ya sabes k no me porto mal. :P

#58 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 11:31

avui he anat a buscar fotos de una camera reflex i encara han aparegut fotos de Almeria - Lleida. El gol de penal de Bilic... la lesió de Santos... el seu primer gol... la nostra aficció....

una altra vegada la pell de gallina.

Això no s'oblida.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos