Ir al contenido


Foto
- - - - -

Més fotos Almeria - UE Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
57 respuestas en este tema

#21 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 09:50

NewTeam, em pots posar la foto aquella que em vas fer al camp de l'Almeria? M'agradaria tenir-la de record...
Gracies :wink:

#22 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:01

osti newteam... m'has pillat.. esq sas que pasa? que clar.. porto 2 caps de setmana sense sortir.. i encanvi te vist a tu moltes hores.. i clar, vulgos que no... :oops: pero coi, quan et cridava no tem giraves! Hem sembla que m'haure de coformar en que el nostre amor sigui platonic.. percert! Al pujar al bus de tornada, algu soltava per alla que per l'any que ve a 2na B tindrem que fer un "new-team" .... :lol: Tens novio newteam???? va dona!! Confesa!! que aixo per naltres ja es prou dur!


jo o vai dir, i segur q amb les reformes q hi haura al club saconseguira!
per cert, me penso q no ni te de novio, jejjee

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:07

Crusat, declaracions per radio patio Lleida: pots assegurar que la newteam no te novio?????? :lol: :lol:

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:14

va newteam que tens al foro penjat de tu, no ens facis esperar més

PD: Menos mal de aquestes parides, que ajuden a riure una estona que sino.... xDDD

#25 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:24

Ojo que sou pesadets ee... no insistiu que no contestara. Ai Berni!!
Radiopatio següent!!

#26 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:25

me penso q no, e parlat vastan amb ella pel msg i no mo a confestat en cap moment, pero weno q tampoc em parlat daket tema, enkara q jo tinc novia.
va newteam confesalsi sino no pararan!!
ejjejje

#27 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:33

Newtea u a pregunta o ala resta: un noi q surt a la primera foto dels segon post al marge inferior dret de la foto en una en què només es veu ell i cadires.... no serà`pas àrbitre de futbol??¿?

Gràcies.

#28 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:35

Com us passeu, nois. Pobre noia, no veiu que no li van aquestes histories? Sou uns depravats :)
NewTeam, no facis cas, i si pots penjam la foteta, que no surto a cap de les que has fet i vull tenir una que guardar d'aquest dia tan trist, pero especial a l'hora.

#29 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:39

Newtea u a pregunta o ala resta: un noi q surt a la primera foto dels segon post al marge inferior dret de la foto en una en què només es veu ell i cadires.... no serà`pas àrbitre de futbol??¿?

Gràcies.


Et deus referir al tercer post, pq al segon, la primera foto es un primer planol del nen amb la bandera del Lleida
SI QUE HO ES!! I es mes, aquest tiu va ser l'anima de l'expedicio, quin fart de riure amb ell, esta bastant boig, pero es bon tiu i la veritat feia falta algu com ell. Va ser lo mes divertit del viatge. Arbitra la primera regional de Lleida i fa de linier a Tercera Divisio.
Aquest si que es va fer molt amic de la NewTeam, jajajajjajajaja
Anavem els 3 en el mateix subgrup que es va formar a Almeria, on tb hi era el Sasu...

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:54

Com us passeu, nois. Pobre noia, no veiu que no li van aquestes histories? Sou uns depravats :)
NewTeam, no facis cas, i si pots penjam la foteta, que no surto a cap de les que has fet i vull tenir una que guardar d'aquest dia tan trist, pero especial a l'hora.



ella ja sap que aixo son conyes, parres pitjors mos han pillat per el IRC despres dels partits xDDDDD

#31 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:57

Com us passeu, nois. Pobre noia, no veiu que no li van aquestes histories? Sou uns depravats :)
NewTeam, no facis cas, i si pots penjam la foteta, que no surto a cap de les que has fet i vull tenir una que guardar d'aquest dia tan trist, pero especial a l'hora.



ella ja sap que aixo son conyes, parres pitjors mos han pillat per el IRC despres dels partits xDDDDD


Ja home, ja ho se. Encara bo aquestes tonteries que serveixen per oblidar la nostra tristesa :wink:

#32 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 11:05

xinxi, com que son conyes???? joer.. i ara que faig amb les flors??.. :cry: Si que es Arbit... i..... deunido.. es dels durs akest ..

#33 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 junio 2006 - 11:07

tsss calla calla, aixo es per no aixecar sospites i donarli una sorpresa, per cert, ilerlleida ets un cabró, has atracat el paio que havia contractat pa portarli flors a la newteam, cagondena tant ilergeta i ara resultara que ets un maleante :evil: :evil: xD

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 11:10

en l'amor i el sexe tot s'hi val....!!! :twisted:

#35 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 11:21

jjojoojojojo Lukather merci...
Seria l'última persona de lleida q haguera dit q va acompanyar el lleida a Alemrai, no l'hauria imaginat mai.... és mOlt garn aquest tio (d'altura no eh), és un crac he rigut molt amb ell als camps (jo delegat de camp)..
Merci

Visca el Llieda Visdca Catalunya LLiure

#36 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 11:24

ava, doncs akest tio ja va acompanyar el Lleida a Lleo l'any de l'ascens i sempre el pots trobar al camp d'esports quan no arbitra. La veritat que es tot un espectacle aquest tio... pero depen de on se foti algun dia sortira malament....

#37 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 01:08

NewTeam, em pots posar la foto aquella que em vas fer al camp de l'Almeria? M'agradaria tenir-la de record...
Gracies :wink:


akí la tens :wink:

Posted Image

#38 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 01:27

osti newteam... m'has pillat.. esq sas que pasa? que clar.. porto 2 caps de setmana sense sortir.. i encanvi te vist a tu moltes hores.. i clar, vulgos que no... :oops: pero coi, quan et cridava no tem giraves! Hem sembla que m'haure de coformar en que el nostre amor sigui platonic.. percert! Al pujar al bus de tornada, algu soltava per alla que per l'any que ve a 2na B tindrem que fer un "new-team" .... :lol: Tens novio newteam???? va dona!! Confesa!! que aixo per naltres ja es prou dur!


va newteam que tens al foro penjat de tu, no ens facis esperar més
xDDDDDDD no fumeu tant...

PD: Menos mal de aquestes parides, que ajuden a riure una estona que sino.... xDDD

k bé k us ho passeu...

Com us passeu, nois. Pobre noia, no veiu que no li van aquestes histories? Sou uns depravats :)
NewTeam, no facis cas, i si pots penjam la foteta, que no surto a cap de les que has fet i vull tenir una que guardar d'aquest dia tan trist, pero especial a l'hora.



ella ja sap que aixo son conyes, parres pitjors mos han pillat per el IRC despres dels partits xDDDDD

bua ja veus jajajajajajajaj

xinxi, com que son conyes???? joer.. i ara que faig amb les flors??.. :cry: Si que es Arbit... i..... deunido.. es dels durs <font color=red>aquest</font> ..

si pues avere si les portes el dissabte jajjjajajajaj

tsss calla calla, aixo es per no aixecar sospites i donarli una sorpresa, per cert, ilerlleida ets un cabró, has atracat el paio que havia contractat pa portarli flors a la newteam, cagondena tant ilergeta i ara resultara que ets un maleante :evil: :evil: xD


xDDDDDDD

#39 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 14 junio 2006 - 01:36

Aquest tema on el moc? cap la futura secció de contactes? :lol:

#40 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2006 - 01:52

Aquest tema on el moc? cap la futura secció de contactes? :lol:


xDDDDDDDDDD no sé preguntal's-hi a ells, k són els k la lien




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos